Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

:excl: Day out @ Λαύριο - 16/2/2020

:excl: Νέες κεντρικές ενότητες για το T-Roc & για το Touareg

 

:excl: Ομαδική Παραγγελία Αξεσουάρ VWClub

pzogr

Members
  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About pzogr

  • Rank
    VWClub Member

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Αττικής - Ζωγράφου
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 6
  1. Δεν έχω δει, αν και άφησα τη μηχανή να δουλεύει και κοίταζα να δω αν τρέξει από κάπου και δεν είδα τίποτα. Νομίζω ότι αν υπερβείς το max απλώς χάνεις το επιπλέον υγρό, το πετάει έξω δηλαδή.
  2. Άσπρα σαν το γάλα πχ; Αυτό πως θα το δώ; Τις προάλλες που τσέκαρα τη στάθμη του λαδιού δεν είδα κάτι περίεργο (στο χρώμα εννοώ). Επισης η απώλεια είναι μικρή δηλαδή ενώ προχθές το πήγα λίγο πάνω από το max, 2 μέρες μετά ήταν περίπου μεταξύ max και min. Για ποιά φλάντζα μιλάμε; Ορατή απώλεια δεν είδα, αν και δεν κάθησα να το δω πολύ προσεκτικά.
  3. Πριν από 2000 χιλιόμετρα η μηχανή του golf VI ανοίχτηκε και αλλάχτηκαν τα πιστόνια. Μου άλλαξαν κι ένα "λαστιχάκι" στο turbo... Τώρα 2000 χιλιόμετρα μετά τις επισκευές διαπίστωσα για πρώτη φορά στα 8 χρόνια που έχω το αυτοκίνητο ότι άναψε 2-3 φορές το λαμπάκι της χαμηλής στάθμης παραφλου. Την πρώτη φορά συμπλήρωσα με απεσταγμένο και είπα ότι θα ήταν κάτι τυχαίο. Μετά όμως επανεμφανίστηκε (ευτυχώς σε αρκετές μέρες, άρα δεν χάνει με τραγικό ρυθμό) και έβαλα και ένα έτοιμο μείγμα. Η ερώτηση είναι η εξής: μπορεί το καινούργιο κουσούρι να είναι αποτέλεσμα της επισκευής και με ποιό τρόπο;
  4. Να κάνω μια μικρή εισαγωγή λέγοντας ότι θα ήμουν απόλυτα ευχαριστημένος από το γκολφάκι που πήρα το 2009 (Golf VI - 160HP - μηχανικό κιβώτιο) αν δεν είχαν συμβεί αυτά που θα περιγράψω παρακάτω. Εύκολο στην οδήγηση, τέλεια φρένα, καλό κράτημα, προβλέψιμη οδική συμπεριφορά, ικανοποιητική δύναμη και γενικά ένα πολύ καλό αυτοκίνητο... Τα λέω αυτά έχοντας οδηγήσει πολλές 'μάρκες' συμπεριλαμβανομένων και των : BMW, Saab, Toyota, Citroen, Seat, Hyundai, Lancia, Chevrolet, κτλ. Βεβαίως μου "έτυχαν" όλες οι αναποδιές που περιγράφονται και στο φόρουμ αυτό και σε φόρουμ άλλων χωρών για τα γκολφ (αντλία νερού, καδένα-γρανάζι, μικροπροβλήματα με τα ηλεκτρικά και τελευταία τα πιστόνια). Πως γίνεται να "τυχαίνουν" σε όλους οι ίδιες βλάβες, είναι κάτι που μόνο μεταφυσικά μπορεί να εξηγηθεί. Για τη VW πάντως φαίνεται πως δεν τρέχει τίποτα. Θα εστιάσω στο τελευταίο αφού ήταν και το πιο οδυνηρό οικονομικά και ψυχολογικά. Το καλοκαίρι είδα για πρώτη φορά μετά από χρόνια το check engine. Μου είχε ανάψει ξανά το 2012 για λίγο και από τότε δεν το ξαναείδα. Τότε μου είχαν πει για πιθανή νοθεία στα καύσιμα. Τώρα επειδή το αυτοκίνητο δεν "έκοβε" όταν άναβε το λαμπάκι (όπως το 2012 που έπεφτε στις 1500 στροφές max), θεώρησα ότι πρόκειται για το ίδιο πρόβλημα (μάλιστα ήμουν σε διακοπές και φούλαρα από άλλο βενζινάδικο από αυτό που έβαζα πάντα). Πήρα καλού κακού σε service και μου είπαν ότι μπορώ να το οδηγήσω αν έχει σβύσει το λαμπάκι και δεν "πέφτει" ο κινητήρας. Αυτό και έκανα. 2000 χιλιόμετρα μετά επιστρέφοντας στην Αθήνα, κι αφού είχα προσέξει μια μικρή μείωση στην απόδοση (σε μεγάλη ανηφόρα, χαμηλή ταχύτητα με δευτέρα μπούκωνε ασυνήθιστα και στο ταξίδι με την 6η σαν να μην επιτάχυνε όπως παλιά, αλλά στην συνήθη οδήγηση ήταν δύσκολο να δεις κάποια διαφορά), πήγα για έλεγχο σε συνεργείο που ασχολείται με VW (όχι εξουσιοδοτημένο) και μετά από τον τεστερ, μου είπαν για διακοπές στην καύση ενός κυλίνδρου. Ακολούθησαν αλλαγή πολλαπλασιαστή και μπουζί (ήταν και κοντά στην ώρα τους) και υποτίθεται ότι πήρα το αυτοκίνητο σαν λειτουργικό... Τις επόμενες μέρες το check engine έκανε πάλι την εμφάνισή του και - επειδή ήμουν και ψυλλιασμένος - έβλεπα ότι το αμάξι δεν τραβάει στο 100%, χωρίς ωστόσο να είμαι και σίγουρος. Σκεφτόμουν μάλιστα να κάνω έλεγχο κατά πόσο αποδίδει την απαιτούμενη ισχύ ή όχι. Αντί γι'αυτό "μου έκοψε" τελικά να ρωτήσω και αλλού. Και πήγα σε εξουσιοδοτημένο όπου το πρώτο πράγμα που έκαναν ήταν να μετρήσουν πίεση στους κυλίνδρους... Surprise!!! Ο ένας είχε τη μίση από τους άλλους τρεις! Η διάγνωση ήταν εύκολη, άλλωστε όπως έμαθα αργότερα όλα τα συνεργεία που ασχολούνται με tsi έχουν φάει ψωμάκι από αυτό το πρόβλημα... Σπασμένο πιστόνι, που επιβεβαιώθηκε όταν ανοίχτηκε η μηχανή (βλ. φωτό). Ευτυχώς δεν είχε κάτι άλλο εσωτερικά και αλλάχθηκαν όλα τα πιστόνια. Σημειώνω ότι και άλλο πιστόνι ήταν φθαρμένο αλλά χωρίς να έχει φύγει κομμάτι. Το θέμα εδώ είναι το εξής. Το αυτοκίνητο απέκτησε το πρόβλημα σε ηλικά 8 ετών βέβαια, αλλά με μόλις κάτι παραπάνω από 100.000 χιλιόμετρα. Αλλαγές, tuning κτλ δεν είχαν γίνει και όλα τα service κι ό,τι μου υποδείκνυαν οι μηχανικοί ότι έπρεπε να κάνω το έκανα. Εκ των υστέρων είδα ότι ίσως ήμουν και τυχερός τελικά γιατί υπήρχαν άλλοι "τυχεροί" με πρόβλημα κοντά στα 10.000 κι όχι στα 100.000 που ήμουν εγώ. Πήγα λοιπόν στην εξυπηρέτηση της VW και έκανα μια συζήτηση με τον κύριο που μου υπέδειξαν, ο οποίος ευγενέστατα και υπομονετικά απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις μου. Κι εδώ είναι το πρόβλημα... Αν εξέφραζε την άποψη της VW (που μόνο έτσι μπορεί να είναι), μου είπε ότι το πρόβλημα είναι στα καύσιμα, που είναι νοθευμένα (χωρίς ωστόσο όπως μου είπε να μπορούν να το αποδείξουν). Στην ερώτηση γιατί αυτό συμβαίνει κι αλλού ή αν τα αυτοκίνητα της VW είναι τελικώς κατάλληλα για την ελληνική αγορά (με βάση αυτή την άποψη που εξέφρασε) δεν υπήρξε ουσιαστικά απάντηση πέρα από μια προτροπή για χρήση βενζίνης υψηλών οκτανίων στο μέλλον (100αρας). Και φτάνουμε στο ζουμί... Ρώτησα τι μπορεί να κάνει η αντιπροσωπεία για μια βλάβη τόσο σοβαρή, που όπως κι αν το δει κανείς (με νοθευμένα ή μη καύσιμα) είναι πρόωρη. Με παρέπεμψε λοιπόν στις εκπτώσεις των εξουσιοδοτημένων αντιπροσώπων και σε κάτι μικρό που θα μπορούσε "ίσως" να κάνει αφού διαγνωστεί το αυτοκίνητο. Μου είπε ότι το αυτοκίνητο είναι πλέον παλιό και ότι στα παλιά δεν μπορεί να γίνει κάτι σημαντικό... Επειδή στο εξουσιοδοτημένο της VW που μίλησα (το μόνο που είχε προσιτή τιμή για την εργασία αυτή και μου φάνηκε αξιόπιστο) θα το έβαζαν πολύ αργά (μετά από 7-10 μέρες μου είπαν) και θα το κρατούσαν και τουλάχιστον άλλες τόσες και μάλιστα χωρίς να έχουν διαθέσιμα (τουλάχιστον όχι εξ'αρχής) αυτοκίνητο αντικατάστασης το πήγα σε γνωστό εξουσιοδοτημένο Skoda και το έχω ήδη στα χέρια μου - κι ελπίζω να τελείωσαν εδώ τα προβλήματά μου. Η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία του πλανήτη δείχνει τόσο σεβασμό στους πελάτες της ώστε ενώ σε τόσους πολλούς "έτυχαν" τα ίδια προβλήματα, την κρίσιμη στιγμή (που ο πελάτης καλείται να βάλει το χέρι στην τσέπη) δεν συζητά καν να αφαιρέσει από το κόστος (ή να μειώσει δραστικά) το κέρδος της από τα προβληματικά ανταλλακτικά. Τελικά το κόστος του golf δεν ήταν 23 χιλιαρικάκια. Αν βάλει κανείς την 100αρα βενζίνη (μεγάλο κόστος σαν σύνολο στο τέλος κάθε χρόνου), τα "τυχαία" προβλήματα (εκτός από την αντλία νερού, τα άλλα τα πλήρωσα εξ'ολοκλήρου από την τσέπη μου), την απώλεια αξίας του αυτοκινήτου (μετά από εμπλοκές με συνεργεία για τέτοιου είδους βλάβες) κτλ δεν ξέρω αν τελικά έπρεπε να είχα δώσει κάτι παραπάνω στην αρχή για να πάρω κάτι άλλο με μικρότερο κόστος διατήρησης...(ή μάλλον ξέρω!) Εξακολουθώ να είμαι fan του (λειτουργικού) Golf, αλλά από την εταιρεία έχω πολλά παράπονα και θεωρώ ότι με τέτοια αντιμετώπιση δεν μπορώ να έχω εμπιστοσύνη για το μέλλον (νέα αγορά αυτοκινήτου, όταν έρθει η ώρα). Αν μου έλεγαν πχ ότι εφόσον το αυτοκίνητο είναι καλοδιατηρημένο και δεν είναι πειραγμένο, αναλαμβάνουμε την κάλυψη των ανταλλακτικών σε τιμή κόστους και τσοντάρουμε από το λογαριασμό (που έχουν για τέτοιες περιπτώσεις, μου το είπαν οι ίδιοι) ένα μέρος της εργασίας θα ήμουν πολύ ευχαριστημένος. Δεν περίμενα πλήρη κάλυψη σε αυτοκίνητο τόσο μακριά από την εγγύηση, αλλά για τέτοιες βλάβες θα έπρεπε να είναι πιο large κι όχι απλώς να μου πουλήσουν ανταλλακτικά με μια ασαφή υπόσχεση για κάποια πολύ μικρή έκπτωση. Γιατί τα έγραψα όλα αυτά; Επειδή κι εγώ θα ήθελα να είχα διαβάσει εμπειρίες άλλων ταλαιπωρημένων πριν αγοράσω. Δυστυχώς ήταν στην αρχή το συγκεκριμένο μοντέλο και δεν υπήρχαν επαρκή δείγματα γραφής. Τέλος να πω για την ιστορία και τις τιμές που βρήκα από 'δω κι από 'κει... Σε συνεργείο με εμπειρία σε τέτοιες δουλειές, που ασχολείται (αλλά όχι ως εξουσιοδοτημένο) με αυτοκίνητα του group η τιμή ήταν στα 2000 για 4 πιστόνια (+ ό,τι βγει εξτρά) Σε κεντρικό εξουσιοδοτημένο με την προϋπόθεση ότι το μόνο πρόβλημα ήταν ένα πιστόνι, γύρω στα 3500!!! και σίγουρα όχι λιγότερα από 3000, όπως μου είπαν τηλεφωνικά (για αλλαγή 4 πιστονιών). Στο εξουσιοδοτημένο που επέλεξα μου είχαν πει 2200-2300 (+ό,τι άλλο βγει) - πάντα για 4 πιστόνια Σ'αυτό που τελικά το ανέθεσα η αρχική εκτίμηση ήταν 2300 (4 πιστόνια) και η τελική τιμή +250. Τελικά έδωσα γύρω στα 2750+ αλλάζοντας και 2 βάσεις, που μου είπαν ότι ήταν κοντά στο τέλος της ζωής τους (η αλλαγή κρίθηκε προαιρετική, αλλά την έκανα).
  5. Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες. Ειδικά αυτό με τη σήμανση πάνω στα εξαρτήματα δεν το είχα σκεφτεί. Ελπίζω να φαίνεται μετά από 8 χρόνια χρήσης...! Είχα δοκιμάσει να βάλω τον κωδικό του αυτοκινήτου σε κάποιες γερμανικές (κυρίως) σελίδες με ανταλλακτικά VW αλλά δεν το αναγνώριζαν (?)
  6. Πρόκειται να αλλάξω αμορτισέρ για πρώτη φορά μετά από 100.000+ χιλιόμετρα αφού και πάλιωσαν αλλά και ελπίζοντας να σταματήσουν να μπλοκάρουν οι τροχοί σε όλα τα φρεναρίσματα. Όταν πρωτοπήρα το αυτοκίνητο το 2009 δεν μπορούσα να καταλάβω καν αν το ABS λειτουργεί. Τώρα το καταλαβαίνω με κάθε απότομο φρενάρισμα και νομίζω ότι μάλλον η ανάρτηση είναι η αιτία (τα λάστιχα είναι <1 έτους). Η ερώτηση είναι ποιά είναι τα αμορτισέρ που φοράει το αυτοκίνητο. Είναι το Golf VI 5K 160HP του 2009. Δεν θέλω να βάλω κάτι άλλο αφού ήμουν απόλυτα ευχαριστημένος από τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Απλά δεν μπορώ να βρω στα βιβλία του αυτοκινήτου ή στο ίντερνετ ποιά ακριβώς είναι.
  7. Τελικά πήρα το σετ της Thule (Touring 200 και μπάρες με τετράγωνο προφίλ). Πανεύκολη τοποθέτηση. Στο ταξίδι (μέχρι 120Km/h) χωρίς προβλήματα με θόρυβο ή υπερβολική κατανάλωση. Το μόνο που παρατήρησα είναι ένα μικρό (όχι ενοχλητικό) σφύριγμα από τα παράθυρα. Ίσως πρέπει να τοποθετήσω καλύτερα τα λαστιχάκια στις τσιμούχες των παραθύρων. Κάτι που θα ήθελα να μου είχε εξηγήσει κάποιος πριν αγοράσω ήταν το πόσο χρήσιμο είναι να ανοίγει το κουτί και από τις 2 πλευρές (ευτυχώς ανοίγει!). Διαφορετικά όσοι δεν είναι 1.90 και πάνω μόνο με σκαμπώ θα καταφέρουν να σφίξουν τους απέναντι γάτζους!
  8. Είδα από κοντά τα Hermes Altage 1 & 2 και τα Thule Touring & Motion, όπως και τα αντίστοιχα σετ ποδιών-μπάρας. Το πλαστικό της Thule δίνει καλύτερη εντύπωση στην αφή. Το Hermes έχει ένα μαλακό πλαστικό, που δεν ξέρω πως θα αντιδράσει αν ζοριστεί από το βάρος. Με καθησυχάζουν κάπως τα 5 χρόνια εγγύησης βέβαια, αλλά η ποιότητα του ίδιου του κουτιού, των μπράτσων που έχει εσωτερικά για το άνοιγμα του κουτιού και των γάτζων για την καθήλωση στις μπάρες είναι όλα υπέρ της Thule. Στις μπάρες δεν μπορώ να καταλάβω κάποια σημαντική διαφορά, στα πόδια όμως υπάρχει. Το πόδι που μπαίνει στις Hermes δεν έχει το ίδιο καλή επαφή με το αμάξωμα όπως της Thule, ούτε έχει το "αρσενικό" που μπαίνει στην ειδική υποδοχή που έχει το Golf για μπάρες. To Thule σου δίνει την εντύπωση ότι δεν φεύγει με τίποτα, ενώ το άλλο (που προφανώς δεν φεύγει) δεν μοιάζει εξίσου ασφαλές (αν πχ χαλαρώσει). Ένα σημείο που με προβληματίζει είναι η καθήλωση με τους γάτζους στο Hermes, που εκτός ότι αφήνει εκτεθειμένη μια κάπως αιχμηρή επιφάνεια μέσα στο κουτί (και θα μπορούσε ενδεχομένως να προκαλέσει φθορές σε αντικείμενα), σε συνδυασμό με το μαλακό πάτο του κουτιού σε κάνει επιφυλακτικό για την αντοχή του αν ζοριστεί από ένα απότομο φρενάρισμα. Η τοποθέτηση φαίνεται να είναι ευκολότερη στο Thule (όχι ότι είναι δύσκολη για το Hermes). Απλά το λέω επειδή κάποιος φίλος είπε το αντίθετο και βλέποντας και τα δύο δεν είχα την ίδια εντύπωση. Βέβαια η τιμή για το αντίστοιχο σετάκι (μπαγκαζιέρα/μπάρες) είναι η διπλή (για το Thule Touring εννοώ, για τα άλλα μοντέλα ξεφεύγουμε τελείως) ... Τελικά είμαι αναποφάσιστος. Αν η Thule ήταν ελληνική θα τα έδινα πιο εύκολα.
  9. Σκεπτόμενος ελληνικά (και οικονομικά), έλεγα να δω σχάρες & μπαγκαζιέρα οροφής Hermes. Δεν τις έχω δει από κοντά. Έχω δει άλλες σε ανάλογη τιμή, που μπροστά στις Thule έμοιαζαν ψεύτικες. Το πλαστικό τους σου έδινε την εντύπωση ότι αν το ζορίσεις στο ελάχιστο θα διαλυθεί. Με ενδιαφέρει να πει κάποιος που τις έχει χρησιμοποιήσει αν πληρώνεις λιγότερα, αλλά πρέπει να τα ξαναπληρώσεις σε 2-3 χρόνια ή αν έχουν άλλα "κουσούρια".
  10. Απ'ό,τι κατάλαβα... δεν κατάλαβα! Υποθέτω ότι πρακτικά δεν έχεις πρόβλημα, εκτός αν πέσεις την περίπτωση. Έχει κανείς εμπειρία με τέτοια εξαρτήματα (σχάρες/μπαγκαζιέρες οροφής και κοτσαδόρου) ; Κυρίως σε σχέση με την επίδραση που έχουν στην οδήγηση ή άλλες πρακτικές συμβουλές, που θα ήθελε να ήξερε πριν τα αγοράσει...
  11. Το φόρτωμα μέχρι τα μπούνια έχει γίνει κουραστικό κι έψαχνα να βρω λύση σε κάποια μπαγκαζιέρα. Είδα ότι υπάρχουν και μπαγκαζιέρες που μπαίνουν πάνω σε κοτσαδόρο και υποθέτω ότι δεν έχουν τα προβλήματα αεροδυναμικής που έχουν οι υπόλοιπες. Αν μπορεί κάποιος να βοηθήσει με την εμπειρία του είτε για οροφής είτε για κοτσαδόρου. Ο ασφαλιστής μου είπε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα με μη ρυμουλκούμενη μπαγκαζιέρα. Με την τροχαία υπάρχει θέμα; Υπάρχει σχετικός κανονισμός σε ΦΕΚ; Αυτή τη στιγμή δεν έχω κοτσαδόρο, αλλά θα το εξέταζα αν το κόστος και το όφελος θεωρήσω ότι με εξυπηρετούν. Edit: αν και προκύπτει... έχω Golf VI
  12. Απ'ό,τι καταλαβαίνω δεν βιαζόμαστε. Είναι πάντως ενοχλητικό σε ένα καλοσυντηρημένο και καθόλου ταλαιπωρημένο αυτοκινητο αυτού του κόστους να έχουν ήδη χρειαστεί αντλία νερού, ρουλεμάν συμπλέκτη και ψιλοπροβλήματα με τα ηλεκτρικά (που απ'ο,τι διάβασα δεν πρόκειται για τυχαία περιπτωση, αλλά για κάτι που έγινε και σε άλλους).
  13. Το θέμα είναι -κατά τη γνώμη μου- κυρίως αν ΠΡΕΠΕΙ να το αλλάξω. Αν το μόνο πρόβλημα είναι ότι κάνει έναν ανεπαίσθητο θόρυβο, δεν θέλω να δώσω καμια 500αρα. Αν όμως δημιουργεί φθορά στα υπόλοιπα εξαρτήματα τότε αλλάζει το πράγμα.
  14. Ο θόρυβος υπάρχει στο ρελαντί όταν δεν πατάω τον συμπλέκτη. Αν πατήσω το συμπλέκτη ο θόρυβος εξαφανίζεται.
  15. Είμαι στα 70.000 Km και άκουσα για πρώτη φορά στο ρελαντί ένα πολύ αχνό τακ-τακ (σαν ξεχαρβαλωμένος ανεμιστήρας), που μπορεί βέβαια να υπάρχει από καιρό, αλλά λόγω του ότι σπανίως το αυτοκίνητο κινείται χωρίς ραδιόφωνο να μην το είχα ακούσει. Πήγα σε συνεργείο και μου είπαν ότι είναι το ρουλεμάν του συμπλέκτη και πρότειναν (και τελικά έκαναν) αλλαγή στις βαλβολίνες και θα μου βάλουν κι ένα "αντι-τριβικό" υγρό. Δεν μπορώ να καταλάβω πως κάτι που χτυπάει (άρα "ανατομικά" πάσχει) θα διορθωθεί με αλλαγή του λιπαντικού, αλλά δεδομένου ότι έτσι μου πρότειναν, έτσι δέχτηκα να γίνει. Η ερώτηση είναι η εξής: αν είναι όντως το ρουλεμάν, δημιουργεί κάποιο πρόβλημα; Θα έχω περαιτέρω φθορά κι άλλων εξαρτημάτων λόγω της βλάβης; Υπάρχει κάποιος ουσιαστικός λόγος για την ακριβή επισκευή; Και κυρίως: μπορεί να μείνω στο δρόμο απ'αυτό; Και δευτερευόντως, αυτού του είδους ο θόρυβος (που απομονώνεται όταν πατάω το συμπλέκτη) μπορεί να είναι κάτι άλλο ή ΚΑΙ κάτι άλλο;
×
×
  • Create New...