¶ντε πάλι …
Εκεί που νόμιζα ότι το θέμα είχε ξεκαθαριστεί, αφού διάβασα κάποια περιοδικά, πάλι από την αρχή …
Ο λόγος για το μοτέρ του Scirocco 2.0 TSI. Διαβάστε για να καταλάβετε.
4ΤΡΟΧΟΙ - 06/09 (Δοκιμή VW Golf GTI):
“Στην πραγματικότητα (ο σημερινός TSI κινητήρας) ανήκει στη νέα γενιά με κωδικό ΕΑ 888 οι καταβολές του οποίου βρίσκονται στον 230άρη κινητήρα που κινούσε την επετειακή έκδοση Edition 30”.
“ Σχετικά με τις ονομαστικές αποδόσεις, οι φιλολογικές συζητήσεις αναμένεται να φουντώσουν. Γιατί 210 στο GTI και μόνο 200 στο Scirocco;”.
CAR & DRIVER - 06/09 (Δοκιμή VW Golf GTI):
“Ο τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας άμεσου ψεκασμού είναι καινούριος. Έχει την κωδική ονομασία ΕΑ 888 και τον πρωτοείδαμε στο Scirocco (όπου εκεί αποδίδει 200 ίππους)”.
AUTO BILD - 12/06/09 (Συγκριτικό VW Golf GTI – VW Scirocco 2.0 TSI):
“Η VW υποστηρίζει ότι, παρόλο που τα χαρακτηριστικά και η απόδοση μοιάζουν, πρόκειται για ένα σημαντικά διαφοροποιημένο κινητήρα σε σχέση με του Golf V, άρα και εν συγκρίσει με εκείνον του Scirocco.”
“ … ο κινητήρας του GTI καλύπτει τις αυστηρότερες προδιαγραφές Euro 5, ενώ ο TSI παλαιάς κοπής του Scirocco τις Euro 4.”
Στα πρώτα δύο άρθρα είναι ξεκάθαρο ότι το Scirocco 2.0 φοράει το νέο μοτέρ του Golf VI GTI. Στο τρίτο άρθρο, ο συντάκτης ισχυρίζεται ότι το Scirocco φοράει παλιά έκδοση TSI (εξ ου και δεν καλύπτει τις Euro 5, το οποίο όντως ισχύει). Το σίγουρο είναι ότι κάποιος δεν έχει πάρει τις σωστές πληροφορίες. Το θέμα είναι ποιος έχει δίκιο.
Ας μου απαντήσει κάποιος αυτή τη φορά ...