καλησπερα επειδη εχω να πω κατι το σωστο ειναι να δοκιμασετε corrado 16v vs corrado g60 για να δουμε πιο ειναι πιο δυνατο να εχουνε το ιδιο βαρος και οχι με scirocco 16v kai to scirocco εχει πιο κοντο σαζμαν και με την 2α κανει το 0-100 το corrado θελει 3η και το kr κοφτη 7200 και το pg 6200 μετα τα 140km/h to g60 παει πολυ πιο καλα απο το 16v ειχα golf 16v κr με ροικη εκκεντροφορους 45 weber χταποδι και εξατμισι 63.5 μετα το εκανα g60 apo golf μοτερ με μεγαλο intercooler και με τα γκρι μπεκ που ειναι 315ccm με προγραμα τροχαλια εκκεντροφορο 268/276 φιλτρο k&n εξατμισι 63.5 χταποδι εβγαλε 221ps το εκανα μετα tυrbo 8v t3 πιο πολλα αλογα αλλα δεν ειχε την γλυκα του G to pg πασχει στο εκκεντροφορο ειναι πολυ υπιος.μετα το εκανα 16v turbo me wossner πιστονια,μπιελεσ k1 mpek 630ccm gt 3582r garett εγκεφαλο αγραφο HALTECH E6X και φτασαμε τα 404ρs και μετανιοσα που δεν το εκανα g6016v.Εγω παντος και μετο golf g60 και με το corrado g60 δεν καταφερα να σπασω glader γιατι καθε 25000km αλαζω ιμαντακι καθε 50000 τεφλον ταινιες και καθε 100000 γενικη επισκευη και το κανω μονοσ μου.Eχω κανει παρα πολλεσ κοντρες και ποτε δεν εχει σπασει.και ουτε ποτε δεν με εχει περασει kr,pl,abf το pg ειναι μακραν το πιο καλο μοτερ απο τα 16v και σε τεχνολογια και αξιοπιστια αν ξερεις να το δουλευεις και να το συντηρης σωστα