Jump to content

Beren

Members
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

About Beren

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 1

Beren's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Να κάνω μια «χαζή» ερώτηση; Πως μπορεί να ξεχωρίσει κανείς ένα 160 από ένα 122 χωρίς να χρειαστεί να το οδηγήσει; Μη μου πείτε για το κόκκινο SI γιατί αυτό είναι απλά ένα σηματάκι που μπορεί να κολληθεί ανά πάσα στιγμή.
  2. Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις. Το 122 είναι το μοναδικό που έχω οδηγήσει και δεν μου φάνηκε καθόλου αργό. Το αυτοκίνητο τραβάει μια χαρά, έχει νεύρο, είναι άνετο στις προσπεράσεις… Ειδικά σε σχέση με τα ατμοσφαιρικά που έχω οδηγήσει η διαφορά είναι τεράστια. Γενικότερα καλύπτει πλήρως τις ανάγκες μου όπως είπα και πριν. Δεν είναι πως θα με χαλάσουν τα έξτρα αλογάκια, αλλά αφού με καλύπτει αυτό γιατί να πάω σε κάτι πιο πολύπλοκο; Είναι αυτό που ανέφερε και ένας φίλος πιο πάνω, ότι δηλαδή τα GT λόγω του χαρακτήρα τους θα είναι λογικά λιγάκι πιο… «σκισμένα» από του οδηγούς τους. Κανείς δεν παίρνει αυτοκίνητο με 170 άλογα για να πηγαίνει με 40 χλμ… Αν πάντως βρω κάποια καλή περίπτωση δεν θα πω όχι. Καλή η απλότητα, η μειωμένη κατανάλωση κλπ του 122, αλλά τα GT είναι κουκλιά τα άτιμα! Και ας μη κρυβόμαστε, η εμφάνιση πάντοτε παίζει ρόλο στην απόφασή μας. Με την ευκαιρία… Πόσο εύκολη διαδικασία είναι να αλλάξει κανείς τον προφυλαχτήρα και τη μάσκα του 122 και να βάλει ένα από GT, GT Sport ή GTI; Και πόσο περίπου κοστίζει αυτή η μετατροπή στο σύνολό της; (Αγορά ανταλλακτικών, εργατικά κλπ)
  3. Κάπως έτσι το σκέφτομαι κι εγώ. Όσο πιο απλό τόσο λιγότερα και τα προβλήματα. Χωρίς βέβαια αυτό να είναι απόλυτο, αλλά πιστεύω πως σε γενικές γραμμές ισχύει και είναι λογικό. Από την άλλη βέβαια οι GT εκδόσεις είναι πολύ πιο πλούσιες και φυσικά πιο ελκυστικές στο μάτι... Με την ευκαιρία... η διαφορά GT και GT Sport ποια είναι;
  4. Καλημέρα σε όλους και καλή χρονιά. Σκέφτομαι να αγοράσω μέσα στους επόμενους 2-3 μήνες ένα μεταχειρισμένο Golf V και θα ήθελα τη βοήθειά – συμβουλή σας για την επιλογή του κινητήρα. Ενδιαφέρομαι για τις εκδόσεις με τα 122, 140, ή 170 άλογα. Αν και τα 122 άλογα υπερκαλύπτουν τις ανάγκες μου δεν θα έλεγα όχι σε κάποιο από τα μεγαλύτερα μοντέλα. Όχι όμως απλά και μόνο για τη μεγαλύτερη ιπποδύναμη αλλά εφόσον έβρισκα κάποια καλή περίπτωση από άποψη τιμής, κατάσταση αυτοκινήτου κλπ. Επειδή υπάρχουν πολλές εκδόσεις (TSI, GT, GT Sport κλπ) και έχω χάσει τη μπάλα, θα μπορούσε κάποιος πιο έμπειρος να μου δώσει κάποιες συμβουλές σχετικά με το ποια έκδοση θα ήταν προτιμότερο να επιλέξω; Ξαναλέω, τα περισσότερα άλογα δεν είναι βαρόμετρο για την απόφασή μου. Ενδιαφέρομαι περισσότερο για την αξιοπιστία του κινητήρα καθώς και για τυχόν άλλα προβλήματα της κάθε έκδοσης του αυτοκινήτου. Ευχαριστώ.
  5. Beren

    Golf Vi R20t

    Χμμμ… αυτό το post μου θύμισε ένα ενδιαφέρον βίντεο… http://video.google.com/videoplay?docid=-7...23246748013021# υ.γ. Καλώς σας βρήκα με την ευκαιρία, μιας και αυτό είναι το πρώτο μου post. Σας διαβάζω καιρό τώρα και ενημερώνομαι για διάφορα θέματα που αφορούν το Golf. Σε λίγο καιρό θα είμαι κι εγώ μέλος της ευρύτερης «οικογένειας» αφού πρόκειται να αποκτήσω τη δική μου Γλόλφω! Τότε θα έχουμε να πούμε περισσότερα. Ίσως πάλι χρειαστώ τη βοήθειά σας και τη γνώμη σας πριν την αγορά, μιας και υπάρχει ένα θέμα που δεν έχω επιλύσει ακόμα και δυσκολεύομαι να αποφασίσω. Θα τα πούμε όταν έρθει η ώρα.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.