Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

spooky178

Members
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About spooky178

  • Rank
    VWClub Member

Other Info

  • Car Type
    Scirocco

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Αυτό που περιγράφεις Kans είναι το πρόβλημα( ; ) που παραμένει.Είναι φυσιολογικό αυτό;Εμένα με προβληματίζει και στο τέλος του μήνα που θα κάνω το service ελπίζω να το διορθώσουν.Κατά τα άλλα πλέον γεμίζω σε συγκεκριμένο πρατήριο και δεν έχω αντιμετωπίσει ξανά πρόβλημα ως προς το γκάζι οπότε όλα καλά.
  2. Παιδιά απ'ότι φαίνεται η βενζίνη έφταιγε.Με το γέμισμα που του έκανα με τη racing το Σ/Κ έκανα ταξίδι, το πίεσα και δεν έκανε κόλπα.Αυτό που παραμένει είναι ότι δυσκολεύεται να ξεκινήσει.Δεν ξέρω αν συνδέονται τα δυο προβλήματα άλλα δεν έχω αλλάξει φίλτρο βενζίνης και μου είπαν ότι μπορεί να έχει μπουκώσει και να μη τροφοδοτείτε με αρκετή βενζίνη ο κινητήρας με το που γυρίζω τη μίζα.
  3. "Fistikas" μήπως μπορείς να μου εξηγήσεις που να κάνω log και τι είναι τα cf?Παρεμπιπτόντως όντως έκαψα όλη τη βενζίνη και έβαλα shell racing για δοκιμή χωρίς να μου αλλάξουν φίλτρο όμως. "scirocco160"σ'ευχαριστώ, θα το έχω υπόψιν.Πάντως αυτό που μου παρουσιάζει είναι πάντα σε υψηλές στροφές.
  4. Πήγα, λοιπόν, συνεργείο σήμερα.Ο εγκέφαλος δεν έβγαλε κάποια βλάβη.Αναφέρθηκα στη σκάστρα αλλά με μια γρήγορη ματιά μου είπαν ότι δεν έχει πρόβλημα.Αυτοί προσανατολίζονται στη βενζίνη γιατί υποστηρίζουν ότι αν υπήρχε μηχανικό πρόβλημα θα το παρουσίαζε συνέχεια(σε βόλτα με το μηχανικό δεν το παρουσίασε).Σήμερα έκανα και μια άλλη δοκιμή(πριν το συνεργείο), με το γκάζι στα 3/4 περίπου πατημένο και 3η το παρουσίασε (πάλι πάνω από τις 4000 rpm)αλλά το "κόψιμο" δεν ήταν τόσο έντονο όσο όταν έχει τέρμα γκάζι.Τέλος από προχθές παρατήρησα ότι πλέον δεν παίρνει τόσο εύκολα μπροστά.Ενώ πριν μόλις γύριζα το κλειδί,αφού σβήσουν αερόσακοι κ.τ.λ. έπαιρνε ακαριαία σχεδόν,τώρα αργεί περισσότερο.Δυστυχώς το βλέπω να με ταλαιπωρεί χριστουγεννιάτικα.
  5. Δυστυχώς λόγω εργασίας δεν ασχολήθηκα με το αυτοκίνητο,δεν το χρησιμοποιώ άλλωστε. Μου κάνει εντύπωση πάντως που η κακή ποιότητα βενζίνης μπορεί να προκαλέσει τέτοια προβλήματα. Να φανταστείτε βάζω εξ'αρχής αμόλυβδη 100 οκτανίων για να τα αποφύγω και τελικά ίσως τα λουστώ. Και κάτι ακόμα που θα ήθελα να ρωτήσω, αν έχει βλάβη στη σκάστρα ή στη Ν75 και μέχρι να τα αλλάξω χρησιμοποιώ το αυτοκίνητο,μπορεί να προκαλέσει περισσότερα προβλήματα και σε άλλα μέρη του κινητήρα;
  6. Παιδιά ευχαριστώ για τις απαντήσεις.Ότι είναι θα δείξει αύριο. "PERIS" πρόγραμμα δεν έχει και πιστεύω οτι η κακή ποιότητα βενζίνης επηρεάζει αλλά οχί σε τέτοιο βαθμό.Βέβαια μακάρι να κάνω λάθος. Πάντως αν θεωρήσουμε οτι το πρόβλημα είναι στη σκάστρα, είναι σοβαρό(sorry αλλά είμαι και άσχετος);
  7. Γεια χαρά σε όλους.Είμαι κάτοχος ενός scirocco(160) και πριν από λίγο καιρό και έχοντας κάνει περί τα 11.000 χιλ. αποφάσισα να το πιέσω λίγο.Όχι ότι δεν το είχα τρέξει αλλά όχι "λιώσιμο". Για να μη μακρηγορώ 2α,3η στις 5500 rpm και στην 4η ενώ έδινα γκάζι μου κάνει σκορτσαρίσματα σα να είναι στον κόφτη.Κόβω ταχύτητα και βάζω 6η και πατάω χαλαρά γκάζι.Μόλις πατάω τέρμα γκάζι με την 6η πάλι το ίδιο.Επειδή φοβήθηκα σταμάτησα τις δοκιμές και υπέθεσα ότι επειδή είχα βάλει βενζίνη σε διαφορετικό πρατήριο θα φταίει η βενζίνη (μόνο super αμόλυβδη έχω βάλει από την αρχή). Σήμερα είπα να το ξαναδοκιμάσω και δυστυχώς το ίδιο,όχι όλες αλλά τις περισσότερες φορές το παρουσίασε.Είτε με 3η,είτε με 4η,είτε φορτώνοντας τες από χαμηλά, είτε έχοντας φορτώσει τη 2α και μετά αλλαγή αλλά πάντα μετά τις 4000 rpm.Βέβαια όλες τις φορές που φόρτωσα τη 2α δεν το παρουσίασε.Να προσθέσω ότι βενζίνη έχω ξαναβάλει στο σύνηθες πρατήριο.Ομολογουμένως έχω αγχωθεί λίγο και δευτέρα έχει συνεργείο. Δεν ξέρω αν έκανα σαφές το πρόβλημα αλλά όποιος έχει άποψη ας την πει(για να ηρεμήσω ή να αγχωθώ περισσότερο).Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
  8. thanks guys...είστε κατατοπιστικότατοι... το είδα το howto από το eos και όντως είναι πολύ απλή διαδικασία οπότε με βλέπω να το αλλάζω σε σύντομο χρονικό διάστημα...
  9. Σ'ευχαριστώ archery...αν κατάλαβα καλά τότε αν θελήσω θα μπορέσω να παραγγείλω το απλό rcd510 με τα 240 ευρώ... ακόμα θα προσπαθήσω να βρω το howto που ανφέρεις αυτό που με ενδιαφέρει περισσότερο είναι να μη γίνει μεγάλη "επέμβαση" στο αυτοκίνητο...δυστυχώς το ήθελα ετοιμοπαράδοτο με οτι αυτό συνεπάγεται...
  10. Καλησπέρα σε όλους...από βδομάδα θα είμαι και εγώ ένας πανευτυχής κάτοχος ενός scirocco(το 160αρι) Θα ήθελα να ρωτήσω γιατί το rcd 510 αν το προπαραγγείλεις κοστίζει 250 euro ενώ στο κατάλλογο η VW το χρεώνει 925; Επίσης η εγκατάσταση του είναι έυκολη η πρέπει να "κατέβει" όλο το ταμπλό; Συγνώμη αν κούρασα...ευχαριστώ εκ των προτέρων...
×
×
  • Create New...