οταν το κανεις σφυρι μπορεις και να σηκωσεις αρκετα παραπανω πιεση αλλα και να αντεξουν τα πιστονια περιοσσοτερη θερμοκρασια.γινετε απο εγκεφαλο οπως και πριν δεν αλλαζει κατι. το καυσιμο τωρα...θα ψεκασουμε οσο μπορουμε. η αντλια(autotech) εχει ακομα λιγη δυναμη δεν δουλευει τερμα. επειτα τα μπεκ μπαινουν απο γτι 6αρι απλα ψεκαζουν απο αλλη γωνια(δεν ειναι προβλημα ετσι γινεται και με τα rs4 στα tfsi). η πισω θα δουμε. οντως η autotech/kmd ειναι μονοδρομος η τουλαχιστον δεν εχουν βρει αλλο τροπο. δεν ειναι το πιο λογικο να το κανω 1.6 μιας και θα δωσω επιπλεον λεφτα χωρις να ξερω αν το αποτελεσμα θα αξιζει. για ροικη δεν εχω ψαχτει-δεν εχω αποψη παλι ομως δεν μπορει κανεις να σου πει με σιγουρια. ο κομπρεσορας θα μεινει οπως ακριβως ηταν.(το που λειτουργει μπορει να αλλαξουμε κατα το ρυθμισμα) εσυ ρωτας στο fb?