Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

:excl: Day out @ Λαύριο - 16/2/2020

:excl: Νέες κεντρικές ενότητες για το T-Roc & για το Touareg

 

:excl: Ομαδική Παραγγελία Αξεσουάρ VWClub

scirocco_man

Members
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About scirocco_man

  • Rank
    VWClub Member

Other Info

  • Car Type
    Scirocco
  1. Εμενα ο φιλος μου το εκανε σε octavia....παντος κριμα που δε κανει για scirocco.....κατι αντιστοιχο δεν εχουμε για εμας?
  2. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/USB-OBD-II-...omotiveQ5fTools ειδα αυτο στο ebay μετα απο πληροφορηση φιλου μου και μου ειπε τα καλυτερα για skoda octavia.Μεχρι και οτι δεν ειχε το οχημα cruise control και οτι εβαλε το συστημα και οτι το εγκατεστησε με την βοηθεια του.
  3. Kαι εγω αυτο ανεφερα παραπανω οτι ειναι οι ενδεικτικες.....απλα η αναζητηση του τελειου ειναι κατα την αποψη μου χασιμο χρονου μιας και αυτη δεν υπαρχει καθωτι τιποτα δεν γινεται να ειναι τελειο....
  4. Πολυ μαγκια αυτο με την θερμοκρασια λαδιου.....ξερεις κανενας εαν θα το εχει στανταρ το 160 η ειναι πατεντα του 2.0?
  5. Ψηφισα Rising Blue στο χρωμα οπου θα το παρω...το ασπρο ειναι ωραια αλλα εχει γεμισει ο τοπος αλλα δεν ειναι το ωραιο ασπρο.Το λεω αυτο διοτι ειχα την 147 μου σε ασπρο και ειχε αλλη παοχρωση πιο ομορφη κατ'εμε......απλα το ασπρο φαινεται ωραιο το βραδυ αλλα οχι και τοσο ωραιο την μερα ενω το αντιθετο συμβαινει με το μπλε.
  6. Κι ομως αυτο σημαινει......και αυτο συμβαινει εδω και χρονια και ειναι γνωστο τοις πασι.Καλες οι αποριες σου αλλα δεν εχουν απαντηση διοτι ειναι υποθετικες....εγω σε οσα οχηματα ειχα και σε οσα εχω βαλει λαστιχα ποτε μα ποτε κανενας δεν ειχε προβλημα με τις εργοστασιακες τιμες.Ισα ισα και στα εκαστωτε σεμιναρια δινουν μεγαλη εμφαση στα του κατασκευαστη.
  7. Ναι! Γιατι δεν γινεται να συμβαινουν ταυτοχρονα.Εσυ δηλ οταν βαλεις το pilot sport 2 και το sportcontact 3 δεν βλεπεις διαφορα......για να ξεκαθαρισουμε καποια πραγματα επειδη φαινεται οτι δεν τα εχεις καταλαβει καλα.Ειναι defacto το γεγονος οτι το καθε λαστιχο εχει διαφορετικη τεχνολογια απο το αλλο πχ ειναι γνωστο οτι η michelin εχει τους κορυφαιους σκελετους σε σχεση με τον αμεσο ανταγωνισμο της ωραια.....εχεις μπερδεψει ενα πραγμα...η VW και η εκαστωτε μαρκα δεν προσαρμοζει τις πιεσεις εντος εισαγωγικων των οχηματων της στα δεδομενα της michelin η της Goodyear αλλα οι δευτερες στην VW αυτο αποδεικνυεται και απο το γεγονος οτι ολες οι μαρκες ελαστικων προτεινουν σαν τις ιδανικες πιεσεις στα ελαστικα τους αυτες που προτεινει ο κατασκευαστης....αυτο δεν σου φτανει?Η VW δεν πηρε το pilot exalto η το F1 η το BFGoodrich g-force profiler και αρχισε να μετραει πως συμπεριφερεται το καθε λαστιχο.Eχει καποια στανταρτς που σου προτεινει να τα ακολουθησεις.Εαν ομως εισαι γνωστης και ξερεις την συμπεριφορα του αυτοκινητου σου μπορεις να παιξεις με αυτες.Απλα καποιος που δεν θελει να ασχοληθει και παραπανω γιατι δεν τον ενδιαφερει εχει τα δεδομενα της VW.Εσυ δηλ πιστευεις οτι τα νουμερα που δινει η παραπανω μαρκα τα δινει ετσι για δινει και οτι δεν αντιπροσωπευουν τιποτα.Ετσι για να ειχαμε να ασχοληθουμε δηλ.....και αφου η VW ειναι τουλαχιστον βαρετη αφου βαριεται οπως αφηνεις να ενοηθει να κανει μετρησεις τοτε γιατι ολες οι μαρκες ελαστικων για τα λαστιχα τους ασπαζονται την αποψη της VW?Μηπως και αυτες βαριουνται?
  8. Καταρχας επειδη εχω δουλεψει σε λαστιχαδικο michelin δεν υπαρχει καποια στανταρ πιεση για το καθε λαστιχο οπως αναφερθηκε παραπανω εκτος εαν το μπρεδευται με την max πιεση που μπορει να δεχτει ενα λαστιχο που ναι αυτο μπορει να διαφερει απο εταιρια σε εταιρια.Γι'αυτο ακριβως το λογω λοιπον οι εταιριες ελαστικων προτεινουν αυτο που προτεινει ο εκαστωτε κατασκευαστης.Η πιεση που μπορει να βγαλει μια εταιρια για καποιο οχημα της δεν εχει να κανει μονο με το βαρος του εκαστωτε αξονα αλλα και με το τροπο λειτουργιας που εχει η εκαστωτε αναρτηση αλλα και με το εργοστασιακο στησιμο της.Αναλογα με τον σχεδιασμο του μοντελο απο το εργοστασιο καθοριζεται και η πιεση σε αναλογες συνθηκες.Υπηρχε ενα link στο net που το ειχε ποσταρει καποιος στο alfisti.gr οπου παλια συνηθιζα να γραφω που ελεγε τι επιτυγχανεις με την ρυθμιση της πιεση οπως και με την ρυθμιση της μαλακοτητας και της σκληροτητας των αμορτισερ στην γενικοτερη εικονα του οχηματος στην χρηση του.Η VW εχει καταληξει οτι με αυτες τις πιεσεις επιτυγχανει την ομαλη λειτουργια του αυτοκινητου το σπορτιφ χαρακτηρα του αλλα και την χρηση στην απλη λειτουργια σαν ενα απλο οχημα.Η παραμορφωση υφισταται αλλα συνδεεται παλι με τον σχεδιασμο που εχει γινει στο οχημα.Δεν υπαρχει λαστιχο σε κανενα οχημα που να μην παραμορφωνεται εστω και στο ελαχιστο με τις πιεσεις που αναφερει ο εκαστωτε κατασκευαστης.Αυτο δεν απαραιτητα κακο ισα ισα τα λαστιχα σημερα ειναι ετσι κατασκευασμενα ετσι ωστε να λειτουργουν και να αποδιδουν υπο αυτο το καθεστως της ελαφριας παραμορφωσης.Αυτο που δεν εχει καταλαβει ο παραπανω με το audi ειναι πως διαφορετικα πραγματα θελει να επιτυχει η audi βαζοντας μια μικρη πιεση στο οχημα της διαφορετικα η VW με μια υψηλοτερη πιεση.Δηλ ειναι αυτονοητο οτι δεν μπορει να εχει την ιδια πιεση στις καταστασεις την κινησης στην πολη η στο ταξιδι με φορτιο μια 159 και μια Mito.Ειναι δυο εντελως διαφορετικα αυτοκινητα σε φιλοσοφια και θελουν να προσφερουν φιαφορετικα πραγματα.Ακομα δεν μπορεις να συγκρινεις ολα τα λαστιχα το ιδιο διοτι αλλη τεχνολογια εχει το ενα και αλλη το αλλο και κυριως αναφερομαι σε ενισχυση πλαινων και σκελετου.Ολες οι εταιριες στους οδηγους ελαστικων τους αναφερουν σαν τις ιδανικες αυτες που αναφερει και ο κατασκευαστης.
  9. Υπαρχουν οι ενδεικτικες του κατασκευαστη.Τωρα απο εκει περα μπορεις να παιξεις αλλα το σωστο ειναι παντα μεσα στα ορια του κατασκευαστη.
  10. Ηθελα και να μοιραστω μια εμπειρια μου μαζι σας οσον αφορα για το χρονο αλλαγης των λαδιων με μια πρωην μου που ειχε opel corsa και ελεγε ο κατασκευαστης νομιζω 15000 η 30000 αλλαγη.Αποτελεσμα το αμαξι να χτυπησει καδενα.Εχω μιλησει με τον μηχανικο μου που ειναι και καιρο φιλος και η πολιτικη που ακολουθουνε οι εταιρες στον τομεα αυτο εχουν σαν σκοπο να βγαλουνε κερδος απο μεσομακροπροθεσμες η και βραχυπροθεσμες βλαβες στο μοτερ απο λαδια με πολλα χιλ.Η δικια μου το ειχε παθει στα 45000 χιλ.Εγω προσωπικα θα τα αλλαζω καθε 10000χιλ και θα εχω το κεφαλι μου ησυχο.Ειναι προτιμοτερο απο το να ψαχνομαι σε προγραμματα και διαφορα τετοια διοτι εμβαθυνω και σε θεματα ουσιας.
  11. http://www.michelin.co.uk/michelinuk/Affic...9&Langue=EN αυτες οι τιμες επειδη εχει τυχει να περασω μεσα απο την Michelin ειναι κατα 99.9% αυτες που δινει ο κατασκευαστης(VW) για την εκαστωτε διασταση...
  12. Ρε παιδια γιατι δεν τα αγοραζεται απ'εξω να σας βγουνε και φτηνοτερα τα λαδια εγω σχεδον μιση τιμη τα βρισκω εξω.
  13. Αν και καινουργιος στο club εμενα η προταση μου θα ηταν να περιμενεις να βγουν καποια στιγμη off τα αμορτισερ σου και να βαλεις μια coilover και εισαι κομπλε.Εγω ετσι θα κανω......παρολο που εχω αλλαξει αναρτηση στο παλιο μου αμαξι τα γουστα πλεον γινονται πολυ ακριβα και ανουσια.Αποψη μου τελειωνει η μαμα αναρτηση και βαζω μια coilover eibach pro street s και εχω τελειωσει.Αληθεια ξερει κανενας ποσο εχουν τα μαμα αμορτισερ σε τιμες αντιπροσωπειας?Για να κανω μια συγκριση.
×
×
  • Create New...