Guest Gordons Posted January 21, 2006 Report Share Posted January 21, 2006 (edited) Εφ'όσον διαβάσατε το θέμα μου με τίτλο "Αφαίρεση ταμπλώ μκ3" και καταλάβατε πάνω κάτω τι πρέπει να κάνετε... σας αφιερώνω και το πως να επιδιορθώσετε το καλοριφέρ σας... Αν λοιπόν το καλοριφέρ σας δεν βγάζει ζεστό αέρα... αν όποτε το ανοίγετε βγάζει μέσα απτους αεραγωγούς διάφορα πλαστικά φύλα... αν ...αν...αν... τότε μπορείτε και μόνοι σας να το φτιάξετε... όπως και εγω!!! στη μόνη περίπτωση που θα θέλει αλλαγή το ψυγείο του καλοριφέρ θα είναι στην περίπτωση που χάνει υγρά..(σπάνιο). Εργαλεία:σετ καστάνιας με όλες τις προεκτάσεις του, 1 ίσιο μακρύ κατσαβίδι και επίσησης ενα σταυρό μακρύ, 1 μικρό ίσιο κατσαβίδι όπως επίσης και ενα μικρό σταυρό, 1 μηχανικό κλειδί Νο 10, αντισκουριακό σπρέυ, μια πένσα (τανάλια), αλουμινοταινία (η μικρότερη είναι 5 μέτρων-2,00ευρω) η οποία να είναι για καυστήρες και μπουριά ξυλόσομπων, ενα ψαλίδι,σπρέυ αζώτου για καθαρισμό ή αλλιώς κομπρεσέρ αέρα, ενα ηλεκτρικό σκουπάκι επίσης για καθαρισμό, ενα πινέλο,υγρό ψυγείου 1-2 λίτρα. (λοιπόν>στα σούπερ μάρκετ εχει ενα σωρό ξεβουλωτικά καθαριστικά νιπτήρων και σωληνώσεων, όπως για παράδειγμα το "Mr Muschle" πάρτε 2-3 φακελάκια διαφορετικά και διαβάστε τις οδηγίες.. πάρτε επίσης και 1-2 μπουκαλάκια aqua forte-υδροχλωρικό οξύ,θα χρειαστείτε κάποια παροχή νερού κοντά σας στην περίπτωση που πάει το aquaforte στο πλαστικό καπάκι του ψυγείου του καλοριφέρ να το ξεπλύνετε αμέσως μην τυχόν και το λειώσει, 2 σφικτήρες λαστιχένιων σωλήνων όπως αυτόν που βάζουμε στο λάστιχο της βρύσης για να μην φέυγει.. δείτε τους εργοστασιακούς που έχει στα λάστιχα του ψυγείου απο την μεριά του κινητήρα. μια καβουροτανάλια για να βγάλετε τους εργοστασιακούς σφικτήρες. τέλος αν θυμάμαι καλά.. Βήμα 1: ξεβιδώνουμε το καπάκι του φιλτροκουτιού πίσω απο το σημείο του ραδιοcd, είναι 2 βίδες αριστερά και δεξιά, δυστηχώς δεν έβγαινε φωτογραφία εκεί κάτω, δεν το βγάζετε όμως αν δεν ξεβιδώσετε όλο το φιλτροκούτι, ξεβιδώνετε 2 παξιμάδια κάτω απτο καπώ πίσω και κάτω απο το injection πιθανόν χρυσαφί χρώμα, ίσως να είναι και 3, όλες ξεβιδώστε τις, βγάζετε τα λάστιχα του υγρού που πάνε στο καλοριφερ αριστερά απο το μπουκαλάκι με υγρά φρένων νομίζω, οι σφικτήρες θα σας δυσκολέψουν γι'αυτό μόλις τους βγάλετε να τους πετάξετε και να βάλετε τους αφτερ μάρκετ που είναι πολύ καλύτεροι!!! θα χυθούν λίγα υγρά ψυγείου αλλά δεν πειράζει γιατι θα συμπληρώσετε μετά στο μπουκαλάκι. Βήμα 2ο: το φιλτροκούτι αποτελείται απο 2 μέρη... δεν είναι 1 ενιαίο... τραβήξτε το λίγο μπροστά .. θα χρειαστεί να βγάλετε 6 περίπου μεταλικές ασφάλειες που ενώνουν τα 2 μέρη του... με ενα ίσιο μικρό κατσαβίδι... βγαίνουν και μπαίνουν έυκολα.. προσοχή: εχει 2 ακόμα απο πίσω.. έχει ενα κούμπωμα πάνω απο τα πόδια του συνοδηγού, θέλει τράβηγμα προς το μέρος του συνοδηγού για να βγεί. Βήμα 3ο: εαν καταφέρατε να βγάλετε το καπάκι μπροστά θα δείτε τα 2 μεταλικά κλαπέτα μέσα ... με τρύπες στο ενδιάμεσο.. (τρύπες που χωράω και εγω να περάσω!)...προφανώς κάτι πλαστικές μαλακίες που κλείνουν τις τρύπες θα εχουν φύγει, αν οχι θα εχουν διαλύσει! Βγάζετε το ψυγείο τραβώντας το προς τα πάνω συρταρωτά... προσέξτε μην χυθούν τα υγρά απάνω σας.. καθαρίζετε το φιλτροκούτι απο σκόνες που θα έχει , κομμάτια πλαστικού τρίχες και ότι αλλο εχει μαζευτεί εκει μέσα τόσα χρόνια! φυσάτε όλο το φιλτροκούτι απο όπου μπορείτε για να φύγουν οι σκόνες και τα αφρολέξ... βάλτε και καμιά μάσκα στο πρόσωπο γιατί θα φλομώσετε!!! Βήμα 4ο: εφόσον το φιλτροκούτι ειναι καθαρό απο παντού, βγάζετε ότι άλλο πλαστικό έχουν τα κλαπέτα απάνω στις τρύπες τους για να τα μονώσετε με αλουμινοταινεία προσεκτικά και απο τις 2 μεριές!!! υπομονή μην κολήσετε κλαπέτα με το φιλτροκούτι και δεν ανοιγοκλέινουν μετά.. Βήμα 5ο: εφόσον και τα κλαπέτα ειναι ντυμένα και μονωμένα.. πάμε στο ψυγείο του καλοριφέρ... το αδειάζετε απο ότι υγρά εχει μέσα και το γεμίζετε με τα ξεβουλωτικά που πήρατε απο το σούπερ μάρκετ... το αφήνετε να δράσει 10-15 λεπτά... μετά αδειάζετε και το ξεπλένετε με άφθονο νερό μέσα και έξω... βάλτε και aquaforte ακι αφήστε το επίσης 10-15 λεπτά.. αλλά προσέξτε: το aquaforte κάνει μπουρμπουλήθρες και ξεχειλίζει μετα απο λίγα λεπτά... να είστε κοντά να ξεπλέινετε αμέσως το πλαστικο καπάκι του μην λειώσει... Βήμα 6ο: ξεπλένετε το καλοριφέρ καλά καλά μέσα έξω με νερό... το στεγνώνετε απο εξω όσο πιο καλά μπορείτε, με πιστόλι αέρα... το τοποθετείτε πάλι μέσα.. το κουμπώνετε καλά ... κλείνετε το καπάκι απο μπροστά... κλείνετε τα 2 μέρη του με τις μικρές μεταλλικες ασφάλειες που βγάλατε... απλά τις σπρώχνετε και κουμπώνουν...το βάζετε καλά όπως ήταν πριν το βγάλετε... προσέξτε να κουμπώσει και απο την μερια του συνοδηγού καλά... Βήμα 7ο: βιδώνετε τα παξιμάδια απο την μεριά του κινητήρα, βάζετε τους αφτερμαρκετ σφικτήρες στα λάστιχα και τα κουμπώνετε... γεμίζετε το μπουκαλάκι με υγρά ψυγείου... βάλτε το κλειδί στη μίζα και ανοιξτε μόνο το καλοριφέρ να δουλέψει στο φούλ... βάλτε το χάρι σας γύρω γύρω απτο φιλτροκούτι να δείτε αμα χάνει αέρα απο κάπου να το φτιάξετε... Βήμα 8ο: τυοποθετείστε το ταμπλώ προσεκτικά και υπομονετικά! Παρατήρηση: μην περιμένετε να βγάλει αμέσως ζεστό αέρα... θα πρέπει να γίνει ανακύκλωση του καινούργιου υγρού σε όλο το σύστημα ψύξης - θέρμανσης και θα χρειαστεί να ξανασυμπληρώσετε μετά... και να ανέβει η θερμοκρασία... μην ξεχάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου μεσω pm πριν κάνετε το οτιδήποτε... ΥΓ: στις φωτογραφίες βλέπετε να κλαπέτα που τα εχω ντύσει με αλουμινοταινία, και το σκουπάκι που ρουφάει τα φύλλα και τις σκόνες απο το φίλτρο του, κάτω απο τους γυαλοκαθαριστήρες! ΥΓ2: Ελπίζω να βγάλατε άκρη έτσι που τα γράφω...! Edited January 24, 2006 by nikkosnet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikkosnet Posted January 24, 2006 Report Share Posted January 24, 2006 Επιδιορθωθηκε λιγο ο τιτλος γιατι ηταν λαθος Ωραια δουλεια εκανε το κοπελι! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gordons Posted January 25, 2006 Report Share Posted January 25, 2006 Σε ευχαριστώ νικοςνετ.. Θέλω να κάνω μια παρατήρηση για το θέμα μου Το καλοριφέρ βγάζει ζεστό αέρα μόνο εν κινήση, σταματημένο με αναμένη την μηχανή δεν βγάζει... Αποτι ρώτησα μου είπαν οτι η κυκλοφορία του νερού (ζεστού-κρύου) γίνεται μόνο όταν και όσο αυξάνουν οι στροφές του κινητήρα. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!! ΔΕΝ ΚΡΥΩΝΩ ΟΤΑΝ ΟΔΗΓΑΩ!!!!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WassUp Posted January 25, 2006 Report Share Posted January 25, 2006 Αύριο πάει για εγχείρηση επιδιόρθωσης του καλοριφέρ και το δικό μου Golf. Θα το πάω στον ηλεκτρολόγο να ξεμπερδεύω μιας και δεν ξανάκανα τέτοια δουλειά. Lets hope for the best Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koukouroukou Posted January 25, 2006 Report Share Posted January 25, 2006 Gordons μπραβο που καλο! Keep learning for more DIY's Κατσε ρε συ αυτο δεν συμβαινει, εγω οταν ειμαι σταματημενος μια χαρα ζεστο αερα φερνει!! Αλλα και το δικο μου δεν την γλυτωνει γιατι κανει ενα σπαστικο θορυβο συνεχεια - κατι σα να εχει ποιασει και τριζει. @WassUp κατσε φτιαχτο ρε, δεν ειναι τιποτα!!!! Απλα να εισαι προσεκτικος!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted January 26, 2006 Report Share Posted January 26, 2006 αν δε το υποψιάζεσαι ήδη θα σε ξηλώσει κανονικά για να στο φτιάξει..εγώ προειδοποιήσα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gordons Posted January 26, 2006 Report Share Posted January 26, 2006 Κοίτα.. εμένα προσωπικά μου αρέσει να γνωρίζω κάθε χιλιοστό του αυτοκινήτου μου... έχω μεγάλο γκαράζ με πάγκους εργασίας και πάρα πολλά εργαλεία... τα χέρια μου πιάνουν... απο πατέντες άλλο τίποτα... και προτιμώ φτιάχνοντας κάτι να χαλάσω κάτι άλλο εγώ παρά κάποιος άλλος και να μην μου το πει, και αν είναι για τους ηλεκτρολόγους και τους μηχανικούς κοκ να θυσαυρίζουν απο ασχετους... απο εμένα δεν θα θυσαυρίσουν γιατί δεν εχω λεφτά για πέταμα και άσε που ο άλλος που θα μου πειράξει το αμάξι δεν θα το αγαπάει όσο εγω. αυτά ειχα να πω. αλλά αποτι κατάλαβα .. για να αποφάσισες να το πας σε ηλεκτρολόγο, το how to που εγραψα δεν επιασε τόπο. λυπάμαι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koukouroukou Posted January 26, 2006 Report Share Posted January 26, 2006 Ρε Gordons απλα το παιδι μπορει να μην εχει εργαλεια ή χωρο (κατι μου θυμιζει αυτοο ) ή εμπειρια γενικα στο να βαζει χερι σε διαφορα πραγματα. Παντως προσωπικα και περισσοτερο να μου κοστιζε αν το εφτιαχνα μονος μου απο το να το πηγαινα σε μαστορα, παλι μονος μου θα το εφτιαχνα γιατι ειναι κατι που μου αρεσει Ρε Gordons απλα το παιδι μπορει να μην εχει εργαλεια ή χωρο (κατι μου θυμιζει αυτοο ) ή εμπειρια γενικα στο να βαζει χερι σε διαφορα πραγματα. Παντως προσωπικα και περισσοτερο να μου κοστιζε αν το εφτιαχνα μονος μου απο το να το πηγαινα σε μαστορα, παλι μονος μου θα το εφτιαχνα γιατι ειναι κατι που μου αρεσει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WassUp Posted January 26, 2006 Report Share Posted January 26, 2006 αν δε το υποψιάζεσαι ήδη θα σε ξηλώσει κανονικά για να στο φτιάξει..εγώ προειδοποιήσα. Δίκιο έχεις Γιώργο (Γιώργος δεν είναι το όνομά σου Bit; ). 170 λίρες = κάπου 300 ευρώ = άντε γεια Τελικά του είπα να φτιάξει μόνο τις στάσεις που δεν λειτουργούσαν και μάλλον πάμε για DIY την άνοιξη, παραπονιάρη () Gordons Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted January 26, 2006 Report Share Posted January 26, 2006 ...τώρα μιλάς σωστά.... υ.γ. Ναι Γιώργος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...