Jump to content

Gadgetakis

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

About Gadgetakis

  • Birthday 12/12/1973

Contact Methods

  • MSN
    p_markidis@hotmail.com

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

Gadgetakis's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Από την εμπειρία μου πάνω στο αυτοκίνητο, νομίζω ότι η 100άρα είναι υποχρεωτική και ίσως το ουσιαστικό μείον αυτού του συστήματος (FSi)... Βέβαια, με το προβλεπόμενο καύσιμο και καλές (συγκριτικά με τα δεδομένα της γενιάς του) καταναλώσεις έχεις και καλά (επίσης στα μέτρα του δυνατού) τραβήγματα.
  2. @ panosss αυτό συμπέρανα και ΄γω από αυτά που διάβασα, αν και αντιλαμβάνομαι ότι, για τα προβλήματα με τον αισθητήρα κάθε 40 και 50 χιλιάδες χιλιόμετρα, ίσως φταίει τελικά η κακή ποιότητα καυσίμου και η μη χρήση βενζίνης 98 οκτανίων (δηλ. σούπερ αμόλυβδης για την Ελλάδα), όπως προβλέπει ο κατασκευαστής. Επίσης, λύσεις του τύπου "άστο όπως είναι" και "δεν σου χρειάζεται ο αισθητήρας", που μου τα είπαν και μένα δυστυχώς διάφοροι υποτιθέμενοι μηχανικοί, τις θεωρώ απαράδεκτες -όσο και αν η αλλαγή του είναι πραγματικά πανάκριβη... Με τον αισθητήρα αζώτου off το αυτοκίνητο είχε "κάτσει" και η κατανάλωση είχε πάει στα ύψη, μαζί και με την εκπομπή ρύπων!
  3. Από προσωπικό πάθημα και επειδή κάπου αναφέρθηκε πιο πάνω, σχετικά με το πόσο ρεύμα "τραβάει" ένα ράδιο-cd, το θέμα νομίζω ότι δεν είναι το πόσο καταναλώνει όταν βρίσκεται σε λειτουργία, αλλά αν απομονώνεται όταν σβήνει ο κινητήρας. Σε διαφορετική περίπτωση -από όσα ξέρω- ακόμη και η ελάχιστη κατανάλωση (και με την πρόσοψη βγαλμένη) δεν αφήνει το ηλεκτρολογικό κύκλωμα του αυτοκινήτου να "ησυχάσει"... Στα 5άρια, για παράδειγμα που γνωρίζω, αλλαγή του εργοστασιακού ηχοσυστήματος απαιτεί αντάπτορα (ή μια μικρή πατέντα-καλωδίωση, την οποία δεν κατέχω), προκειμένου να απομονώνεται το όποιο "φορετό" ράδιο-cd και ότι άλλο το συνοδεύει, όπως ο ενισχυτής της κεραίας. Σε διαφορετική περίπτωση ακόμη και αυτή η μικρή -διαρκής όμως- κατανάλωση, σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα (ακόμη και ενός χρόνου) στεγνώνει την μπαταρία, ειδικά αν το αυτοκίνητο δεν κινείται καθημερινά.
  4. Το έχω (1.6 FSi Sportline) από τον Ιανουάριο του 2004, με 115.000 χιλιόμετρα, χωρίς να πειράξω πάνω του το παραμικρό και σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένος. Εξαιρετική ποιότητα κύλισης, καλό πάτημα στον δρόμο, κρατήματα που σου δίνουν αίσθημα ασφάλειας. Στα μειονεκτήματά του το υποχρεωτικό της χρήσης 100άρας βενζίνης και ο σχετικά υψηλός (για τα δικά μου αυτιά) θόρυβος του κινητήρα στις υψηλές στροφές -όπως τουλάχιστον περνάει στην καμπίνα, ενώ στο ρελαντί και στις χαμηλές ξεχνάς ότι έχεις βάλει μπροστά. Αν το μάθεις στο πόδι σου και ρίχνεις καμιά ματιά στο trip computer, στα ταξίδια είναι αρκετά οικονομικό. Με 100άρα βγάζω πάνω από 800 χιλιόμετρα σε ανοικτό δρόμο, με δυο άτομα (συν αποσκευές), χωρίς όμως ζορίσματα πάνω από τις 4.000 στροφές ή 120χμλ/ω (εκεί φαίνεται το εξάρι κιβώτιο, που ήταν μπροστά από την εποχή του για τα δεδομένα της κατηγορίας). Προσέχοντας το, με συνέπεια στα σέρβις, χωρίς πειράγματα και βάζοντας πάντα 100άρα βενζίνη από συγκεκριμένα πρατήρια, μάλλον κατάφερα μέχρι πρότινος να είμαι από τους λίγους που δεν τους είχε απασχολήσει το θέμα του αισθητήρα αζώτου (Nox). Από ότι διαβάζω στο φόρουμ είναι το ευαίσθητο σημείο του -ελέω FSi και κακής ποιότητας καυσίμων και μάλλον συχνά συμβαίνει να είναι το πρώτο πρόβλημα που βγάζουν τα μεταχειρισμένα, όταν οι προηγούμενοι ιδιοκτήτες σβήνουν την ένδειξη και αποφεύγουν την αλλαγή του, προφανώς λόγω υψηλού κόστους (ανταλλακτικό και εργασία μου πήγε περίπου 500 ευρώ). Πάντως, χωρίς να το έχω οδηγήσει, θα κοίταγα για ένα TSi.
  5. Δηλαδή, με αλλαγή του περιβόητου πλέον αισθητήρα αζώτου για πρώτη φορά στα 115.000 χλμ, σε FSI 1.6 του 2004 και χωρίς μέχρι τώρα να με έχει απασχολήσει ποτέ το θέμα (σε βαθμό που δεν γνώριζα την ύπαρξή του) θα πρέπει να νιώθω τυχερός; Πάντως, για την ιστορία, τόσα χρόνια βάζω πάντα 100άρα, από ένα συγκεκριμένο πρατήριο και η "καταραμένη" ένδειξη εμφανίστηκε -συμπτωματικά ή μη- όταν μου είχε κάψει και τον τρίτο πολλαπλασιαστή. Αυτό που παρατήρησα μέχρι να αλλάξω τον αισθητήρα, ήταν ότι και το Golfάκι δεν τράβαγε και η κατανάλωση είχε πάει στα ύψη. Με την αλλαγή του το αμάξι ξανάνιωσε, ενώ η τσέπη μου ελάφρυνε κατά 500+ ευρώπουλα...
  6. έμαθα, λοιπόν, και κάτι σήμερα... οπότε μένει μόνο το "ψυχολογικό" :-), μιας και δεν τρελαίνομαι στην ιδέα να μπαίνουν πολλά χέρια πάνω σε ένα αμάξι και ειδικά όταν αυτό είναι Golfάκι. πάντως, υποθέτω ότι θα υπάρχει και τρόπος (ίσως πιο χρονοβόρος και περίπλοκος) να βγει το αμορτισέρ χωρίς να τσαλακωθεί η "κιθάρα"!
  7. ένας φίλος μου είπε ότι εκτός από προστασία, παίζουν ρόλο και στον αερισμό των δισκόφρενων, αλλά τέλος πάντων πως δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας. είπα μήπως κάποιος ξέρει κάτι πιο συγκεκριμένο ή του έχει συμβεί κάτι αντίστοιχο... ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση! το βλέπω -τουλάχιστον μέχρι την επόμενη αλλαγή στα τακάκια- να μένει ως έχει.
  8. καλησπέρα, σε Golf v γνωρίζει κάποιος τι ρόλο παίζει ένα γκρι πλαίσιο (στεφάνι) από μαλακό μέταλλο που περικλείει τις δισκόπλακες; είναι απλά προστατευτικό για τις συνδέσεις από τη μέσα πλευρά; παίζει και κάποιον άλλο ρόλο; στην εικόνα είναι τα δυο ημικυκλικά κομμάτια στην κορυφή, πάνω από τις δισκόπλακες. κατά την αλλαγή των αμορτισέρ -εκτός αντιπροσωπείας- και στην προσπάθεια του τεχνίτη να βγάλει το παλιό αμορτισέρ από το μουαγιέ, μου είπε ότι θα τσαλάκωνε σε ένα μικρό σημείο (περίπου 2εκ.) το στεφάνι αυτό, όπως και έγινε, αλλά να μην ανησυχώ... μετά το ίσιωσε πάλι, αλλά έχει μείνει ένα μικρό βαθούλωμα. να το ψάξω περαιτέρω; χρειάζεται αλλαγή; ευχαριστώ, Παναγιώτης
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.