-
Posts
8,368 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
405
nikdev last won the day on September 27
nikdev had the most liked content!
About nikdev

- Birthday August 11
User Information
-
Gender
Male | Άνδρας
-
Δήμος
Δεν έχει οριστεί
-
Νομός
Μη ορισμένος
User Profile
-
Interests
Βελτίωσεις Αυτοκινήτων - Τεχνικά Θέματα Αυτοκινήτων
Other Info
-
Car Type
Golf MK 5
-
Car's nickname
Leon Cupra R Golf 5 KawaZX
Recent Profile Visitors
26,984 profile views
nikdev's Achievements

VWClub Member (1/1)
2.8k
Reputation
-
Γράψε καμιά πληροφορία παραπάνω. Το ταξίδι πόσα χλμ ? Να το μαντέψουμε? Το έχεις χρόνια το αυτοκίνητο ή τώρα το μαθαίνεις ?
-
Καινούργιο ή ανακατασκευής. Ανακατασκευή και το υπάρχον καλύτερα. Τα υπόλοιπα όπως στα λέει ο Κώστας
-
18 κιλά ροπή παραπάνω...μαμά δύσκολα. Αν έχεις δυναμομέτρηση και μετά το remap, κάνε ένα ποστάρισμα στο ανάλογο Section. Στην 1η που λες, ανέβασε λογικά τον κόφτη του μοτέρ (καμιά 500rpm?)
-
Σωτήρη, να δείτε την βαλβίδα πίεσης και τη βαλβίδα του συμπιεστή (Ν280). 99% Αν δεν έχει πάρει το κομπρεσσέρ θα λυθεί το πρόβλημα.
-
Για λόγους βελτίωσης ή έχει βλάβη?
-
Ήρεμα παιδάκια.. γιατί βλέπω ένταση χωρίς λόγο και θα πέσει warn για να χαλαρώσετε μερικοί. Το γράφει στο 1ο ποστ, 17 χρονών είναι 120Κ χλμ το αυτοκίνητο. Πιθανότατα έκανε ένα λάθος στην επιλογή του ΜΚ1 στη δημιουργία προφίλ. Ποιο ήταν το αίτιο για την χαμηλή πίεση λαδιού?
-
Φύσα τα μέσα με ένα πιστόλι αέρα σε βενζινάδικο, να στεγνώσει εντελώς
-
Ο κωδικός κιβωτίου είναι 3 λατινικά γράμματα. πχ NHW,PKH,PSU, PTB. Το 0AJ 6/1 είναι οικογένεια κιβωτίων δηλώνει ότι φοράς 6ρι 0AJ Υπάρχει πίσω στο αυτοκόλλητο του πορτπαγκάζ και φυσικά πάνω στο κιβώτιο. Πιθανότατα φοράς ένα από τα 6άρια MQ200: MYF,PRL,REK,RGN,RKC Και σε MQ250: NBJ,PTW,QSZ Ότι και να λέμε, πρέπει να πας αλλού να στο ψάξουν σωστά. Ήθελα να σου δείξω ότι ο επιλογέας και οι ντίζες είναι ξεχωριστές και όχι φυσικά με το κιβώτιο.
-
Δώσε μου κωδικό κινητήρα και κιβωτίου. Κάνε μια χάρη στον εαυτό σου και άλλαξε συνεργείο, στο είπα και πριν. Πρέπει να ψαχτεί να βρεθεί τι φταίει, όχι στην τύχη. Ο επιλογέας έχει p/n επάνω.
-
Τσάμπα πετάς λεφτά σε βαλβολίνες. Πιθανότατα έβαλες ένα κλικ πιο χοντρές και γι΄αυτό η αίσθηση. Πχ οι εργοστασιακές ήταν 75w πήγες σε 75w80/85/90. Σε συνεργείο της προκοπής κοίτα τα παρακάτω: Λύσιμο μπροστά τις ντίζες. Έλεγχος κίνησης στις ντίζες. Μου είχε τύχει πριν 15 χρόνια κλαδάκι και δεν έμπαινε η 2α. Ρύθμιση ντιζών και μοχλικού. Χειροκίνητα με τα μοχλικά αλλάζουν από μπροστά εσύ πατάς συμπλέκτη στις αλλαγές. Έλεγχος και στις τρόμπες του συμπλέκτη. Αν αλλάζει κανονικά κοιτάνε την κίνηση και ευθυγράμμιση στις ντίζες μετά τον επιλογέα. Άνοιγμα και κοίταγμα όχι υποθέσεις. Συνήθως τα πλαστικά μέσα φαγώνονται. Δηλαδή αν μαγκώνει στην 1η που λες η σειρά είναι έλεγχος, ντίζες, μοχλικό, επιλογέας, κιβώτιο (πχ συγχρονιζέ), δισκοπλατό. Ζήτα να στο δείξει το σφάλμα για να καταλάβεις τι χάλασε. Αντε καλά ξεμπερδέματα.
-
Παλιό και ρημάδι θα είναι, σίγουρα θα καίει και λάδια. Κοίτα κάτι 10ετίας μαξ. Θα πρέπει να γράψεις και λεφτά που διαθέτεις ώστε να προτείνει κάποιος..
-
Τα νερά που χάνεις, έπρεπε να είναι ροζ, όχι μπλε. Αντλία ή κάποια διακλάδωση θέλει αλλαγή. Το μοτέρ CAX βγάζει συχνά αντλία νερού από 30Κ-60Κ αντέχει συνήθως).
-
Γράψε ποιο μοτέρ και ιπποδύναμη καθώς και χρονολογία. Για σιγουριά μέτρα και διάμετρο στα υπάρχοντα.