Jump to content

mmike

Members
  • Posts

    68
  • Joined

  • Last visited

About mmike

  • Birthday 10/25/1972

User Information

  • Gender
    Male
  • Νομός
    Αττικής

User Profile

  • Interests
    polo gti, smart brabus, φώτα

Other Info

  • Car Type
    Polo 6R1 (2010)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

mmike's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

1

Reputation

  1. Επανέρχομαι πάλι στο θέμα μου. Αυτή τη βδομάδα τελικά θα το πάω για service, είναι το μεγάλο που αλλάζει και μπουζί και θα πω και για την πεταλούδα, όπως γράψατε. Από χθες όμως μου κάνει κάτι άλλο, το οποίο δεν ξέρω αν συνδέεται με τα προηγούμενα. Κάποιες φορές ( στο αυτόματο ), αργεί να αλλάξει την δευτέρα και την τρίτη, δηλαδή ανεβάζει στροφές γύρω στις 4000 και μετά αλλάζει. Καμιά φορά το ξεγελάω με το γκάζι και ίσως αλλάξει γρηγορότερα. Πάντως, δεν μου φαίνεται ομαλό όλο αυτό και παρατηρώ επίσης πως οι αλλαγές είναι λίγο πιο απότομες ( πάντα στο αυτόματο ). Τα σκορτσαρίσματα επίσης συνεχίζονται κάπου κάπου. Λοιπόν, που εστιάζεται πλέον το πρόβλημα λέτε? Υπάρχει σύνδεση με όλα αυτά ή μιλάμε για άλλη βλάβη?
  2. Λοιπόν, το πήγα στο συνεργείο, το 'βαλαν στο laptop, δεν έδειξε συγκεκριμένη βλάβη αλλά είχε κρατήσει πολλές διάφορες, όπως διακοπή στον πρώτο, μετά στο δεύτερο, κάποια στιγμή στον τέταρτο κύλινδρο, κάποια άλλη πεταλούδα γκαζιού, μετά ένας αισθητήρας cav7, νομίζω. Οι διακοπές δεν είναι πάντα μόνιμες, δεν βγάζω άκρη. Μου προτάθηκε ν' αλλάξω τους πολλαπλασιαστές στους τέσσερις κυλίνδρους, έχει έναν κάθε κύλινδρος. Το θέμα είναι ότι πρέπει να γίνει το μεγάλο service, όπου θα αντικατασταθούν τα μπουζί, όλα τα φίλτρα ( λαδιού, βενζίνης , αέρος ), οπότε θα το παρακολουθήσω μετά αν άλλαξε κάτι και αν δεν δω καμιά διαφορά, θα αλλάξω τους πολλαπλασιαστές και ίσως σ αυτούς να οφείλονται και οι βλάβες που κράταγε. Δεν είναι κάτι όμως πιο σοβαρό ν' ανησυχώ, όπως μου είπαν, οι αλλαγές ταχυτήτων είναι σωστές, δεν αλλάζει κάτι μόνο του και γενικώς όλη η συμπεριφορά του μοτέρ είναι ομαλή.
  3. Καλημέρα και καλό μήνα. Το κλώτσιμα το χω παρατηρήσει χαμηλά 1500-2000 prm και νομίζω είναι πιο πιο έντονο σε σταθερές στροφές. Πάντως το καταλαβαίνεις αν ξέρεις το αμάξι και καταλαβαίνεις ένα αμιδρό κλώτσιμα - σκορτσάρισμα σπαστικό που ίσως κάπως συνέρχεται όταν ζεσταθεί ο κινητήρας μετά από κάποια χιλιόμετρα. Πάντως σε υψηλές στροφές το αμάξι λειτουργεί ομαλά. Το megatronic το χα αλλάξει στην εγγύηση γύρω στα 30 - 40.000χλμ, τότε είχε μείνει κανονικά από κιβώτιο και από τότε δεν είχε παρουσιάσει κάτι περίεργο. Τώρα έχει γύρω στα 87.000 χλμ και είναι να κάνει το μεγάλο service ( φίλτρα, λάδια, μπουζί ). Άρα τι έχουμε, αν είναι πολύδισκο τι κόστος να υπολογίζω και τι άλλο μπορεί να είναι? Φίλτρο βενζίνης παίζει? μήπως και μπουζί? Ούτως ή άλλως συνεργείο θα πάει την ερχόμενη βδομάδα, αλλά καίγομαι να ξέρω τι περίπου θα δω. Ευχαριστώ.
  4. Καλησπέρα. Τις τελευταίες μέρες παρατήρησα ότι στις χαμηλές στροφές 1500-2500, κάνει μικρά σκορτσαρίσματα και διακρίνονται πιο έντονα όταν οι στροφές είναι σταθερές στο φάσμα 1500-2500. Όταν ανεβάσω στροφές, δεν παρατηρώ κάτι. Το μοτέρ έχει 87000 χλμ. , βενζίνη βάζω την ίδια πάντα shell ή avin, από τα ίδια βενζινάδικα και συνήθως 100 άρα. Εμένα πάει το μυαλό μου στο φίλτρο βενζίνης, αλλά από την άλλη με μπερδεύει που δεν κλωτσάει στις υψηλές στροφές. Θέλω τη γνώμη σας από την εμπειρία σας, τι μπορεί να είναι για να είμαι κάπως προετοιμασμένος πριν πάω στο συνεργείο.
  5. Καλημέρα σας. Θα ήθελα να επισημάνω ένα πρόβλημα, που τελικά διαπίστωσα ότι έχει ξαναπαρουσιαστεί, αλλά δεν έχει αναφερθεί στο site. Έχω το polo gti 6R με το κιβώτιο dsg7 ( όπως γνωρίζετε ) και εντελώς ξαφνικά στη θέση P, μόλις είχα παρκάρει, δεν έβγαινε το κλειδί. Να σημειώσω ότι το κλειδί βγαίνει μόνο στη θέση parking ( P ), στις άλλες θέσεις δεν βγαίνει για ασφάλεια. Το αμάξι δεν μπορούσα να το κλειδώσω, ούτε να βγάλω το κλειδί από τη μηχανή. Το μόνο που έκανα, ήταν να βγάλω τον πόλο της μπαταρίας και να καταφέρω να γυρίσω το κλειδί και να βγει. Ξαναβάζω τον πόλο, βάζω το κλειδί, πάλι δεν βγαίνει. Για την ιστορία, επειδή το έψαξα, στην περίπτωση αυτή πρέπει να αλλαχθεί ο αφαλός της κλειδαριάς του τιμονιού ( έχουν λέει χαλάσει τα δοντάκια του αφαλού και δεν βγαίνει το κλειδί ), μετά πας και για κλειδαριά με serial number αν δεν δουλέψει ή πριν από όλα αυτά κοιτάζεις την ηλεκτρική βαλβίδα του φρένου αν λειτουργεί ( στη θέση P πρέπει να ανάβει το κίτρινο λαμπάκι που δείχνει το πόδι του φρένου ). Αυτό όμως που παρατήρησα δεν αναγράφεται παραπάνω και καταλήγω. Δεν κατάλαβα ποτέ πως μπορεί να φταίει ο αφαλός ( όλα τα εξουσιοδοτημένα μου το είπαν ) αφού το κλειδί έβγαινε μόλις έβγαζα τον πόλο. Εν κατακλείδι, το πρόβλημα λύθηκε ως εξής. Η μπαταρία του είχε πέσει ( ήταν εργοστασιακή 8 ετών ), το κατάλαβα όταν έβαλα το συναγερμό και μετά από τρεις μέρες δεν έπαιρνε μπροστά. Πηγαίνοντας στο συνεργείο, κάποια στιγμή στο δρόμο άκουσα ένα μικρό κρακ στο τιμόνι και όταν έφτασα στο συνεργείο το κλειδί έβγαινε κανονικά, κάνοντας πολλά τεστ μήπως μπλοκάρει. Άλλαξα μπαταρία, την άλλη την έλεγξα με αποφόρτιση ήταν OFF κι εδώ και δυο μέρες όλα καλά. Συμπέρασμα δικό μου, νομίζω ότι λόγω της προβληματικής μπαταρίας, πέρασε κάποιο λάθος ρεύμα που βραχυκύκλωσε την επαφή? ( κάτι στο τιμόνι, επιμένω νομίζω ήταν ηλεκτρικό το πρόβλημα ) για καλή μου τύχη επανήλθε ( ίσως όταν είχε φορτίσει η μπαταρία από το δυναμό ) και πλέον με την αλλαγή που έκανα της μπαταρίας λειτουργεί πλέον σωστά, για την ώρα. Δυο μέρες όλα καλά, ελπίζω να λύθηκε. Περιμένω και τις δικές σας θέσεις, αν είχατε κάποιο παρόμοιο θέμα ή κάποια τεχνική συμβουλή να συμπληρώσω το δικό μου παζλ.
  6. Προσπαθώ να είμαι αντικειμενικός αλλά νομίζω ότι το 6R1 ( δηλαδή η σημερινή γενιά ) άλλαξε την ιστορία του και κάνει τη διαφορά. Αν αυτό που βλέπουμε είναι η επόμενη γενιά, απλά είναι τραβηγμένο facelift του σημερινού μοντέλου, με χαρακτηριστικά λίγο από golf και scirocco. Επίσης, αν τα πίσω φανάρια του είναι έτσι, απλά είναι άθλια. Τέλος νιώθω τυχερός με το τωρινό gti 1400cc και 180hp, όταν το επόμενο θα είναι 1800cc με 10 άλογα παραπάνω.
  7. Υπάρχει ένα σχετικό topic, "Ικανοποιημένοι ή όχι με την αγορά του POLO GTI". Εκεί θα δεις σχετικές αναφορές. Όσον αφορά στα λάδια, και το δικό μου δεν καίει τίποτα, με μεικτή οδήγηση.
  8. Μεταφέρω το post μου κι εδώ, γιατί ίσως υπάρχει μεγαλύτερη ανταπόκριση. Το ΄χω στείλει αρχικά στο κεφάλαιο Κινητήρας για POLO. Τελικά το ερώτημα για το ποιο είναι το όριο της ένδειξης θερμοκρασίας λαδιού, παραμένει αναπάντητο. Πάντως, έχω παρατηρήσει σε ταξίδι, ότι η θερμοκρασία λαδιού ανεβαίνει εύκολα. Πρόσφατα, σε κανονικούς ρυθμούς ταξιδιού και όχι με πολλά χιλιόμετρα είδα τη θερμοκρασία να φτάνει 113 βαθμούς κελσίου, και αν δεν έκοβα θα ανέβαινε, ανέβαινε. Και μόνο που έχω την προσοχή μου στην ένδειξη κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, με κουράζει αφόρητα. Και τελικά, γιατί να υπάρχει η ένδειξη αυτή, όταν δεν ξέρεις που πρέπει να κυμαίνεται? Εξάλλου, δεν είχε πει ο κατασκευαστής μην το πιέζεις πολύ και πρόσεχε τη θερμοκρασία ώστε να κόβεις. Αν ήταν έτσι, γιατί πήρα το gti, για να προσέχω μην καεί ? Η απάντηση στο συγκεκριμένο ερώτημα από μεγάλο εξουσιοδοτημένο συνεργείο ήταν, μην σε απασχολεί καθόλου, αν είναι να γίνει κάτι θα ανάψει κόκκινη ένδειξη στο μοτέρ, οπότε πάπαλα, αλλά δεν σε νοιάζει κιόλας γιατί το αμάξι είναι στην εγγύηση, εφόσον έχεις κάνει επέκταση. Τέλος, σε μια σχετική συζήτηση μου πρότειναν να συμπληρώσω ένα είδος ενισχυτικού λαδιού, που το χρησιμοποιούν πολύ σε αυτοκίνητα turbo, με αποτέλεσμα να κρατάει τη θερμοκρασία λαδιού σε κατώτερα όρια. Μου είπαν ότι θα δω μεγάλη διαφορά.
  9. Τελικά το ερώτημα για το ποιο είναι το όριο της ένδειξης Θερμοκρασίας λαδιού, παραμένει αναπάντητο. Πάντως, έχω παρατηρήσει σε ταξίδι, ότι η θερμοκρασία λαδιού ανεβαίνει εύκολα. Πρόσφατα, σε κανονικούς ρυθμούς ταξιδιού και όχι με πολλά χιλιόμετρα είδα τη θερμοκρασία να φτάνει 113 βαθμούς κελσίου, και αν δεν έκοβα θα ανέβαινε, ανέβαινε. Και μόνο που έχω την προσοχή μου στην ένδειξη κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, με κουράζει αφόρητα. Και τελικά, γιατί να υπάρχει η ένδειξη αυτή, όταν δεν ξέρεις που πρέπει να κυμαίνεται? Εξάλλου, δεν είχε πει ο κατασκευαστής μην το πιέζεις πολύ και πρόσεχε τη θερμοκρασία ώστε να κόβεις. Αν ήταν έτσι, γιατί πήρα το gti, για να προσέχω μην καεί ? Η απάντηση στο συγκεκριμένο ερώτημα από μεγάλο εξουσιοδοτημένο συνεργείο ήταν, μην σε απασχολεί καθόλου, αν είναι να γίνει κάτι θα ανάψει κόκκινη ένδειξη στο μοτέρ, οπότε πάπαλα, αλλά δεν σε νοιάζει κιόλας γιατί το αμάξι είναι στην εγγύηση, εφόσον έχεις κάνει επέκταση. Τέλος, σε μια σχετική συζήτηση μου πρότειναν να συμπληρώσω ένα είδος ενισχυτικού λαδιού, που το χρησιμοποιούν πολύ σε αυτοκίνητα turbo, με αποτέλεσμα να κρατάει τη θερμοκρασία λαδιού σε κατώτερα όρια. Μου είπαν ότι θα δω μεγάλη διαφορά.
  10. Τελικά, μπήκε η μπαγκαζιέρα και συγκεκριμένα η thule pacific 100. Είναι αρκετά εργονομική, αφού ανοίγει και από τις δύο μεριές και το βασικότερο δεν ενοχλεί ο θόρυβος, που το είχα άγχος. Πλέον, οι αποσκευές δεν είναι πρόβλημα, κουμπώνεις την μπαγκαζιέρα και έφυγες. Για την ιστορία, το πορτμπαγκάζ του gti, σύμφωνα με τον κατασκευαστή είναι 180 lt, και αυτά όχι flat, αφού υπάρχουν γωνίες, θόλοι, εταζιέρα κλπ, ενώ η μπαγκαζιέρα έχει χωρητικότητα 360 lt, καθαρής τετραγωνισμένης επιφάνειας. Το κέρδος είναι τεράστιο.
  11. Όλες οι απαντήσεις είναι χρήσιμες. Η εικόνα είναι σαν αυτή που φαίνεται στη φώτο πιο πάνω, σε λιγότερο βαθμό και για να το δεις πρέπει το λάστιχο να το έχεις ξεζαντάρεις και να το πιέσεις στα πλευρά. Αν είχε αυτή τη μορφή με τη μία, δεν θα ρώταγα καν για να τα αλλάξω. Για την ώρα θέλω να ελέγξω αν συνεχίζει να χάνει αέρα μετά το ίσιωμα της ζάντας και σε δεύτερη φάση, το χειμώνα τα αλλάζω.
  12. Θα αναφέρω ένα θεματάκι που είχα πρόσφατα με κάποιο ελαστικό. Εδώ και λίγο καιρό, κάθε δεκαπέντε μέρες περίπου μου άναβε η ένδειξη χαμηλής πίεσης ελαστικού. Με τα πολλά, κατάλαβα ότι πρόκειται για το μπροστινό δεξί λάστιχο, που έχανε περίπου 8 εως 10 psi. Πιο συγκεκριμένα, από 39 psi έπεφτε στα 30 με 32 psi. Σε βουλκανιζατέρ που πήγα, δεν μπορούσε να βρει από που χάνει. Το 'ψαξα πιο πέρα, και τελικά βρήκα ότι είχε στραβώσει η μπροστινή ζάντα, με αποτέλεσμα να πιέζει λίγο λίγο το λάστιχο κατά την κίνησή της κι έτσι να χάνει σταδιακά αέρα. Καθώς βγήκε το λάστιχο, μου δείξανε ότι περιμετρικά το λάστιχο είχε ανοίξει, ας πούμε ότι είχε κάνει μια ρωγμή γύρω γύρω στο προφίλ και αυτό οφείλεται όπως μου είπαν σε χαμηλή πίεση που είχε το ελαστικό από την αρχή. Υποστήριξαν ότι είναι άχρηστο και επικίνδυνο και σε έλεγχο που έκανα και στο άλλο μπροστινό ελαστικό ανακάλυψα την ίδια ακριβώς φθορά, άρα δύο ελαστικά. Τα λάστιχα έχουν κάνει μόνο 20000 χλμ, και δεν μπορώ να δεχτώ εύκολα να τα αλλάξω, λόγω ανοίγματος του ελαστικού που φαίνεται μόνο όταν το ξεζαντάρεις και το πιέσεις στα άκρα. Το άφησα για την ώρα, να δω αν θα χάσει και αέρα το ελαστικό μετά τη διόρθωση της ζάντας και ρώτησα κάποιον φίλο λαστιχά με χρόνια εμπειρίας στο επάγγελμα, του εξήγησα το θέμα και μου είπε δεν κινδυνεύεις άστο όπως είναι, όλα τα λάστιχα με χαμηλή πίεση κάνουν ανοιγμα στο προφίλ και από τη στιγμή που δεν χάνουν αέρα, δεν υπάρχει πρόβλημα. Κάποιος που να έχει άποψη για το θέμα τι προτείνει? Να αλλαχθούν τα ελαστικά ή όχι?
  13. Νομίζω παλιότερα έχει θιγεί το θέμα διάσπαρτα. Απλά θα ήθελα να δούμε τελικά ποιες τιμές παίζουν στη θερμοκρασία λαδιού? Πρέπει να ανησυχούμε όταν βλέπουμε μεγάλες ενδείξεις της τάξεως πάνω από 110 βαθμούς? Ας δούμε τι θερμοκρασίες έχει δει ο καθένας από μας? Εγώ πάντως σε ταξίδι Αθήνα Θεσσαλονίκη, με φορτίο, με εξωτερική θερμοκρασία 28 έως 30 βαθμούς, μέχρι τα 120-130 χλμ η ένδειξη θερμοκρασίας ήταν 106-107 βαθμούς, όταν άνοιξα παραπάνω για λίγη ώρα έως 170χλμ είδα μέχρι 111 βαθμούς. Αυτή τελικά όσο το ανοίγεις ανεβαίνει? Και αν το πας με 200 χλμ και άνω και το κρατάς πόσο φθάνει η θερμοκρασία?
  14. Λοιπόν, φαίνεται να πέτυχε το εγχείρημά μου. Πιο συγκεκριμένα, αφαίρεσα το αριστερό τεράστιο κουτί, που έχει δίπλα στη ρεζέρβα, για το τρίγωνο, το γάντζο κι ένα κατσαβίδι αστεράκι. Όλα αυτά τα χώρεσα άνετα στο χώρο κάτω από τη ρεζέρβα, όπου είναι και ο γρύλος. Στη συνέχεια έβαλα σε ταπετσέρη σκληρή γκρι μοκέτα ( υλικό για χαλάκια δαπέδου ), το προσάρμοσε από άκρη σε άκρη με επιτόπου κόψιμο και στο τέλος το ρέλιασε γύρω γύρω. Το αποτέλεσμα ικανοποιητικό με μοναδικό ψεγάδι, το φούσκωμα που κάνει η μοκέτα πάνω από τη ρεζέρβα, το οποίο δεν αποφεύγεται. Σίγουρα όμως κέρδισα το βάθος που ήθελα και η μοκέτα αφαιρείται έυκολα.
  15. Επειδή πολλά έχουν γραφτεί κατά καιρούς για το συγκεκριμένο αμάξι, επειδή έχει και θερμούς φίλους αλλά και εχθρούς, επειδή έχει το κάτι να ασχολούμαστε και το γουστάρουμε ή το θάβουμε, λέω μέσα από αυτό το post, να πούμε ως κάτοχοι τελικά αν είμαστε ικανοποιημένοι ή όχι, τι προβλήματα έχει βγάλει προσωπικά στον καθένα, τι λύσεις βρήκαμε στο όποιο πρόβλημα και στην τελική αν εξακολουθούμε να μας αρέσει. Ξεκινάω εγώ λοιπόν, το αγόρασα τον Ιούνιο του 2011, έχει κάνει 19000 χλμ, έχει κάνει ένα ετήσιο service και έχω προσθέσει ακριβώς 750ml λάδι, από την αρχή. Είμαι ικανοποιημένος, δεν μετάνιωσα για την αγορά του, αυτά που ζητάω μου τα παρέχει και για την τωρινή πραγματικότητα είναι απόλυτα προσαρμοσμένο ( φθηνό κόστος χρήσης, λίγα κυβικά, μεγάλη ιπποδύναμη, ελεύθερο στο δακτύλιο, σύγχρονο, υπερπλούσιος εξοπλισμός ).
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.