Jump to content

dpap

Members
  • Content Count

    39
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About dpap

  • Rank
    VWClub Member

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 2
  1. has not set their status

  2. has not set their status

  3. Για τα παραπάνω, εδω έφτιαξα ένα βιντεακι που φαινεται πως συνδεουμε το μπαρομετρο στο τετρακεφαλοκαι στην warm-up, πως ρυθμίζουμε την πίεση συστήματος με εξτρα ροδέλες στο τετρακέφαλο και πως ρυθμίζουμε την control pressure απο την warm up, τρυπώντας την χαλκινη ταπα και χρησιμοποιώντας το κρυφό άλλεν από πίσω.
  4. Παίζοντας με την δική μου (καινούργια warm up, με τις πληροφορίες και την συζήτηση που κάναμε με τον Ν/Α gti να παραθέσω και μερικά ακόμη,. Ισως το όνομα warmup να μας παραπεμπτει σε βαλβίδα που χρησιμεύει στο ζεσταμα του κινητήρα και στην ουσια είναι αχρηστη μετα. Καθε άλλο παρα αυτό. Η βαλβίδα κανει και κοντρολαρισμα της πίεσης (control pressure) η οποία σε συνδιασμό με την πίεση του συστήματος (system pressure) το τετρακεφαλο μας δίνει την βενζινη που θα ψεκασει στα μπεκ.. Πιο αναλυτικα, η πίεση του συστηματος είναι γύρω στα 5 bar. Ο αερας περναει απο το λοοφ και σηκώνει το κλαπετο το ο
  5. Μια καλή πατεντα θα ήταν ένα λεντακι ελέγχου μέσα στο αμάξι, να περναμε με ενα ψιλο διπλό καλώδιο τα δυο καλώδια του μπλέ φις του 5ου και να αναβαμε ενα 12volto led. Ετσι αμεσα να βλέπαμε μεσα στο αμαξι τι γίνεται σε κάθε κρύο ξεκίνημα και ποτε δουλευει το 5ο... Ενα μπλε led θα ήταν οτι πρεπει! Επίσης ξεχασα οτι το 5ο δίνει για 0,4'' ενα φσιιιτ βενζίνης οταν παταμε αποτομα το γκαζι και το αμαξι είναι κρύο για καλύτερη επιτάχυνση. Μια τεστ λαμπα ή βολτομετρο στο μπλε φις (ή το παραπανω LED) θα μας το δείξει ... Τεσταρετε το με βγαλμένο το φις του thermotime και με γειωση στο πρασινο-ασ
  6. Μακαρι να κανεις κατι καλυτερο απο τα 200 ευρώ (για τα 510 δεν συζηταμε βεβαια!)..γιατι αυτα τα διαολια χαλανε και δεν τα βρίσκεις πια!
  7. Δεν ειναι απιθανο να είναι μπουκωμενο οπως λές. Μιγμα και καυσαερια είναι οκ? Εχεις δοκιμασει το 5ο μπεκ οτι παιζει σωστά? Μια και το αναφεραμε , καθησα και τα εγραψα οτι ξερω για το 5ο μπεκ εδω http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=27532 gia to warm up 200 ευρα ανακατασκευη στην ATP στην Αγγλια, αλλιως δοκιμαζεις οτι υπαρχει απο μεταχ στην ελλαδα και το πιθανοτερο να ειναι χαλασμενα, ή 510 ευρω καινουργιο απο vw (μπαααα!!) εδω info http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?sho...mp;#entry290649
  8. Thermotime switch Ειναι δίπλα στην warmup, με καφε φις.. το 23 στο σχεδιο. 5o μπεκ (cold start valve) το νουμερο 21. http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=1755 εδώ υπάρχει μια πολυ καλη αναλυση απο τον quasar πανω στο k-jetronic Η βαλβίδα κρύας εκκίνησης ή 5ο μπεκ είναι το μπεκακι με το μπλε φις πανω στην εισαγωγή (νο 21). Ειναι ενα ηλεκτρομαγνητικό μπεκ που ανοιγει με ηλεκτρισμο και ψεκαζει μια προσθετη ποσότητα καυσίμου στην εκκίνηση όταν η μηχανη είναι κρύα. Ελέγχεται απο τον thermotime switch (δεξιά απο την warm up, το νο 23 με το καφέ φις) ο οποίος είναι ενας διακόπτης που
  9. http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?sho...mp;#entry290649 εδω εχει πληροφορίες για την warm up, και η εταιρία που γραφω (η ATP) τις επισκευαζει για κανα 200σαρι... επίσης στο pdf εχει τεστ πιεσεις ανα θερμοκρασια και διαφορες αλλες info...
  10. Λοιπον τα παράγγειλα απο το "Οχημα" , βουλιαγμένης 3, 210-9628044 47 ευρώ το ενα και καποια εξοδα αποστολής απο Γερμανια 12-15 ευρώ.. Δεν εχουν ερθει ακομα, αλλα τα παιδια εκει είναι αρκετα εξυπηρετικα. Κανα 200σαρι θα πανε ολα μαζι. αντι για 250 στη Vw. Οτι καλυτερο βρηκα. σε 2-3 μερες θα ερθουν. Στα σιτε του εξωτερικου τα πουλανε 40-50 δολλαρια, αλλα με τα μεταφορικα( και αν μπλεξει στην μεση τελωνειο) θα πανε τελικα ή το ιδιο ή πιο ακριβα απο 200 ευρώ. Αυτα τα νεα.. Παντως ενα σχολιο για τα μπεκ. Εχω μπλέξει με το μκ2 μου εδω και 2-3 μηνες, ο μηχανικός ελεγε οτι φταιει το τετρακεφαλο,
  11. Για μηχανικά μπεκ (για μκ2 KR 16v) ξερουμε απο που αγοραζουμε καινουργια? H vw τα έχει 64 ευρα εκαστο... σε καποιο ποστ ειχα διαβασει για 30κατι ευρα, αλλα δεν μπορω να το ξαναβρώ... κωδ vw 049 133 551 κωδ bosch 0437 502 015
  12. Ερώτηση! Αν διασταυρώσουμε ενα 2λιτρο mk3 8v με όλα τα ηλεκτρικά του με ενα 1.8 16v απο μκ2 (ειχε k-jet) φτιάχνουμε τίποτα? Πχ το μπαινει το 16 καπακι? ο εγκέφαλος θελει αλλαγη? Αν αλλάξουμε ολη την μηχανη του 2000 με τον 1.8 16v, θα μπλέξουμε στους αισθητηρες και στα ηλεκτρικά?
  13. meta ta 2-3 λυσιματα θα το μαθεις.!! εχει μεγαλο γελιο οταν το δενεις και εχεις τελειώσει, και ανακαλύπτεις οτι το διακοσμιτικό πλαστικό πανω απο την κολονα του τιμονιού πρεπει να μπει πριν το ταμπλώ και το ξαναλύνεις γιανα το χαλαρώσεις, να το σηκώσεις λίγο και να το βαλεις!! Α, μια καλή τακτική στο δέσιμο ειναι να βαζεις λίγο αφρώδες αυτοκόλλητο σαν αυτα που βαζουμε στην πόρτα του σπιτιού σε περίεργα μέρη που πλαστικό ακουμπάει με πλαστικο, ετσι γλιτώνουμε μερικά τριξίματα. το επόμενο που θα λύσω θα τραβήξω καμια φωτό να το ποσταρουμε!
  14. Γρηγορα θυμαμαι: Βγάζεις το τετραγωνο ντεκορ του ταμπλώ ξεβιδώνεις τις 2 βιδες των οργανων και το πλαστικο της κολώνας του τιμονιου βγαζεις τις 2 φίσες των οργανων με πολυ κοπο και με γρατζουνιες στο χερι, πιεζεις στα πλαγια με τα δυο δαχτυλα την φισα του κοντερ και τραβας εξω τα οργανα. ξεβιδώνεις τις βιδες δεξια αριστερα (που κλεινει η πορτα πανω τους) ξεβιδώνεις τα δυο πονηρα παξιμαδια μπροστα απο την μηχανη, κατω απο τους καθαριστήρες (αρε τι θα τραβηξεις στο ενα απο τα δύο!!) βγαζεις διακοπτες αλαρμ κλπ και ξεκουμπωνεις φισες, το ιδιο και στα φωτα αριστερα ξεβιδώνεις οτι πλαστικο
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.