Jump to content

likk

Members
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

About likk

Other Info

  • Car Type
    Passat

likk's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. σε ολα τα αυτοματα σασμαν τo υδραυλικο υγρο πρεπει να αλλαζετε... το lifetime ATF ειναι μαρκετινγκ της εκαστοτε εταιριας..τα ιδια κανουν και στη bmw..οι κατασκευαστες των κιβωτιων ομωσ συνιστουν αλλαγες λαδιου καθε 60- 80.000 χλμ To λαδι αλλαζετε μονο με λαδι ιδιων προδιαγραφων Αν το αυτοκινητο κινειτε αποκλειστικα πολη και ειναι και καλοκαιρι...αλλαγη πιο γρηγορα..καθε 40.000
  2. καλησπερα. ειμαι μεσα στους ταριφες, δουλευω αυτοματο σαζμαν και οποτε βλεπω dsg κατευθειαν ρωταω για τυχον προβληματα...δυστυχως ειναι πολλα... passat,jetta, skoda octavia 5 διλιτρο και 1900 μοιραζονται το ιδιο κιβωτιο...για βενζινοκινητα δεν ξερω αλλα τα diesel εχουν προβλημα με το συγκεκριμενο κιβωτιο και με το βολαν.Δυστυχως γιατι δεν κρυβω οτι ζαχαρωνα και γω dsg. Εχω το passat tdi 2004 με το tiptronic σαζμαν.Σε 540.000 χλμ ειμαι στο τριτο σασμαν..οχι και ασχημα για αυτοματο ταxi. το θεμα με τα dsg και τα βολαν που διαλυονται ειναι πασιγνωστο...καντε αναζητηση google για dsg problems η μπειτε στο tdi club και θα παρετε μια γευση φιλικα μπαμπης
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.