Jump to content

kouzoum

Members
  • Posts

    10
  • Joined

  • Last visited

About kouzoum

Other Info

  • Car Type
    Polo 6R (2009)

kouzoum's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Πήγα τελικά σήμερα για την επισκευή. Απ' ότι μου είπαν και ότι μπόρεσα να δω κατά την εργασία του μάστορα, πρόσθεσαν κάποια τάπα στο πίσω μέρος στο σύστημα αέρα. φωτό Ποιος ο λόγος, δεν μου ανέλυσαν (δόθηκε εντολή από το εργοστάσιο). Αν κανένας γνώστης ξέρει κάτι παραπάνω ας μας διαφωτίσει!!!!
  2. Με ενημέρωσαν εχθές από την αντιπροσωπεία με μήνυμα ότι πρέπει να περάσω για να γίνει μια αναγκαία επισκευή (polo 6r 1.2tsi παραλαβής απριλίου). Επικοινώνησα μαζί τους και μου είπαν πως χρειάζεται να προσθέσουν (αν κατάλαβα καλά) ένα προστατευτικό στον διαμήκη άξονα (εξωτερικά, γιατί μου είπε πως πρέπει να σηκώσει το αμάξι). Το ίδιο έστειλαν και σε γνωστό μου, κάτοχο του ίδιου μοντέλου (polo 6r 1.2tsi παραλαβής ιουλίου). Ξέρει κανείς κάτι παραπάνω για το τι συμβαίνει ??? Έχουν ενημερωθεί κι άλλοι για αυτό το πρόβλημα ???
  3. Παιδιά δεν υπάρχει λόγος να τσακωνόμαστε. Κατά την γνώμη μου το polo και γενικά τα vw είναι αμάξια που τηρούν το "παν μέτρον άριστον" και αυτό ουσιαστικά πληρώνουμε. Ιταλικά : + τρομερός σπιρτόζος κινητήρας & εκπληκτικός σχεδιασμός - κακή ποιότητα συναρμογής και ποιότητα υλικών (fiat, lancia), ηλεκτρικά με αρκετά προβλήματα Γαλλικά : + φοβερό στήσιμο, μοντέρνος σχεδιασμός, καινοτόμοι - ποιότητα υλικών εσωτερικού άρχισε κάπως να βελτιώνεται στα τελευταία μοντέλα Ιαπωνικά : Δεν φημίζονται για την ποιότητα υλικών τους, ούτε για το αμάξωμα, ούτε τόσο για το στήσιμο. Μία αξιοπιστία είχαν να λένε και αυτή μετά τις τελευταίες συνεχόμενες ανακλήσεις επλήγει αρκετά. Γερμανικά : Δεν έχουν τον σχεδιασμό των ιταλικών, αλλά έχουν την ομορφιά τους. Δεν έχουν τα μηχανικά μέρη των ιαπωνικών, αλλά είναι αξιόπιστα. Δεν έχουν το στήσιμο των γαλλικών, αλλά δεν είναι βάρκες. Έχουν καλύτερη ποιότητα συναρμογής από τους αντιπάλους. Έχουν καλύτερη ποιότητα υλικών από ..... Παρέχουν πολύ καλύτερη ασφάλεια από ..... (δυστυχώς & ευτυχώς διαπιστωμένο) Τώρα τα μικροπρβλήματα δεν μπορούμε δυστυχώς να τα αποφύγουμε (ας είναι μόνο αυτά). Όσο για την διάγνωση του προβλήματος από τους μάστορες (που βέβαια πιστεύω ότι ψάχνουν δικαιολογίες για να σε αποφύγουν) ήταν ότι με λίγο spray σιλικόνης θα εξαλειφθεί ο θόρυβος, ο οποίος ίσως να προξενήθηκε λόγω αλλαγής θερμοκρασίας και ότι τα λάστιχα είναι αρκετα καινούργια και δεν έχουν πατηθεί καλά. Όπως έγραψαν παραπάνω και οι φίλοι speedy & πίπης23(!!!!), καλύτερα να μην δίνουμε τόση σημασία σε κάθε προβληματάκι γιατί θα χάσουμε την ουσία.
  4. Ε, αφού τρίζουν οι πόρτες από τα alfa romeo πρέπει να τρίζουν και οι δικές μου. Αλλά άσε άμα είναι κατεβαίνω να το κάνω προσάναμμα, άκου εκεί κάηκαν τα ferrari και εμάς ακόμα είναι σώα (να κάνουμε και το σταυρό μας)!!!!http://www.vwclub.gr/vwforum/public/style_images/bluesteel/rte_icons/emoticons.png Φίλε Speedy στο "μην χαλιέστε" έχεις δίκιο, απλά έτσι νιώθεις όταν κάτι το έχεις καινούργιο και σου βγάζει το παραμικρό (ειδικά άμα είσαι και ψείρας!!!). Τώρα με το "Εδώ οι άλλοι σκάγανε λιγότερα ¤ και στον ένα χρόνο το αμάξι έτριζε ολόκληρο και τα πούλησαν", ποσώς με ενδιαφέρει, καθένας κάνει τις επιλογές του. Εδώ μια συζήτηση κάνουμε ούτε κατηγορούμε, ούτε προδικάζουμε.
  5. Όταν προχώρησα στην αγορά αυτού του αυτοκινήτου πριν 6 μήνες, το μόνο που με φόβιζε ήταν η εμβρυική φάση του κινητήρα. Τώρα στο μόνο που βρίσκω να ακουμπήσω και να παρηγορηθώ είναι αυτό το φανταστικό μοτέρ. Πολλά, μικρά μεν, προβλήματα που σου χαλούν την συνολική εικόνα και που μετά από κάποια στιγμή καταντά βαρετό. Τώρα είναι η σειρά για τις τσιμούχες από τις πόρτες. Δεν μπορώ να καταλάβω, έτσι ξαφνικά άρχισαν να ακούγονται (τα γνωστά σε στροφές, σταμάτα-ξεκίνα κτλ.). Όσο δεν ήθελα να βάλει κανένας χέρι στο τουτού μου τόσο καταλαβαίνω ότι είναι μονόδρομος η "εγχείρηση". Υπάρχει περίπτωση ρε παιδιά να είναι κάτι περιοδικό, ίσως μια μεταβατική περίοδος, διότι άρχισε να παρουσιάζεται από την στιγμή που ξεκίνησε να κρυώνει ο καιρός.
  6. Χωρίς να είμαι ειδικός, αλλά από όσα έχω διαβάσει και έχω δοκιμάσει ο ίδιος, ανθεκτικό και εύκολο στη χρήση του κερί είναι το Collinite 845. Βέβαια πρέπει πρώτα να πάρεις και ένα καλό σαμπουάν με ουδέτερο pH ώστε να μην σου καταστρέφει το κέρωμα με το πλύσιμο. Για αυτό το σκοπό καλό είναι ένα Sonax(κίτρινο χρώμα) που μπορείς να το βρεις παντού (Praktiker, Carrefour ....) και το ΝΧΤ της Meguiars το οποίο στην Ελλάδα θα το χρυσοπληρώσεις. Εφόσον για τη χρήση των παραπάνω θα χρειαστείς γάντι πλυσίματος, πανιά microfiber και pads, καλό θα ήταν να κάνεις μία παραγγελία από My link με ότι χρειάζεσαι όπου και ποιοτικά προιόντα θα πάρεις και σε normal τιμή!!! Καλό site για να παίρνεις ιδέες και απόψεις είναι το My link Πιστεύω να σε βοήθησα κάπως
  7. Παιδιά είμαι ανάμεσα σε "Mobil 1 ESP Formula" & "Motul X-clean+", εσείς ποιο λέτε?? Θα μου πείτε βέβαια "τι ψάχνεις και τα δύο κορυφαία", αλλά είναι αρρώστια (ανίατη) το ψάξιμο και δημιουργεί συνεχώς διλήμματα!!!
  8. Το έχω ακούσει ξανά και μου το κάνει μερικές φορές και το δικό μου. Πρέπει να είναι τα σωληνάκια από το a/c που με κάποιο τρόπο συντονίζονται. Μόνο όταν είναι στο ρελαντί ακούγεται, έτσι (έστω και ελάχιστα να ανοίξεις το γκάζι σταματά)???
  9. Παιδιά δεν το έχει παρατηρήσει κανένας άλλος αυτό??? Πρέπει να μάθουμε να ζούμε με αυτό? Δηλαδή αν κάποιος κάνει το λάθος και το πλύνει σε βούρτσες τι θα κάνει, θα ξεβάψει? Απογοήτευση είναι η μόνη λέξη που μπορεί να περιγράψει το πως νιώθω.
  10. Ήδη έχουν κάνει έντονα την εμφάνιση τους μικρό-γδαρσίματα στα εξωτερικά πλαστικά που υπάρχουν στις κολώνες ενδιάμεσα στις πόρτες. Κρίμα γιατί και το πλύσιμο του αυτοκινήτου (3ο μέχρι στιγμής) γίνεται στο χέρι με φροντίδα και με προσεγμένα προιόντα (microfibers και έτσι). Λέτε καμία κρεμούλα να βελτιώσει την κατάσταση??? Τα είδα σήμερα το πρωΐ και στεχαχωρήθηκα.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.