Jump to content

gregpat

Members
  • Posts

    23
  • Joined

  • Last visited

About gregpat

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 6

User Information

  • Νομός
    Μη ορισμένος

gregpat's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Οταν ξεκιναω λιγο σβελτα με 2000 στρ. ακουγεται ενα συνεχες σφυριγμα σαν απο ρουλεμαν, για 2-3 δεπτ. και το οποιο σταματάει 1 δεπτ. μετα το πληρες αφημα του συμπλεκτη. Δε μου φαινεται ομως για ρουλεμαν συμπλέκτη και δεν το κανει σε καμια αλλη περιπτωση. εχει παρατηρησει κανεις κατι παρόμοιο?(160 αρι) (δεν ειναι ο γνωστος ηχος της εκτονωσης στο αφημα του γκαζιου) ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΣΥΓΝΩΜΗ παιδια! Μολις διαπίστωσα οτι το κανει και σταματημενο με πατημενο συμπλεκτη και ειναι ο ηχος του κομπρεσσορα μολις πατησεις αποτομα γκαζι(οχι ομαλα) γυρω στις 1500-2500 στρ. Μου το κανει σχεδον απο την αρχη (15000χιλ τωρα)και το ειχα προσεξει μονο σε σβελτες εκκινήσεις. Ειναι αυτος ο φυσιολογικός του ηχος, σαν ρουλεμαν ή πρεπει νατο ψαξω?
  2. Οταν ξεκιναω λιγο σβελτα με 2000 στρ. ακουγεται ενα συνεχες σφυριγμα σαν απο ρουλεμαν, για 2-3 δεπτ. και το οποιο σταματάει 1 δεπτ. μετα το πληρες αφημα του συμπλεκτη. Δε μου φαινεται ομως για ρουλεμαν συμπλέκτη και δεν το κανει σε καμια αλλη περιπτωση. εχει παρατηρησει κανεις κατι παρόμοιο?(160 αρι) (δεν ειναι ο γνωστος ηχος της εκτονωσης στο αφημα του γκαζιου) ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΣΥΓΝΩΜΗ παιδια! Μολις διαπίστωσα οτι το κανει και σταματημενο με πατημενο συμπλεκτη και ειναι ο ηχος του κομπρεσσορα μολις πατησεις αποτομα γκαζι(οχι ομαλα) γυρω στις 1500-2500 στρ. Μου το κανει σχεδον απο την αρχη (15000χιλ τωρα)και το ειχα προσεξει μονο σε σβελτες εκκινήσεις. Ειναι αυτος ο φυσιολογικός του ηχος, σαν ρουλεμαν ή πρεπει νατο ψαξω?
  3. Θανο πες μας τις εντυπώσεις σου απο το καινούριο σετ συμπλέκτη σε σχέση με το παλιό. τι ακριβώς παρουσίαζε το παλιο?Σκορτσάριζε κατα την εκκίνηση?
  4. καποιο νέο ρε παιδια καμια αλλαγή σε εγγύηση?
  5. τελικα ρε παιδια την άλλαξε κανένας με εγγύηση?
  6. Θάνο είσαι τυχερός σ'αυτό,ευτυχώς! Τωρα γράσσο υπάρχει στο εσωτερικό της κρεμαγιέρας και στα ρουλεμάν των top maunts. Μπορει κάποιο απ'αυτά να έχει ελλειπή λίπανση ή ακόμη να φταίει και το είδος του γράσσου. Αν έφταιγε η ηλεκτρική υποβοήθηση ,όπως αναφέρθηκε κάπου,λογικά θα έπρεπε να έχει σκαλώματα σε όλες τις ταχύτητες και όχι μόνο πανω απ'τα 130.Αλλά πάλι,μεταβλητή υποβοήθηση....δεν ξέρω τι να πω...
  7. Πίσω απο το γκάζι και απο το φρενο εχει 2 στρόγγυλα πλαστικά σαν κουμπιά.Εκείνα ξεβιδώνουν είτε με το χέρι είτε με τη βοήθεια κατσαβιδιού.Μόλις τα βγαλεις το πλαστικό κάλλυμα βγαινει εύκολα καιαποκαλύπτεται ο σταυρός και το αξονάκι της κρεμαγιέρας.Πιανεις γερα και κουνας ,αν δεν παίζει εισαι ενταξει απ αυτο, ανπαίζει(ντουκ-ντουκ) έχεις το ιδιο πρόβλημα με μενα. Είμαι σίγουρος οτι η ασάφεια και οι μικροδιορθώσεις προέρχονται απ αυτό. Για τα σκαλόματα δεν ξέρω τι φταίει. Στην ΕΤΕΑ καποιου με τα ίδια συμπτώματα του αλλάξαν κρεμαγιέρα. Καμια άλλη περίπτωση τέτοια ,ξέρουμε?
  8. Φιλε dimitris09' καπου διάβασα για καινούριο cd δεδομένων ευθυγράμμισης.Αν δεν το χεις κάνει, ψάξτο λίγο. Ααα.. και πάντα και τον πίσω άξονα! παραλίγο να το ξεχάσω! κούνησες καθόλου τον άξονα κρεμαγιέρας οπως περιγράφω παραπάνω? Αυτό ακομη κανείς δε μου το απάντησε!
  9. Παιδιά ελπίζω να λυθουν τα προβλήματα μας, αν και γι αυτό χρειάζεται συνεργασια πολλές φορές. Οσο για το κιβωτιο γνώμη μου είναι οτι όσο πιο σφιχτό ειναι στην αρχή τοσο πιο μεγάλη διάρκεια θα έχει.Θα στρώσει. (Παρουσιάζει και το δικό μου τα συμπτώματα που εχουν αναφερθεί στο φορουμ) Φυσικά και την "σκουριασμένη κούνια".
  10. γειά σου φίλε'gregmech'! Διάβασε προσεχτικά το προηγούμενό μου δηλ.πιάσε γερά τον άξονα τιμονιού πίσω απ τα πενταλ κούνα με δύναμη δεξ.-αριστ. πάνω-κατω και δες αν ακούγεται ντουκ-ντουκ. Επίσης δες και στο Golf -Τιμονι Golf Vi 160 (πως βαζω λινκ. Είμαι απο Βέροια, εσύ;
  11. Προβολή Δημοσίευσηςthanos katsas, on 27 January 2010 - 01:00:56, said: ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΠΑΙΔΙΑ!!! Στην ΕΤΕΑ οσοι πατε μαλλον θα σας πανε για αντικατασταση ΚΡΕΜΑΓΙΕΡΑΣ!! μαλιστα κυριοι φενεται οτι θα γινει χαμος και υπαρχει γενικευμενο προβλημα και στα 6αρια και τσο σιροκο . Ηδη εγιναν πολλες ενεργεις απο τους σιροκαδες συντονησμενα και με πολλα τηλεφωνα και επερωτησεις στη γερμανια με αριθμ .Πρωτοκολου . Εγω μαλλον προσωπικα θα κανω εξωδικο ,αναφερωντας το προβλημα και την αρνηση επιλυσης. Τωρα να ακουσω δικαιολογιες για την τρανη εταιρια vw ... οι ξεφτυλες. gregpat Κανείς άλλος δεν έχει ακούσει κάτι παρομοιο ρε παιδιά?(για ΕΤΕΑ κ.λ.π) "διαπίστωσα ότι ο άξονας εισόδου της κρεμαγιέρας έχει κενά(τζόγο) γύρω στα 2 χιλιοστά. Αυτό διαπιστώθηκε ως εξής:έβγαλα το πλαστικό κάλυμμα πίσω από τα πενταλ καιέπιασα και κουνησα το σύνδεσμο του άξονα τιμονιού με την κρεμαγιέρα(σταυρό).Ακούστηκαν βέβαια τα χαρακτηριστικά τακ-τακ Στρίβωντας το τιμόνι δεξ.-αριστ. ο άξονας της κρεμαγ.μετατοπιζόταν 2 χιλ. ως προς τον άξονα στροφής του". Αυτό μπορεί να διαπιστωθεί και χωρίς να βγεί το πλαστικό κάλλυμα. Τώρα, αν κανείς απο τους 6 αρηδες που διάβασαν το post,δεν θέλει να μπει σ'αυτόν το μικρό κόπο,κάποιοι ίσως είναι τυχεροι,οι υπολοιποι θα το διαπιστώσουν σε 2+ χρονάκια.
  12. Κανείς άλλος δεν έχει ακούσει κάτι παρομοιο ρε παιδιά?(ΕΤΕΑκ.λ.π) "διαπίστωσα ότι ο άξονας εισόδου της κρεμαγιέρας έχει κενά(τζόγο) γύρω στα 2 χιλιοστά. Αυτό διαπιστώθηκε ως εξής:έβγαλα το πλαστικό κάλυμμα πίσω από τα πενταλ καιέπιασα και κουνησα το σύνδεσμο του άξονα τιμονιού με την κρεμαγιέρα(σταυρό).Ακούστηκαν βέβαια τα χαρακτηριστικά τακ-τακ Στρίβωντας το τιμόνι δεξ.-αριστ. ο άξονας της κρεμαγ.μετατοπιζόταν 2 χιλ. ως προς τον άξονα στροφής του". Αυτό μπορεί να διαπιστωθεί και χωρίς να βγεί το πλαστικό κάλλυμα. Τώρα, αν κανείς απο τους 6 αρηδες που διάβασαν το post,δεν θέλει να μπει σ'αυτόν το μικρό κόπο,κάποιοι ίσως είναι τυχεροι,οι υπολοιοποι θα το διαπιστώσουν σε 2+ χρονάκια.
  13. Φίλε 'thanos katsas' τι έγινε με την cosmocar; ενημέρωσε μας. Τελικά σου αλλάξανε κρεμαγιέρα ή το ξέχασες το θέμα???
  14. Παιδιά γεια σας!Εχω ενα golf vi 160 εδώ και8 μήνες 12000 κm.Από την αρχή ειχα παρατηρήσει μια ασάφεια στο σύστημα διεύθυνσης σε ευθεία, απαιτούνταν δηλαδή συνεχείς μικροδιορθώσεις δεξιά-αριστερά,ώσπου προχτές διαπίστωσα ότι ο άξονας εισόδου της κρεμαγιέρας έχει κενά(τζόγο) γύρω στα 2 χιλιοστά. Αυτό διαπιστώθηκε ως εξής:έβγαλα το πλαστικό κάλυμμα πίσω από τα πενταλ καιέπιασα και κουνησα το σύνδεσμο του άξονα τιμονιού με την κρεμαγιέρα(σταυρό).Ακούστηκαν βέβαια τα χαρακτηριστικά τακ-τακ Στρίβωντας το τιμόνι δεξ.-αριστ. ο άξονας της κρεμαγ.μετατοπιζόταν 2 χιλ. ως προς τον άξονα στροφής του. Εχει παρατηρήσει κάποιος κάτοχος του 160 (ή ίσως του 122) κάτι παρόμοιο; Είναι άραγε μεμονωμένο ελάττωμα,ολόκληρη παρτίδα ελαττωματική ή χαρακτηριστικό του μοντέλου;;; Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας! Παιδιά αυτό το ποστάρησα στα"Προβλήματα" αλλά τελικά σας βρήκα εδώ. Εχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με τα σκαλώματα σε ευθεία ή σε ανοιχτές καμπές. Δοκιμάστε να κουνήσετε τον άξονα όπως περιγράφω παραπάνω,αν δείτε κι εσείς το ίδιο, τότε προφανώς υπάρχει ολόκληρη παρτίδα ελαττωματική και πρέπει να ενεργήσουμε. Επισημαίνω οτι τα σκαλώματα μου τα κανει το χειμώνα οχι το καλοκαίρι. Σ'εσάς;
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.