Jump to content

mulder85

Members
  • Content Count

    25
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About mulder85

  • Rank
    VWClub Member

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Κεντρικής Μακεδονίας - Θεσσαλονίκης
  • Νομός
    Θεσσαλονίκης

Other Info

  • Car Type
    Polo 9N

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. mulder85

    VW Golf 7 - Blind Spot Monitor

    Ευχαριστώ για την πληροφορία. Αν δε κανω λαθος ειναι διαθεσιμο ως εξτρα μονο στο 7.5 (2017+)η υπαρχει απο την αρχη(2013); Επισης, λειτουργει μονο με οπτικη ενδειξη στον καθρεπτη, η και στο κοντέρ με ηχο; Sent from my SM-G960F using Tapatalk
  2. mulder85

    VW Golf 7 - Blind Spot Monitor

    Καλησπερα, Μήπως εχει παρει κανεις Golf με το Blind Spot Monitor; Αν ναι, θα ηθελα να μαθω εντυπωσεις για το κατα ποσο ειναι χρησιμο και αν ρεαλιστικα το χρησιμοποιει η οχι.
  3. Καλησπέρα, Βάζω το post εδω γιατι ειναι και για VW, και για Audi. Αν πρεπει να πάει αλλού, παρακαλώ μετακινήστε ελεύθερα. Υποψήφιος αγοραστής VW/Audi εδώ. Θα ήθελα τις γνώμες από άτομα που να έχουν οδηγήσει τουλάχιστον δυο αυτοκίνητα της τελευταίας γενιάς (2016+) από τα A3, A4, Golf, Passat, Arteon. Εξαιρούνται Golf και Α3 1.0 βενζίνη και 1.6 TDI λόγω του ημιάκαμπτου πίσω άξονα. Επίσης εξαιρουνται sport και Sline εκδοσεις λογω της μεγαλυτερης σκληροτητας τους στην αναρτηση. Όσο και αν ακούγεται περίεργο, το κύριο μέλημα μου είναι να πάρω ένα αυτοκίνητο που να κάνει πολύ ήσυχο ταξίδι στην εθνική (χαμηλές στροφές στην τελική σχέση, χαμηλός θόρυβος παράθυρων/καθρεπτών, χαμηλός θόρυβος ελαστικών και απορρόφηση κραδασμών χώρος να μεταφέρεται σχεδόν τίποτα στην καμπίνα. Για την πόλη η μονή απαίτηση είναι το τελευταίο, δλδ μέγιστη απορρόφηση κραδασμών από λακκούβες χωρίς να μεταφέρεται σχεδόν τίποτα στην καμπίνα. Η ερώτηση μου είναι η εξής: Υπάρχει σοβαρή διαφορά σε αυτόν τομέα που περιέγραψα, αναμεσά σε μοντέλα όπως Α3-A4, και Golf-Passat/Arteon; Υποθέτω η διαφορά στο μήκος μεταξονίου και ποιότητας υλικών σημαίνει σχεδόν αυτόματα ναι, αλλά αναρωτιέμαι αν η διαφορά είναι πραγματικά εμφανής σε αυτούς που δίνουν σημασία σε αυτό ή όχι. Δηλαδή με άλλα λογία, αναρωτιέμαι αν αξίζει να ανέβεις κατηγορία, έχοντας αυτό ως πρωτεύων κριτήριο. Επίσης, αναρωτιέμαι αν το τρικ με την adaptive/μαγνητική ανάρτηση σε Golf/Α3 με τη ρύθμιση στο Comfort, τα εξισώνει σε κύλιση με τα μεγαλύτερα τους αδέρφια, η αν ακόμη κι έτσι τα μεγαλύτερα αμάξια είναι πάντα καλυτέρα σε ποιότητα κύλισης. Επίσης, μια γενικότερη γνώμη σχετικά με την ποιότητα ανάρτησης και κύλισης αναμεσά σε VW/Audi θα βοηθουσε. Ευχαριστώ!
  4. Πολύ καλή ιδέα αυτό με το βινύλιο, δε το ήξερα καν. Το brushed aluminum σαν υφή μου αρέσει και μενα, απλά χαλαει το σχέδιο μου που ήταν να είναι όλα μαύρα γυαλιστερά στο αμάξι, μέσα-έξω. Ούτως ή άλλως από το facelift και μετά νομίζω δε βγαίνει πλέον. ( Sent from my SM-G960F using Tapatalk
  5. Κριμα, και χαρηκα μηπως γινοταν. Κι εγω εχω σκαλωμα με το Piano Black,αν και εχω ακουσει οτι λερωνει ευκολα. Το brushed aluminum εσενα τι εντυπωσεις σου εχει αφησει;
  6. Sorry μαλλον δε το ειπα σωστα. Οχι μια χαρα εχω τον καταλογο με τα εξτρα, μου τον εκτυπωσε κιολας και μου τον εδωσε και τον εχω μαζι μου. Απλα εγω απο τα λεγομενα σου καταλαβα οτι αν τους πιεσεις μπορουν να βαλουν και εξτρα που δεν βρισκονται σε αυτο τον καταλογο. πχ στη δικη μου περιπτωση, τα Ergoactive διατιθενται μονο στην Highline εκδοση που βγαινει μονο πετρελαιο εδω, ενω εγω θελω να τα βαλω στην Generation βενζινη. Αν σε καταλαβα καλα, ειπες οτι αν τους πιεσεις και συνενοηθουν με τα κεντρικα, σου λενε ποσο κοστιζει και στο βαζουν, ακομη κι αν ειναι εκτος καταλογου. Σορρυ αν καταλαβα λαθος.
  7. Περίεργο, εμένα δε μου το είπε κάνεις αυτό. Βέβαια ο πωλητής ήταν ένα παιδάκι 20+ κάτι χρόνων. Μήπως να ρωτήσω και σε καμία άλλη αντιπροσωπεία μπας και καταφέρουν να μου βάλουν τα ergoactive; Sent from my SM-G960F using Tapatalk
  8. Το να υπάρχουν διαφορετικές εκδόσεις ανα χώρα το καταλαβαίνω απόλυτα. Όμως οταν αυτες οι διαφορές, επηρρέαζουν τοσο πολυ τις δυνατότητες προσθήκης εξτρα εξοπλισμού, τοτε δημιουργείται πρόβλημα. Με τις παρούσες εκδόσεις, η ελληνικη VW εδω ειναι να σαν να λεει : "Αφου σχεδόν κανενας δε μπορει να πληρώσει ακριβές εκδόσεις και ακριβό εξοπλισμο, τοτε δε θα μπορει να τα εχει κανένας αυτα εδω, ακομη και αυτοι που μπορόύν να πληρώσουν". Και γι αυτο βλεπω παντου, βασικες εκδόσεις 1.6 TDI με δωρο το τασακι. Αν μπορεις, πες μας λιγο, τι εξτρα σου ειπαν οτι μπορεις να βαλεις τοπικα στην αντιπροσωπεια τοτε; μπας και γλυτωσουμε λιγο απο το τελος ταξινομησης, ειτε για μεταχειρισμενο ειτε για καινουριο.
  9. Ευχαριστω, αρκετα χρησιμα αυτα που λες. Ο καθενας εχει τις ιδιοτροπιες του και καλα κανει και προσπαθει να τις ικανοποιησει. Ισως βεβαια "φταιει" και η VW που γενικα μας εχει "κακομαθει" - συνηθισει σε modular επιλογες οπου μπορουμε να παραμετροποιουμε το αυτοκινητο αρκετα σε οτι αφορα το επιπεδο εξοπλισμου, σε αντιθεση με αρκετες αλλες μαρκες (κυριως μη γερμανικες), που σου λενε "Αυτες ειναι οι εκδοσεις, διαλεξε μια και τελος". Παντως οντως αν αναγκαστεις να πας σε R-Line και δε θες τη σκληρη αναρτηση, πας επισης αναγκαστικα σε DCC για να το εχεις συνεχεια στο Comfort mode, σωστα; Εγω παντως αυτο που θελω απο επιπεδο εξοπλισμου το βρισκω απο γερμανια με 10-15 χιλιαδες χλμ - 1-1,5 ετους, και μου βγαινει γυρω στις 26 χιλιαδες μαζι με τα τελη ταξινόμησης, οποτε το σκεφτομαι. Αλλα οπως και να το κανεις το μεταχιερισμενο ειναι μεταχειρισμενο, εστω και πολυ ελαφρως. Μπαινω στο γερμανικο site και το χαιρομαι γιατι εκτος απο το οτι εχει Configurator (αλλη μια αποτυχια της ελληνικης VW), μπορεις να παραμετροποιησεις πολυ περισσοτερα πραγματα απο οτι στις εκδοσεις που ερχονται στην Ελλαδα. Παιδια ενος κατωτερου θεου....
  10. Σ'ευχαριστω αλλα αν δε κανω λαθος το επομενο Golf θα ανακοινωθει το καλοκαιρι/φθινόπωρο και τα πρωτα θα φτασουν στους τελικους καταναλωτες αρχες του 2020. Ειναι υπερβολικα μεγαλο διαστημα να περιμένω εναν ολόκληρο χρόνο εξτρα. Και κανονικα πρεπει να λαβουμε υποψιν και τα μωρουδιακα προβληματακια των πρώτων αυτοκινήτων που βγαίνουν απο γραμμη παραγωγης καινουριου μοντελου....
  11. Καλημέρα, Υποψήφιος αγοραστής νέου Golf 7 εδώ. Πιο πολύ θέλω να εκφράσω το παράπονο μου, παρα ερώτηση, αν και οποιαδήποτε βοήθεια θα εκτιμηθεί. Μέχρι και πριν το facelift, όσοι αγόραζαν Golf 7 στην Ελλάδα είχαν τη δυνατότητα να πάρουν την πιο πλούσια έκδοση Highline. Μεταξύ άλλων, η συγκεκριμένη έκδοση είχε καθίσματα Alcantara. Προσωπικά τα θεωρώ πολύ καλυτέρα από τα κοινά καθίσματα των απλών εκδόσεων, και καλυτέρα και από τα δερμάτινα, αν και αυτό είναι θέμα γούστου. Σε κάθε περίπτωση υπήρχε και η δυνατότητα προσθήκης των καθισμάτων Ergo active, που ήταν επίσης πολύ ωραία στην υφή και την άνεση. Από το facelift και μετρά (7.5), θεωρώ ότι ο τρόπος που είχε διαβαθμίσει της εκδόσεις της η ελληνική VW είναι επιεικώς άθλιος. Η Highline βγαίνει μόνο σε πετρέλαιο (καλώς ήρθες 5αρι σαμάν, επιστροφή στα 80s). Για τις εκδόσεις βενζίνης, δεν παρέχει έκδοση Highline και αρά δεν υπάρχουν καλύτερα καθίσματα. Τα titan zoom που μπαίνουν σε όλες τις εκδόσεις προσωπικά τα θεωρώ υποβάθμιση ποιότητας από την VW λόγω κόστους. Το χειρότερο είναι ότι δεν υπάρχει και καμία επιλογή αναβάθμισης σε Ergo active, πάρα μόνο η επιλογή δέρματος, η οποία εκτοξεύει την αρχική τιμή κατά 2500 χιλ., και ούτως η άλλως δε με ενδιαφέρει το δέρμα. Μόνο η έκδοση R-Line σου δίνει τη δυνατότητα να αναβαθμίσεις τα καθίσματα μέσω αγοράς του εσωτερικού πακέτου R-Line, το οποίο εκτοξεύει την τιμή αγοράς του 1.5 TSI στα 25700 πριν καν μπει οποιοσδήποτε άλλος σοβαρός έξτρα εξοπλισμός. Επίσης προσπαθώ να αποφύγω τη σκληρή ανάρτηση της R-Line. Αν κάποιος άλλος έχει παρόμοια εμπειρία και την έλυσε με κάποιο τρόπο, θα χαιρόμουν να την ακούσω. Έχω φτάσει να σκέφτομαι να φέρω έκδοση facelift Highline από γερμάνια (οπού εκεί οι εκδόσεις βγαίνουν ακόμα και είναι διαβαθμισμένες λογικότατα) μόνο και μόνο για αυτό τον χαζό λόγο, αν και με τα τέλη ταξινόμησης βγαίνει όσο ένα καινούριο εδώ. Ευχαριστώ και συγνώμη για την γκρίνια!
  12. Καλησπέρα, Θέλω να βάλω ηχεία στις πίσω πορτες του Polo 9n. Έχει κανείς να μου προτείνει καποια ενδεδειγμένη λύση; Απ'οτι ξέρω παίρνει κυκλικά 16,5 - 17 cm και χρείαζονται και βάσεις. Για να σας προλάβω, δεν ενδιαφέρομαι για λύσεις εταζιέρας, όπως επίσης και για εξωτικές λύσεις άνω των 80-100 ευρώ. Θέλω απλα την ίδια ποιότητηα με αυτα που έχει μπροστα απο τη μαμα το Polo που ειναι μια χαρα για τα γουστα μου. Ευχαριστώ! Αλεξ
  13. Ευχαριστώ xrigolfakias. Αναρωτιέμαι αν μπορει να γίνει με το σκίσιμο του καθίσματος και το υφασμάτινο patch του airbag μια που υποθέτω απο εκει πετάγεται ο αερόσακος.
  14. Καλησπέρα, Θα ήθελα συμβουλές σε κάτι. Σε ενα πρόσφατο μικρο ατύχημα μου άνοιξε ο πλευρικός αερόσακος του οδηγού. Πως αντικαταστάται; Χρείαζεται αλλαγή ολόκληρο το κάθισμα ή μπορώ να αλλάξω το module το αερόσακου μόνο; Γνωρίζει κανεις αν υπάρχει τέτοια δυνατότητα; Επίσης, επειδη τώρα είναι το λαμπάκι του αερόσακου αναμμένο, γνωρίζετε αν αυτό επηρεάζει την κανονική λειτουργία των υπόλοιπων αερόσακων; Πως αντιδρά ο εγκέφαλος; Τους μπλοκάρει και τους υπόλοιπους;Δλδ αν ξαναγίνει ατύχημα με το λαμπάκι αναμμλενο πριν φτίαξω το αερόσακο, θα ανοίξουν ή ειναι απενεργοποιημένοι τώρα; Ευχαριστω, Αλέξανδρος
  15. Καλησπέρα, Θα μπορούσε να μου πεί κανεις αν γνωρίζει καποιον με εξειδίκευση σε ηλεκτρονικές μόντες VW(π.χ. αναβάθμιση κοντερ απο MFA σε FIS, προσθήκη MFSW τιμονιού κτλπ); Κατα προτίμηση κάποιον έμπιστο που να μπορεί να αναλάβει το πρότζεκτ και να το φέρει εις πέρας ανεξαρτήτως κόστους. Επίσης κατα προτίμιση απο Λαμία και πάνω.... Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

VWClub.gr. Αυτός ο μη κερδοσκοπικός δικτυακός τόπος δεν ανήκει ούτε συσχετίζεται με τις εταιρείες VolksWagen (VW) ή Kosmocar Α.Ε.
Όλα τα σήματα, λογότυπα και κατατεθέντα σχέδια αποτελούν ιδιοκτησία των αντίστοιχων νόμιμων δημιουργών τους.


VWClub.gr. This non commercial web site is not affiliated or related in any way with the VolksWagen (VW) company or Kosmocar S.A.
All signs, logos and trademarks are property of their respective owner.
×