Jump to content

nikdev

Global Moderator
  • Posts

    8,528
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    423

nikdev last won the day on February 25

nikdev had the most liked content!

About nikdev

  • Birthday August 11

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Μη ορισμένος

User Profile

  • Interests
    Βελτίωσεις Αυτοκινήτων - Τεχνικά Θέματα Αυτοκινήτων

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5
  • Car's nickname
    Leon Cupra R Golf 5 KawaZX

Recent Profile Visitors

33,046 profile views

nikdev's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

2.8k

Reputation

  1. Τρύπα + αντάπτορα vband, κόλλημα στο πορτάκι, boost controller και wg με εξατμισάκι και σπιράλ φυσικά
  2. Μπα, έχουν κι αυτά τα θέματά τους.. Από εποχή Golf 1. Είναι γεγονός όμως αδιαμφισβήτητο ότι το DQ200 είναι μεγάλη αποτυχία και τα 197000 που έφτασε στο φίλο μας είναι πολύ καλά. Συνήθως εκεί ανά 100Κ βγάζουν βλάβη. Μπορείς να το ψάξεις καλύτερα μόνος σου..
  3. Στην Αθήνα ειδικά μπορείς να πας και αλλού και να να φτιάξεις μόνο το mechatronic. Όπως σου είπα είναι 2 οι βλάβες, ηλεκτρονική και στη βαλβίδα, μπορείς να κάνεις επισκευή φτηνότερα από τα 2110€. Θα στο ξαναβγάλει.. γι΄αυτό στο λέω
  4. Τα έχουμε γράψει ξανά εδώ και χρόνια αν έκανες τον κόπο να διαβάσεις θα είχες κατατοπιστεί, για μπροστά θες βάσεις δαγκάνων, δισκόπλακες, τακάκια. Για πίσω αν δεν είσαι 250ps+ και δεν το κηνυγάς τα μαμά είναι οκ. Πίσω θέλει όλο το σετ από Gti στα 286mm
  5. Δεν κατάλαβα πιο πλαστικό λες στο κάτω άκρο, κύκλωσέ το
  6. Σίγουρο σε βλέπω.. δες και egr για μάκα.
  7. Σε σκέφτομαι κάθε φορά που γεμίζω τα δοχεία μου, μαζί και τη Skoda
  8. Άλλαξε προληπτικά φίλτρο αέρα και καυσίμου και δες το, αν επιμένει. Επίσης άλλαξε και πρατήριο και βάλε super diesel CAYC μοτέρ?
  9. Συνήθως το πρόβλημα στο "σύστημα του ιμάντα χρονισμού" είναι ο τεντωτήρας και τα λοιπά "μπαρμπούτσαλα" του συστήματος ρόλερ, ενδιάμεση τροχαλία, τσιμούχα της βαλβίδας λαδιού κλπ. εδώ σου έβαλα από dlaa για να δεις τι περιλαμβάνει
  10. Ρίξε μια ματιά εδώ: Το γενικό πλάνο συντήρησης είναι αυτό: Όπως βλέπεις υπάρχει η υποσημείωση (1), στην οποία εμπίπτουν οι κινητήρες που δεν αναφέρεται ρητά η αλλαγή ιμάντα χρονισμού. Μετά την 5ατία/120,000χλμ θέλει τακτικό έλεγχο ο ιμάντας μην τον αφήσεις στην τύχη του.
  11. Έχω βάλει για τα τελευταία μοντέλα, που πονηρά στα βιβλιαράκια δεν αναφέρουν καθαρά τι εργασίες πρέπει να γίνουν και κάποιες οδηγίες για όσους θέλουν να μπουν στα πιο βαθιά. Vw Polo 1.0 Tsi EA211 3Cyl Engine Code: DLAA,DLAB,DLAC Vw Polo 1.0 Tsi EA211 EVO 3Cyl Engine code: DFNA, DFNB, DSGB, DSGD, DSGC. Vw Polo 1.0 Tsi EA211 3Cyl Engine Code: CHZB, CHZC, CHZD, CHZA, CHZF, CHZJ, CHZL, CHZK, DKJA, DKRA, DKLA, DKLB, DKLC, DKRC, DKRF, DKRB, DSHA Vw Polo 6 - Service Maintenance Manual
  12. Στο Service manual δεν λέει ? Τι κωδικό κινητήρα φοράς?
  13. Γίνεται επισκευή και εκτός αντιπροσωπείας φτηνότερα. Οι τιμές που σου είπαν στην συγκεκριμένη είναι υψηλές, ρώτα και σε άλλη αντιπροσωπεία. Ρώτα πρώτα τι ακριβώς έχει και όχι γενικότητες δεν πήρες το διαγνωστικό με τα σφάλματα και την "προσφορά;", άλλο ηλεκτρονική βλάβη και άλλο στη βαλβίδα. Υπάρχουν και συνεργεία ανεξάρτητα για επισκευή στη Θεσσαλονίκη. Τυχερός θα έλεγα και στο έβγαλε στις 200κ χλμ, συνήθως γύρω στις 100κ χλμ έχει τα θέματά του. 006079 P17BF: Hydraulic Pump - Play Protection Intermittent 006300 P189C: Function restriction due to insufficient pressure build-up; 006013 P177D: Dual Clutch - Torque too High - Intermittent 002113 P0841: Transmission Fluid Pressure (TFP) P072C: Gear 1, Not selectable P1895: Functional restriction due to oressure drop P073F: Unable to engage Gear 1 / Synchronization Gear 1 failed Sensor/Switch 1 - Range/Performance Problem;
  14. Βιβλίο αυτοκινήτου ?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.