Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 06/29/2021 in all areas

  1. Επισήμως πλέον το Amarok ήρθε στην κατοχή μου!!! Έκδοση Canyon 2,0λ του 2016 με τα 180 άλογα, αυτόματο 8αρι κιβώτιο (της ZF, όχι DSG που φοράνε σε όλα τα αμάξια του ομίλου) και 4Motion.
    6 points
  2. Καλησπέρα σε όλους, είμαι ο Ηλίας από Πάτρα. Είμαι κάτοχος ενός Golf Mk4 1.6 16v (BCB) Generation του 2001 από το 2007 με 235.000χλμ. Το φόρουμ το είχα επισκεφθεί αρκετές φορές στο παρελθόν μα έφτιαξα τώρα λογαριασμό και είμαι και επίσημα μέλος. Ορίστε και το Golfακι μου.
    4 points
  3. @vastil Στο kit της vialle, αν αναφέρεσαι, υλοποιεί τα όσα προσφέρει, λειτουργεί σωστά σε εργοστασιακές ρυθμίσεις, αλλά κοστίζει και έχει το ρίσκο του στο μοτέρ. Λειτουργεί σε αυτοκίνητα χωρίς βελτίωση και λειτουργία σε νορμάλ συνθήκες (όχι σκισίματα και να του βγάζεις το λάδι). Με 13-15Κ βρίσκεις μεταχειρισμένο Polo φυσικό αέριο πλέον, δεν αξίζει να πάρεις το Gti και να βάλεις υγραέριο.
    4 points
  4. Καλημέρα!! Ο φίλος το αμάξι το βρήκε, και συγκεκριμένα βρέθηκε στην Κομοτηνή!!! Θέλω να ευχαριστήσω τους διαχειριστές για το βήμα που μου δόθηκε για το συγκεκριμένο θέμα και το ενδιαφέρον και την ανάδειξη του, και σαφος όλα τα μέλη για το ενδιαφέρον ! Αφού βρέθηκε πάλι καλά!
    4 points
  5. το μοτερ μας ολα τοποθετημενα και περιμενουμε ενα φιλο για προγραμμα,,, https://imagizer.imageshack.com/img923/3031/ANkWyC.jpg
    3 points
  6. Η Audi παρουσίασε το νέο RS3 το οποίο προσφέρεται τόσο ως Sportback, όσο και ως sedan. Το μοντέλο κρύβει κάτω από το καπό του τον πεντακύλινδρο 2.5 TFSI κινητήρα που παράγει 400 άλογα μεταξύ 5.600 – 7.000 σ.α.λ με 500 Nm ροπής στις 2.250 – 5.600 σ.α.λ., που συνδυάζεται με αυτόματο επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και σύστημα τετρακίνησης. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε μόλις 3,8 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 250 χλμ/ώρα, με τα 280 χλμ/ώρα να διατίθενται ως προαιρετική αναβάθμιση, ενώ με το πακέτο RS Dynamic και τα κεραμικά φρένα, η τελική ταχύτητα ανεβαίνει στα 290 χλμ/ώρα. Τα νούμερα αυτά καθιστούν το νέο Audi RS3 το καλύτερο στην κατηγορία του σε ότι αφορά την επιτάχυνση και την τελική ταχύτητα. Τα βασικά φρένα αποτελούνται από αεριζόμεους διάτρητους ατσάλινους δίσκους διαστάσεων 375×36 mm μπροστά και 310×22 mm πίσω και με εξαπίστονες δαγκάνες μπροστά. Τα κεραμικά φρένα διαθέτουν δίσκους 380×38 mm στον μπροστινό άξονα, μειώνοντας το βάρος κατά 10 κιλά. Ο μπροστινός άξονας έχει διευρυνθεί κατά 3,3 εκατοστά σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο, ενώ στο Sportback, ο πίσω άξονας έχει αυξηθεί κατά 1 εκατοστό. Σχεδιαστικά ξεχωρίζει από το φαρδύτερο αμάξωμα, από τους νέους προφυλακτήρες, τη νέα κυψελωτή γρίλια, από τον διαχύτη, από τους επανασχεδιασμένους LED προβολείς (LED Matrix στον πρόσθετο εξοπλισμό), από τα πίσω LED φωτιστικά σώματα με δυναμικά φλας, όπως επίσης από τις διπλές οβάλ απολήξεις των εξατμίσεων. Οι ζάντες είναι διαστάσεων 19″ και η Audi προσφέρει για πρώτη φορά στον πρόσθετο εξοπλισμό, semi-slick ελαστικά επιδόσεων Pirelli P Zero “Trofeo R”. Το πακέτο Alu-Optic Trim βρίσκεται στον πρόσθετο εξοπλισμό και προσθέτει στο μοντέλο ασημί λεπτομέρειες στον μπροστινό προφυλακτήρα, στον διαχύτη και στο πλαίσιο των παραθύρων. Για τα ίδια μέρη υπάρχει και η επιλογή τοποθέτησης carbon, με τα καπάκια των καθρεφτών, και η αεροτομή να είναι κατασκευασμένα και αυτά από ανθρακονήματα. Το νέο RS3 είναι το πρώτο μοντέλο της μάρκας που διαθέτει το RS Torque Splitter, ένα νέο κατανεμητή ροπής που διαμοιράζει τη ροπή κίνησης μεταξύ των πίσω τροχών με πλήρως μεταβλητό τρόπο. Σε αντίθεση με το διαφορικό του πίσω άξονα και το προηγούμενο πακέτο πολύδισκου συμπλέκτη, ο κατανεμητής ροπής χρησιμοποιεί από έναν ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πολύδισκο συμπλέκτη σε κάθε ημιαξόνιο. Η Audi ανέπτυξε μία ακόμα λειτουργία οδήγησης ειδικά για το RS3, την RS Torque Rear – ως λειτουργία drift με τη δική της χαρακτηριστική καμπύλη για τον κατανεμητή ροπής. Επίσης υπάρχει και η λειτουργία RS Performance, ειδικά για την πίστα. Η στάνταρ σπορ ανάρτηση RS διαθέτει νέα αμορτισέρ και σύστημα βαλβίδων και τα δύο ειδικά για το RS3, με την ανάρτηση να ανταποκρίνεται στην αντίστοιχη κατάσταση οδήγησης ακόμα πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά. Η σπορ ανάρτηση RS plus με ρυθμιζόμενους αποσβεστήρες διατίθεται προαιρετικά. Το νέο RS3 είναι κατά 1 εκατοστό πιο χαμηλά στο έδαφος σε σχέση με το S3 και κατά 2,5 εκατοστά σε σχέση με το A3. Στο εσωτερικό, συναντάμε ψηφιακό πίνακα οργάνων virtual cockpit plus 12,3 ιντσών, οθόνη αφής 10,1″, το οποίο διατίθεται στάνταρ. Εμφανίζει το στροφόμετρο με τη μορφή ραβδόγραμμων και προβάλλει ισχύ και ροπή ως ποσοστά. Προαιρετικά, η ένδειξη των στροφών είναι διαθέσιμη στη νέα σχεδίαση “RS Runway”, με τις τιμές να εμφανίζονται με τρόπο που μοιάζει οπτικά με διάδρομο αεροπλάνου – την υψηλότερη ταχύτητα στο προσκήνιο και τη χαμηλότερη ταχύτητα στο βάθος. Διαθέσιμες και οθόνες για g-force, χρόνους γύρου και επιτάχυνση από 0-100 χλμ/ώρα, 0-200 χλμ/ώρα, τέταρτο μιλίου και όγδοο μιλίου. Υπάρχουν carbon διακοσμητικά, σπορ RS καθίσματα και δερμάτινο τιμόνι RS Sport τριών ακτίνων με επίπεδη βάση. Διαθέτει ενσωματωμένα paddles από χυτοσίδηρο και όσοι επιλέγουν το design πακέτο λαμβάνουν, εκτός από το σήμα RS, μια λωρίδα-ένδειξη στο σημείο 12 ωρών για ταχύτερη αίσθηση της θέσης του τιμονιού κατά τη δυναμική οδήγηση. Στα δεξιά του τιμονιού βρίσκεται το νέο κουμπί RS Mode, για επιλογή των λειτουργιών Audi drive RS Performance, RS Individual ή την πιο πρόσφατη λειτουργία που χρησιμοποιήθηκε. Και στις δύο λειτουργίες RS, η οθόνη των οργάνων και η head-up οθόνη έχουν μια ακόμη πιο σπορ εμφάνιση, με μια ένδειξη αλλαγής ταχύτητας που αναβοσβήνει. Τα Audi RS3 Sportback και RS3 Sedan θα είναι διαθέσιμα για παραγγελία στην Ευρώπη μετά το καλοκαίρι. Στη Γερμανία οι τιμές τους ξεκινούν από τις 60.000 ευρώ και 62.000 ευρώ αντίστοιχα. Πηγή Αutoblog.gr
    3 points
  7. Ακριβως Sent from my iPhone using Tapatalk
    3 points
  8. Αυτές είναι οι πρώτες φωτογραφίες του νέου Audi RS3 Sedan χωρίς ίχνος καμουφλάζ. Το αυτοκίνητο ξεχωρίζει από το επιθετικό bodykit, τις διπλές οβάλ απολήξεις των εξατμίσεων, τις μεγάλες ζάντες και τα μεγάλα φρένα, με την απόσταση από το έδαφος να είναι μειωμένη. Κίνηση παίρνει από τον 2,5-λίτρων TFSI πεντακύλινδρο κινητήρα απόδοσης 400 ίππων μεταξύ 5.600 και 7.000 σ.α.λ με 500 Nm ροπής, με την κίνηση να στέλνεται σε όλους τους τροχούς, μέσω ενός 7-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε μόλις 3,8 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 290 χλμ/ώρα. Η Audi έχει εξοπλίσει το νέο RS3 και με “drift mode”, με το σύστημα να στέλνει την κίνηση στον πίσω άξονα. Αυτό επιτυγχάνεται χάρη στο RS Torque Splitter που επιτρέπει τον ενεργό, πλήρως μεταβλητό διαμοιρασμό ροπής μεταξύ των πίσω τροχών. Σε αντίθεση με το διαφορικό του πίσω άξονα και το σύστημα τετρακίνησης με πολύδισκο συμπλέκτη, ο κατανεμητής ροπής χρησιμοποιεί από έναν ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πολύδισκο συμπλέκτη σε κάθε ημιαξόνιο. Πηγή autoblog.gr
    3 points
  9. Όντως τώρα; Εμένα 99-100 ειχα δει 103 και 105 με 39 βαθμούς κάπου στα 150χιλ/ωρα εννοείται με αιρ-κοντίσιον κτλ. Λάδι Castrol που κοντεύει τα 10.000. Sent from my iPhone using Tapatalk
    2 points
  10. Έχει πολλή ζέστη μια χαρά είναι Sent from my iPhone using Tapatalk
    2 points
  11. Έτοιμο για ταξίδι.... Με 7 θέσεις και 615 L αποθηκευτικό χώρο ταυτόχρονα! [emoji7][emoji2956] VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi 240HP DSG7 R-Line 7seater
    2 points
  12. Είχα το mail μου...γιατί δεν ηξερα από φόρουμ. Το έχω αυτό εδώ και αρκετά χρόνια. Μόνο διάβαζα τόσα χρόνια Εδώ έχω λίγα ποστ.και σε συνάντηση έχω έρθει μια φορά πριν πολλά χρόνια...που είχε γίνει στον αταλο στο Καματερο. Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    2 points
  13. Εξωτερικά έχει όλο το κουστούμι ενός golf mk2 gti. Smoke φλας , προβολης με προτσεκτορα γνήσια gti, φλας μκ4 στα φτερα, φαναρια εμπρός σμοκ με Σταύρο και bundles μασκα χωρις σήμα και πίσω φαναρια από μκ2 gti μαυρο κόκκινο. Την όμορφη εικόνα συμπληρώνουν οι σπάνιες διαιρούμενες 3 σημείων ζάντες της Ronal ACT SC με τις εμπρός να έχουν διαστάσεις 15x7 και et38 και τις πίσω 15x7,5 και et25. Ως πρώτο σετ. Επίσης υπάρχει και το δεύτερο και ποιο εξτριμ σετ απ με lenso bsx 16x9 et20 Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    2 points
  14. Διαθέσιμο για παραγγελία είναι πλέον το Audi Q4 e-tron στην Ελλάδα, με το ηλεκτρικό crossover να ξεκινά από τις 44.900 ευρώ. Το αυτοκίνητο βασίζεται στην MEB πλατφόρμα και προσφέρεται σε εκδόσεις με έναν και δύο ηλεκτροκινητήρες με αυτονομία έως και 520 χιλιόμετρα ανά φόρτιση. Το Audi Q4 e-tron έχει μήκος 4,588 μέτρα, πλάτος 1,865 μέτρα, ύψος 1,632 μέτρα (1,614 μέτρα η Sportback έκδοση) και μεταξόνιο 2,764 μέτρων. Χάρη στην MEB πλατφόρμα το μοντέλο παρότι είναι κατά 9 εκατοστά μικρότερο από το Q5 προσφέρει περισσότερους χώρους στο εσωτερικό από αυτό. Μηχανικά προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις. Η βασική έκδοση είναι η Q4 35 e-tron που διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα απόδοσης 170 ίππων με 310 Nm ροπής, με την μπαταρία των 52 kWh (55 kWh ακαθάριστο) να χαρίζει αυτονομία 349 χλμ. Ακολουθεί η πισωκίνητη έκδοση Q4 40 e-tron απόδοσης 204 ίππων με 310 Nm ροπής με την μπαταρία των 77 kWh (82 kWh ακαθάριστο) να του προσφέρει αυτονομία 520 χλμ. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 8,5 δευτερόλεπτα. Η τετρακίνητη Q4 50 e-tron quattro φέρει δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν ανά άξονα, που αποδίδουν 299 άλογα με 460 Nm ροπής, με την αυτονομία να ανέρχεται στα 488-497 χλμ, χάρη στη μπαταρία των 77 kWh (82 kWh ακαθάριστο). Η τετρακίνητη έκδοση κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 6,2 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 180 χλμ/ώρα (ηλεκτρονικά περιορισμένη). Για μεγαλύτερο βαθμό ενεργειακής απόδοσης, ο κινητήρας στον μπροστινό άξονα ενεργοποιείται μόνο όταν απαιτείται υψηλή ισχύς ή ισχυρή πρόσφυση. Ένας άλλος σημαντικός παράγοντας στην εξοικονόμηση ενέργειας κατά την οδήγηση είναι η έξυπνη ανάκτηση, η οποία ενσωματώνει επίσης στοιχεία πλοήγησης και τοπογραφικά δεδομένα. Χάρη στη μέγιστη χωρητικότητα φόρτισης 125 kW, σε ιδανικές συνθήκες το αυτοκίνητο μπορεί μέσα σε 10 λεπτά φόρτισης να αποκτήσει αυτονομία 130 χλμ (WLTP). Οι πισωκίνητες εκδόσεις έχουν ικανότητα ρυμούλκησης βάρους έως 1.000 κιλά, με τις quattro εκδόσεις να μπορούν να φτάσουν έως και τα 1.200 κιλά. Στο εσωτερικό του συναντάμε ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25″ και οθόνη ενημέρωσης και ψυχαγωγίας 10,1″ ή 11,6″. Επίσης μπορεί να εξοπλιστεί με head-up display επαυξημένης πραγματικότητας, ενώ υποστηρίζει και φωνητικές εντολές, έχοντας και το βοηθό “Hey, Audi”. Ο έλεγχος του συστήματος κλιματισμού γίνεται μέσα από μια ακόμη οθόνη αφής, με το τιμόνι να μην έχει φυσικά κουμπιά, αλλά επιφάνειες αφής. Στο εσωτερικό του υπάρχουν επίσης αρκετοί χώροι για την αποθήκευση αντικειμένων, χωρητικότητας 25 λίτρων. Ανάλογα με τη θέση των πίσω καθισμάτων, ο όγκος του χώρου αποσκευών είναι 520 έως 1.490 λίτρα. Audi Q4 e-tron 35 €44.900 Audi Q4 e-tron 40 €52.100 Audi Q4 e-tron 50 quattro €58.450 Πηγή Autoblog.gr
    2 points
  15. Καλώς ήρθες Σάκη με το υδρογονοκινητο σου.... VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi 240HP DSG7 R-Line 7seater
    1 point
  16. Καλημέρα καλορίζικη και καλοφόρετο και από μεσα στο ταμπλό να την αφήσεις δεν νομίζω να έχεις πρόβλημα εμένα να φανταστείς είναι κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού και πιάνει μια χαρά και ότι αλλο χρειαστείς πες μου
    1 point
  17. Σ'ωραιος ρε φίλε... Καλορίζικο το νέο σετ.... VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi 240HP DSG7 R-Line 7seater
    1 point
  18. λοιπον ανανεωση..ωρα ηταν πες γιατι βλεπω απο 2020 εχω να γραψω εδω μεσα,,,,οχι οτι ειμασταν ησυχοι ομως....λολ μια ακομη αναβαθμιση ηταν τα φρενα,,,,τραμπαρα τα φρενα αποτο γκολφ μου στο τιγκουαν εντελη τωρα τα φρενα του τιγκουαν ειναι akebono 6piston monoblock395mm δισκο και με αρχικο σιζε δισκου το 395 ,entry level περνει κα 430 πχ....ζαντες θελάμε αμα πηγαιναμε εκει ομως,,,,μειναμε με 19αρα και δειχνει ετσι,,, και ναι αργοτερα θα βαλω και πισω απο ενα γκλολφ ρ 310 με ηλετρονικο χειροφρενο και κλεισαμε..εχουμε μελλον εκει,, και εν κατακλειδι τελευταια φωτο του αμαξιου στο τωρα ειναι ετσι,,,
    1 point
  19. καλημέρα. Σήμερα μιας και έπλυνα το αμάξι. Είπα να καθαρίσω της υδρορροές πίσω στο Πορτ μπαγκαζ στο passat. Η μία ήταν αρκετά βουλωμένη από βρωμιά. Για το ξεβουλωμα , χρησιμοποίησα ένα μαλακό καλώδιο κανά μέτρο ίσως και λίγο παραπάνω. Και με χρήση καθαρού νερού ήρθαν και καθάρισαν εντελώς .
    1 point
  20. Καλησπέρα, απαντώ περιληπτικά γιατί είμαι σε διακοπές: Το μοτέρ έχει 2 Turbo, υπόψιν. Οι τιμές βελτίωσης που πήρα από 4 βελτιωτες γνωστούς στη Β. Ελλάδα (REVO, APR, SPTUNES, REMAPTRONIC) ήταν από 280HP έως 310ΗΡ, απλά για Stage 1. Το μοτέρ είναι σε άψογη κατάσταση, σχεδόν άστρωτο με πολύ λίγα ΚΜ για Diesel. Δυναμομετρηση έγινε πριν + μετά από τις δοκιμές, τα αποτελέσματα είναι αυτά που βλέπετε στο έγγραφο. Η δυναμομετρηση γίνεται On the road, με ειδικό εξάρτημα που προσαρμόζεται στον πίσω τροχό, όχι σε ραουλα σταθερά. Η θερμοκρασία των δοκιμών ήταν πάρα πολύ υψηλή την ημέρα εκείνη (31-32 C), που σημαίνει ότι σε νορμάλ θερμοκρασία 20 C η ισχύς είναι υψηλότερη (η εκτίμηση του βελτιωτη είναι 295-297 ΗΡ), θα επαναληφθεί η δοκιμή εντός του ερχόμενου Φθινοπώρου για σύγκριση. Αυτά τα ολίγα, καλό Σαββατοκύριακο να έχετε! VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi 240HP DSG7 R-Line 7seater
    1 point
  21. Οτι θες κανεις με το προγραμμα. Κ διπλασια νουμερα αν θελεις βλεπεις. Το θεμα ειναι η μακροζωια...... Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  22. Εντυπωσιακό αποτέλεσμα μόνο από ένα πρόγραμμα. Προσωπικά πάντως θα ήθελα να δω και το afr.
    1 point
  23. Θα προσέξεις τις σύντομες διαδρομές μόνο! Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  24. Χωρίς λόγια... Ή αλλιώς, άφωνος... [emoji7][emoji2956][emoji41] VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi 240HP DSG7 R-Line 7seater
    1 point
  25. 1 point
  26. Κανε μια αναζητηση για το p2015 υπαρχει ανοιχτο θεμα https://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?/search/&q=p2015&quick=1 Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  27. Νομίζω οτι ο κύριος που θέλει αυτοκίνητο ή θα δει τα γκάζια ή την οικονομία ή θα δει ένα νέο που μπορεί και τα συνδυάζει κάπως και τα δύο. Όλα δεν μπορούμε να τα έχουμε. Πολύ προσοχή μην πετάξετε τα χρήματα σας άδικα.
    1 point
  28. 1. Στα πόσα χλμ το έκανε γκαζιέρα. 2.Πόσα χλμ έκανε ως γκαζιέρα. 3.Τι μάρκα είναι σύστημα γκαζιεροκίνησης. 4.Γιατί πουλάει ένα αυτοκίνητο 11 ετών αφού το έκανε γκαζιέρα. 5.To DSG σε τι κατάσταση είναι; 6.Τα χλμ που έχει γράψει είναι νορμάλ 13Κ το χρόνο. 7.Επισημο βιβλίο συντήρησης ενημερωμένο υπάρχει. 8. Από όσο ξέρω ΤSI και LPG δεν τα πάνε καλά. 9.Τα πιο πάνω είναι προσωπικές απόψεις. Ξέχασα να αναφέρω τις εναποθέσεις άνθρακα στις βαλβίδες.
    1 point
  29. Νομίζω ότι Global έχει το δικό μου, ικανοποιημένος πολύ, κανένα πρόβλημα εδώ και 2 χρόνια. VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi 240HP DSG7 R-Line 7seater
    1 point
  30. Κινητήρας 1.8 ΒΖΒ 2009 162.000 Km. Ένα λίτρο μέχρι την αλλαγή των 15.000 Km
    1 point
  31. Εγώ θα σταθώ σε αυτό που λες ότι εξαιτίας 2-3 κινητήρων. Βγήκε η φήμη ότι τα TSI καίνε λάδια.... Και ότι σε μεγάλο βαθμό η κινητήρες είναι 1400 tsi πολύ δεν ξεκαθαρίσουν ότι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ 1400 tsi τα ίδια μοτέρ. (Σου λέει ο άλλος 1400αρι tsi και νομίζουν όλη ότι είναι όλα το ίδιο) Και έτσι τα παίρνει η μπάλα όλα Μαζί. Εγώ προσωπικά έχοντας 2 αμάξια tsi δεν είχα ποτέ κανένα θέμα με λάδια. Και το τωρινό που έχω αυτή την στιγμή δεν μου έχει κάψει ΠΟΤΈ λάδι όπως τα γεμίζουμε από το service και μέχρι το επόμενο είναι στο ίδιο επίπεδο. Ποτέ δεν συμπλήρωσα λάδι
    1 point
  32. Ο θόρυβος που ακούς είναι από τα υδραυλικά ωστήρια βαλβίδων μέχρι να γεμίσουν λάδι. Είναι χαρακτηριστικό των κινητήρων με υδραυλικά ωστήρια βαλβίδων. Η διάρκεια ζωής τους όπως πολλών εξαρτημάτων εντός του κινητήρα εξαρτάται από την κατάσταση του λιπαντικού.
    1 point
  33. Τα μπεκ να δεις Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  34. Και κάποιες φωτογραφίες από της αλλαγές χρόνο με το χρόνο! Αυτά τα λίγα είχα να πω!Ευχαριστώ! Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    1 point
  35. Στης μπροστινες ταπετσαρίες εχει γίνει κατασκευή για να για να μπορούν να υποδεχτούν 2 beyma 8" και μια κόρνα αντίστοιχα και στο πίσω μέρος εχει γίνει κατασκευή στην εταζιερα για 6 beyma 8" και 4 κόρνες.και για να ολοκληρωθεί το ηχοσυστημα τοποθετηθηκαν 2 15" woofer της kiker στο πορπαγκαζ. Πηγή της pioneer. Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    1 point
  36. Πέρα από το μηχανικό κομμάτι η ακαμψία και το στήσιμο του οχήματος έχει ενισχυθεί και με άλλα καλούδια οπως γέφυρες από το GTi εμπρός πίσω,φρένα από το G60 280mm με σωληνάκια υψηλής παντού και ρυθμιζόμενη ανάρτηση Raceland επίσης μπάρες θόλων εμπρός-πίσω και κάτω από τα μπροστινά καθίσματα. Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    1 point
  37. Στη συνέχεια υπερκυβίστηκε στα 1300cc, φόρεσε έκκεντρα ABT παρέα με μεγαλύτερο μονό καρμπυρατέρ της Weber αυξήθηκε η συμπίεση και τοποθετήθηκε χταπόδι 4-2-1 και μια ολόσωμη εξάτμιση. Αλλαξε γενική εμφάνιση μιας και μπήκε για αλλαγή χρώματος από καφε σε μαύρο. εγινε Μανχάταν απο στενούς προφυλακτήρες που ηταν σε μεγάλους προφυλακτήρες και Μανχάταν πόρτες. Ιούνιος του 2008 η φωτογραφίες Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    1 point
  38. έβαλα λαδι κινητηρα χωρις ιδιαιτερο αποτελεσμα, θα δοκιμασω και wd40
    1 point
  39. 7P6035730P ειναι σχετικα καινουργια μοναδα και δεν βρισκω πληροφοριες. Για αυτοκινητα παραγωγης απο το καλοκαιρι του 2013 και μετα. @ominus thanks gia ta links
    1 point
  40. Καλησπέρα, σήμερα έγινε και η πρώτη δοκιμή των νέων λαδιών Liqui Moly Top Tec 4200 5W-30 VW 507 00 που μπήκαν στο μοτέρ, μετά την προχθεσινή αλλαγή τους. Έκανα λοιπόν μία διαδρομή παρόμοια με μια άλλη που είχα κάνει προ 1,5 μηνός (ίδιας ταχύτητας + επιβατών) αλλά +68% μεγαλύτερη απόσταση και σε πολύ πιο ζέστη ημέρα, λεπτομέρειες παρακάτω: Προηγούμενο λάδι: Castrol Edge Professional III 5W-30 VW 507 00 Νέο λάδι: Liqui Moly Top Tec 4200 5W-30 VW 507 00 Χιλιόμετρα χρήσης προηγούμενου λαδιού: 6.000ΚΜ Χιλιόμετρα χρήσης νέου λαδιού: 250ΚΜ Προηγούμενη διαδρομή(ΠΔ): 62 ΚΜ Νέα διαδρομή(ΝΔ): 104 ΚΜ (+42 ΚΜ πιο πολύ προς στην ίδια κατεύθυνση πάντα) Εξωτερική θερμοκρασία ΠΔ: 25 C Εξωτερική θερμοκρασία ΝΔ: 33 C Εύρος θερμοκρασίας λαδιού στο BC ΠΔ: 99-115 C (Μ.Ο 107 C) Εύρος θερμοκρασίας λαδιού στο BC ΝΔ: 96-106 C (Μ.Ο 101 C) Μέση θερμοκρασία λαδιού (Castrol) στην εφαρμογή We Connect ΠΔ: 68 C Μέση θερμοκρασία λαδιού (Liqui Moly) στην εφαρμογή We Connect ΝΔ: 55,5 C Βλέπω λοιπόν, ότι ως νέο φρέσκο λάδι, σε πιο μεγάλη διαδρομή και με υψηλότερη εξωτερική θερμοκρασία, έχει εμφανώς αρκετά χαμηλότερες θερμοκρασίες λαδιού. Η σύγκριση θα συνεχιστεί και σε άλλες διαδρομές. Πρώτη εντύπωση, άριστη λοιπόν. VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi 240HP DSG7 R-Line 7seater
    1 point
  41. Όλα είναι πλέον biodiesel δεν υπάρχει πλέον πετρέλαιο που να μην ειναι. Και από την μυρουδιά ακόμα το καταλαβαίνεις Ότι δεν μυρίζει όπως μύριζε κάποτε το diesel πριν από χρόνια..
    1 point
  42. Καλησπέρα σε όλους, Για golf 7 r line, 1,5 κινητηρα βενζίνη, μπορεί κάποιος να με προμηθευσει με τα διαστήματα και τις εργασίες service που πρέπει να γίνονται έτσι όπως τα δίνει η vw? Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
    1 point
  43. Τα ποιο αξιοπιστα ηταν και αυτα τα οποια δεν ειχαν ηλεκτρονικα πανω, δεν ειχαν τεχνολογια και ηταν πιο απλα στην κατασκευη, 1-2-3. Τα ποιο ζημιαρικα, 5-6, καδενες, τουρμπινες, σασμαν dsg, σπαζμενα πιστονια και δεν σημαζευετε, μηχανικα κοινως πατατακια και η αξιοπιστια παει ΠΑΤΟ, 1000αρικα και πανω να φευγουν απο την τσεπη. Ποιο τελειοποιημενο, πιστευω το 6αρι, χωρις να εχω μπει σε 7αρι, οποιος εχει 6αρι εχει το ποιο πληρεστερο golf. Ποιο εμφανησιμο 2-4-5-6, με το 6αρι να μου αρεσει περισοτερο, σαφως ενα 4-5 με ενα χαμηλωμα και μια 18 ή 19αρα ζαντα προκαλει δεος.
    1 point
  44. Το 7 δεν μπορείς να το συγκρίνεις,καθώς ειναι ελάχιστα αυτά που εχουν κανει χιλιόμετρα ωστε να φανεί η αξιοπιστία τους. Τα 5ριά σαν αξιοπιστία και TSI 1.4 Αποτύχαν,τα 6ρια θα έλεγα τα πήγαν καλύτερα. Σαν μοτέρ πιστέυω το Golf 4 1.8 20vt ήταν το πιο αξιοπίστο.
    1 point
  45. Μαγκες λιγα πραγματα ενημερωτικα για τις μεμβρανες.Καταρχην εχω παρακολουθησει 2 σεμηναρια τοποθετησης μεμβρανων απο ανθρωπους που ηρθαν απο Αμερικη μεσω της εταιριας GLOBAL η οποια ειναι και η προμηθευτρια εταιρια των υπολοιπων εταιριων που εμπορευονται τις μεμβρανες.Οπως ειναι και η 3M,LUMMAR και πολλες αλλες.Οτι ακουσεται διαφορετικο ειναι παντελως αναληθες.Η GLOBAL ειναι η μοναδικη εταιρια που κατασκευαζει μεμβρανες με 3 γραμμες παραγωγης και προμηθευει τις υπολοιπες εταιριες με τις β διαλογης μεμβρανες.Λοιπον τι πρεπει να προσεξουμε αφου αποφασισουμε να τοποθετησουμε μεμβρανες. 1.Εγγυηση. Η εγγυηση που διδεται απο τις εταιριες αφορα το χρωμα τους και την αντιχαρακτικη του ιδιοτητα.Παραδειγμα η GLOBAL δινει για το χρωμα και για την χαραξη (εφ ορου ζωης)εφοσον δεν την χαραξουμε με καποιο εχμηρο αντικειμενο.Εαν ο τοποθετητης τις βαλει με τα (ποδια) ειναι αυτος και αποκλειστικα ο υπευθυνος για τις γρατσουνιες τα μπιμπικια και οτι αλλο περιεργο δουμε πανω στα τζαμια μας.Απαραιτητη προυποθεση για ενα καλο αποτελεσμα ειναι μια καλη μεμβρανη,καθαρα τζαμια αλλα τον μεγαλυτερο ρολο τον παιζει ο ΤΟΠΟΘΕΤΗΤΗΣ. 2.Μεμβρανες με χρωματα πρασινα,κιτρινα,καθρεπτες δεν εχουν καλη UV προστασια ισως και καθολου,που αυτο ειναι και το ζητουμενο.Την μεμβρανη φιλοι μου δεν την βαζουμε για να κανει το αμαξι μας πιο ομορφο πιο αλλητικο,πλεον η UV μεμβρανη εχει λειτουργικο χαρακτηρα.Δεν καιγεται το σαλονι μας δεν καιγομαστε εμεις οι ιδιοι απο τον ηλιο που τον εχουμε και μπολικο στην χωρα μας.Διαβασα παραπανω πως δεν βοηθα την λειτουργια του A/C,εννοειται πως το A/C δεν θα σβησει αλλα θα χαμηλωσει κατα 50% την ισχυ που χρειαζεται για να ψηξει το σαλονι μας.(η UV προστασια δεν εχει να κανει καθολου με την σκουροτητα της μεμβρανης ειτε η πιο ανοιχτοχρωμη ειτε η πιο σκουροχρωμη εχει την ιδια προστασια). 3.Πριν τοποθετησουμε μεμβρανες ζηταμε απο τον εκαστοτε τοποθετητη εαν εχει την ειδικη αδεια και αν εκδιδει το απαραιτητο για ΚΤΕΟ και αστυνομια συνοδευτικο εγγραφο τοποθετησης αντηλιακων μεμβρανων.Και καλα ειναι να κινηθουμε στα πλαισια του νομου οσο αφορα για την σκουροτητα.Η αστυνομια αν και δεν εχει οργανο μετρησεως της σκουροτητας αν δει το οχημα σου μαυρο σαν την χηρα δεν προκειται να ξεφυγεις χωρις το ροζ χαρτακι και αντε βρες το δικιο σου μετα ας εχεις και πιστοποιητικο. Και ξαναλεω για σωστο αποτελεσμα,επιλογη καλης μεμβρανης,καθαρα και αγρατσουνιστα τζαμια αλλο πανω απο ολα καλος τοποθετητης.
    1 point
  46. Τα πράγματα ειναι απλά ---- golf 2 1043 cc απευθείας σε 1781 cc την εκανα την αλλαγή στο υπουργειο πριν 3 μηνες Κάντε τα παρακατω με σειρά προτεραιότητας 1. Βεβαίωση KOSMOCAR που να λέει οτι το συγκεκριμένο σασί μπορει να φορεσει 1800 cc ή οτιδηποτε cc θέλετε να βάλετε (κόστος 70 euro) 2. Τιμολόγιο αγοράς ή τοποθετησης του μοτερ (ενα απο τα δύο) 3. Βεβαίωση μηχανολόγου (κόστος εξαρτάται απο τον μηχανολόγο) 4. Τις ανάλογες αιτήσεις 5. Και για να μην ξεχνιόμαστε το γνωστο παράβολο (καταθεση σε τραπεζα) για το τελος εκδοσης αδείας. Εμένα το κόστος μου πήγε 235 € αλλά έτρεξα για όλα μόνος μου ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΝΕΘΕΣΑ ΠΟΥΘΕΝΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.