Jump to content

bear

Members
  • Posts

    266
  • Joined

  • Last visited

About bear

  • Birthday 03/23/1982

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Other Info

  • Car Type
    Polo 9N

bear's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Παίδες μια από τα ίδια και σε μένα. Είχαμε βάλει τα 15W50 Castrol μπας και καταφέρουμε να το σταματήσουμε αλλά τίποτα. Πάλι μου άναψε το λαμπάκι και ήθελε συμπήρωμα 1/2 λίτρο λάδι. Και επειδή δεν έχω όρεξη να του βάζω κάθε μήνα λάδι μάλλον θα το ανοίξουμε να δούμε τι φταίει.
  2. Δηλαδή αν κατάλαβα σωστά οι 2 δείκτες που έχουν τα λάδια υποδηλώνουν τις θερμοκρασίες κάτω από τις οποίες λειτουργούν λιπαίνοντας επαρκώς τον κινητήρα. Έτσι ένα 10W40 θα ήταν ιδανικό. το ζήτημα είναι ότι έχω δοκιμάσει το Castrol 10-40 και πάλι έκαιγε οπότε ο μηχανικός μου έβαλε ένα λάδι το οποίο βάζει στα fsi τα οποία καίνε λαδάκια, νομίζω 20 - 60 (ή κάτι παρόμοιο) πάντα της Castrol. Τώρα που θα το πάω για service θα δω και πάλι την κατανάλωσή του.
  3. Είπα δεν ξέρω γιατί μπορεί να καεί, αλλά θυμάμαι ένα post ενός παιδιού με punto HGT που του είχε κάψει όλους τους λ. Μπορεί να οφειλόταν σε αστοχία του μηχανικού, μπορεί σε άλλη αιτία που ούτως ή άλλως θα τους έκαιγε. Η αλήθεια είναι αν δεν εμπιστεύεσαι τον μάστορα που θα σου κάνει την δουλειά καλύτερα μην το κάνεις.
  4. μπορεί να καεί αλλά δεν ξέρουμε την ακριβή αιτία...
  5. Θα το πάω για service εντός των ημερών και θα το ψάξω λίγο παραπάνω. super savvato --> για δώσε λεπτομέριες για το χταπόδι...
  6. Αλήτες! Θέλω και'γώ!............
  7. Αν κάνει τόσο πάω αύριο να τον βγάλω, αλλά όχι στα Χανιά... βαριέμαι. Θα ψάξω να βρω κάποιον στο Ηράκλειο. Τέσπα, για πες πόση ώρα κράτησε η όλη διαδικασία. Επίσης θέλω να μάθω αν σου είναι εύκολο τι ακριβώς κάνει: δηλ. τοποθετεί σωλήνα με τρύπες για τους λ ή τίποτα άλλο; Από άποψη θορύβου - απόδοσης, έχεις δει καμιά διαφορά;
  8. Ήμουν διστακτικός στο να αφαιρέσω το μεσαίο, γιατί έχω ακούσει πολλούς να λένε ότι κρεμάει το αμάξι και ότι συν τοις άλλοις κάνει υπερβολικό θόρυβο. Οπότε έβαλα ελεύθερο μεσαίο και πήρα ήχο και επιδόσεις (λέμε τώρα...). Polo Black --> Δεν λέω ότι δεν θέλω να βγάλω τον προκαταλύτη, απλά θέλω να γίνει σωστή η δουλειά ώστε να μην καεί κανένας λ ή να μην ανάβει το ταμπλό σαν φωτορυθμικά. Αν είσαι από Ηράκλειο πες κανά καλό μαστόρι για την αφαίρεσή του. (Θα κανονήσουμε και συνάντηση μόλις χαλαρώσω από εξεταστική)
  9. Εγώ χθές άλλαξα μεσαίο. Προς το παρόν άφησα τον προκαταλύτη στη θέση του μια και μου είπε ότι δεν τον πειράζει... Όσον αφορά την αλλαγή του μεσαίου, μόνο θετικά μπορώ να πώ. Ο ήχος έχει γίνει πιο ογκώδης και μπάσος, ενώ ακούγεται ένα φοβερό μεταλικό μουγκριτό. Πέρα από το ηχητικό, έχω δεί διαφορά κυρίως στην ροπή στις χαμηλές στροφές και φυσικά στις ρεπρίζ. Γεμίζει πιο εύκολα. Τώρα μην φανταστείτε υπέρμετρη αλλαγή, αλλά πιστεύω ότι η αλλαγή μεσαίου έρχεται να δέσει με την αλλαγή τελικού. Κατά την άποψή μου αυτές οι 2 αλλαγές πρέπει να γίνονται μαζί.
  10. bear

    Polo 1.4 16v

    Λογικά με ένα ΦΠΕ θα ξεπεράσεις το top gun. ¶σε που το ξεπερνάς και μαμά σε ρεπρίζ λόγω κοντύτερου σασμάν.
  11. To abs είναι δύσκολη δουλειά. Θέλει πολλά λεφτά και πραγματικά καλή δουλειά. Κάνε τις μοντίφες και βάλε ένα καλό σετάκι από φρένα και είσαι jet! Η διαφορά είναι ότι σε φρενάρισμα πανικού με abs μπορείς να στρίψεις φρενάροντας ενώ χωρίς abs απλά γλυστράς.
  12. Αναφέρεσε στα bilstein sport και όχι στα Sprint (κίτρινα). Nα υπενθυμίσω ότι τα sport συνδυάζονται και με τα εργοστασιακά ελατήρια. Οι τιμές ποικίλουν. 350 - 400 ευρώ, με τοποθέτηση.
  13. Καλά δεν λέω ότι θα το πας 140 άλογα, αλλά 90 - 95 άλογα μπορούν να βγουν χωρίς να ανοίξεις μοτέρ. (Δεδομένου ότι έχει μετρηθεί 83 άλογα αυτό το μοτέρ). Τι χρειάζεται?? 1) Σκούπα ή βαρελάκι 2) Χταπόδι, μεσαίο, τελικό 3) Επαναπρογραμματισμός ecu Με αυτά θα ζωντανέψει το αμάξι, χωρίς να πέσει να πνιγεί
  14. Κάποιες παρατηρήσεις: 1) Η διαφορά στην ιπποδύναμη μετά τις 3000 στροφές είναι εμφανής 2) Για τα 75ps η ροπή είναι πάνω από 120 nm από τις 3000 rpm μεχρι τις 4500 στροφές. Ενώ για το 100 ps η ροπή είναι πάνω από 120nm από τις 3000 -περίπου- μέχρι τις 6000 στροφές 3) Από 2000 - 3000 στροφές η ροπή για τους 2 κινητήρες είναι σχεδόν ίδια. ¶ρα δεν ισχύει ότι το 75άρι είναι πιο ροπάτο χαμηλά. Πιο ομαλή καμπύλη ίσως να έχει, αλλά η τιμές που εχει η ροπή στις 2000, 2500, 3000 είναι πρακτικά ίδιες.
  15. Δεν έχω ξανακούσει την μάρκα powerful. Για σιγουριά θα σου έλεγα να πας σε κάτι επώνυμο & δοκιμασμένο. Όσον αφορά την σκούπα που θες να βάλεις αν είναι η γνωστή σκούπα της simota δεν είναι σκούπα, απλά είναι κάτι σαν βαρελάκι. Αν είναι να δώσεις 200 + ευρώ, βάλε το βαρελάκι ή την σκούπα της bmc ή της green ή της jr. Μπορείς ακομη να βάλεις και το tweester της green το οποίο έχει την ίδια αρχή λειτουργίας με το βαρελάκι bmc.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.