Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

jamaicaboy

Members
  • Content Count

    75
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About jamaicaboy

  • Rank
    VWClub Member

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 6
  1. καλη χρονιά να έχουμε εκανα επεκταση για 1 χρονο. γιαυτο ζηταω εξουσιοδοτημένο στο δικτυο cosmocar. σκέφτομαι να πάω εκει οπου το αγόρασα ,εκει εχω κανει και τα σερβις , δεν ειχα καποιο παραπονο απο τους μηχανικους, αλλα επειδη ειναι πιο σοβαρη εργασια , το ψαχνω
  2. Και μου είχε αρέσει πολύ σαν σκέψη αλλά θα πάω αναγκαστικά σε εξουσιοδοτημένο . Λέω να την ψάξω πάντως λίγο ,όσο γίνετε και αυτό, μην πάμε για μαλλί και βγούμε κουρεμένοι .
  3. Σωστός . έχω πάει εκεί κάνα δυο φορές αλλά επειδή είναι πολύ μακριά δεν τον είχα στο μυαλό μου . Έχω δει και έχω ακούσει καλά πράγματα για τον Νίκο. Μπορεί όμως να καλύψει εγγύηση ? Δεν το θυμάμαι αυτό .Πάντως ευχαριστώ DIMIV
  4. καλησπερα σας κανένας δεν εχει φτιαξει σασμάν σε αντιπροσωπεία στην αττικη να μας μια αποψη ????
  5. Χρόνια πολλά , αγάπη και υγεία για τις οικογένειες σας Μήπως κάποιος εχει να προτείνει αντιπροσωπεία στην αττική που να ξερουμε ότι κάνουν κάλη δουλεια σε επισκεύη σασμαν (συνχρονιζε 2ας) .????
  6. ευχαριστω παιδια , θα το τσεκαρω και θα σας αν ηταν αυτο
  7. Ο λαος λεει οτι οσα δεν φτανει η αλεπου τα κανει κρεμασταρια .εσυ που εχεις το 5αρι πιστευε οτι εχεις το 6αρι επειδη ειναι ιδιο! Υμαρτον , βαρεθηκα να διαβαζω τα ιδια σχολια οσο αφορα το 6αρι . μην το αγορασεις ρε φιλε
  8. Χρονια πολλα και καλημερα σας μετα απο 3 χρονια εχει ξεκινησει ενας απλος τριγμος-θορυβος ακριβως στο σημειο στο ντουλαπακι μπροστα στον συνοδηγο . Μοιαζει με τριγμο πλαστικου και οχι μεταλλικο . Εχω ηδη βγαλει ολα τα πραγματα απο μεσα στο ντουλαπακι αλλα δεν εχουν σχεση .Ακουγετε πιο εσωτερικος, σαν να ερχετε ακριβως πισω απο το ντουλαπακι . ξερουμε κατι επι του θεματος ? Ευχαριστω
  9. καλημερα σας πηγα τελικα το καλοκαιρι στην vw για να δουν το προβλημα - (να συμπληρωσω οτι τοτε ,που μου το εκανε αυτο που αποκαλουμε συνχρονιζε 2ας ,εγινε 2-4 φορες. Μεχρι να τους το παω, το πιεζα επιτηδες για να το δω και δεν το ξαναεκανε) - το παιρνει ενα παληκαρι που του εχω μια σχετικη εμπιστοσυνη επειδη εχει ασχοληθει με το αμαξι μου , γυρναει και μου λεει οτι δεν εχει τιποτα απολυτως , οτι μπορει να εχει μια πολλη μικρη ταση συνχρονιζε με πολλη πιεση ομως στροφων απο 1η σε 2α .Στην θεση μου δεν θα εκανε τιποτα απολυτως , πως δεν αξιζει να κατεβει σασμαν κτλ για κατι τετοιο και καλο ειναι να το παρακολουθησουμε και να το δουμε . Για αρχη τον κοιταζα καλα καλα και με μια δοση τσαντιλας ( ο διευθυντης τμηματος σερβις ειναι πολυ φιλος μου και ολο αυτο εγινε με εντολη του, σε πολυ φιλικη κατασταση ,το λεω απο αποψη αν ειχαν ταση να με δουλεψουν η οχι και δεν ειμαι σε εγγυηση !.) και του ειπα δηλαδη πιστευεις οτι αυτο το σασμαν μπορει να βγαλει 100,000 χιλ χλμ χωρις προβλημα ? μου ειπε με μια αναλογη προσοχη και 200,000 χ χλμ !!! δεν μου το υπογραφη ομως .... Δεν μου προτεινε ουτε αλλαγη βαλβολινης , ουτε καμια ρυθμιση στο σασμαν που εχω ακουσει απο αλλους ..... Ψυχολογικα απο τοτε μπορω να πω οτι στο σασμαν ''φερομαι πολυ γλυκα'' χωρις ομως αυτο να σημαινει οτι δεν εχει φαει αλλαγες βαρβατες οταν χρειαζεται και σκισιματακια . (εχω κανει +8.000 χλμ απο τοτε ) Το θεμα ειναι πως το σασμαν περα απο μια μικρη σκληροτητα , σε αναλογες συνθηκες (κρυο κτλ ) δεν εχει κανει σχεδον κιχ . Γρατζουνισμα παντως 2ας δεν εχω πλεον . Εχω γυρω στα 47.000 χλμ και σκεφτομαι να παω να αλλαξω βαλβολινες και ισως να βαλω και κανενα ενυσχητικο . τι λετε ? πως τα ακουτε ολα αυτα ?
  10. Εχει περασει η ημερομηνια για να κανω επεκταση. Ας παω να δω τι θα μου πουνε για το προβλημα, αν και δεν ειμαι πολυ αισιοδοξος.
  11. Καλησπερα σε ολους σας Καθως διαβαζα ολα αυτα που λεγατε για τα σαζμαν γενικα ,ελεγα πως εγω θα ειμαι τυχερος και δεν εχω παρει τετοιο λαχειο GOLF !!!!!! E, λοιπον , η τυχη μου σταματησε στα 39.600 χλμ !!! Εχω το 6αρι με 122 ,αγορα 29/1/2009 , χωρις επεκταση εγγυησης ( για οικονομικους λογους) και εδω και μια βδομαδα απο 1η σε 2α με πανω απο 3500 χ.στροφες αρχιζουν τα οργανα προφανως του συνχρονιζε 2ας . Γενικα δεν ειχα κατι το περιεργο με το σασμαν ,εκτος αν εξαιρεσεις κατι μικρες σκληροτητες σε προσπαθεια να μπει καποια ταχυτητα οταν ηταν κρυο , που εγω το θεωρουσα σχεδον φυσιολογικο λογω γερμανικου αυτ/του.Το αυτοκινητο οδηγειτε μικτα (και γρηγορα και αργα),δεν ειμαι κοντρακιας ωστε να το εχω πιεσει. Τι κανω τωρα με τους τυπους που δεν θα αναγνωρισουν το προβλημα το κλασικο τους ??? ειμαι εκτος εγγυησης 5 μηνες αλλα γενικα οπως και αλλοι το θεωρω δικια τους ευθυνη. Μαλλον θα πρεπει να διμιουργησουμε τους αγανακτισμενους των σασμαν vw και να παμε εξω απο την ΚΟΣΜΟΚΑΡ ( δεν το λεω για πλακα)
  12. Καλημερα Αν πραγματικα δεν σε ενδοιαφερουν τα αλογα (πραγματικα ομως) , τοτε θα διαλεγα το 122 με παραπανω καλουδια .Οχι οτι δεν θα εχεις δυναμη με αυτην την επιλογη (το 122 εχω ) ,απλα δεν θα εχεις την δυναμη του 160 ( δεν ειναι τα ονομαστικα αλογα,αλλα το συνολο αυτου του μοτερ + εχει καλυτερα φρενα μπροστα +οτι βελτιωνεται πολυ περισοτερο απο το 122). Αν διαλεξεις εκδοση highline και στα δυο εχουν τον ιδιο εξοπλισμο ,δεν αλλαζει κατι λογω μοτερ. το πακετο r-line νομιζω μπαινει και στα δυο . Αν ομως σε τρωει....... και σε λιγο καιρο τελικα καταλαβεις πως ηθελες παραπανω δυναμη τοτε το 122 ειναι λαθος επιλογη.Πας κατευθειαν στο 160. Κανε test drive και τα δυο ( ακομα και να μην ησουν σε διλημα ,παλι θα στο προτεινα) και πιστευω οτι θα βγαλεις ενα συμπερασμα. Δεν ξερω αν υπαρχει και διαφορα μεταξυ τους στην αναρτηση , ας μας πει καποιο παιδι για σιγουρα. εχω οδηγησει 160 . Εγω σημερα αν θα διαλεγα θα επαιρνα το 160αρι,γιατι τελικα ηθελα παραπανω δυναμη(τωρα εχω βαλει προγραμμα στο 122) σιγουρα τα 1700-2000 σχεδον ευρω παραπανω αξιζουν . Παντως επειδη μιλαμε για πολλα λεφτα ,μελετησε το πολυ καλα και αποφασισε
  13. καλα τα λεει ο dimake πριν βαλω προγραμμα εχω δει 225 αλλα σε κατηφορια καλη στην εγναντια (μετσοβο-γρεβενα) , βυθος μαλλον καλυτερα θα ελεγα και μπορουσε να παει κιαλλο αλλα εκοψα
  14. παιδια καλημερα σας Επιτελους μετα απο 2 χρονια εβαλα προγραμμα . μετα απο πολυ ψαξιμο και διαβασμα αποφασισα να απευθυνθω στους etuners. κατα κυριο λογο οτι εκανα ,το εκανα με τον Κριτωνα . Ο τυπος ειναι φοβερος στην δουλεια του και αρκετα επαγγελματιας (και ο οικονομικοτερος,σοβαρο στις μερες μας). βαλαμε ρυθμιση για 95αρα,ηδη φοραω εισαγωγη πιο ελευθερη ΚΝ μεσα στο φιλτροκουτι. το αποτελεσμα ειναι τρομερα καλο ,εχω μεινει πολυ ευχαριστημενος . δυναμη παντου ακομα και στις ψηλες ,εκει που καποτε κομπιαζε.. σαν να εχουν φυγει απο πανω μου 300 κιλα. απο αισθηση η 3η εγινε 2α, η 4η εγινε 3η και παει λεγοντας.. δεν εχω κανει δυναμομετρηση για να δουμε ακριβως τι εχουμε κανει αλλα με το αποτελεσμα που εχω δεν με νοιαζουν οι αριθμοι, σιγουρα απο περιεργεια θα ηθελα να δω .στην αρχη ειχαμε κανει ρυθμιση 95 αλλα αρκετα ηπια ,δοκιμαστικα για να δω τι παιζει.Μετα απο 2 βδομαδες μου το φλασαρε με ενα τσικ πιο ανεβασμενο παλι για 95αρα και εκει εμεινε . Δουλευει αψογα χωρις το παραμικρο προβλημα. Οσο αφορα την καταναλωση ,ακομα δεν εχω πληρη εικονα γιατι καταλαβαινετε οτι συνεχεια το ανοιγω.σιγουρα παντως εαν μιλαμε για εντελως νορμαλ οδηγηση η καταναλωση ειναι ιδια και οταν το πιεζεις, εχεις μεγαλυτερη απο πριν. Μην ξεχναμε οτι ο νομος λεει οτι οσο πιο πολυ δυναμη τοσο και πιο πολυ καυσιμο.
  15. εβαλα εχθες δοκιμαστικα και ηθελα να ακουσω και καποιον με το ιδιο DiMake φορας κατι ? (διαβαζεις τοσα εδω μεσα που ξεχνας ποιος εχει τι...)
×
×
  • Create New...