Jump to content

bairas

Members
  • Posts

    87
  • Joined

  • Last visited

About bairas

  • Birthday 06/27/1981

Contact Methods

  • Website URL
    http://studiompairaktari.blogspot.com/

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Κεντρικής Μακεδονίας - Χαλκηδόνος
  • Νομός
    Θεσσαλονίκης

Other Info

  • Car Type
    Passat CC
  • Car's nickname
    R-Line

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

bairas's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

5

Reputation

  1. Vw Passat cc RLine Αγορασμένο Οκτώβριο 2010 με 149.000κλμ έχει βγάλει τα εξής: Αντλία νερού αλλαγή λόγο είδαμε κάποιες σταγόνες στα 30.000.Μοτέρ γενική επισκευή από μπεκ στα 59.000κλμ. Έκαψε ένα πολλαπλασιαστη και τους άλλαξα 4αδα στα 85.000. Μεγατρονική του Dsg7 στα 110.000. Αλλαγή καδενας χρονισμου μετά από ενεργοποίηση του αισθητήρα κρουσης στα 130.000κλμ. Αλλαγή πολυδισκο του Dsg7 στα 140.000. Υπόψιν στα 100.000κλμ αλλαχτηκαν όλα τα συνεμπλοκ ημιμπαρα ακρομπαρα ντιζες εμπρός - πίσω άξονες και κάποιες βάσεις - κόντρες μοτέρ προληπτικά. Τέλος στα 125.000 επιδιορθωθηκαν και βαφτηκαν οι ζάντες λόγο ελληνικών δρόμων. Λειτουργικά μέροι και ηλεκτρονικά το αμάξι είναι βράχος! [emoji41] Στάλθηκε από το G8341 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  2. Να προσέχεις τα ηλεκτρονικά για να μη σε βγάλει πρόβλημα ή μεγατρονικη.. Στάλθηκε από το G8341 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  3. Η αλήθεια είναι ότι η διαφορά με το δικό μου είναι στο κάτω μπράτσο μόνο. Στάλθηκε από το E6653 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  4. Ωραίο τιμόνι αλλά γιατί δε βάζεις από CC RLine; Στάλθηκε από το E6653 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  5. Αφού τους κατέβασες στον τορνο για να μπούνε άρα ποιο το νόημα; Στάλθηκε από το E6653 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  6. Η διαφορά από τους Cc με τους S3; Επίσης η διαφορά από τους S3 με τους S5; [emoji4]Ρωτάω να μάθω το λόγο όλης αυτής της διαδικασίας για να έχω μια γνώση για το μέλλον. Στάλθηκε από το E6653 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  7. Γνησιους δίσκους από S5; Στάλθηκε από το E6653 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  8. Εγώ έχω αλλάξει από μια φορά τακάκια μπρος - πίσω αλλά την επόμενη φορά θα αλλάξω και δίσκους γιατί έχουν χείλος. Τώρα ή θα βάλω τους γνησιους ή αναβαμισμενους. Στάλθηκε από το E6653 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  9. Μόνο μπροστά άλλαξες δίσκους; Υπάρχουν και οι ανάλογοι και για πίσω; Στάλθηκε από το E6653 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  10. Εγώ πρόσφατα άλλαξα το προφυλακτήρα του Passat CC R-line από χτύπημα κομμένης σωλήνα ταμπέλας η οποία ήταν μέσα σε χόρτα κριμένη και κόπηκε από κάτω αριστερά σε ένα σημείο . Λόγο μικτής δεν τον κόλλησα και έβαλα καινούριο. Αν θες τον κόλλας τον βάφεις και εχεις άλλη μούρη... Στείλε πμ αν ενδιαφέρεσαι.
  11. Εκτός από τα υλικά που μπαίνουν στο αυτοκίνητο μέσα έξω, γίνονται και κάποιες εργασίες για αποκατάσταση. Εγώ παρέλαβα το αυτοκίνητο σε κατάσταση καλύτερη από καινούργιο και το καλό είναι ότι μένει έτσι χωρίς να αλλοιωνεται. Γραπτή εγγύηση πήρα κι εγώ νομίζω για 4 χρόνια. Ένα τηλ ή ραντεβού θα λύσει απορίες σας σε αυτόν που κάνει τη δουλειά αυτή.
  12. Θα προσπαθήσω κι εγώ να έρθω. Στάλθηκε από το D5803 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  13. Από 400 έως 1000+... Είπαμε ανάλογα το αυτοκίνητο και την κατάσταση . Άλλη επιφάνεια έχει ένα Polo και άλλη ένα Tuareg Ένα ραντεβού θα λύσει απορίες και θα δώσει μια τιμή για το αυτοκίνητο σας
  14. Η τιμή δεν είναι στάνταρ. Αναλόγως την κατάσταση του χρώματος και το υλικό που θα σφραγίσει το χρώμα.
  15. Πρόσφατα έκανα στο αυτοκίνητο μια ανανέωση στο χρώμα μετά από 5 χρόνια που το έχω. Εννοείται από επαγγελματία.Βάσω το παρακάτω link γιατί οι φωτογραφίες είναι πολλές που δείχνουν τη δουλειά που έγινε και το αποτέλεσμα είναι πάρα πολύ καλό στην όψη αλλά και στη υφή. https://facebook.com/media/set/?set=a.10153875049824880.1073742070.125841349879&type=3
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.