Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

corradog60

Members
  • Content Count

    45
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About corradog60

  • Rank
    VWClub Member

Other Info

  • Car Type
    Corrado

User Information

  • Νομός
    Ξάνθης
  1. Σιγουρα ο καθενας κανει οτι θελει και οτι νομισει στο αυτοκινητο και εγω εκανα το golf μου απο g60 σε g60 turbo και τωρα το εχω 16v turbo με αγραφο 404ps αλλα το corrado η το golf rallye που εχω θα μινουνε g60.Τωρα εχοθνε φτιαξει και το g75 η roettel racing που στις 4500min εχει 1,5 bar
  2. σωστο αυτο αλλα στην γερμανια η vw τα συντηρουσανε κανονικα εχω αποδειξη απο την vw στο μοναχο που γραφει επισκευη g lader στην ελλεαδα ητανε το προβλημα που δεν ελεγαν ουτε καν για το ιμαντακι του glader ποu το 90% τον g lader σπανε απο το ιμαντακι βεβαια εχω δει και ατομα να μην το ζεστενουνε και αντε κοφτες.ΤΟ ΛΕΝΕ ΟΛΟΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΕ ΜΕ G60 90ΒΑΘΜΟΥΣ ΛΑΔΙΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 3000 ΣΤΡΟΦΕΣ
  3. καλησπερα επειδη εχω να πω κατι το σωστο ειναι να δοκιμασετε corrado 16v vs corrado g60 για να δουμε πιο ειναι πιο δυνατο να εχουνε το ιδιο βαρος και οχι με scirocco 16v kai to scirocco εχει πιο κοντο σαζμαν και με την 2α κανει το 0-100 το corrado θελει 3η και το kr κοφτη 7200 και το pg 6200 μετα τα 140km/h to g60 παει πολυ πιο καλα απο το 16v ειχα golf 16v κr με ροικη εκκεντροφορους 45 weber χταποδι και εξατμισι 63.5 μετα το εκανα g60 apo golf μοτερ με μεγαλο intercooler και με τα γκρι μπεκ που ειναι 315ccm με προγραμα τροχαλια εκκεντροφορο 268/276 φιλτρο k&n εξατμισι 63.5 χταποδι εβγαλε 221ps το εκανα μετα tυrbo 8v t3 πιο πολλα αλογα αλλα δεν ειχε την γλυκα του G to pg πασχει στο εκκεντροφορο ειναι πολυ υπιος.μετα το εκανα 16v turbo me wossner πιστονια,μπιελεσ k1 mpek 630ccm gt 3582r garett εγκεφαλο αγραφο HALTECH E6X και φτασαμε τα 404ρs και μετανιοσα που δεν το εκανα g6016v.Εγω παντος και μετο golf g60 και με το corrado g60 δεν καταφερα να σπασω glader γιατι καθε 25000km αλαζω ιμαντακι καθε 50000 τεφλον ταινιες και καθε 100000 γενικη επισκευη και το κανω μονοσ μου.Eχω κανει παρα πολλεσ κοντρες και ποτε δεν εχει σπασει.και ουτε ποτε δεν με εχει περασει kr,pl,abf το pg ειναι μακραν το πιο καλο μοτερ απο τα 16v και σε τεχνολογια και αξιοπιστια αν ξερεις να το δουλευεις και να το συντηρης σωστα
  4. καλησπερα ο εγκεφαλοσ ειναι ιδιος με golf mk2,passat35i με γνησια ηλ παραθηπα ο κωδικοσ ειναι 191959875
  5. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΑΦΟΥ ΜΕ ΠΙΟ ΜΙΚΡΗ ΤΡΟΧΑΛΙΑ ΦΕΡΝΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΤΟ G LADER AΡΑ ΦΕΡΝΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΤΡΩΝΕ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΚΑΤΑΠΟΝΕΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΚΑΙ Η ΤΕΦΛΟΝ ΤΑΙΝΙΕΣ ME THN ΤΡΟΧΑΛΙΑ ΦΕΡΝΕΙ 9100ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ 60ΜΜ 13200 ΣΤΡΟΦΕΣ ΠΑΝΤΑ ΜΙΛΑΜΕ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ 6000ΣΤΡΟΦΕΣ ΣΤΟ ΣΤΡΟΦΟΜΕΤΡΟ ΣΟΥ.ΚΟΙΤΑ ΑΝΤΕΧΟΥΝΕ ΤΑ ΜΟΤΕΡΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΛΛΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΠΩΣ ΤΑ ΦΤΑΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΟΡΙΟ ΤΟΥ ΕΓΩ ΠΡΟΣΟΠΙΚΑ ΑΛΛΑΞΑ ΠΡΟΛΙΠΤΙΚΑ ΤΗΝ ΑΝΤΛΙΑ ΛΑΔΙΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΥΖΙΝΕΤΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝΕ ΦΘΟΡΑ ΕΧΩ G60 ΣΤΗΝ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ 450000ΚΜ ΧΩΡΗΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
  6. 60ΜΜ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ Η ΤΡΟΧΑΛΙΑ ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ 68ΜΜ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΗΣ ΤΑ ΚΟΥΖΙΝΑ ΜΠΙΕΛΟΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΤΛΙΑ ΛΑΔΙΟΥ ΕΓΩ ΤΑ ΕΧΩ ΑΛΑΞΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΧΩ 270000ΚΜ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΣ ΟΧΙ ΚΡΥΑ ΠΛΑΚΟΜΑΤΑ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΛΑΔΙΟΥ 90 ΒΑΘΜΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 3000 ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ Η 60ΜΜ ΤΡΟΧΑΛΙΑ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΟΣ ΑΥΤΗ ΤΑΛΕΠΟΠΕΙΤΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΤΟ GLADER ΑΛΛΑ ΔΕΣ ΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ 68ΜΜ
  7. Ο Α ΚΑΙ Ο Β ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙΔΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΩΣ ΤΟ Α ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΠΑΚΙ ΙΜ ΧΡΟΝΙΣΜΟΥ ΣΤΟ G LADER O C EXEI ΠΙΟ ΕΝΥΣΧΗΜΕΝΟ ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΣΤΟΝ ΠΛΑΙΝΟ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΣΤΙΚΟ ΤΑ ΑΛΛΑ ΔΥΟ ΕΙΝΑΙ ΞΕΡΟ ΤΟ ΡΟΥΛΕΜΑΝ Ο C ΕΧΕΙ ΜΕΣΑ ΕΧΕΙ ΜΠΕΖ ΤΕΦΛΟΝ ΤΑΙΝΙΕΣ ΕΝΩ ΤΑ ΑΛΛΑ ΔΥΟ ΕΧΟΥΝΕ ΓΚΡΙ Η ΜΠΕΖ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΜΑΛΑΚΕΣ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΣΥΚΩΝΕΙ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΠΙΕΣΗ ΚΑΙ ΠΙΟ ΛΙΓΗ ΦΘΟΡΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ G LADER ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΜΠΕΣ ΣΤΟ WWW.THEIBACH.DE ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΑ G60.ΕΓΩ ΠΑΝΤΟΣ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΤΟ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΑ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ 18000ΚΜ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
  8. ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΕΧΩ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ CORRADAKI ΜΟΥ ΤΡΙΖΟΥΝΕ ΤΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΙΝ ΠΙΣΩ ΠΟΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΡΤ ΜΠΑΓΚΑΖ ΚΑΙ ΤΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΒΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΑΠΕΛΙΕΡΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΠΙΣΩ ΚΟΛΟΝΑΣ ΕΧΕΙ ΚΑΠΙΟΣ ΑΝΤΙΜΕΤΟΠΙΣΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΠΑΣΤΙΚΟΣ ΗΧΟ ΑΠΟ ΤΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
  9. ΝΑΙ ΕΧΟΥΝΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΑΠΟ 10/88 ΜΕΧΡΙ 02/90 ΕΙΝΑΙ Ο 037145401Α ΑΠΟ 02/90 ΜΕΧΡΙ 03/91 ΕΙΝΑΙ Ο 037145401Β ΚΑΙ ΑΠΟ 03/91 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΙΝΑΙ Ο037145401C ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΙΟ ΚΑΛΟΣ ΑΝ ΔΕΙΣ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΚΑΒΟΥΚΙΑ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΣ ΣΤΟ ΕΜΠΡΟΣ ΚΟΜΑΤΙ ΤΟΥ G LADER ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΛΑΞΕΙΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΑ ΤΟΝ ΤΟ ΙΜΑΝΤΑΚΙ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΕΦΛΟΝ ΛΟΡΙΔΕΣ.ΓΕΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΙΕΣΗ 0.6 ΜΕ 0.7 ΣΤΗΣ 5600-5800 ΣΤΡΟΦΕΣ ΜΕ ΤΕΤΑΡΤΗ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜFA ΠΟΥ ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΕ ΚΑΙ ΣΕ ΜΠΑΡΟΜΕΤΡΟ
  10. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΕΓΩ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΕΒΑΛΑ COILOWER TA TECHNIX ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΑΛΑΚΙΑ ΣΕ ΣΧΕΣΕΙ ΜΕ ΑΛΛΕΣ COILOWER ΤΟ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ.ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΡΗΝ BILSTAEIN ΚΑΙ ΗΤΑΝΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΚΛΗΡΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΧΤΥΠΗΜΑ
  11. ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΑ ΠΗΡΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΟΠΕΙΑ ΛΙΓΟ ΑΛΜΟΙΡΑ ΜΕΝ ΑΛΛΑ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΛΑΣΤΙΧΟ ΤΗΣ ΗΛΙΟΡΟΦΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΒΑΥ ΤΟ ΠΗΡΑ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΙΔΙΑΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΤΟ ΓΝΗΣΙΟ ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΦΤΗΝΟ
  12. ΔΟΚΙΜΑΣΕ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΤΗΝ ΦΙΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΡΑΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΙΡΙΣΤΙΡΙΑ ΤΟΥ MFA ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΑΦΕΣ ΜΗΠΟΣ ΕΧΕΙ ΣΤΡΑΒΟΣΗ ΚΑΜΙΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΚΟΥΜΠΟΣΕΤΕΣ ΜΕ ΒΓΑΛΜΕΝΟ ΤΟΝ ΑΠΝΙΤΙΚΟ ΠΟΛΟ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ
×
×
  • Create New...