Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

FOTIS_GOLF2_16V

Members
  • Content Count

    555
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About FOTIS_GOLF2_16V

  • Rank
    VWClub Member
  • Birthday 11/15/1973

Contact Methods

  • ICQ
    0
  • Skype
    fotis-palamas

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Μη ορισμένος

User Profile

  • Interests
    internet, car, vehicle service/improvements.

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

Recent Profile Visitors

8,521 profile views
  1. Χτες βραδυ εμεινα και γω απο κλειδαρια στην πορτα οδηγου.. ολες οι πορτες ανοιγαν κανονικα, ομως του οδηγου δεν ελεγε να ανοιξει ουτε απο μεσα ουτε απ εξω. (golf 5 2004) εκανα πολλες προσπαθειες δοκιμασα να κλειδωνω και να ξεκλειδωνω, ακομα και με το κλειδι απ εξω αλλα αποτελεσμα κανενα. το κακο ειναι οτι αν η πορτα δεν ανοιξει δεν μπορεις να αφαιρεσεις το εξωτερικο φυλο λαμαρινας της πορτας για να εχεις προσβαση στην κλειδαρια. κατα το καλειδωμα και ξεκελιδωμα ακουγοταν ο μηχανισμος της πορτας να λειτουργει, αλλα δεν απασφαλιζε για να μπορεσει να ανοιξει. σημερα μιλησα στο τηλ με φιλο μου φανοποιο που δουλευει μεσα στην vw και μου εδωσε λυση που συνηθως κατα 80-90% πιανει απ οτι μου ειπε, και ευτυχως επιασε και σε μενα. χτυπαμε ελαφρα με το χερι την εξω πετουγια (το χερουλι δηλαδη) μερικες φορες και δοκιμαζουμε να ανοιξουμε απ εξω. μολις ανοιξει δεν χανουμε ευκαιρια και κατευθειαν βγαζουμε το φυλο της πορτας και αφαιρουμε την κλειραδια γιατι κατα πασα πιθανοτητα θα το ξανακανει συντομα, και πολυ πιθανον την δευτερη φορα να μην σταθουμε τοσο τυχεροι και ανοιξει.... σε μενα επιασε και ανοιξε με την πρωτη (ευτυχως)!! αν και αφου ανοιξε τελικα η πορτα, και με την πορτα ανοιχτη πλεον με ενα κατσαβιδι κουμπωνα την κλειδαρια (σαν να ειναι κλειστη η πορτα δηλαδη) και εδειχνε να ανοιγει πλεον κανονικα και απο μεσα και απ εξω. αλλα δεν ρισκαρα να την κλεισω παλι.., κατευθειαν αφαιρεση πετουγιας, αφαιρεση φυλου και κλειδαρια εξω για αλλαγη. απ οτι ειδα αφου εβγαλα και ελυσα την κλειδαρια μεσα εχει μια πλακετιτσα, 2 μοτερακια και καποιους τερματικους διακοπτες που αναλογα με το αν ειναι κλειδωμενο η ξεκλειδωτο το αυτοκινητο, ειναι ανοιχτα τα διακοπτακια αυτα η κλειστα (on/off). το ενα απο αυτα (ολα τους ειναι mini terminal switch) το ειδα οτι ειχε φθαρει και πιθανον να ηταν στο ντεμι να δινει εντολη η οχι. παραγγελια λοιπον καινουρια κλειδαρια καπου στα 212 γιουρος, και απο βδομαδα τοποθετηση καινουριας.
  2. το ξεθαβω το θεμα μιας και αφου αποφασισα ολικο βαψιμο του αυτοκινητου ηδη εχω στα χερια μου εναν τετοιο προφυλακτηρα (αγορα απο ελλαδα μαζι με προβολακια τιμη 139 ευρω + 15 ευρω μεταφορικα μαι με τιμολογιο κανονικα). αφου διαβασα το how to απο τον φιλο COSTAS το οποιο μπορω να πω πως με βοηθησε πολυ, εχω μια απορια και μια παρατηρηση να κανω! απορια: τα μικρα καπακια στον προφυλακτηρα πως σταθεροποιουνται? (λεω για αυτα που υποτιθεται ειναι για τις πιτσιληθρες των φαναριων) παρατηρηση: πολυ καλη εφαρμογη θα ελεγα πανω στο αυτοκινητο, ομως με λιγοτερα πιασιματα (κουμπωματα) επανω στην μετωπη... αλλα αυτο δεν νομιζω να ειναι προβλημα. με προβληματιζει το θεμα με τα καπακια μονο.. οποιαδηποτε βοηθεια η ιδεα δεκτη!
  3. μαλιστα.. οποτε ξεχναμε τα περι χτυπηματος αριθμου κινητηρα. Νομιμα να δηλωθει γινεται ομως?
  4. Ξεθαβω το συγκεκριμενο θεμα για να κανω την εξης ερωτηση... υπαρχει καποιο προβλημα στην ελλαδα της γραφειοκρατειας που ζουμε στο να δηλωθει στο μηχανολογικο και να εκδoθει νεα αδεια σε αμαξι που φορουσε fsi 1.6 και εγινε πληρης μετατροπη σε tsi 1.4??? το να βρει καποιος που ενδιαφερετε ενα τρακαρισμενο ολοκληρο Μκ5 tsi σημερα ειναι το μονο ευκολο και σε προσιτη θα ελεγα. επισης ενας τροπος ειναι το χτυπημα του αριθμου κινητηρα απο το παλιο μοτερ οποτε και δεν ασχολεισαι καν με μηχανολογικο και αδεια. Αν ομως μπορει να γινει και νομιμο με καποιο κοστος γιατι οχι??
  5. καπου ειχα ανεβασει πριν χρονια πως ανοιξα τα παλια φαναρια του Μκ5 αλλα μιας και δεν ειναι της παρουσης στο τοπικ, να πω και γω με τη σειρα μου οτι βαζοντας xenon στο Μκ5 καηκε επισης και μενα η πλακετα του μοτερ των υαλοκαθαριστηρων δυστυχως... του τεστιν καπου στα 200 γιουρος στην VW!! οσον αφορα το θεμα του τυφλωματος των απεναντι παιδια, αν τα φωτα χαμηλωσουν λιγακι, και φως καλο εχεις και τους απεναντι δεν τους ενοχλεις. το ιδιο υσχυει φυσικα και για τις λαμπες λεντ που δοκιμασα αμεσως μετα την πατατα των xenon, ομως αν και η παραγγελια ηταν με canbus το λαμπακι καμενης λαμπας στο καντραν παρεμενε μονιμως αναμενη, ομως τα φωτα ηταν το κατι αλλο...πραγματικα γινοταν η νυχτα μερα! μετα απο 200 ευρουδακια για την αλαγη του μοτερ υαλοκαθαριστηρων, πεταξα λαμπες και μπαλαστ και εβαλα παλι τις Η7 που ειχα πριν...
  6. θελω να παρω H4 LED λαμπες απο ΕΒΑΥ, (60W-80W) εχει παρει κανεις να μ πει εντυπωσεις?

  7. Παθως και γω παιδια, αρχισε να ξεκολαει στο γνωστο σημειο γυρω απ απ την πλαφονιερα... fsi1.6 '04. αριχε απ το καλοκαιρι να δειχνει οτι κρεμαει, κ οσο περναει ο καιρος προχωραει πιο πολυ. ρωτησα ταπετσιερη (περιοχη καρδιτσας) αναλογως το υφασμα και ποσα χερια κολλα θα περασει και οι τιμες παιζουν απο 150-180 ευρω, παραπλησιο υφασμα, βαλε-βγαλε δουλεια δικη του. βρηκα μεταχειρισμενη ταπετσαρια ουρανου στα 70 ευρουδακια, στη φωτο φαινοταν αψογος, απο κοντα ομως ειχε ενδειξεις οτι ειναι στο αρχικο σταδιο να ξεκολησει οποτε δεν αξιζε τον κοπο να τον παρω, το μονο καλο ηταν οτι ειχε και φωτισμο στα σκιαδια! προς το παρον μενει ως εχει, αν ξεκολησει περισοτερο και φτασει στο απροχωρητο, θα κανω αντικατασταση ταπετσαριας. Παντως εδω που τα λεμε σ αυτο το θεμα με τους ουρανους εχει θεματακι η VW και κακως που δεν ανακαλεσε τα οχηματα που εχουν προβλημα να κανει αντικατασταση ουρανου. ιδιο προβλημα και στο polo '96 που πηρα πριν ενα χρονο, ο προηγουμενος ιδιοκτητης ειχε κανει αλλαγη ταπετσαριας ουρανου, οχι ομως με το καλυτερο αισθητικο αποτελεσμα...
  8. Ακριβως το ιδιο και σε μενα παιδες. πριν 1,5 χρονο εφυγε το σημα απ το μοτερ (fsi 1.6) και χτες με το που παω να ξεπαρκαρω ξεκολησε το τζαμι του αριστερου καθρεφτη στα καλα καθουμενα. δυστυχως ο καθρεφτης εγινε θρυψαλα.. τωρα οσον αφορα το σημα καπου ειχα βρει στο ebay στις ιδιες διαστασεις και οπτικα ολοιδο αλλα ακομα το παραγγελνω! στην vw που ρωτησα παντως, δεν το δινει ξεχωριστα απ το καπακι (φιλτρο αερος).
  9. τελικα χτυπησα και πηρα αυτά: http://www.ebay.de/itm/SCHEINWERFER-SET-inkl-BLINKER-LWR-in-KLARGLAS-SCHWARZ-fur-VW-POLO-6N-10-94/361146865864?_trksid=p2047675.c100005.m1851&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D20140117130753%26meid%3Dd0d60924c368463093c5521459aebb8b%26pid%3D100005%26prg%3D20140117130753%26rk%3D4%26rkt%3D6%26sd%3D400717126582&rt=nc αυτά φορανε Η7/Η7 αλλα με μια πατεντουλα με ρελλε θα τα κανω να αναβουν όπως θελω εγω τελικα, δηλαδη στη μεγαλη και τα 4 μαζι. μολις ερθουν και γινει τοποθετηση θα ανεβασω φωτο. επισης σκεφτηκα να παρω και αυτά: http://www.ebay.de/itm/NEBELSCHEINWERFER-BLENDEN-VW-POLO-NEU-1994-1999-/130534483471?pt=Nutzfahrzeugteile&hash=item1e6476260f αργοτερα για να γινει συνδυασμος! ΄και επεται και συνεχεια.... ;-)
  10. Να σας ευχαριστησω κατ αρχην για τις απαντησεις σας φιλοι μου, τωρα ως προς την λειτουργεια τους αυτά που εβαλες mpoukou22 επειδή πριν στο μαμα φαναρι υπηρχε Η4 λαμπα, σ αυτά που εχεις βαλει στην μεγαλη σκαλα πως λειτουργουν? και τα 4 αναμενα μαζι?
  11. Παιδες, εχει βαλει κανεις angel eyes σε πολο 6n1? πριν ανοιξω αυτό το θεματακι, εψαξα στο forum αλλα δεν βρηκα κατι σχετικο.Προσφατα απεκτησα και ένα 1000ακι polo μοντελο του '97, και μιας και η συνηθεια για βελτιωση δεν κοβεται, εχω αρχισει το ψαξιμο στο ebay. Παραθετω πιο κατω link από ότι μ αρεσε, και αν καποιος εχει βαλει κατι από αυτά θα ηθελα να μου πει αν και κατά ποσο ευχαριστημένος εμεινε με την αποδοση σε φωτιμο, αλλα και ποιοτητας κατασκευης, και αν και κατά ποσο στεγανα είναι. 1) http://www.ebay.de/itm/VW-POLO-4-6N-SCHEINWERFER-KLARGLAS-SCHWARZ-BLINKER-/400717126582?pt=DE_Autoteile&hash=item5d4c9a1bb6 (αυτά μ αρεσαν περισοτερο γιατι το κρυσταλο μπροστα είναι από γυαλι και όχι πλαστικο να μουντωνει) 2) http://www.ebay.de/itm/Scheinwerfer-VW-Polo-Typ-6N-Bj-94-99-schwarz-fur-Baujahr-1994-bis-1999-/191433876044?pt=DE_Autoteile&hash=item2c9259224c 3) http://www.ebay.de/itm/VW-POLO-6N-94-99-FRONT-SCHEINWERFER-FRONTBLINKER-BLINKER-KLAR-SCHWARZ-4teilig-/111537415245?pt=DE_Autoteile&fits=Make%3AVW%7CModel%3APolo&hash=item19f825e44d (και αυτά επισης κατά τη γνωμη μου είναι καλα, και με κρυσταλο μπροστα και όχι πλαστικο) Κατι ακομα, τα μαμα φωτα φορανε Η4 λαμπα, αν επιλεξω καποιο από τα παραπανω που φορανε 2 Η7 λαμπες, για να εχω στη μεγαλη σκαλα και τις 4 Η7 αναμενες πρεπει να κανω γεφυρες? αυτά εν ολιγοις για αρχη... :-)
  12. Ειναι να τρελαινεται κανεις με τις μπαταριες... πριν 1,5 χρονο ενω ειχα αφησει το αυτοκινητο (golf 5 1.6 fsi) κανονικα για 3 ωρες περιπου με παρκοφως αναμενο, μετα δεν ειχε ρευμα ουτε να ξεκλειδωσει... ειπα μπαταρια τελος! την επομενη μερα την φορτισα για 4-5 ωριτσες και μεχρι και πριν ενα μηνα δεν ειχα κανενα απολυτως προβλημα, μεχρι που ενα βραδι παλι τα ιδια εντελως στο ξαφνικο. παλι με παρκοφως αναμενο για 2-3 ωρες, μολις που αναβαν οι ενδειξεις στο καντραν. την επομενη αγοραζω αλλη μπαταρια 65Α τωρα ενω πριν ειχε 47Α και το αφηνω επιτηδες για 24 ωρες με παρκοφως αναμενο, κανενα προβλημα πλεον. Ε, ειπα η παλια μπαταρια εφτασε πια στο τελος της. Ελα ομως που κανω την παλια ενα φορτισμα και την εχω ακομα και βαζω μπρος κανονικοτατα εναν πετρελαιοκινητηρα παρακαλω εδω και ενα μηνα και μαλιστα τον γυριζει κανονικοτατα... τι να πει κανεις....
  13. Οι παρακατω οδηγιες αναφερουν βημα-βημα πως να μετατρεψει καποιος ενα απλο στροφομετρο βενζινης ωστε να μπορει να τοποθετηθει σε diesel. Ειδικα για το golf Μκ1 (& caddy Mk1) diesel ειναι πολλυ δυσκολο εως ακατορθωτο να βρει κανεις καντραν με στροφομετρο. Μπορει να γινει πατεντα απο Μκ2 αλλα δεν ταιριαζει το στροφομετρο του Μκ2 να μπει στο καντραν του Μκ1, ουτε ολοκληρο το καντραν του Μκ2 καθεται καλα στο ταμπλω του Μκ1. Να αναφερω πως στα παλιας τεχνολογιας αυτοκινητα (βενζινικινητηρας) το στροφομετρο επερνε εντολη ή απο το καλωδιο του πολαπλασιαστη, ή΄απο την ηλεκτρονηκη αναφλεξη. Στα diesel (παλι για παλιας τεχνολογιας αναφερομαι) το πιο συνηθισμενο ειναι να παιρνει εντολη απο τον δυναμο του αυτοκινητου οπου βγαζει ενα επιπλεον φις με την ενδειξη W. Την μετατροπη την εχω δοκιμασει στο δικο μου caddy Mk1 και λειτουργει κανονικα!!! Το κοστος των εξαρτηματων (αντιστασεις & πυκνωτες) που χρειαστηκα για το στροφομετρο το οποιο ηταν συμβατο σε βενζινοκινητηρα ωστε να μετατραπει για diesel κινητηρα ηταν μολις 1 ευρω. Το παρακατω link ειναι τοσο αναλυτικο που μπορει ο καθενας να κανει την μεταροπη, με μονα εργαλεια ενα κολιτηρι + τα λιγα εξαρτηματα που θα πρεπει να αντικαταστσει. http://www.vwdiesel.net/forum/index.php?PHPSESSID=a87f7a6f2399903b15acbbabf46fd5ef&topic=3741.0
×
×
  • Create New...