Jump to content

dpap

Members
  • Posts

    44
  • Joined

  • Last visited

About dpap

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Αττικής - Κρωπίας
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

dpap's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Αυτό υπήρχε. Ηταν απο φίλη και το ηξερα. Αυτό που δεν ηξερα ήταν οτι θελει 100σταρα και οτι θελω 1400 εως 2000 ευρω για υγραεριο, που στα λλα μου αυτοκινητα ειχα βαλει με 700-800
  2. Βουλωμενος προκαταλυτης, από 162 πραγματική τελική πηγε στα 186 (το κοντερ εδειχνε 205, κουκουρουκου). Πρέπει να "ελειπαν" ψηλα καμια 30αρια αλογα -:))) Bαραει πυρακια , εβαλα 100σταρα και σταματησε. Tωρα που μαζευτηκε με το σερβις κλπ, εχει κανεις αποψη για υγραεριο? Εχω 2 γαλλικα και ένα κορεατικο 1.600 σαρια με υγραεριο και πανε καλα, αλλα ειναι με συμβατικο ψεκασμο, οχι direct. Το υγραεριο που μπαινει στα fsi ειναι συμβατικο, δηλαδή ψεκαζει κανονικα στους αυλους εισαγωγής και ταυτοχρόνα ψεκαζουν 5-15% και τα μπεκ βενζινη για να ψυχονται Αλλα ειναι ακριβό γυρω στα 1300 σε καλογριτσα και τσοπελογιαννη (ο τελευταιος εχει και δοσεις) Το θέμα ειναι, υπάρχουν και άλλα οφελη περα απο το 40% περιπου μειωση του κόστους; Αν ειναι να βαζω συνεχώς 100σταρα ισως συμφερει περισσότερο από 40%. Επίσης θα βαραει πυρακια με υγραέριο: Αν θυμαμαι καλα ειναι πιο υψηλων οκτανιων απο την 95αρα Επίσης καθαρίζει τις βαλβίδες εισαγωγής λόγω οτι πλέον το υγραεριο θα περνάει απο κεί; Μήπως θα πρέπει να μπει και κουβαδακι λίπανσης βαλβίδων μαζι; O εγκαταστάτης απλά είπε "ναι μπορεί να μπεί και λιπανση" χωρίς να εξηγεί αν είναι καλύτερο και αν διορθώνει το πρόβλημα μουργας στις βαλβίδες των fsi. Οποιος εχει εμπείρια ...ας πεί.... σημειωση κανω περιπου 60 χιλ τη μερα κατα μεσο όρο, γυρω στα 20.000 το χρόνο πολη και επαρχιακο, με κατοσταρα θελω κανα 3.000ραρο το χρονο. (υπολογιζω 8.5λτ/100, πολυ αισιοδοξα) Με το υγράεριο θα παει στα κατω απο τα μισα. Ηδη απο τη πρωτη χρονια θα βγαλω την εγκατασταση
  3. ειναι συνεργειο για σερβις, ο μαστορας το οδηγησε και μου ειπε οτι πανω απο 4.000 στροφες κωλωνει και οτι το διαγνωστικο εδειξε βουλωμενο προκαταλυτη κατα 75%. οποτε θα αλαχθει. επισης θα γινει μια κουρα καθαρισματος των βαλβιδων εισαγωγης και θα δουμε...
  4. αυτα θ γινουν, επισης η μπαταρια ειναι καλη, 2 ετων. Εχω καψει 2 φουλ ντεποζιτα σε εθνικη για να το φερω σημερα παρατηρησα οτι κροταλιζουν πιρακια χαμηλα με 2α, ειναι πολυ ελαχιστο και δε το κανει παντα. παραξενο να ειναι καταλειπα γιατι θεωρώ οτι το ξεβρωμισα αρκετα με φοβιζει αυτο το θεμα με τις βαλβιδες εισαγωγης
  5. Καλησπέρα, αγορασα πρόσφατα ένα 1.6 FSI από φίλη (το γνωρίζω το αμαξι) με 110.000 χιλ. εχει κανει σερβις το 2014 τελευταια φορα (φιλτρα μπουζι κλπ) , και αλλαγές λαδιων κανονικα (εχει κανει 10.000 χμ απο το 2014) Στο δρομο αψογο οδηγικα, φρενα, μπροστινο, σασμαν κλπ, και δεν ακουγεται καδενα Την αλλη βδομαδα θα το παω για σερβις. Περα απο τις δυο κλειδαριες οδηγου και πισω που ειναι στο κοσμο τους, εχω ένα αεροσακο αναμενο και το σημαντικοτερο, μαλλον εχει σημαντικη πτωση δυναμης ψηλα. Το ανοιξα σε ευθεια, εγραφε το κοντερ 180 (αληθινα 162, αλλο και τουτο) ειτε με 5η ειτε με 6η. Επειδη με 160 πηγαινε το datsun cherry του 1981 με τα 70 αλογα (και με ιταλικη βενζινη :-)), ενω το μκ2 gti που ειχα πριν, το 210 το ειχε ψωμοτυρι, μηπως σας φαινεται οτι εχει μπουκωσει τπτ ή παιζει αυτή η φαση με βρωμικες βαλβιδες εισαγωγής που διαβαζω συνεχεια κλπ; προσπαθω να βρω λιγο καποιες παρομοιες περιπτωσεις αν εχετε εμπειρια. σε καθε περιπτωση θα το δει κ ο μηχανικος την αλλη εβδομαδα. (μικρη παρενθεση κλειδαριες πορτας τι προτιμαμε? σε μαρκα εννοω, Τα site εχουν 15 διαφορετικές μαρκες απο 40 έως 180 ευρω το ιδιο πραγμα) ευχαριστω!
  6. has not set their status

  7. has not set their status

  8. Για τα παραπάνω, εδω έφτιαξα ένα βιντεακι που φαινεται πως συνδεουμε το μπαρομετρο στο τετρακεφαλοκαι στην warm-up, πως ρυθμίζουμε την πίεση συστήματος με εξτρα ροδέλες στο τετρακέφαλο και πως ρυθμίζουμε την control pressure απο την warm up, τρυπώντας την χαλκινη ταπα και χρησιμοποιώντας το κρυφό άλλεν από πίσω.
  9. Παίζοντας με την δική μου (καινούργια warm up, με τις πληροφορίες και την συζήτηση που κάναμε με τον Ν/Α gti να παραθέσω και μερικά ακόμη,. Ισως το όνομα warmup να μας παραπεμπτει σε βαλβίδα που χρησιμεύει στο ζεσταμα του κινητήρα και στην ουσια είναι αχρηστη μετα. Καθε άλλο παρα αυτό. Η βαλβίδα κανει και κοντρολαρισμα της πίεσης (control pressure) η οποία σε συνδιασμό με την πίεση του συστήματος (system pressure) το τετρακεφαλο μας δίνει την βενζινη που θα ψεκασει στα μπεκ.. Πιο αναλυτικα, η πίεση του συστηματος είναι γύρω στα 5 bar. Ο αερας περναει απο το λοοφ και σηκώνει το κλαπετο το οποίο με την σειρα του πιεζει τον control plunger μεσα στο τετρακεφαλο. Δυο πιεσεις "κοντράρονται" στα πανω και κατω διαμερίσματα του τετρακεφαλου. Η μία είναι η πίεση του συστηματος που ερχεται απο την αντλια (5 bar) και η αλλη είναι η πιεση που επιστρεφει απο την warm up, γύρω στα 3,4-3,5 bar. (Εδω εχω τις επιφυλάξεις μου, γιατι ενας μηχανικός μου είπε 4 bar που ειναι πολυ - στα manual διαβαζω 3.4) Η πίεση αυτή ξεκινα απο το 1,5 bar - 2 bar και φτανει σιγα -σιγα σε περιπου 2 λεπτά στην πιεση των 3,4 bar, οσο ζεσταίνεται το διμεταλλικο ελασμα μέσα στην Warmup, και οταν το αμαξι ειναι κρύο. Η διαφορα μεταξύ των των δύο πιέσεων κάνει το κλαπετο να κινείται πιο ψηλά οταν το αμαξι είναι κρύο (πιεση warm up<3.4 bar) κανοντας πιο πλουσιο το μιγμα. Ειτε με το θερμαινόμενο διμεταλλικό είτε με την ζεστη του κορμου του κινητήρα, η warm up φτανει στα 3.4 bar και σταθεροποιείται εκει. Επίσης, οι warm up που εχουν και είσοδο για σωληνάκι υποπίεσης, καταλαβαίνουν την απότομη γκαζια και χαμηλωνουν ακαριαία την πίσεση στα 2 bar απο 3.4, δινοντας λιγοτερη κοντρα στο κλαπετο και αυξανοντας στιγμιαια το μιγμα σε πλουσιο για την αποτομη επιταχυνση. Αρα λοπόν η warm up είναι ενα απο τα σημαντικότερα κομμάτια του κ-jetronic και πρεπει να δουλευει σωστά, οχι μονο για το ζεσταμα, αλλα και για τις επιδοσεις και για την οικονομια καυσιμου. Ενώ το 3άρι αλλεν στο τετρακέφαλο μας ρυθμίζει το μίγμα στο ρελαντί και χωρίς φορτίο, η warmup ρυθμίζει το μίγμα σε όλο το εύρος των στροφών και με τα διαφορετικά φορτία του κινητήρα. Σε ένα σύστημα που δεν έχει αισθητήρα λ για να ρυθμίσει ηλεκτρονικά τον ψεκασμό, βασιζόμαστε στο τετρακέφαλο και στην σωστή λειτουργία της warmup.Αν το μιγμα ειναι ειτε πολυ φτωχό είτε πολυ πλουσιο, ότι και να ψάξουμε να διορθώσουμε είναι ανώφελο, αν οι βασικές πιέσεις δεν είναι σωστές.. Η ρυθμιση της warm up θελει πιεσόμετρο συνδεμενο με "ταφ" και διακοπτη που θα ανοιγει-κλεινει την παροχή, για να μετρηθούν και οι δύο πιεσεις (συστηματος και control pressure). Το συστημα το εφτιαξα αλλα υπαρχει και ετοιμο για αγορα , λεγεται μετρητής πίεσης για k-jetronic. Στο σημείο που η warm up ακουμπα στον κινητήρα υπαρχει μια μπρουτζινη ταπα που με λιγη υπομονη τρυπιέται ακριβώς στο κέντρο. (Ειτε με προσοχή με το τρυπάνι, ειτε με ενα μυτερο σουβλι, εγω την τρυπησα με τον σουγια μου) Πισω ακριβώς και σε αποσταση μισου ποντου, υπαρχει ενα αλλεν που με αυτό ρυθμίζεται η control pressure. Στην warmup που ηρθε απο την Αγγλία ήταν στο 2.6 bar, εντελώς δηλαδή λαθος σε σχεση με τα 3.4 bar ζεστο. Το μιγμα μου ήταν πολυ πλουσιο και τα καυσαερια στον διαολο!.. Ακομα λοιπον και οι επισκευασμενες warm up δεν είναι σιγουρο οτι είναι σωστά ρυθμισμένες. Για να δείτε αν δουλεύει το διμεταλικο, πρίν βαλετε το πιεσόμετρο μπορείτε να μετρήσετε με ένα πολύμετρο την αντίσταση στις 2 επαφές της warmup. Στην ουσία είναι μία μεγάλη αντισταση που θερμαίνεται, πρέπει να παίζει γύρω στα 22 Ωμ. Αν δεν έχετε ένδειξη, τότε το θερμικό δεν δουλεύει και με κρύο κινητήρα η σωστή πίεση θα αργεί πολύ να φτάσει τα 3.4 bar και θα έχετε πολυ πλουσιο μίγμα για αρκετό χρόνο μέχρι να ζεσταθεί καλά ο κινητήρας. θα σας ποσταρω λεπτομερειες και φωτο αργοτερα.. Οτι σκεψεις και διορθώσεις, ελευθερα, δεν ειναι σιγουρο οτι τα εχω καταλαβει καλα όλα...!
  10. Μια καλή πατεντα θα ήταν ένα λεντακι ελέγχου μέσα στο αμάξι, να περναμε με ενα ψιλο διπλό καλώδιο τα δυο καλώδια του μπλέ φις του 5ου και να αναβαμε ενα 12volto led. Ετσι αμεσα να βλέπαμε μεσα στο αμαξι τι γίνεται σε κάθε κρύο ξεκίνημα και ποτε δουλευει το 5ο... Ενα μπλε led θα ήταν οτι πρεπει! Επίσης ξεχασα οτι το 5ο δίνει για 0,4'' ενα φσιιιτ βενζίνης οταν παταμε αποτομα το γκαζι και το αμαξι είναι κρύο για καλύτερη επιτάχυνση. Μια τεστ λαμπα ή βολτομετρο στο μπλε φις (ή το παραπανω LED) θα μας το δείξει ... Τεσταρετε το με βγαλμένο το φις του thermotime και με γειωση στο πρασινο-ασπρο καλώδιο όπως παραπανω. Μονο που τώρα θα βαλετε μπρος την μηχανή με συνδεμενο κανονικα το καλώδιο του βγαλαμε απο το ντιστριμπιτέρ. Αφήνουμε το αμαξι στο ρελαντι και τραβαμε μια αποτομη γκαζιά. Το αμαξι καταλαβαίνει οτι επιταχύνατε αποτομα απο τον διακοπτη στην πεταλούδα του γκαζιού και απο το διαφραγματικό διακόπτη πανω στo looft. Και καταλαβαινει οτι είναι κρύο απο τον thermotime! (Καλα μιλαμε για τεχνητη νοημοσύνη το 1980! ειναι λιγο πονοκεφαλος ε? εχουν ομως μια λογική!)
  11. Μακαρι να κανεις κατι καλυτερο απο τα 200 ευρώ (για τα 510 δεν συζηταμε βεβαια!)..γιατι αυτα τα διαολια χαλανε και δεν τα βρίσκεις πια!
  12. Δεν ειναι απιθανο να είναι μπουκωμενο οπως λές. Μιγμα και καυσαερια είναι οκ? Εχεις δοκιμασει το 5ο μπεκ οτι παιζει σωστά? Μια και το αναφεραμε , καθησα και τα εγραψα οτι ξερω για το 5ο μπεκ εδω http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=27532 gia to warm up 200 ευρα ανακατασκευη στην ATP στην Αγγλια, αλλιως δοκιμαζεις οτι υπαρχει απο μεταχ στην ελλαδα και το πιθανοτερο να ειναι χαλασμενα, ή 510 ευρω καινουργιο απο vw (μπαααα!!) εδω info http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?sho...mp;#entry290649
  13. Thermotime switch Ειναι δίπλα στην warmup, με καφε φις.. το 23 στο σχεδιο. 5o μπεκ (cold start valve) το νουμερο 21. http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=1755 εδώ υπάρχει μια πολυ καλη αναλυση απο τον quasar πανω στο k-jetronic Η βαλβίδα κρύας εκκίνησης ή 5ο μπεκ είναι το μπεκακι με το μπλε φις πανω στην εισαγωγή (νο 21). Ειναι ενα ηλεκτρομαγνητικό μπεκ που ανοιγει με ηλεκτρισμο και ψεκαζει μια προσθετη ποσότητα καυσίμου στην εκκίνηση όταν η μηχανη είναι κρύα. Ελέγχεται απο τον thermotime switch (δεξιά απο την warm up, το νο 23 με το καφέ φις) ο οποίος είναι ενας διακόπτης που ενεργοποιείται απο την θερμοκρασία και δουλεύει για καποια δευτερόλεπτα. Στο δικό μου γραφει πανω 35 βαθμούς, 8 δευτερόλεπτα. Ο ψεκασμός δηλαδή γίνεται για λίγο και μόνο οταν η μηχανή είναι κρύα. Τεστ αν παιρνει σήμα το 5ο μπεκ: βγαλτε το κεντρικό καλώδιο υψηλής τασης απο το ντιστριμπιτέρ και γειώστε το. Βγαλτε το μπλε φις του 5ου μπεκ και βαλτε ενα πολυμετρο ή μια τεστ λαμπα στους ακροδεκτες. Βγαλτε το καφε φις του thermotime και γειώστε το "W" (το πρασινο-ασπρο καλώδιο). Αυτό στην ουσία δίνει το σήμα στο 5o μπεκ. Μιζαρετε και πρεπει η λαμπα να αναψει (οτι δηλαδή ο thermotime δινει σημα στο 5o). Αν δεν αναψει ψαχνετε τα καλώδια. Τεστ αν δουλευει το thermotime Αφήνετε τα καλώδια οπως παραπανω, συνδεετε το καφε πισω και ξαναμιζαρετε. Η λαμπα πρεπει να αναψει και να μεινει ανοιχτη για λιγα δευτερολεπτα (3'' λεει το manual). Αυτό ειναι το σήμα για να ψεκασει το 5o μπεκ. Εννοείται οτι η μηχανη πρεπει να ειναι κρύα (30 βαθμους και κατω) για να δώσει σήμα Τεστ αν ψεκαζει το 5ο μπεκ: αφού κανετε το παραπανω και ερχεται ρευμα στο 5o μπεκ σωστά, αφήνεται τα καλώδια οπως παραπάνω, ξεβιδώστε το 5ο με προσοχή, συνδεστε το μπλε φις στην θεση του και μιζαρετε. Στον παραπανω χρόνο που δουλευει το thermotime πρεπει να εχετε ενα σωστό σπρέι βενζίνης. Αν οχι εχει χαλασει το 5o μπεκ. Οταν το ξαναβαλετε ή χρησιμοποιήστε την φλαντζα του αν εχει, είτε ελάχιστη ειδική φλανζόκολλα που αντεχει σε βενζίνη (οχι αυτή για τα νερα και τα κόλλαρα, ειδική φλανζόκολλα για βενζίνη) Σε μετατροπές έχω δεί την πατεντα να συνδεουν την μιζα με το 5ο μπεκ κατευθείαν και οσο μιζαρουμε να ψεκαζουμε, αλλα αυτό δεν ειναι καλο οταν το αμαξι ειναι ζεστο. Το thermotime switch είναι ακριβό, κανει γύρω στα 90-100 ευρώ, και δύσκολο να αγοραστει στην Ελλαδα γιατι δεν το φερνουν πια. Στο εξωτερικό υπαρχει απο 80-180 δολάρια. Πατεντες μπορειτε να κανετε αλλα προτιμοτερο ειναι να βρείτε ενα παλιο thermotime απο καμια διαλυμενη μηχανη . πχ με ενα push-button στο ταμπλο που να δινει γειωση στο πρασινο-ασπρο οσο μιζαρουμε και τον παταμε, και να κανουμε εμεις τον thermotime, αλλα δεν θελω να το εξηγησω στην μανα μου πότε να το κανει αυτό! Το ολο σύστημα δεν δουλευει και δεν χρειάζεται οταν το αμαξι ψήνεται το καλοκαιρι. Αλλα τα πρωινά του χειμώνα χρειάζεται! Α, και ενα λαθος που δεν το πιστευεις μεχρι να το παθεις. Παλια καποιος μηχανικός είχε βαλει στο δικο μου την φισα του warm up (γκριζα) στο themotime (καφε) και αναποδα..Ειχε μπερδεψει την 28 με την 25 στο σχεδιο. Γιατι να δουλεψει το κακομοιρο?
  14. http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?sho...mp;#entry290649 εδω εχει πληροφορίες για την warm up, και η εταιρία που γραφω (η ATP) τις επισκευαζει για κανα 200σαρι... επίσης στο pdf εχει τεστ πιεσεις ανα θερμοκρασια και διαφορες αλλες info...
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.