Jump to content

Perseas

Members
  • Posts

    63
  • Joined

  • Last visited

About Perseas

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Νομός
    Θεσσαλονίκης

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Perseas's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

4

Reputation

  1. Ωραίος θα το κοιτάξω γιατί με τα hankook δεν ξέρω τι παίζει, μαλακά-σκληρά...
  2. Δεν ξέρω αν αληθεύει ή όχι αλλά λέγεται οτι το continental είναι παρα πολύ μαλακό . ισχύει;; Sent from my iPhone using Tapatalk
  3. Φορούσα το dunlop blue sport που είναι εφαμιλλο με το good year.Μαλακα πλαϊνά,εύκολο καρουμπαλο σε λακούβα Sent from my iPhone using Tapatalk
  4. Δεν έχω ιδέα για τα Bridgestone και να πω την αλήθεια πιο παλια δεν τα είχα σε καμια εκτίμηση . θεωρείς #zlatcopraga ότι έχει αλλάξει η γόμα κλπ;;; Sent from my iPhone using Tapatalk
  5. Σε golf v 1.4 tsi 140 τι ελαστικό θα επιλέγατε; Bridgestone turanza evo, Pirelli cinturato p7 blue ή Michelin Primacy 3; Η διάσταση κλασική 205/55/16.
  6. Περιμένω κανονικά να πέσουν οι στροφές και ξεκινάω έπειτα. Ατροφία καυσίμου λοιπόν στον 1&2 κύλινδρο, μάλιστα μετά από ώρα λειτουργίας πχ 40-50 χλμ με 120χ/ω, αν μειώσω ταχύτητα και πέσω στις 2000 στροφές με 4η πατήσω το γκάζι με πλήρη επιτάχυνση κομπιάζει μεταξύ κομπρέσορ και τουρμπο. Anyway ο μηχανικός που το είδε είπε μπεκ 1ου & 2ου κυλίνδρου. Ξέρεις κανείς κόστος;
  7. Καθαρισμό 3ο κυλίνδρου μου είπε, είχε πιάσει μάκα. Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  8. Περιμένω να πέσουν οι στροφές και μετά ξεκινώ. Ίσως κάποιο μπεκ, δεν μου βγάζει τίποτα εγκέφαλο όλα οκ φαίνονται πάντως Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  9. Kαλησπέρα και από εμένα, λοιπόν και εγώ πρόβλημα στον 3ο κύλινδρο, golg tsi 140 gt sport, αντιμετώπιση με μετάταξη πολλαπλασιαστών και αλλαγή έπειτα, καθαρισμός με χημικά από πολλαπλή και τελικά ρεκτιφιέ! Μάκα στον 3ο κύλινδρο καθαρισμός πλανάρισμα κλείσιμο καπάκι κλπ. Παίρνω λοιπόν το αμάξι το οποίο ηρέμησε και μετά από μια βδομάδα, κατεβαίνοντας σε cold start κατηφόρα ομαλή με νεκρή, άρχισε το check engine να αναβοσβήνει για μερικά δευτερόλεπτα και να σβήνει έπειτα!2-3 μέρες μου το έκανε και το πήγα άμεσα στο μηχανικό μου. Στον εγκέφαλο δεν έδειξε τίποτα, αλλά του το άφησα για περαιτέρω έλεγχο. Βρήκε ότι προήλθε από ατροφία καύσιμου σε 1 και 2 κύλινδρο. Έκτοτε δεν άναψε το check engine και θα πάρω πίσω το αμάξι. Τι εννοεί ατροφία καύσιμου; Missfire δηλαδή; Και αν ναι, γιατί;Αφού έγινε ρεκτιφιέ και έδειξε μόνο στον 3ο κύλινδρο θέμα.
  10. Καλα μην τρελαίνεσαι με την εγγύηση γιατι αν βρεις τον ενα τεχνικο βορείου ή Νοτίου Ελλάδας να ερθει να σε βρει εκεί που εισαι παίξε τζόκερ!!!Σε βρεγμένο Dunlop και δεν καταλαβαίνει τίποτα Sent from my iPhone using Tapatalk
  11. Είχα τα ps3 για αρκετά χιλιόμετρα θαρρω, 45000 -50000. Ωραίο ελαστικό, καλο κράτημα, αλλά θορυβο αρκετό και σχετικά οικονομοβορα στην κατανάλωση.Επισης επειδή ειναι βαρύ ελαστικό έχει αντίσταση κύλισης
  12. Το ξέρω το κατάστημα,ελπίζω να είχες καλή επιλογή,περιμένουμε νέα σου Sent from my iPhone using Tapatalk
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.