Jump to content
THOMAS23

Χρονισμός Εκκεντροφόρου

Recommended Posts

Παιδιά για πείτε μου τη γνώμη σας..Ξέρουμε ότι αλλάζοντας το εργοστασιακό γρανάζι με ένα ρυθμιζόμενο έχεις τη δυνατότητα να μεταβάλεις το χρονισμό του εκκεντροφόρου σου...

Για όσους δεν γνωρίζουν χρονισμός εκκεντροφόρου=καθορίζεις τα χρονικά σημεία που οι βαλβίδες εισαγωγής και εξαγωγής θα μείνουν ανοιχτές και θα κλείσουν..

Σε 16V μοτέρ με 2 εκκεντροφόρους παίζοντας με το χρονισμό πάνω στο δυναμόμετρο η ιπποδύναμη και η ροπή μπορεί να αυξηθεί μέχρι και 10%..

Υπάρχει κάποιος από εδώ που το έχει κάνει?Πόσο φτάνει το συνολικό κόστος?

Edited by THOMAS23
Link to comment
Share on other sites

:wacko: - μονο που ξεχνας το υπαρχων προγραμμα και πας για αλλο-η καλυτερη λυση ειναι η αλλαγη προφιλ νομιζω,δεν ειναι λιγες οι φορες που πολλοι προσπαθησαν με ρυθμιζομενα γραναζια και μαμα εκκεντροφορο αλλα μετα απο δοκιμες κατεληξαν στα μαμα σημαδια (!)
Link to comment
Share on other sites

to reprofile έχει πάντα περιορισμούς στο πόσο μπορεί να φτάσει. Θα σου πρότεινα aftermarket εκκεντροφόρους με τα χαρακτηριστικά που επιθυμείς και μαζί αγορά ρυθμιζόμενου γραναζιού.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου και για τι μάρκα εκκεντροφόρους λες??Δε νομίζω πάντως ότι συμφέρει οικονομικώς για polaki να προχωρήσω σε 2ο στάδιο...Θα δώσω κανά 2000 ευρώ και θα πάρω άντε 20 άλογα...Με 4500 turbizeis....Γιαυτό ήθελα να κάνω κάτι φτηνότερο όπως χρονισμό ή reprofiling....

Link to comment
Share on other sites

στα κυβικά σου ναι ατμοσφαιρική βελτίωση δε σε συμφέρει. Τούρμπισμα μόνο ή περιμένεις 1-2 χρόνια μπας και εμφανιστεί κάνα τροπέτο με 1.8τ επάνω.

Link to comment
Share on other sites

:baby: - μονο που στο τουρμπισμα προσθεσε: αλλο δισκο-πλατο,αλλη εξατμιση απο μπρος μεχρι πισω,αλλα αμορτισερ και αντιστρεπετικες,αλλα οργανα εποπτειας,ξεχωριστο σερβις στην τουρμπινα και φυσικα με παραπανω καταναλωση-δεν ειναι αιντε βαλαμε μια τουρμπινα με ιντερκουλερ και ενα παραλληλο εγκεφαλακι και τελος

-ο Boubis κανει αλλαγη προφιλ με αριστα αποτελεσματα και τιμη 1/3 του επωνυμου <αντιγραφη του Κent κανει> αρα συμφερει για 2ο σταδιο-μπορεις να το παρακανεις με το βυθισμα και να το κανεις ας πουμε "κοντραδικο" με σαν τα δικα σου ή μπορεις και να το κανεις πιο ηπιο για ροπιασματα-εχει παρουσιαστει σε δοκιμη απο τον Γκικα Polo με Shrick αλλα δεν τα πηγαινε καλα στις μεσαιες η ροπη εκανε κοιλια (!)

Link to comment
Share on other sites

tsakis τώρα ανοίγεις άλλο εντελώς κεφάλαιο. Σκέψου ότι με την τουρμπίνα στα κυβικά αυτά θα πάρεις 50-60άλογα και θα μπορείς να κυκλοφορείς το αυτοκίνητο καθημερινά στην κίνηση ενώ για να πάρεις τόση δύναμη σε ατμόσφαιρα θα ρίξεις x2 $ και το αυτοκίνητο θα γίνει group N.

Για το reprofile εγώ πάντως έχω πειστεί από ανθρώπους που έχουν κάνει ότι δεν αξίζει γιατί πολύ απλά με ίδια χαρακτηριστικά έκκεντρα reprofile και aftermarket τα aftermarket πάντα θα είναι μπροστά και με μεγαλύτερη κιόλας αξιοπιστία ως προς τα υλικά.

Οι schrick φημίζονται για την δύναμη που δίνουν ψηλά. Οι εκκεντροφόροι απλά μοιράζουν την δύναμη δε την δημιουργούν. Από κάπου θα χάσεις και κάπου θα κερδίσεις.

Link to comment
Share on other sites

:baby: - αυτα δεν προσμετρουν στο κοστος ? τουρμπο και σταθερη αποδοση ολη ημερα....σιγουρα ?

:thumbsup: - μονο που στο τουρμπισμα προσθεσε: αλλο δισκο-πλατο,αλλη εξατμιση απο μπρος μεχρι πισω,αλλα αμορτισερ και αντιστρεπετικες,αλλα οργανα εποπτειας,ξεχωριστο σερβις στην τουρμπινα και φυσικα με παραπανω καταναλωση-δεν ειναι αιντε βαλαμε μια τουρμπινα με ιντερκουλερ και ενα παραλληλο εγκεφαλακι και τελος

δεν νομιζω φιλε μου οτι με εκκεντροφορο+αναλογο προγραμμα=δεν παιρνεις δυναμη και απλα μοιραζεσαι την υπαρχουσα,δεν ειναι απλα παιχνιδια με τα διαγραμματα

το ζητουμενο ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ να παρεις απλως/ξερη δυναμη αλλα αξιοπιστη/χρηστικη/με ασφαλεια (!)

Link to comment
Share on other sites

Φίλε bit δε χρειάζεται να περιμένω 1-2 χρόνια για τροπέτο...οι βάσεις μηχανής της VW είναι ίδιες για όλα τα μοντέλα της εταιρίας...Πάρε-βάλε δηλαδή και πληρώνω μόνο κανά 500άρι ευρά την τοποθέτηση...Ταχω ψάξει καλά αυτά φίλε....Μπορώ στο polaki να βάλω μέχρι κ τη μηχανή του seat leon cupra R...Σου έπιασα το πιο υπερβολικό έτσι???γιατί μετά θα θέλει τρελό στήσιμο το αμάξι για να μην κοπεί στα 2 με τέτοια δύναμη...Σε φυσιολογικά πλαίσια ένα τροπέτο από VW GOLF IV GTI με τα 150 άλογα σου λέω εγώ θα μου έρθει γύρω στα 2500 μαζί με την τοποθέτηση...Το έχω ψάξει κ το έχω βρει....Και φίλε TSAKHS-EYBOIA το τροπέτο περιλαμβάνει τα πάντα εκτός από φρένα,αμορτισέρ και αντιστρεπτικές...και εννοείται ότι η τουρμπίνα θα καίει τα τριπλά κ θέλει σέρβις ξεχωριστό τουλάχιστον κάθε 6μηνο ανάλογα και τη χρήση,αλλά μη ξεχνάς κ ότι η απόδοση σχεδόν διπλασιάζεται....είναι τι θέλει ο καθένας...Στο θέμα μας όμως συμφέρει να δώσεις 2500 για ένα τροπέτο από το να προχωρήσεις σε 2ο στάδιο με εκκεντροφόρους,ροική εξέλιξη κ τα σχετικά ή ακόμα κ από το να δώσεις 4500 για τούρμπισμα του ήδη υπάρχοντος κινητήρα....Μπορεί λοιπόν να συμφέρει εγώ όμως δε ρισκάρω να βάλω μεταχειρισμένη μηχανή πάνω από τροπέτο που δε ξέρω την προηγούμενη χρήση της μηχανής κ της τουρμπίνας...οι περισσότεροι που πέρνουν τουρμπάτο τα σκίζουν συνεχώς....Ούτε θα δώσω λεφτά για ολοκληρωμένο 2ο στάδιο....με ένα reprofiling το ξέρω ότι δεν θα φτάσω 2ο στάδιο απλά θα προσθέσω κάτι παραπάνω με το ελάχιστο δυνατό κόστος....κ μέχρι εκεί όσον αφορά την ατμόσφαιρα....μετά βάζω πλώρη για αγορά μαμά τουρμπάτο αμάξι... :baby:

Edited by THOMAS23
Link to comment
Share on other sites

B) - αυτα δεν προσμετρουν στο κοστος ? τουρμπο και σταθερη αποδοση ολη ημερα....σιγουρα ?

ε;

δεν νομιζω φιλε μου οτι με εκκεντροφορο+αναλογο προγραμμα=δεν παιρνεις δυναμη και απλα μοιραζεσαι την υπαρχουσα,δεν ειναι απλα παιχνιδια με τα διαγραμματα

το ζητουμενο

δεν ανέφερα πουθενά πρόγραμμα. Τώρα το ρίχνεις στο τραπέζι. Να ξέρεις το πρόγραμμα που βάζεις καταργεί τους περιορισμούς που είχε βάλει το εργοστάσιο για την οικονομία κατα την λειτουργία του μοτέρ με στόχο να σου δώσει περισσότερα άλογα.

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ να παρεις απλως/ξερη δυναμη αλλα αξιοπιστη/χρηστικη/με ασφαλεια (!)

α μπράβο. Αυτό ακριβώς σου λέω. Για να πάρεις σοβαρά άλογα και αξιόπιστα σε τέτοια κυβικά τότε θα τα πάρεις μόνο με τούρμπισμα.

Φίλε bit δε χρειάζεται να περιμένω 1-2 χρόνια για τροπέτο...οι βάσεις μηχανής της VW είναι ίδιες για όλα τα μοντέλα της εταιρίας...Πάρε-βάλε δηλαδή και πληρώνω μόνο κανά 500άρι ευρά την τοποθέτηση...Ταχω ψάξει καλά αυτά φίλε....Μπορώ στο polaki να βάλω μέχρι κ τη μηχανή του seat leon cupra R...Σου έπιασα το πιο υπερβολικό έτσι???

Το ότι και τα 2 είναι 1.8t δε σημαίνει τπτ. Πολλά περιφερειακά παίζει να είναι διαφορετικά. Δε ξέρω τι γιατί δεν την γνωρίζω την συγκεκριμένη μετατροπή. Αν θες βάλτο ο ίδιος και μετά μας λες τι δεν καθόταν. Εγώ πάντως θα προτιμούσα ένα τροπετάκι που βασίζεται στο ακριβώς ίδιο σασσί.

γιατί μετά θα θέλει τρελό στήσιμο το αμάξι για να μην κοπεί στα 2 με τέτοια δύναμη...

κόψε κάτι

Σε φυσιολογικά πλαίσια ένα τροπέτο από VW GOLF IV GTI με τα 150 άλογα σου λέω εγώ θα μου έρθει γύρω στα 2500 μαζί με την τοποθέτηση...

μήπως εννοείς + την τοποθέτηση;

η τουρμπίνα θα καίει τα τριπλά κ θέλει σέρβις ξεχωριστό τουλάχιστον κάθε 6μηνο

:D

Στο θέμα μας όμως συμφέρει να δώσεις 2500 για ένα τροπέτο από το να προχωρήσεις σε 2ο στάδιο με εκκεντροφόρους,ροική εξέλιξη κ τα σχετικά ή ακόμα κ από το να δώσεις 4500 για τούρμπισμα του ήδη υπάρχοντος κινητήρα....Μπορεί λοιπόν να συμφέρει εγώ όμως δε ρισκάρω να βάλω μεταχειρισμένη μηχανή πάνω από τροπέτο

το μόνο που θα πω είναι ότι..αυτό πολλοί το είπαν λίγοι το έπραξαν.

μετά βάζω πλώρη για αγορά μαμά τουρμπάτο αμάξι... :baby:

τώρα μιλάς σωστά

Link to comment
Share on other sites

B) - μονο που στο τουρμπισμα προσθεσε: αλλο δισκο-πλατο,αλλη εξατμιση απο μπρος μεχρι πισω,αλλα αμορτισερ και αντιστρεπετικες,αλλα οργανα εποπτειας,ξεχωριστο σερβις στην τουρμπινα και φυσικα με παραπανω καταναλωση-δεν ειναι αιντε βαλαμε μια τουρμπινα με ιντερκουλερ και ενα παραλληλο εγκεφαλακι και τελος

:D - τα παραπανω εννοουσα αν εχουν προσμετρηθει στο κοστος του τουρμπισματος-ορισμενοι βελτιωτες ψαρευουν τον αθωο πελατη με το τι τουρμπινα/ιντερκοολερ θα του βαλουν και ποσα αλογα θα παρει-μετα αρχιζει το "βαλε και αυτο" με αποτελεσμα ο προυπολογισμος να πηγαινει στα υψη,με καταλαβες ?

Link to comment
Share on other sites

γιατί νομίζεις όλα αυτά σε ατμοσφαιρική βελτιώση ίδιων επιπέδων δεν είνια απαραίτητα;

τελοσπάντων για να μην πολυ-λογώ, εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι η ατμοσφαιρική βελτίωση είναι φθηνή για τα πρώτα 15άλογα, μετά ανοίγει ο τραπεζικός λογαριασμός και οι επιταγές φεύγουν χωρίς δηλωμένο ποσό.

Link to comment
Share on other sites

:D - αν εισαι στο Α σταδιο σε καλυπτουν αρκετα στο Β αλλα ξερεις πολλους πχ συμπλεκτες που θα αντεξουν 60 αλογα παραπανω με την μια ? τα μουτρα μετα θα μπορεις να τα μαζεψεις ? η καταναλωση θα ειναι ιδια στο Β σταδιο και ιδια στο τουρμπισμα ?

στο Β σταδιο χρειαζεσαι πυρομετρο και μπαρομετρο ? η αποδοση του τουρμπο νταλα ηλιος θα ειναι η ιδια με την βραδινη ? στο Β σταδιο θα χρειαστεις εξτρα σερβις σε τιποτα αλλο ?

- ξαφνικα απο το 1999-2000 η Ελλαδα γεμισε τουρμπο που μεχρι προτινος σπανιοτατα τολμουσε κανεις να βαλει,τωρα εμφανιστηκαν ως και συνεργεια "ολα τα τουρμπιζω" και εχει περασει και απο τα περιοδικα η ιδεα "ριξτου ενα 20 vt και εισαι ενταξει" αμ δε που ειναι ετσι (!)

αλλο το ενα αλλο το αλλο,το παιδι ειπε εξ'αρχης αν ειναι να πειραξει εκκεντροφορους 'η οχι-αν αρχισουμε να συζηταμε "δυναμη: τροπετο 'η τουρμπο" θα περασουν χρονια με τα υπερ και κατα του καθενος και ακρη δεν θα βγει

Link to comment
Share on other sites

Γιατί μου τα μπερδεύεις; Όταν εγώ μίλησα για turbo είπα ότι με α' στάδιο ατμόσφαιρα θα δει τόση διαφορά ώστε να μην αξίζει να γίνει. ¶ρα καλύτερα να ρίξει turbo και να έχει ένα αρκετά καλό συντελεστή χρήματα/άλογα. Αν κάποιος απλά θέλει 10hp ας κάνει 1-2 στάδιο και τέλειωσε. Απλά επειδή κανείς δε μένει ευχαριστημένος με τόσα, πρότεινα κάτι περισσότερο.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί μου τα μπερδεύεις; Όταν εγώ μίλησα για turbo είπα ότι με α' στάδιο ατμόσφαιρα θα δει τόση διαφορά ώστε να μην αξίζει να γίνει. ¶ρα καλύτερα να ρίξει turbo και να έχει ένα αρκετά καλό συντελεστή χρήματα/άλογα.

Φίλε μου bit επειδή όπως σου είπα είμαι της άποψης για αγορά μαμά turbatou εργαλείου,με φοβερά μεγάλες δυνατότητες περεταίρω βελτίωσης,και όπως κ συ είπες δεν συμφέρει οικονομικά να πετάξω λεφτα στο polaki για 2ο στάδιο με εκκεντροφόρους κ ροικές εξελίξεις γιαυτό κ γω ρωτάω για χρονισμό ή reprofile του μαμά εκκεντροφόρου....ξέρω ότι δεν θα πάρω τα 15-20 άλογα που θα έπαιρνα με ολοκληρωμένο 2ο στάδιο....ένα μόνο 10% αύξηση ροπής κ ιπποδύναμης που επιτυγχάνεις με το χρονισμό σε 16V μοτέρ μου αρκεί...κ μέχρι εκεί... :D

Link to comment
Share on other sites

Guest super sayian

μη το κανεις το εψαξα πολυ το θεμα κ δεν αξιζει αυτα που θα παρεις

ηταν να το κανω κ εγω αλλα δεν αξιζει

εκτος αν τα εχεις για πεταμα τα ευρα

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.