Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

N_Emo

Members
  • Content Count

    42
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About N_Emo

  • Rank
    VWClub Member

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Scirocco
  1. Εγώ είπα κάτι, ούτε δικηγόρος είμαι κανενός ούτε τίποτα. Απλά κουράζομαι με τις εμμονές και τις εμπάθειες,γι αυτό δε θα υπάρξει άλλο post σχετικό από μένα. Προτιμώ να μπαίνω μέσα και να βλέπω θέματα ουσίας και οχι ΚΟΚΟΡΟΜΑΧΙΕΣ. Α, για τ αγγλικά...... Να ταν και προφορικό ο λόγος να πω οτι δικαιολογείται.. Τελοσπάντων, καθένας μπορεί να κρίνει.. Κατανοητόν; ;)
  2. Είναι λίγο εκνευριστικό το ηλεκτρόγκαζο, ειδικά όταν θέλεις αν οδηγήσεις λίγο "νευρικά" Από κει και πέρα, μου φαίνεται επικίνδυνο να παρεμβάλεις κάτι στο γκάζι, με τόσα ηλεκτρονικά που έχει το αυτοκίνητο.. Απλά συνήθισε το :rolleyes:
  3. Πάντως ρε φίλε eliasj, πρέπει να πέφτει πολύ παντόφλα και καταπίεση.. Τι να πω, τόση χολή πια δεν εξηγείται αλλιώς. Και δεν μιλάω μόνο για το αυτοκίνητο το οποίο έχεις βαλθεί να το βγάλεις σκάρτο (αυτό πες στην τελική είναι τελείως υποκειμενική άποψη), αλλά να κάθεσαι και ν αναφέρεσαι ειρωνικά σε προσωπικό επίπεδο, για κόκκινα αυτοκίνητα, λασπωτήρες κλπ. Με τον "Τοξοβόλο" που λες ειρωνικά δεν έχω καμία σχέση, και πολλές φορές μπορεί να μη μ αρέσουν πράγματα που κάνει ή λέει, αλλά είναι κρίμα να ειρωνεύεσαι το nickname του, τη στιγμή που η κόρη του είναι Ελληνίδα Ολυμπιονίκης. Τα φόρουμ είναι χώροι ανταλλαγής απόψεων, αλλά αυτό προϋποθέτει το να σέβεσαι και την άποψη του άλλου. Νομίζω οτι we got your point (μια που σου αρέσουν τα Αγγλικά), μην επαναλαμβάνεσαι. Δεν κάνω το δικηγόρο του διαβόλου, αλλά κουράζομαι να βλέπω συνεχώς τα ίδια πράγματα, τα οποία αντί να προσφέρουν κάτι στο φόρουμ, αντιθέτως το δηλητηριάζουν.
  4. Scrooge είσαι συ, έχεις θησαυροφυλάκια για βουτιές, στο Scirocco θα κωλώσεις;;
  5. Υπάρχουν και οι ατμοσφαιρικές εκδόσεις. Επειδή υπάρχουν κάποιοι "αδαείς" δεν πρέπει να φτιάχνονται αυτοκίνητα επιδόσεων; Δεν είναι τραγικό να περιμένεις 30"-1' μέχρι να σβήσεις. Ούτε να περιμένεις να ζεσταθεί ο κινητήρας για να τον σκίσεις.. Αυτά ισχύουν σ όλα τ' αυτοκίνητα.. Και στην τελική, ο κυριούλης δε νομίζω να πίνει το αίμα του κινητήρα, ώστε να ανεβάζει πολλές στροφές το Turbo. ΥΓ. Παρόλα αυτά, επαναλαμβάνω, η VW είναι απ' τις ελάχιστες εταιρίες που έχει βάλει την αντλία που σου περιέγραψα παραπάνω.. Επείδη όντως "μόνο οι Γερμανοί φτιάχνουν καλά αυτοκίνητα"
  6. H φτερωτή του Turbo περιστρέφεται με πολλές χιλιάδες στροφές.. Όταν σβήσεις τον κινητήρα μετά από οδήγηση σε υψηλές στροφές αμέσως, η τουρμπίνα συνεχίζει να περιστρέφεται, ωστόσο δεν λιπαίνεται πια, αφού οι αντλίες έχουν σταματήσει. Μιλάμε για καταστροφή μετά από πολλά χιλιόμετρα και όχι αμέσως. Ωστόσο δεν είναι κάτι δύσκολο, διότι συνήθως μόνο ο χρόνος που χρειάζεται για να παρκάρεις, αρκεί για να πέσουν οι στροφές. Η VW έχει βάλει μια αντλία, η οποία λιπαίνει και κρυώνει τη φτερωτή μετά το σβήσιμο του κινητήρα. Και ο συμπλέκτης αν δε χρησιμοποιείται σωστά, φθείρεται. Αν κάποιος ενδιαφέρεται για το αυτοκίνητό του, πρέπει να μαθαίνει κάποια πράγματα γι αυτό
  7. Οφείλω να ομολογήσω οτι αυτό θα ήταν πολύ έξυπνο.. Τώρα αυτό δεν υπάρχει.. Αν γίνεται μέσω του προγράμματος, δεν ξέρω..
  8. Όντως το μπιπ μπιπ είναι! Επειδή τα είχα αλλάξει μαζί με το GALA μπερδεύτηκα.. Βγάλε το GALA τότε
  9. Χμμ, δεν το χω κάνει, αλλά η τετάρτη στα 100 πρέπει να χει κάτω από 3000, ή κάπου κει.. Οπότε δε μ φαίνεται περίεργο.. Επίσης το θεωρώ πολύ πιθανό να "κοκκινίζει" με 4η
  10. Μην ξεχνάμε οτι μέσω του σασμάν, ο κινητήρας και οι τροχοί έχουν συγκεκριμένη περιστροφή, η οποία δεν αλλάζει.. Δηλαδή αν πχ ένα αυτοκίνητο με μια σχέση έχει 10 χλμ στις 1000 στροφές, στις 4000 θα έχει 40. Αυτό δεν αλλάζει είτε πας με 5 είτε με 100. Τώρα αν ένα αμάξι έχει πχ στις 1000 στροφές με την 6η 50χλμ και κόκκινο στις 6.500 δε σημαίνει ότι έχει τελική 325 χλμ, αλλά ότι θα σταματήσει να επιταχύνει ο κινητήρας στις στροφές τις τελικής, πχ 200χλμ και 4000..
  11. Εγώ έχω το απλό και στο τέρμα δεν μπορώ ν' ακούσω.. ¶σε που τρέμουν οι καθρέπτες και τα πάντα όλα μέσα στ' αμάξι Ειδικά τα αυθεντικά Audio CD ή καλής ποιότητας mp3, δεν ακούγονται στο τέρμα. Τσέκαρε κάτι, το Acoustic Feedback, το οποίο δεν ξέρω γιατί, μειώνει πάρα πολύ την ένταση στο τέρμα. (Μάλλον για να μειώσει την αλλοίωση του ήχου) Δεν ξέρω πως ακριβώς λειτουργεί, αλλά το σύστημα γίνεται άλλο πράγμα σε δύναμη αν το απενεργοποιήσεις. Επίσης σε ένα ξένο forum βρήκα αυτό http://www.my-gti.com/719/differences-betw...and-the-rns-510 Πιστεύω βοηθάει γενικά με τα διάφορα συστήματα
  12. Ξέρεις μήπως αν γίνεται να "ενεργοποιηθεί" και στα προγενέστερα; thnx!
  13. Σαφώς.. Όπως και το Golf.. Και το Tiguan... Βασικά κλείνει η VW.. ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ! Τόση ζήλια;;; ΤΟΣΗ;;;
  14. Το Opal Silver είναι μεταλλικό μπεζ.. Πιστέψτε με, ψάξτε να το βρείτε να το δείτε από κοντά, είναι τελείως διαφορετικό απ τις φωτογραφίες.. Δεν έχει καμιά σχέση με ασημί, παρόλο που στις φωτογραφίες φαίνεται έτσι..
  15. Λοιπόν.. Τελικά όντως, μετά απο μετακίνηση του καθίσματος προς όλες τις δυνατές κατευθύνσεις ο θόρυβος σταμάτησε... Μάλλον όντως είναι το easy entry.. Ελπίζω να μην επανέλθει το πρόβλημα..
×
×
  • Create New...