Jump to content

FonLibe

Members
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

FonLibe last won the day on November 12 2017

FonLibe had the most liked content!

Community Reputation

4 Neutral

About FonLibe

  • Rank
    VWClub Member
  • Birthday 03/15/1972

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Βορείου Αιγαίου - Σάμου
  • Νομός
    Σάμου

Other Info

  • Car Type
    Passat

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Σχετικά με την αντικατάσταση στα πίσω τακάκια σε πασσάτ με ηλεκτρικό χειρόφρενο, υπάρχει τρόπος να τραβηχθεί πίσω το πιστόνι, χωρίς τη βοήθεια ηλεκτρονικού οργάνου. Μπορείτε να το δείτε στο εξής βίντεο: https://www.youtube.com/watch?v=qLVDG2JZRus Την παραπάνω διαδικασία την έκανα μόλις πριν λίγες μέρες στο δικό μου πασσάτ και ήταν ακριβώς όπως τα λέει ο... αρχηγός στο βίντεο. Αφού αφαιρέσεις τον μηχανισμό του χειροφρένου από τη δαγκάνα, στρίβεις με το τορξ δεξιόστροφα μέχρι να τερματίσει και το πιστόνι μετά υποχωρεί στη φωλιά του, ώστε να δημιουργηθεί χώρος για τα παχύτερα καινούρια τακάκια ( εγώ άνοιξα λιγάκι και τον κάθε εξαερωτήρα ώστε να υποχωρήσει το πιστόνι σχεδόν με το χέρι). Υπ΄'όψη, δεν χρειάζεται να αποσυνδέσεις τίποτα άλλο ( ηλεκτρικές φίσες κλπ). Μόνο τις δύο βίδες της δαγκάνας και τις δύο βίδες του μηχανισμού του χειρόφρενου. Από ότι διαπίστωσα, επειδή άλλαξα προηγουμένως και τα εμπρός τακάκια, τα πίσω ήταν κάτω από το όριο φθοράς που δίνει η VW( 2χιλ) και παραλίγο να κάνω ζημιά στους δίσκους. Τα εμπρός είχαν περί τα 4 χιλιοστά ακόμη. Δυστυχώς όμως επειδή τα ενδεικτικά φθοράς (τα γνωστά καλωδιάκια) είναι τοποθετημένα μόνο στα εμπρός φρένα, δεν μου άναψε ποτέ καμμία ένδειξη στο καντράν. Υποψιάστηκα ότι ήρθε η ώρα της αλλαγής από ορισμένους ανατριχιαστικούς ήχους που άρχισαν να ακούγονται και σκεπτόμενος ότι λογικά θα έχουν φθαρεί τα εμπρός περισσότερο, ξεκίνησα από αυτά... Ήταν η πρώτη αλλαγή σε τακάκια, μετά από 80000κμ.
  2. FonLibe

    Καταστροφή ουρανού

    Σάμο είμαι...
  3. Πασσάτ Tsi 1.4, μοντέλο 2008, όλη του η ζωή όταν δεν κινείται είναι σε υπόγειο γκαράζ. Παρόλα αυτά, το πανί του ουρανού ξεκόλλησε ξεκινώντας από την περιοχή γύρω από τη μεσαία πλαφονιέρα. Σε γνωστό μου ταπετσέρη, ξυλώσαμε τον ουρανό, μου κόλλησε καινούριο πανί και ξανά τοποθέτηση! Ο ταπετσέρης μου πήρε 150 ευρώ για εργασία και υλικά, ενώ μου είπε ότι γενικά τόσο περίπου κρατάει 8 - 10 χρόνια. Πραγματικά είχε και άλλα αμάξια εκεί με το ίδιο θέμα, διαφόρων μαρκών όπως Toyota Auris, Renault megane κ.α.
  4. FonLibe

    Ποσα Passat Υπαρχουν Στο Club?

    Τώρα είδα το τόπικ, Β6 1.4 TSi λοιπόν από Σάμο, μοντέλο 2008.
  5. FonLibe

    Κόστος των Service.

    "Σερβις" 50000 Κμ, σε Passat 1.4 Tsi ( Το σέρβις σε εισαγωγικα, γιατί το έκανα μόνος μου...). Φίλτρο αέρα Bosch : 11.32 Φίλτρο λαδιού Μann 8.02 Φίλτρο καμπίνας Bosch: 11.32 Mπουζί NGK: 42.30 Λάδια Τοtal 9000: 28.00 ( ebay 18ευρώ το 5λιτρο + 10 μεταφορικά μου ήρθε περίπου... ). Μεταφορικά ανταλ/κων: 9.00 (Όλα τα αναλώσιμα πλην λαδιών από Street and Circuit). Τα μπουζί έχουν κάποια σχετική μανούρα για να αλλαχτούν ( χρειάζεται ένα μικρό κόλπο για να βγάλεις τους πολλαπλασιαστές ).
  6. FonLibe

    Μυριζει Το A/c Passat 2006

    Ευχαριστώ!
  7. FonLibe

    Μυριζει Το A/c Passat 2006

    Για να μην ανοίγω νέο θέμα, θα μπορούσε να μου πει κάποιος που βρίσκεται το φίλτρο καμπίνας σε Tsi 1.4 Mod 2006?
  8. FonLibe

    Λαστιχα Για Passat

    Παρήγγειλα Dunlop Sport Maxx RT, στα 585 η τετράδα τοποθετημένα, καλά ειναι? Σαν λαστιχο είναι οσο καλό λέει? Σε Passat 1.4 Tsi, 215/55/16 η διάσταση
  9. Εκτός από τα... προφανή ( λάδια φίλτρα), τι άλλο περιλαμβάνει παιδιά? Μπουζί ίσως?
  10. Ενημερωτικά, μέχρι σήμερα και μετά το... μπάνιο με WD40, δεν το έχει ξαναπαρουσιάσει καθόλου, ούτε μια φορά! Περιμένω να δω πόσο θα κρατήσει! Πάντως, σε ανάλογο θεματάκι που είχα με εναν διακόπτη ... σκούτερ (διακόπτης εναλλαγής μεγάλης μικρής σκάλας φώτων), τον είχα ψεκάσει εξωτερικά αλλα αρκετά ωστε να φτάσει μέσα μέσα και δεν το ξανάκανε ποτέ, εδώ και μερικά χρόνια (σίγουρα πάνω από 3!!). Υπόψιν οτι ο διακόπτης αυτός ( του σκουτερ) έχει φάει αρκετά μπουγέλα στο μεταξύ τόσο από πλυσίματα, όσο και από βροχή.... Λέτε??
  11. Ευχαριστώ, άνοιξα το καπάκι και έβγαλα τον διακόπτη. Τον έκανα μπάνιο με WD40 και μέχρι στιγμής δουλεύει κανονικά. Επειδή θέλω όμως να τον αλλάξω έτσι κι αλλιώς, υπάρχει κάποιος επαγγελματίας στο φόρουμ που μπορεί να μου στείλει έναν? ( ή αν υπάρχει προτεινόμενο κατάστημα που να στέλνει)..
  12. Παιδιά, πως ακριβώς αλλαζει ο διακόπτης? Εννοώ από που υπάρχει πρόσβαση ώστε να τον ξεκουμπώσεις και να βάλεις τον καινούριο?? Σκοπεύω να τον βγάλω και να τον αλλάξω μονος μου ( είμαι σε νησί). Από το πλαινό ντουλαπάκι αριστερά του τιμονιού μήπως???
  13. Α μπραβο, αυτό κάνει για 2-3 φορές και μετά σταματα και δουλευει κανονικά. Να ρίξω λίγο wd40 στο διακόπτη?
  14. Ευχαριστώ για την απάντηση . Δηλαδή δεν φαίνεται κάτι σοβαρό έτσι? Πόσο θα κάνει ενα μπουτόν πια? Είναι ιστορία να αλλαχτεί?

VWClub.gr. Αυτός ο μη κερδοσκοπικός δικτυακός τόπος δεν ανήκει ούτε συσχετίζεται με τις εταιρείες VolksWagen (VW) ή Kosmocar Α.Ε.
Όλα τα σήματα, λογότυπα και κατατεθέντα σχέδια αποτελούν ιδιοκτησία των αντίστοιχων νόμιμων δημιουργών τους.


VWClub.gr. This non commercial web site is not affiliated or related in any way with the VolksWagen (VW) company or Kosmocar S.A.
All signs, logos and trademarks are property of their respective owner.
×