Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις.
Το 122 είναι το μοναδικό που έχω οδηγήσει και δεν μου φάνηκε καθόλου αργό. Το αυτοκίνητο τραβάει μια χαρά, έχει νεύρο, είναι άνετο στις προσπεράσεις… Ειδικά σε σχέση με τα ατμοσφαιρικά που έχω οδηγήσει η διαφορά είναι τεράστια. Γενικότερα καλύπτει πλήρως τις ανάγκες μου όπως είπα και πριν.
Δεν είναι πως θα με χαλάσουν τα έξτρα αλογάκια, αλλά αφού με καλύπτει αυτό γιατί να πάω σε κάτι πιο πολύπλοκο; Είναι αυτό που ανέφερε και ένας φίλος πιο πάνω, ότι δηλαδή τα GT λόγω του χαρακτήρα τους θα είναι λογικά λιγάκι πιο… «σκισμένα» από του οδηγούς τους. Κανείς δεν παίρνει αυτοκίνητο με 170 άλογα για να πηγαίνει με 40 χλμ…
Αν πάντως βρω κάποια καλή περίπτωση δεν θα πω όχι. Καλή η απλότητα, η μειωμένη κατανάλωση κλπ του 122, αλλά τα GT είναι κουκλιά τα άτιμα! Και ας μη κρυβόμαστε, η εμφάνιση πάντοτε παίζει ρόλο στην απόφασή μας.
Με την ευκαιρία…
Πόσο εύκολη διαδικασία είναι να αλλάξει κανείς τον προφυλαχτήρα και τη μάσκα του 122 και να βάλει ένα από GT, GT Sport ή GTI; Και πόσο περίπου κοστίζει αυτή η μετατροπή στο σύνολό της; (Αγορά ανταλλακτικών, εργατικά κλπ)