Jump to content

soupiakas

Members
  • Posts

    22
  • Joined

  • Last visited

About soupiakas

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 1

Recent Profile Visitors

1,748 profile views

soupiakas's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Καλησπέρα παίδες.Η ερώτηση μου είναι απλή.Έχω βρει 1 bodykit front bumper,rear bumper,sideskirts από ebay μαζί με τα μεταφορικά 380¤ την στιγμή που φανοποιείο στη Δραπετσώνα που με έστειλε και καλά ο μηχανικός μου και είναι γνωστοί μου ζήταγε 1200¤ για να βάλει 2 spoilers στους εργοστασιακούς προφυλακτήρες και sideskirts και να κρατήσει το αμάξι για 2 εβδομάδες.Θα ήθελα να μάθω που μπορώ να απευθυνθώ για τοποθέτηση-βάψιμο (μένω Πειραιά).Επίσης θα ήθελα να μάθω και κανένα καλό φανοποιείο για κάτι ψιλοεπισκευούλες.Ευχαριστώ πολύ.
  2. Παιδιά ακόμα δεν έχω παραλάβει και τοποθετήσει τα πράγματα.Όταν γίνει με το καλό θα αναρτήσω φωτογραφίες και σχετικές πληροφορίες.Επίσης αυτά τα παρήγγειλα για POLO 6N αλλά θα ρώτησω τον πωλητή και για GOLF V και θα σας ενημερώσω.
  3. Ναι φίλε peolinio αυτό εννοώ.Για την ακρίβεια εδώ έβρισκα 220¤ τα angel eyes και 160¤ τα lexus style + 100 kit xenon.Από ebay γλίτωσα τα μεταφορικά για το 1 item και έτσι μου βγήκανα 220¤ για όλα και 50¤ πήρα 1 kit xenon.
  4. Καλημέρα παίδες.Λοιπόν τα χρήματα τα οποία θα πληρώσω για lexus-angel eyes μαζί με τα μεταφορικά είναι 220¤ και στην Ελλάδα έβρισκα 220¤ μόνο τα angel eyes.
  5. Ευχαριστώ για τη βοήθεια φίλε Peolinio.Έτσι κι αλλιώς πιο φτηνά μου έρχονται από το να τα αγοράσω από Ελλάδα.
  6. H παραγγελία είναι από Γερμανία και ακόμα δεν έχω πληρώσει για την αποστολή.
  7. Kαλημέρα παίδες.Έχω κάνει 1 μεγάλη παραγγελία από EBAY angel eyes,lexus,led,interior led,xenon kit.Ψωνίζω και χρησιμοποιώ το ebay γύρω στα 5 χρόνια.Πρώτη φορά μου τυχαίνει να μου ζητάνε για τα φώτα μεταφορικά στα 65¤(για κάθε ζεύγος).Θέλω να ρωτήσω αν αυτά είναι έξοδα για τελωνείο.Αν όχι τελικά θα πληρώσω και τελωνείο ή μόνο μεταφορικά.Παρακαλώ αν γνωρίζει κάποιος κάτι ας απαντήσει.Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
  8. Καλημέρα παίδες.Έκλεισα 1 kit xenon για 6Ν από Γερμανία.Τώρα μου ζητάει να επιβεβαιώσω τον τύπο που θέλω.Να πάρω D2R ή D2S και έχει 4300Κ/6000Κ/8000Κ/10000Κ/12000Κ.Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
  9. Καλημέρα και Καλή Χρονιά να έχετε όλοι με υγεία.Έχω ένα POLO 6n 1997 101ps.O προηγούμενος ιδιοκτήτης όταν το πήγε στη VW για αλλαγή αναρτήσεων(προς Παζαρόπουλο μεριά) του φόρεσαν BILSTEIN μαύρα με ελατήρια EIBACH μαύρα.Στο Fabia που είχα είχα τοποθετήσει EIBACH μαύρα δυστυχώς γιατί κοπάναγε πολύ.Το θέμα είναι ότι το POLO κοπανάει μεν,όχι όπως το Fabia δε αλλά και πάλι είναι ενοχλητικό σε ορισμένες περιπτώσεις.Σκέφτομαι να κρατήσω τα BILSTEIN και να αλλάξω ελατήρια.Έχετε κάτι να μου προτείνετε?Σημ.:Το αμάξι το χρησιμοποιώ τόσο στη δουλειά μου όσο και για να κάνω το χαβαλέ μου,μου αρέσει να μπαίνω στις στροφές και να παραμείνει όσο χαμηλωμένο είναι και τώρα,απλώς ψάχνω αν υπάρχει κάτι πιο άνετο.Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
  10. Καλημέρα παιδιά.Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.Στο ρελαντί όταν είμαι σταματημένος σε φανάρι ή γυρίσω το τιμόνι εκείνη την ώρα ανεβάζει μερικές φορές απότομα στροφές,φτάνει γύρω στις 1000 στιγμιαία.
  11. Καλημέρα σε όλους και Χρόνια Πολλά.Ευτυχισμένο το νέο έτος με υγεία παίδες πάνω απ'όλα!!!Λοιπόν την ημέρα των Χριστουγέννων ξεκίνησα με το polaki μου για 1 συνηθισμένη καθημερινή σε εμένα διαδρομή.Αφού το άφησα για 2 λεπτά αναμένο πριν από την εκκίνηση,ξεκινάω.Ενώ είχαν περάσει ακόμα 3 λεπτάκια περίπου (θα καταλάβετε παρακάτω γιατί αναφέρονται οι χρόνοι),κι ενώ ήμουν με το πόδι στο συμπλέκτη για κατέβασμα από 3η σε 2α κι έτοιμος να στρίψω το αμάξι σβήνει.Γύρισα το κλειδί στη μίζα και ξεκίνησε κανονικά.Πήγα στον προορισμό μου κανονικά χωρίς άλλα κόλπα.Την ίδια μέρα όμως ύστερα από κανένα 6ωρο που ξεκίνησα να επιστρέψω ίδιο σκηνικό.Το άφησα 2 λεπτάκια αναμένο,ξεκινάω μετά πάλι από 3 περίπου λεπτά κι ενώ έστριβα κι έκανα κατέβασμα με το πόδι στο συμπλέκτη το αμάξι σβήνει επάνω στη στροφή.Το θέμα είναι ότι πήρε εμπρός μετά αμέσως.Από τις 25 έως σήμερα έγραψα περισσότερα χιλιόμετρα αλλά δεν μου έχει εμφανίσει τίποτα.Να σας πω εδώ ότι το αμάξι έχει 111.000 km τώρα περίπου τα 2.000 από εμένα,το έχω 2 μήνες,ο προηγούμενος ιδιοκτήτης το είχε πολύ προσεγμένο,και τόσο στο ΚΤΕΟ όσο και ο δικός μου μηχανικός που το είχαν ελέγξει μου είπαν ότι δεν έχουν δει σε αμάξι τόσων ετών πιο καλοδιατηρημένο κινητήρα(είναι polo 101 ps 1997) και μάλιστα απορούσαν με την κατάσταση του κινητήρα.Γι'αυτό κι εγώ παραξενεύτηκα και είπα να σας παραθέσω το γεγονός μήπως κάποιος έχει αντιμετωπίσει κάτι αντίστοιχο.Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας.
  12. Καλησπέρα φίλε μου.Είχα το fabia 1200 cc 65ps μοντέλο 2003 ακριβώς μόλις είχε έρθει το μοτέρ Ιούλιο του 2003 το παρήγγειλα και Αύγοθστο το παρέλαβα.Το κράτησα 6 χρόνια και το πούλησα πριν από 3 μήνες για να πάρω polo 6n με τα 101 ps.Γνώμη μου ότι δεν αξίζει να ασχοληθείς με το 1200 κινητήρα.Θα σε κουράσει το αμάξι μετά από κάποιο χρονικό διάστημα είτε για κίνηση στην πόλη είτε σε ταξίδια σε σημείο να μη θέλεις να το οδηγήσεις καν.Δε ξέρω για το polo αλλά το fabia to έδιναν με 15'' ζάντες και 195/55/15 λάστιχο.Σε ανηφόρες με μεγάλη κλήση και μακράς διαρκείας δε μπορείς να φανταστείς τι γινόταν.Και άλλα πολλά τραγελαφικά που θέλω 2 forum για να τα περιγράψω.
  13. Καλημέρα παιδιά.Σήμερα το πρωί πήγα στο ηλεκτρολογείο για το θέμα του καπνού μου είπε το παιδί που το κοίταξε δεν βλέπει κάτι,το μόνο που μπορεί να είναι είναι το διακοπτάκι για τους υαλοκαθαριστήρες και τα πιτσιλιστίρια το οποίο εμφανίζει μεγάλη ευαισθησία,δηλαδή θα έπρεπε να λειτουργεί 2 σκάλες πιο πάνω.Μου έδωσε 2 επιλογές,είτε να το αφήσω να δω αν θα το ξανακάνει,είτε να το αλλάξω,ανταλλακτικό 40¤+40¤ εργασία.
  14. Καλημέρα.Εχθές το βράδυ γυρνώντας σπίτι,πήγα να κλείσω τα παράθυρα,του οδηγού έκλεισε κανονικά,του συνοδηγού όμως είχε πρόβλημα.Ανέβαινε έως κάποιο σημείο πολύ χαμηλά και μετά μπλόκαρε εκεί.¶ρχισα να παίζω το διακόπτη πάνω-κάτω και μετά από 4-5 φορές ξεμπλόκαρε από το σημείο που μπλόκαρε πριν και ανέβαινε λίγο πιο πάνω,έτσι παίζοντας το διακόπτη πάνω-κάτω το παράθυρο έκλεισε ζοριζόμενο βέβαια.Καμιά ιδέα? Σήμερα το πρωί που γύρισα το κλείδι στη μηχανή πριν βάλω μπρος έβγαλε έναν μικρό λευκό καπνό από το τιμόνι,σχεδόν ανεπαίσθητο που μπορεί κάποιος να μην τον προσέξει.Κατά τα άλλα όλα λειτούργησαν κανονίκα και ήρθα στη δουλειά μου κανονικά.Να διευκρινήσω εδώ ότι το έχω το 6N 16V 97'. Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.