Jump to content

Golf_mk1

Members
  • Posts

    226
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Golf_mk1 last won the day on April 18 2021

Golf_mk1 had the most liked content!

About Golf_mk1

  • Birthday 09/22/1982

Contact Methods

  • MSN
    otanas@hotmail.com
  • ICQ
    0

User Information

  • Gender
    Male
  • Νομός
    Δωδεκανήσου

User Profile

  • Interests
    Πολλά......

Other Info

  • Car Type
    Polo 9N
  • Car's nickname
    F-16

Recent Profile Visitors

8,577 profile views

Golf_mk1's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

4

Reputation

  1. Αν κοπεί ο λαιμός του χωνιού υπάρχουν δύο προβληματακια, πρώτον οτι πρέπει να ανοίξεις μεγαλύτερη τρύπα στην τάπα και δεύτερο θα χάσεις σε "ύψος" του χωνιού που ειναι και το βασικο. Πάντως να αφαιρέσεις το δείκτη λαδιού γεμίζει σχετικά γρήγορα, εβάλα με αυτό τον τρόπο 4L σε 1' περίπου.
  2. Τα περισσότερα χωνιά έχουν μακρύ λαιμό με αποτέλεσμα να μην κάθονται καλά στο ψευτοκαπακο και αν βάλεις απότομα λαδι μπορεί να τουμπάρει το χωνί. Επίσης το γέμισμα γίνεται χωρίς να κρατάς το χωνί!!!
  3. Ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε κατά την αλλαγή λαδιών είναι ότι χύνεται μια μικρή ποσότητα λαδιού στο ψευτοκάπακο και εκτός του οτι λερώνεται ο κινητήρας, μυριζει καμένο λάδι όταν ζεσταίνεται. Μια απλή λύση είναι να φτιάξουμε ένα χωνί προσαρτημένο σε μια τάπα λαδιού μονοί μας. Υπάρχουν και έτοιμα χωνιά άλλα είναι αρκετά ακριβά περίπου 70Ε. Τα υλικά που χρειαζόμαστε είναι: i) Ένα χωνί ii) Τάπα λαδιού ψευτοκάπακου από οποιοδήποτε μοντέλο του VAG, η δικιά μου είναι από AUDI 80 iii) Δραπανοκατσάβιδο και τρυπάνια iv) Βενζινόκολλα Αρχικά πιάνουμε την τάπα λαδιού σε μια μέγγενη με την βοήθεια ενός παλιού πανιού και ανοίγουμε μια τρύπα στο κέντρο. Το χωνι έχει διάμετρο περίπου ενα εκατοστό στο κάτω μέρος του οπότε ξεκίνησα να ανοίγω τρύπα με τρυπάνι 6αρι Σταδιακά ανοίγουμε τρύπα με μεγαλύτερα τρυπάνια μέχρι το χωνί να περάσει μέσα από την τάπα. Mετά το τέλος του τρυπήματος καθαρίζουμε καλά την τάπα από πλαστικά και μεταλλικά ρινίσματα. Μετά βάζουμε βενζινόκολλα στο χωνί και στην τάπα και την αφήνουμε λίγο να "τραβήξει". Μετά περνάμε το χωνί μέσα στην τάπα και περιμένουμε να στεγνώσει. Η πατέντα επί το έργο σε Golf IV 1.4
  4. Τελικά έγινε καθαρισμός της πεταλούδας και από τα λεγόμενα του φίλου μου πάει καλύτερα. Θα δείξει.......
  5. Για να εκκινήσει στην ανηφόρα θέλει πάνω από 3000 σαλ με αρκετό συμπλέκτη. Το οδήγησα και εγώ και μου φαίνεται σαν να κόβει δύναμη ο κινητήρας και σβήνει. Το δικό golf iv1.4 με παρόμοια ιπποδύναμη και βάρος και ξεκινάει πιο χαλαρά και με πιο νεύρο.
  6. Φίλος πήρε Golf 5 FSI 1.4 και έχει το εξής πρόβλημα: Όταν είναι στην ανηφόρα ακίνητος με 1η πρέπει να δώσει πολύ γκάζι και να 'παίξει' με το συμπλέκτη αλλιώς σβήνει ακόμα και με ένα άτομο μέσα. Το ρελαντί όταν ζεσταθεί είναι περίπου 700 σαλ με ένα ελαφρύ τρέμουλο. Έχει κάνει πρόσφατα πλήρες σέρβις και επιπλέον άλλαξε τρόμπα βενζίνης. Τι μπορεί να φταίει???
  7. Καλή η τιμή για τον ουρανό. Μην ξεχνάς ότι το μαύρο δεν λερώνει τόσο εύκολα όσο το κρεμ!!!! Ρώτα το νιλλιον (Κωστα) που έχει δει το δικό μου.
  8. Πολύ ωραίοι και σε καλή τιμή!!! Η τιμή που σου έδωσε για τον ουρανό συμπεριλαμβάνει και την μόνωση της οροφής? Στο δικό μου κάμπριο το έβαλα μαύρο ουρανό και πιστεύω ότι του ταιριάζει καλύτερα ειδικά αν το εσωτερικό σου είναι μαύρο!!
  9. Είναι δύσκολο αλλά ψάξε σε μαντράδες, όχι τόσο κεντρικούς σε πιάτσες ανταλλακτικών που μπορεί να έχουν κανένα σετ ριγών ξεχασμένο. Επίσης αν βρεις κανένα παρατημένο αμάξι μπορείς να τα ξηλώσεις.
  10. Δεν νομίζω να έχει αντοχή στο χρόνο, καλύτερα να βάλεις την εργοστασιακή.
  11. Κώστα οι BBS σου ποιο μοντέλο είναι, διαστάσεις? Γιατί δεν έχεις καπάκια?
  12. Αν κατάλαβα σου άλλαξε θέση στην βάση που πιάνει στο θόλο. Μάλλον ο μηχανικός που ανέλαβε αυτήν την μετατροπή δεν ήταν και πολύ καλός. Μια δύσκολη λύση είναι να βάλεις σωστά την βάση και ξεμπερδεύεις μια και καλή με μπιλιοφορους κλπ αλλά και για την δικιά ασφάλεια. Επίσης κάνε ένα έλεγχο σε ΟΛΑ σινεμπλόκ του μπροστινού συστήματος (μοτέρ, κιβωτίου ψαλίδια κλπ) μήπως και σου έχει κοπεί κάποιο. Για το ρουλεμάν του πίσω τρόχου 100% δεν ρυθμίζεται.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.