Perseas
Members-
Posts
63 -
Joined
-
Last visited
About Perseas
User Information
-
Gender
Male | Άνδρας
-
Νομός
Θεσσαλονίκης
Other Info
-
Car Type
Golf MK 5
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
Perseas's Achievements
VWClub Member (1/1)
4
Reputation
-
Περιμένω κανονικά να πέσουν οι στροφές και ξεκινάω έπειτα. Ατροφία καυσίμου λοιπόν στον 1&2 κύλινδρο, μάλιστα μετά από ώρα λειτουργίας πχ 40-50 χλμ με 120χ/ω, αν μειώσω ταχύτητα και πέσω στις 2000 στροφές με 4η πατήσω το γκάζι με πλήρη επιτάχυνση κομπιάζει μεταξύ κομπρέσορ και τουρμπο. Anyway ο μηχανικός που το είδε είπε μπεκ 1ου & 2ου κυλίνδρου. Ξέρεις κανείς κόστος;
-
Kαλησπέρα και από εμένα, λοιπόν και εγώ πρόβλημα στον 3ο κύλινδρο, golg tsi 140 gt sport, αντιμετώπιση με μετάταξη πολλαπλασιαστών και αλλαγή έπειτα, καθαρισμός με χημικά από πολλαπλή και τελικά ρεκτιφιέ! Μάκα στον 3ο κύλινδρο καθαρισμός πλανάρισμα κλείσιμο καπάκι κλπ. Παίρνω λοιπόν το αμάξι το οποίο ηρέμησε και μετά από μια βδομάδα, κατεβαίνοντας σε cold start κατηφόρα ομαλή με νεκρή, άρχισε το check engine να αναβοσβήνει για μερικά δευτερόλεπτα και να σβήνει έπειτα!2-3 μέρες μου το έκανε και το πήγα άμεσα στο μηχανικό μου. Στον εγκέφαλο δεν έδειξε τίποτα, αλλά του το άφησα για περαιτέρω έλεγχο. Βρήκε ότι προήλθε από ατροφία καύσιμου σε 1 και 2 κύλινδρο. Έκτοτε δεν άναψε το check engine και θα πάρω πίσω το αμάξι. Τι εννοεί ατροφία καύσιμου; Missfire δηλαδή; Και αν ναι, γιατί;Αφού έγινε ρεκτιφιέ και έδειξε μόνο στον 3ο κύλινδρο θέμα.