Γεια χαρά σε όλους
Διαβάζοντας αυτό το How To αποφάσισα κι εγώ να αφαιρέσω τον "πνίχτη" που υπάρχει στο εργοστασιακό φιλτροκούτι του Polo 9N. Πραγματικά, διαπίστωσα κι εγώ καλύτερη απόκριση του κινητήρα, περισσότερο γκάζι, αισθητή γενικά βελτίωση.
Ωστόσο παρατήρησα ότι έχουν αυξηθει και οι στροφές του ρελαντί. Δηλαδή από εκεί που ήταν στις 600 έχουν πάει στις 1000. Με τις ελάχιστες μηχανολογικές μου γνώσεις υποθέτω ότι επειδή μπαίνει πιο πολύς κρύος αέρας, γίνεται πιο πλούσιο το μείγμα και γι'αυτό αυξήθηκαν οι στροφές. Μπορεί βέβαια να λέω και βλακείες.
Να σημειώσω οτι ένα μήνα περίπου πρίν βγάλω τον πνίχτη μου είχε ανάψει το λαμπάκι για τα καυσαέρια αλλά όταν έβαλα βενζίνα ξαναέσβησε μόνο του. Μήπως δηλαδη αυξήθηκαν τότε οι στροφές και δεν το πήρα χαμπάρι.
Έχει καποιος φίλος καμμιά εξήγηση και , εν τέλει, πρέπει να ανησυχώ μήπως πάθω καμμιά ζημιά;