Jump to content

esnaider

Members
  • Posts

    41
  • Joined

  • Last visited

About esnaider

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

esnaider's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Όχι δεν ανάβει το epc. Η μπαταρία ανάβει..
  2. Τα μπουζί είναι τα σωστά σίγουρα ZFR6S-Q και οι φίσες είναι όλες στις θέσεις τους σίγουρα. Το μοτέρ δεν ρετάρει. Έσβησε μόνο 3 φορές όταν έτρεχα με νεκρά. Στη συνέχεια όταν γύριζα την μίζα έσβηνε μόνο του επειδή πέφταν οι στροφές. Οπότε πατώντας γκάζι ανέβαιναν οι στροφές και λυνόταν το πρόβλημα. Στη συνέχεια άφηνα το γκάζι και το ρελαντί δούλευε κανονικά. Θυμάμαι οτι παρόμοιο πρόβλημα είχε και το παλιό pasat που είχαμε και έσβηνε όταν ήταν στο ρελαντί (αλλάξαμε πλατίνες τότε). Επειδή όμως σε εμένα εμφανίστηκε αφού άλλαξα μπουζί υποψιάζομαι ότι είναι άλλη η αιτία. (?) Ευχαριστώ για τον χρόνο σας. GeorgeSlow δεν το έκανε μετά από 5 μήνες αλλά μέσα σε διάστημα 5 μηνών το έκανε 3 φορές.
  3. Golf 1.6 fsi. Πρίν 5 μήνες άλλαξα μόνος τα μπουζί (μανίσια NGK έβαλα) και θυμάμαι ότι βάζοντας μπροστά τον κινητήρα με έκανε κάτι περίεργα, δηλαδή αναιβοκατέβαιναν οι στροφές μόνες τους ή έσβηνε αν δεν πατούσα γκάζι. Αυτά τα φαινόμενα κράτησαν μόνο στην αρχή για κανα 5λεπτο. Μέσα σε αυτούς τους 5 μήνες το αμάξι έχει σβήσει μόνο 3 φορές και μάλιστα όταν τρέχω σε κατηφόρα και βάζω ταχύτητα νεκρά. Άναβε το λαμπάκι της μπαταρίας και έσβηνε η μηχανή (κάτι επικίνδυνο όταν κινείσαι). Και τις 3 φορές σταμάτησα στην άκρη. Η μηχανή έπαιρνε μπρός αλλά αμέσως έσβηνε γιατί πέφταν οι στροφές. Μετά από 2-3 εκκινήσεις που έσβηνε, πάτησα γκάζι ώστε να μην πέσουν οι στροφές και ο κινητήρας επανήλθε. Καμιά ιδέα?
  4. Πολύ ωραίος. Ότι είπες θα μου φανεί χρήσιμο αφού σε καμιά 10αριά μέρες το πολύ θα τα έχω αλλάξει. Καλή Ανάσταση..
  5. Μπράβο VW_GOLF2 πολύ καλή δουλειά. Επειδή και εγώ την τελευταία φορά τα άλλαξα μόνος μου θέλω να σε ρωτήσω κάτι το οποίο με προβλημάτισε. Το λαστιχάκι που μπαίνει στο φίλτρο λαδιού το τοποθέτησες στην προτελευταία εγκοπή (έτσι φενεται τουλάχιστον)? Γιατί εγω θυμάμαι ότι το είχα βάλει στην τελευταία και χρειάστηκε να σφίξω με μεγάλη δύναμη ώστε να μην βγαίνει λάδι. Σε λίγες μέρες θα τα ξαναλλάξω και πήρα και μπουζί NGK ZFR6S-Q. Αν θες Bosch είναι τα FGR6HQE0 (μηδέν το τελευταίο). Αν γνωρίζει κάποιος ας μου πεί τί είναι αυτό που πρέπει να αλείψουμε στο σπείρωμα ενός καινούριου μπουζί πριν το τοποθετήσουμε.
  6. Πού είναι ρε παιδιά αυτή η πεταλουδίτσα? Άνοιξη μπήκε..
  7. Πού βρίσκεται η πεταλούδα γκαζιού? Θέλω να την καθαρίσω και εγώ μόνος μου. Πώς λέγεται το καθαριστικό της? Golf 1,6 fsi
  8. Όχι φίλε, δεν είναι κάτι τέτοιο..
  9. Γειά σας παίδες. Επιστρέφω με νέο πρόβλημα. Golf V 1.6 fsi. Όταν είναι κρύο και βάζω μπρός, ακούγεται από τη δεξιά πλευρά του μοτέρ (όπως το βλέπουμε εμείς) ένας ήχος σαν κάτι να τρίζει, σαν κάτι μικρό να βγήκε από τη θέση του και με το πήγαινέλα του μοτέρ να παίζει πέρα δόθε. Όταν όμως ζεσταθεί η μηχανή ο ήχος σταματάει. Καμιά ιδέα?? Έχω 82.000 χμ. Ευχαριστώ προκαταβολικά.
  10. Μέχρι τον ιούλιο του 2004 είναι BAG. Δεν ξέρω αν έχει καταστραφεί ο αισθητήρας αλλά θα το δοκιμάσω σίγουρα. Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία. (500 είναι πολλά)
  11. φτου φτου και ξαναφτου, χαχαχα. Ο κινητήρας σου είναι BAG? Γιατί μόνο οι BAG νομίζω εμφανίζουν πρόβλημα στον ΝΟχ. Θα δοκιμάσω φίλε μου με το καθαριστικό να δούμε τί θα γίνει..Πάντως να σβήσει από μόνο του χωρίς να βγάλω τους πόλους, λίγο δύσκολο μου φένεται..Ευχαριστώ
  12. Το λαμπάκι σβήνει μόνο του αφού βάλεις το καθαριστικό ή το σβήνεις εσυ (και πώς)? Έχεις αλλάξει ποτέ σου ΝΟχ?
  13. 50 ευρώ κάνει και μου είπαν πως αλλάζει τον κύκλο λειτουργίας του μοτέρ, αλλά τίποτα πιο συγκεκριμένο γιατί και οι ίδιοι δεν γνωρίζουν με ακρίβεια. Παλαιότερα πάντως άναβε μετά από 250χμ ενώ τώρα άναψε μετά από 1000χμ. Τί να πεις...
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.