Jump to content

Andritsos

Members
  • Posts

    367
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    14

Andritsos last won the day on September 9 2018

Andritsos had the most liked content!

1 Follower

About Andritsos

  • Birthday 10/03/1986

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Στερεά Ελλάδας - Λαμιέων
  • Νομός
    Φθιώτιδας

Other Info

  • Car Type
    Other VW car
  • Car's nickname
    Πορτοκαλάκης

Recent Profile Visitors

5,079 profile views

Andritsos's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

182

Reputation

  1. Γεια και χαρά σε όλους. 52000+ χιλιόμετρα το εργαλείο απροβλημάτιστα . Προχθές μου βγήκε η μπαταρία off οπου και άμεσα αντικαταστάθηκε μέσα στα πλαίσια της εγγύησης . Για όσους δεν γνωρίζουν η μπαταρία έχει εγγύηση 3 χρόνια. Ρωτώντας το λόγο που έγινε αυτό μου είπαν ολίγον τι η χρήση του αυτοκινήτου (αλάρμ, φώτα θέσης αφημένα, κλείδωμα ξεκλείδωμα κλπ) αλλά και οτι οι εργοστασιακές μπαταρίες σε κάποιες παρτίδες είχαν θέματα. Η αντικατάσταση έγινε με μια της Varta και όλα κομπλέ. . . . Μετά απο ερώτηση μου η αξία της μπαταρίας είναι στα 120 ευρώ. Μετά από μία ανάγνωση εδώ έχω να πώ τα εξής. Κατανάλωση : Κυριοι και κυρίες , Το αυτοκίνητο δεν καίει τπτ. Οι καταναλώσεις μέσα στην πόλη της Λαμίας χωρίς a/c δύσκολα ξεπερνάνε τα 4,5kg/100km. Έξω εθνική με ένα ντεπόζιτο περίπου 10kg καθαρά βγάζω 250km με 130km/h με το cruise control με a/c . Φέτος πάνω απο 10 φορές Λαμία - Αθήνα - Λαμία. Την Κυριακή που μας πέρασε Λαμία - Καρπενήσι - Λαμία 3 άτομα έκαψα μισό ντεπόζιτο αέριο και κάτι ψηλά, κάπου στα 6kg δηλαδή 5 ευρώ για 165 χιλιόμετρα. Γενικά είναι πόσο ήρεμα , σωστά και υπομονετικά οδηγείς . Και αυτό το είχα αντιληφθεί απο όταν είχα πάρει το diesel το προηγούμενο polo. Ζέσταμα : Πάντα μα πάντα ειδικά τον Χειμώνα θέλει λίγο υπομονή στην αρχή για να ξεκινήσεις με χρήση αερίου. Τώρα πόσο μάλλον να βγεις απο γκαράζ με μαχαίρι ανηφόρα. Εγώ είμαι απο τους τυχερούς και μένω βόρεια στη Λαμία. Αυτό σημαίνει οτι οπως είναι στο ρελαντί με νεκρό τσουλάω σε μια κατηφορούλα περίπου 150 μέτρων απαλά (φυσικά και δεν το συστήνω μιας και δεν ενδεικνύεται ) μέχρι τον ''περιφεριακό'' και μετά χαλαρά μέχρι στη σχολή για να πάρω τον μαθητή. Επίσης αυτή η απροθυμία του κινητήρα είναι εξίσου έντονη με το που ανάψεις a/c . Θέλει 10'' να προσαρμοστεί και μετά κομπλέ πάλι. Αυτά . Το εργαλείο τα σπάει και αξίζει. ΔΕΝ ξαναγυρνάω σε βενζίνη αλλά ούτε σε πετρέλαιο. Απο εδώ και πέρα ΜΟΝΟ cng. Ίσως για ηλεκτρικό αργότερα , πολύ αργότερα. Αλλά ακόμη και το επόμενο μου αυτοκίνητο πάλι για cng το κόβω.
  2. Μια χαρά σε βρίσκω για 50-50 χρήση. Μη ξεχνάς οτι όσο και στανταρ να είναι οι διαδρομές σου μέσα στην πόλη ποτέ δε θα έχεις όμοιες καταναλώσεις μιας και υπάρχουν πάντα άπειροι παράγοντες που συμβάλουν στο να μεταβάλλεται η κατανάλωση σου. Εγώ φαντάσου οτι εκείνη την ημέρα που γέμισα οι κινήσεις μου ήταν κατά 80% επαρχιακό δίκτυο και πάντα εντός των ορίων ταχυτήτων. Σήμερα για παράδειγμα από τελείως άδειο και με πολύ χρήση βενζίνας γέμισα με 11,47kg και λόγω των μαθημάτων που έκανα εντός αστικού ιστού, κατά κύριο λόγο, μου δείχνει αυτονομία 240 χιλιόμετρα. Δυστυχώς για κάποιους κατάργησε το 40λιτρο ντεπόζιτο βενζίνης και δυστυχώς για όλους αυξήθηκε η τιμή του. Γενικά ο κινητήρας του είναι καλός και αρκετά δυνατός για τα κυβικά του και τα κιλά του. ΔΕΝ μπορείς να επιλέξεις εσύ σαν οδηγός τι καύσιμο θα καίει. Ο κινητήρας του έχει σαν πρωτεύον καύσιμο το CNG. Γυρνάει αυτόματα σε βενζίνη όταν: -μείνεις απο cng, -ανεφοδιάσεις το όχημα με cng. Για περίπου 2 χιλιόμετρα απόσταση θα καίει βενζίνη και μετά δουλεύει πάλι cng. Αυτό μετά απο λειτουργεία cng χωρίς να έχεις μείνει απο αέριο. -μπει σε safe mode to σύστημα αερίου. Γενικά είναι τίμιο και μέχρι στιγμής αξιόπιστο ΠΡΟΣΟΧΗ! Ο κατασκευαστής προτείνει λάδι με προδιαγραφή 502,00 για κινητήρα φυσικού αερίου. Διαβάστε και το manual.
  3. Σήμερα με 7,5 βαθμούς θερμοκρασία από άδειος (ο δείκτης στο τέρμα κάτω αλλά δεν είχε μπει ακόμη η βενζίνα) γέμισα με 11,37kg / 10,11 ευρώ. Έχω κάνει 129 χιλιόμετρα και μου δείχνει πως έχω άλλα 210 χιλιόμετρα με 3,8kg/100km μέση κατανάλωση.
  4. Πολλά αλλάξανε απο τότε που το παρέλαβα . . . . . Για εμένα χάνει πολλούς αγοραστές το polo με τόσο μικρό ντεπόζιτο βενζίνης για τα μέχρι τώρα δεδομένα στη χώρα μας. Προσωπικά πάλι θα το προτιμούσα μιας και τα 2+ κιλά επιπλέον αέριο θα με βόλευαν αφάνταστα. Απο εκεί και πέρα όμως αν έχεις κοντά σου πρατήριο με αέριο τότε κομπλέ με κλειστά μάτια αγόρασε το. . . . αλλιώς όχι. Επίσης με την προηγούμενη τιμή , και με δεδομένο τα 40lt βενζίνης το αγόραζες κι όταν έβαζαν αέριο σε κάποιο πρατήριο εκεί κοντά σου το εκμεταλευόσουν και σαν αεροκίνητο οχημα. ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ Υπάρχει κιτ απόλυτα ασφαλές και με πιστοποιήσεις που έχει σαν σκοπό την τροφοδοσία του cng οχήματος σου απο την παροχή αερίου του σπιτιού σου. Όταν μελετούσα για το Cng πριν κάνω την αγορά κάπου το είχα βρεί. . . . Νομίζω υπάρχει και για υγραέριο. Το χρησιμοποιούν και έξω νομίζω. Θα το ξανά ψάξω και θα ενημερώσω. Στην περίπτωση λοιπόν που έχει κάποιος αέριο για θέρμανση στο σπίτι του βάζει το κιτ αυτό (ιδανικά μονοκατοικία στο γκαράζ ) και έχει μάνικα κανονικά για το αυτοκίνητο. Τώρα πόσο στοιχίζει και με τι πίεση βάζει στο αυτοκίνητο αέριο δεν γνωρίζω. Εγώ πάντως μαζί με την μετατροπή του λέβητα θα έβαζα και για το αμάξι. Το θέμα είναι το κόστος της εγκατάστασης και ίσως τι γίνεται με τη φορολόγηση . . . . . Για το πρώτο λογικά κανα 2χίλιαρο θα είναι πιστεύω Ψάχνοντας βλέπω οτι εταιρίες γνωστές στο χώρο τους πχ HYGEN δίνουν με 2500 ευρώ σύστημα με 0,5kwh/m3 κατανάλωση και με 10 χρόνια εγγύηση για το σύστημα και σέρβις δωρεάν κλπ. Γεμίζει το όχημα σε 5 λεπτά. Αν ψάξετε θα βρείτε πολλά. . . .
  5. Το λοιπόν. . . . . . . . ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ - ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ Η συγκεκριμένη έκδοση του polo φέρει το γνωστό πια μηχανικό σύνολο με τον 1.0 TSI με 90hp (όχι με 95hp όπως στο απλό βενζίνη) με ένα αξιοπρεπέστατο 5αρι κιβώτιο που θα μπορούσε να είναι και 6άρι κατά την γνώμη μου. Πιστεύω θα ήταν πιο σβέλτο με ένα πιο πυκνής κλιμάκωσης 6αρι. Ήσυχος κινητήρας, ελαστικός, καλή ροπή για το βάρος της καρότσας του και πολύ οικονομικός ακόμη και στην λειτουργία βενζίνης. Από τις 2500 - 3000σ.α.λ. και πάνω κάνει έναν ιδιαίτερο ήχο που εμένα προσωπικά μου αρέσει. Νομίζω μου θυμίσει κάτι σε 6κύλινδρο .. . . . . . .χα χα χα. 1) Λειτουργία βενζίνης Σαν βενζίνη έχει μια μικρή διαφορά στην απόδοση σε σχέση με τον αμιγώς βενζινοκίνητο με τα 95hp. Κάτι σαν να έχεις τον 95άρι με ανοιχτό κλιματισμό αλλά όχι και τόση ακριβώς διαφορά. Πιστεύω λίγο το επιπλέον βάρος λίγο τα -5hp . . . . . Δεν είναι και dealbraker η διαφορά πάντως. Τραβάει αξιοπρεπέστατα απο τις 1500+σ.α.λ. και γεμίζει και μετά το ΄΄ξεφούσκωμα΄΄ της τουρμπίνας. Θα έλεγα οτι για έναν ήπιο οδηγό με όχι πολλές απαιτήσεις σε σχέση με τις επιδόσεις είναι ότι πρέπει. Αλλιώς πάμε στα 115hp που εκεί είναι σφεντόνα το polo αλλά δεν έχεις cng. Άνετα κινείσαι μέχρι 6,0lt/100km και αν πας ήπια πέφτεις στα 5.0 και πιο κάτω. Σύμφωνα με την λογική του Διακοσαρίσματος την οποία την έχω κι εγώ, δεν πιάνει τα 200 στην ευθεία με τίποτα (έτσι μου έχουν πει ). Σε ελαφρά κατηφόρα όμως μπορεί να τα ξεπεράσει για πολύ λίγο και αν. . . . . Όχι οτι θα έπρεπε βέβαια. Οι καλύτερες επιδόσεις που έχει καταγράψει το κινητό μου είναι : 0-100km/h σε 12,02 και 0-402m σε 17,03 με έξοδο 121km/h. Δεν τις θεωρώ και σούπερ αξιόπιστες αλλά θα βρώ χρόνο να δανειστώ το vbox φίλου για πιο σίγουρα. Για επιστημονικούς σκοπούς πάντα. . . . . . . 2) Λειτουργία CNG Όταν ο κινητήρας καίει φυσικό αέριο έχει μια λίιιιιγο πιο θορυβώδη λειτουργία απο το ρελαντί. Δεν το καταλαβαίνεις εύκολα ακόμη και απο την θέση του οδηγού. Έχει ένα πολύ μικρό κροτάλισμα. Καμία σχέση βέβαια με diesel , ίσα που το καταλαβαίνεις ακόμη και με ανοιχτό καπό. Δυστυχώς στα χαμηλά θέλει λίγο γκάζι για να ξεκινήσει σε ανηφόρες. Όχι κάτι τρελό αλλά έχει διαφορά με την λειτουργία σε βενζίνη. Σα να μην είναι και τόσο ελαστικός κάτω απο τις 1800σ.α.λ. , σαν την διαφορά που έχει ένα αμάξι στην απόδοση όταν έχει το κλιματιστικό ανοιχτό. Αρκετά έντονο όταν το συγκρίνεις. Επίσης σε ανηφορικό δρόμο που μπορείς να πάς πχ με 4η όπως ανεβαίνοντας Μπράλο ή Δομοκό αν πέσεις κάτω απο τις 2000 σ.α.λ. έυκολα θα κρεμάσει και δεν μπορείς να κάνεις κάτι άλλο απο τα να κατεβάσεις σε 3η. Ενώ στο ίδιο σενάριο σε λειτουργία βενζίνης τσαρουχώνεις και ανοίγει αμέσως το τούρμπο και τραβάει κανονικά. Σαν να ξεκινάει να δίνει απο τις 1500σ.α.λ. με βενζίνη ενώ με φυσικό αέριο απο τις 1900σ.α.λ . Έτσι το αντιλαμβάνομαι εγώ. Στην ευθεία δεν φαίνεται. Το κουλό είναι οτι το Polo πάει καλύτερα όταν λειτουργεί με φυσικό αέριο. Γεμίζει χιλιόμετρα πιο άνετα απο ότι με βενζίνη. Ροπιάζει πιο καλά στα μεσαία και ψηλά και κρατάει πιο άνετα τα χιλιόμετρα πχ. απο ευθεία σε ανηφόρα στην εθνική ας πούμε. Ακόμη και απο στάση τραβάει πιο δυνατά. Σαν να έχει αυτά τα 5hp που του λείπουν σε σχέση με το απλό. Ίσως κάτι να παίζει εκεί στα χαμηλά όταν είναι σε λειτουργία cng για να μη ζορίζεται ο κινητήρας και κόβει τη δύναμη. Στη μάνικα γεμίζει με 220bar εδώ στην περιοχή μου ( έχω δει αλλού 200bar) και αυτή την εποχή γεμίζει απο άδειο με 10,2kg/9 ευρώ με 0,889 ευρώ/kg. Πραγματικές καταναλώσεις με κλιματιστικό εντός πόλης (Λαμία που εχει πολλές ανηφόρες) 5,0 με 5,5 kg/100km. Εκτός πέφτει άνετα στα 4,0kg/100km και πιο κάτω με κλιματιστικό πάντα. Στην εθνική αν πας μέχρι τα επιτρεπόμενα όρια ταχύτητας καίει γύρω στα 4,1kg/100km με κλιματιστικό. Επιβεβαιωμένα: -Λαμία - Βόλος - Λαμία (250χιλ) χαλαρή οδήγηση το πολύ με 130km/h καίει 7 ευρώ, πατημένο 9 ευρώ -Λαμία - Αθήνα περιοχή Ρέντη (230χιλ) (στο γνωστό πρατήριο για γέμισμα) κανονική οδήγηση με 130km/h και κάποιες φορές μέχρι 150km/h καίει 7 ευρώ, πατημένο 8 ευρώ. Μιλάμε πάντα για τώρα καλοκαίρι με 2 επιβάτες ακόμη και μόνιμα το κλιματιστικό. Οι καλύτερες επιδόσεις που έχω μετρήσει σε λειτουργία cng : 0-100km/h σε 11,66 και 0-402m σε 16,46 με 120km/h έξοδο. Σερβις που έκανα στα 15000χιλ απλή αλλαγή λαδιών και φίλτρο λαδιού. Κάποια ιδιαίτερη συντήρηση δεν χρειάζεται. Ένα προβληματάκι που μου έβγαλε ήταν στον τρίτο κύλινδρο το μπεκ του cng. Ρετάριζε το αμάξι ξαφνικά σε μια εκκίνηση απο στοπ και μπήκε σε λειτουργία βενζίνης. Κατευθείαν πήγα αντιπροσωπία οπού και μιλώντας με κοσμοκαρ δεν είχε παρουσιαστεί κάτι τέτοιο. Δοκιμαστικά κάνανε τράμπα το μπέκ του 3ου με τον 1ο για να δούν τι παίζει. Έκτοτε δεν μου έχει ξανακάνει τίποτα. Αυτό το σκηνικό στα 10.000χιλ αν θυμάμαι καλά. Αυτά απο την εμπειρία μου μέχρι τώρα. Γενικά πολύ καλή επιλογή για όποιον ενδιαφέρεται και πολύ οικονομικό αυτοκίνητο. Θα έλεγα υπερ αξίζει τα 1300 ευρώ διαφορά σε σχέση με την απλή έκδοση βενζίνης στην comfortline. Απόσβεση της διαφοράς πολύ γρήγορα αν υπάρχει διαθέσιμο πρατήριο. Αυτά λοιπόν. . . . . . . .
  6. Λοιπόν.. . . . . Αρχικά να πω ότι το αυτοκίνητο συμφέρει κατά πολύ σε σχέση με το αντίστοιχο diesel. Εννοείται ότι δεν συζητάμε για σύγκριση με το αντίστοιχο βενζινοκίνητο, ας έχει +5 άλογα και +15nm ροπής. Έχοντας φτάσει πλέον τα σχεδόν 22.000 χιλ. στο κοντερ του έχω τριφτεί αρκετά μαζί του πιστεύω για να κάνω ένα πρώτο review καθώς και να το συγκρίνω άμεσα με το προηγούμενο μου αυτοκίνητο Polo 6r 1.6 bmt 90hp diesel του 2013. 1.---ΠΟΙΟΤΗΤΑ Γενικά το αυτοκίνητο είναι πολύ ποιοτικό στα πλαστικά του, ηλεκτρικά του, μονώσεις του, η οθόνη του (μιλάω για την 8΄΄), στη συναρμογή του εσωτερικά και εξωτερικά. Τέλειο δεν είναι βέβαια. Για αρχή να πω οτι ακόμη και τα σκληρά του πλαστικά είναι πιο ποιοτικά από άλλα σύγχρονα μοντέλα άλλων εταιριών που έχω οδηγήσει. Τα πλαστικά που διατρέχουν το ταμπλό κατά μήκος , που ανάλογα το ''decor'' μπορούν να είναι διαφόρων χρωμάτων , δεν τρίζουν καθόλου. Μόνο αν τα πιέσεις αρκετά με το χέρι μπορεί να ακούσεις κάτι πράγμα φυσιολογικό πιστεύω. Σε αντίστοιχο ''τεστ'' του citroen c3 έτριζαν πολύ εύκολα. Μια μεγάλη μακακία που έχει αυτό το αυτοκίνητο είναι οι πολύ απλοί και φτωχοί ποιοτικά καπλαμάδες. Πραγματικά σε σχέση με το προηγούμενο είναι 1 βήμα πίσω. Λιγότερη επένδυση και τρίξιμο πολύ εύκολα. Ακόμη και η χειρολαβή της πόρτας αν σφίξεις την λαβή σου κρατώντας την νομίζεις οτι θα την συνθλίψεις. Τα καθίσματα στην συγκεκριμένη έκδοση είναι πολύ ποιοτικά με πολύ καλό pading και ποιοτικά υφάσματα. Έχουν πολύ καλή στήριξη και είναι φαρδύτερα από του προηγούμενο μοντέλο. Ταμπλό μαλακό το μισό με το από κάτω μέρος του να είναι σκληρό. Ντουλαπάκι κλασικά χωρίς φωτισμό( μα γιατί ρε vw ????? ) λιγότερο χώρο από το απερχόμενο μοντέλο και χωρίς τον ''κλιματισμό'' εσωτερικά του. Η κονσόλα στο κέντρο φιλοξενεί μόνο τον κλιματισμό και από κάτω τις πολύ σφιχτές θύρες usb , με τελευταίο κάτω κάτω την θέση για το κινητό με την ασύρματη φόρτιση. Νομίζω οτι από αυτή τη θέση ενισχύεται και το σήμα του κινητού ή κάτι τέτοιο. Η οθόνη είναι άμεσης απόκρισης με πολλές λειτουργίες πολύ καλή ανάλυση και ωραία χρώματα. Σε φωτογραφίες που βάζω από το κινητό μου βλέπεις τέλεια τα χρώματα και πολύ καθαρά. Μπορεί και να είναι hd. Υποστηρίζει mirrorlink - android auto - apple car play. Προσωπικά κατέβασα από εξωτερική πηγή το Android auto (γιατί δεν υποστηρίζεται πλήρως στην χώρα μας, και δουλεύω κανονικά gps με google maps και με φωνητικές εντολές, γραφή, και ακρόαση όλα στα ελληνικά. Υποστηρίζει spotify , και ελληνικούς χάρτες maze. Έτσι δεν χρειάζεται να πληρώσεις εξτρά για navigation στο αυτοκίνητο. Μπορείς να ξεκλειδώσεις διάφορες λειτουργίες της για ελέγχω συστημάτων του αυτοκινήτου μέσω κωδικοποίησης με vagcom , obd eleven κλπ. Τα δερμάτινα στο τιμόνι, λεβγιέ, χειρόφρενο είναι πολύ καλά αλλά, ο λεβγιές μου έχει αρχίσει λίγο να γυαλίζει το δέρμα του και σαν να ''αλλάζει δερμα΄΄. Η καμπίνα γενικά είναι πολύ ήσυχη με τα επίπεδα μόνωσης να κυμαίνονται πιο ψηλά από το 6r/6c. Το ηχοσύστημα μου είναι πολύ καλό για μαμά με καλό μπάσο και καθαρά ψηλά αλλά και γεμάτα μεσαία. Αρκετή διαφορά έχει η έκδοση beats με το γούφερ που κάνει πιο ισχυρά τα μπάσα. Μεγάλο εύρος ρυθμίσεων στο κάθισμα και στο τιμόνι. Όσο κοντός/ψηλός και να είσαι τα φέρνεις πολύ γρήγορα στα μέτρα σου. Και πάρα πολύ καλή εργονομία έχοντας τα πάντα εκεί που τα περιμένεις, εκτός απο τον διακόπτη alarm που είανι κατά πολύ κοντά στον συνοδηγό. 2.---ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΥΛΙΣΗΣ 'Οπως λένε και οι περισσότεροι reviewers Γολφίζει πολύ . Απλά είνα ένα επίπεδο πιο πάνω απο το προηγούμενο μοντέλο σε αίσθηση, με πολύ καλό και στιβαρό πάτημα πολύ κοντά στο γκολφ 7. Ουδέτερο και ασφαλές με γρήγορη κρεμαγιέρα όπως και στο 6c, γιατί στο 6r ήταν πιο αργή. έχοντας οδηγήσει το απλό βενζίνη με τα 95 hp δεν καταλαβαίνεις το επιπλέον βάρος των γεμάτων δεξαμενών του αερίου. Άνετη και μαλακή ανάρτηση με λιγότερο body roll από το προηγούμενο και στις κλήσεις του στις στροφές αλά και στο βύθισμα κατά το φρενάρισμα. Σου δίνει την εντύπωση οτι πάς με λιγότερα χιλιόμετρα απο ότι στην πραγματικότητα και είναι πολύ σταθερό στις υψηλές ταχύτητες με πολύ ακριβές τιμόνι. Αποροφά εύκολα τις ανωμαλίες του δρόμου χωρίς να κοπανάει. Σε αυτό πρέπει να βοηθάνε πολύ και τα λάστιχα που πλέον έχουν 65άρι προφίλ στο ίδιο πλάτος και διάμετρο ζάντας σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο που είχε 60άρι. Σε συνδυασμό με την γρήγορη κρεμαγιέρα που έχει θα το ήθελα ίσως με λίγο πιο σφιχτή ανάρτηση. 3.---ΧΩΡΟΙ Οι χώροι του είναι αρκετά μεγαλύτεροι απο το προηγούμενο. Οδηγός με συνοδηγό έχουν μεγαλύτερη απόσταση μεταξύ τους και περισσότερο ''αέρα΄΄ προς τις πόρτες. Οι πίσω θέσεις χωράνε πιο άνετα 3 επιβάτες με περισσότερο χώρο για τα πόδια τους. Στο 1,76μ που είμαι με ρυθμισμένο το κάθισμα του οδηγού στα μέτρα μου κάθομαι πολύ άνετα στην ακριβώς από πίσω θέση με αρκετό χώρο στα γόνατα μου και στο κεφάλι μου. Το πορτ - μπαγαζ είναι αρκετό και πολύ εκμεταλλεύσιμο. Η διαφορά με το tgi μοντέλο είναι οτι χάνεις απο κάτω το ραφάκι κατα 80% έχοντας όμως καμπόσο χώρο να βάλεις μια ομπρέλα , την ηλιοπροστασία και αρκετά ακόμη πραγματάκια. ΔΕΝ έχει ρεζέρβα αλλά κονφλεράκι και υγρό επιδιόρθωσης ελαστικού. Για κινητήρα και επιδόσεις θα γράψω σε επόμενο post μιας και πιστεύω θα είναι μεγάλο και με πολύ ανάλυση.
  7. Στη δεύτερη φωτό η Οθόνη αυτή είναι προαιρετική στην comfortline, και συνοδεύεται από 2 θύρες usb , και η θέση κατω από τα usb που είναι για το κινιτό είναι και θέση για ασύρματη φόρτιση αν είναι συμβατό και το κινητό. Υποστηρίζει Android auto και Apple carplay αλλά και Mirrorlink. Και είναι μεγαλύτερη η οθόνη κατά μιαμιση ιντσα χωρίς τα κουμπιά
  8. Το tgi έρχεται σε μια μόνο έκδοση. Είναι η αντίστοιχη της comfortline Της βενζίνης. Απλά δεν έχει δερμάτινο τιμόνι. Λεντ είναι τα φώτα ημέρας σαν στανταρ. Απλά τα περισσότερα tgi που πρωτοήρθαν είχαν σαν εξτρά. Ο απλός κλιματισμός δεν έχει σταθερή θερμοκρασία. Αυτή την επιλογή την έχεις μόνο με τον αυτόματο-διζωνικό.. παίζουν και το appple και το android. 1. Δερμάτινο τιμόνι, λεβγιέ, χειρόφρενο 2. Αυτόματο κλιματισμό 3. 8'' οθόνη με android auto και apple car 4. Οσφυική ρύθμιση. Γνώμη μου τα μαμά φιμέ τζάμια είναι υπερβολικά ακριβά και είναι μόνο στα πίσω παράθυρα. Ποτέ δε θα έβαζα. Πάντα βάζω μεμβράνες της προκοπής και κα΄νουν και πολύ καλή δουλειά μάλιστα.
  9. Λόγω φόρτου εργασίας και ολίγον τί ''ξεχασιάς'' είμαι εκτός forum λίγο καιρό τώρα. Έχω κάνει 21.000χιλ. μέχρι τώρα. Θα προσπαθήσω να μαζέψω τις σκέψεις μου το Σαββατοκύριακο και θα επανέλθω με ένα μίνι review του αυτοκινήτου.
  10. Όσο πιο ζεστη έχει έξω τόσο λιγότερο γεμίζει. Μικρή η διαφορά βέβαια. Με 13 βαθμούς έξω έχω γεμίσει απο άδειο 10,8 κιλά ενώ με 24 βαθμούς γεμίζω με 10,4 κιλά. Ισχύει . Νομίζω και Γερμανία ''erdgas'' . Γενικά στην Ιταλία έχουν πάρα πολλά πρατήρια cng. Νομίζω 60+ ή κάτι τέτοιο. Κια μάλιστα έχουν χρόνια που δουλεύουν Cng. Πάντως απο κατανάλωση πάμε πολύ καλά . . . Λαμία - Αθήνα μέχρι Πειραιά 220+ χιλιόμετρα Βάζω εκεί στου Ρέντη δίπλα στο Αllou με 0.889 το κιλο , 7ευρώ όταν κατέβαινα με 130km/h, 8 ευρώ με 140km/h πάντα με cruise control. Στο ανέβασμα για Λαμία είμαι + 1 ευρώ με ίδια ταχύτητα απλά έιχα και τον κλιματισμό. Στα 130km/h δεν άναψε καν λαμπάκι . . . . . . Γενικά το εργαλείο είναι πολύ οικονομικό. Νομίζω είναι must για έναν που θέλει καινούργιο αυτοκίνητο σε αυτή την κατηγορία. Και έχει και βήμα το αμάξι πιστεύω πως 200αρίζει άνετα στο κοντέρ και σχετικά αβίαστα. Πάει , είναι οικονομικό, είναι άνετο για 4 άτομα , έχει χώρους , έχει πολύ καλή ποιότητα κύλισης. Γενικά συμφέρει ένα πλούσιο polo σε σχέση με ένα φτωχό golf. Πάντα στα ίδια λεφτά. Πάααααααρα πολύυυυυυυυυυ ευχαριστιμένος με την επιλογή μου .
  11. Είμαι πιεσμένος λόγω δουλειάς αυτόν το καιρό και μόλις βρώ ευκαιρία θα κλείσω ραντεβού έτσι για το χαβαλέ να δώ τι παίζει. Οι δεξαμενές απο ότι ξέρω είναι κατασκευασμένες απο διάφορα στρώματα υλικών , μεταξύ αυτών και carbon με το εξωτερικό περίβλημα να είναι μια μπλέ στρώση ''λαστιχίενου-πλαστικού'' οπου και σε περίπτωση χτυπήματος ή υπερπίεσης γίνεται άσπρο. Οι τιμές του βάρους νομίζω είναι με τουλάχιστον 90% πλήρωση καυσίμου (λογικά και τα 2 ντεπόζιτα) εφεδρικό τροχό και φερόμενα εργαλεία (όπου υπάρχουν) και ο κινητήρας πλήρης υγρών. Αυτό είναι το βάρος του οχήματος που ανακοινώνουν οι κατασκευάστριες εταιρίες αλλά όντως προσθέτουν και τον οδηγό πλέον οι περισσότερες. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ μπα είχα ''τελειώσει'' με αυτές για να έχω χρόνο για το ΚΤΕΟ
  12. Τρία πράγματα σκέφτομαι να του κάνω απλά για να δούμε την διαφορά των ανακοινώσιμων τιμών της VW. 1. Δυναμομέτρηση με cng 2. Δυναμομέτρηση με βενζίνη 3. Ζύγισμα σε πλάστιγγα. Με την πρώτη ευκαιρία θα ανέβω Λάρισα να κάνω την δυναμομέτρηση . Για το ζύγισμα σχετικά άμεσα μιας και με παραξένεψε πολύ το οτι στο ΚΤΕΟ το βγάλανε 1385 κιλά. Υποψιάζομαι πως το χαζεύανε τα παιδιά εκεί και θα είχαν μπει 2 άτομα για να τσεκάρουν και τα πεντάλ του δασκάλου μάλλον. Ο κατασκευαστής ανακοινώνει (1260kg= 1185kg + 75kg οδηγού). Γενικά μια χαρά δουλεύει ο εργαλείο και στα χαμηλά. Απλά όταν θέλεις να φύγεις σβέλτα θέλει να το κρατήσεις σχεδόν στις 2000σαλ ή αν είναι ανηφορικός ο δρόμος. Αλλιώς ξεκινάει άνετα ακόμη και χωρίς συμπλέκτη στο ρελαντί και χωρίς να ''αμολάει''. Για την χωρητικότητα του cng ναι έχεις δίκιο. Θα προτιμούσα να είχε 13kg. Απο 350χιλ. που έχει τώρα σαν max θα είχε σίγουρα +30χιλ. To πολο είναι ''bluemotion'' και έχει μικρότερες καταναλώσεις απο το ibiza οπότε το Ιbiza θέλει λιγο παραπάνω καύσιμο για να πετύχει το ιδιο ''βεληνεκές''. Όσο για την οσφυική ρύθμιση να πώ οτί δεν με ενθουσιάζει ιδιαιτέρα. Απλά έχει άλλη αίσθηση. Νομίζω πως για ταξίδι είναι καλύτερα μιας και σε κορδώνει λίγο. Αλλά δε βολεύει στο '' οδηγάω ξάπλα στυλ''. Εγώ την έχω μόνιμα ''ανοιχτή''. Όλα συνήθεια είναι.
  13. Καλησπέρα - Το παρήγγειλα απο την αντιπροσωπεία εδώ της Λαμίας ''VW-AUDI Σταμούλης'' - Κάπου τέλη Νοεμβρίου νομίζω το παρήγγειλα και νομίζω Ιανουάριο με ενημέρωσαν πως ετοιμάζονται κάποια κομμάτια σε πορτοκαλί με τα ίδια εξτρά που ήθελα (εκτός τα πορτοκαλί εσωτερικά ) και έκλεισα το συγκεκριμένο τελικά. Τα εσωτερικά τα έβαψα στο χρώμα του εξωτερικού χρώματος εγώ γιατί υπήρχε πρόβλημα στο εργοστάσιο και δεν τα βγάζουν ακόμη τελικά. - Έχοντας πάρει βόλτα το 95άρι θα σου πώ ακριβώς τι παίζει. 1ον. Στο tgi αρχίζει η ροπή από τις 1800σαλ ενώ στο Tsi από τις 1500σαλ. Νομίζω όμως οτι όταν είσαι με βενζίνη στο tgi σαν να ροπιάζει απο τις 1500 επίσης. Δεν ξέρω μήπως η χαρτογράφιση όταν είναι βενζίνη είναι με 95 άλογα? 2ον. Το βάρος στην καρότσα κατά την οδήγηση δεν το καταλαβαίνεις. Ούτε καν στην ανηφόρα. Τώρα δεν το έχω στροφάρει πέρα απο τις 3700σαλ για να ξέρω στο σύνολο αλλά απο την στιγμή που τουρμπίζει τραβάει ικανοποιητικά για 90 άλογα + 100κάτι κιλά. Δεν μπορώ να πώ οτί ''δεν πάει''. 3ον. Το μόνο αρνητικό είναι οτι θέλει πάντα να είναι πάνω απο τις 1800σαλ σε ανηφορικούς δρόμους αλλιώς δεν τραβάει. Ότα το έχεις πχ στις 2000σαλ τραβάει άνετα και με φορτίο. Φαντάσου οτι πριν είχα 90 άλογα με 20 κάτι κιλά ροπής από τις 1500σαλ . 4ον. Το αμάξι πάει σχεδόν το ίδιο με το 1.6tdi 90hp που είχα πριν. Πιστεύω οτι αν τα στήσεις πλάι πλάι στα ίδια θα είναι μέχρι και στην τελική. Ρεπριζ φυσικά θα τα σκάει καλύτερα το tdi. Ιανουάριο έως Απρίλιο. Αλλά έκλεισα αυτοκινητο που είχε προγραμματιστεί για κατασκευή για Ελλάδα χωρίς να το έχει προλάβει κάποιος. Ζήτησα δηλαδή τι υπάρχει σε πορτοκαλί tgi και διάλεξα αυτό που ήταν με τα περισσότερα εξτρά που ήθελα. ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ Το εργαλείο έχει κάνει μέχρι σήμερα 3.138 χιλ. Όλα αυτά τα χιλιόμετρα μου γράφει οτι τα έχει κάνει με κατανάλωση cng 4,2kg/100km και κατανάλωση βενζίνης 6.9l/100km. Για αυτά τα χιλιόμετρα και όσο κρατήσει αυτό το ντεπόζιτο (cng) έχω ξοδέψει 90,54 ευρώ φυσικό αέριο και 28 ευρώ βενζίνη. Γενικά με ένα ντεπόζιτο Cng βγάζω 300+ χιλιόμετρα μεικτής χρήσης. Έξω εθνική και επαρχιακό 350 χιλιόμετρα. Εντός πόλης 220 ελάχιστα. Ένα ντεπόζιτο γεμίζει απο 8,65 εθρώ έως 9,30ευρώ με τιμή Cng 0,889/kg
  14. Από τις 13 Απριλίου 2018 ημέρα Παρασκευή έχω στην κατοχή μου το νέο Polo 2018 με φυσικό αέριο. Το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιηθεί σαν εκπαιδευτικό στη σχολή μου. Η αρχική τιμή του ήταν 15.990 ευρώ. Το δικό μου πήγε στα 17.250 ευρώ έχοντας σαν εξτρά τα εξής: - Μεταλλικό χρώμα ''Energetic orange'' __________________________________________ 364 ευρώ - Σύστημα ήχου “Composition Media” (είναι με την 8'' οθόνη και έχει και bluetooth και σιντιέρα, 2 Usb, 2 sdcard, και ασύρματη φόρτιση κινητού. Υποστηρίζει Android auto ...... πολύ βολικό δεν χρειάζεται να πληρώσεις navi. ________________________________________ 259 ευρώ - Σύστημα κλιματισμού ''Air Care''. Αυτόματος διζωνικός κλιματισμός. __________________ 151 ευρώ - Δερμάτινο τιμόνι, λεβγιές, χειρόφρενο. _________________________________________ 124 ευρώ - Οσφυική ρύθμιση καθίσματος. ________________________________________________ 86 ευρώ Έδωσα το παλιό μου polo (1.6 tdi bmt) του 2013 και έκανα γραμμάτια το ποσό που έμεινε. Ξεκινάω εδώ αυτό το Θέμα για όσους ενδιαφέρονται για το polo με φυσικό αέριο, μιας και δεν υπάρχουν πολλές πληροφορίες ακόμη. Φυσικά θα είναι σαν ένα ημερολόγιο του αυτοκινήτου όπως ήταν και το θέμα μου με το προηγούμενο polo.
  15. Μετά από 5 χρόνια έφτασε η ώρα για αντικατάσταση του Polo 1.6tdi bmt. Με υπηρέτησε πιστά και απροβλημάτιστα αυτά τα χρόνια κάνοντας 121.780 χιλιόμετρα. Έτσι λοιπόν σαν ένα μικρό μακροχρόνιο Review θα έλεγα τα εξής: Πολύ καλός κινητήρας, δυνατός και ροπάτος. Σκαρί δυνατό και σταθερό και πολύ ουδέτερο υπο πίεση. Θετικά: - Οικονομικότατο, Το λιγότερο 650 χιλιόμετρα με ένα ντεπόζιτο ΜΕΣΑ σε επαρχιακή πόλη φουλ μάθημα (εκπαιδευτικό) σε ανηφόρες / σταμάτα ξεκίνα κλπ. 900 χιλιόμετρα άνετα με φυσιολογική μεικτή χρήση (πόλη - εθνική - επαρχιακό) Προσωπικό ρεκόρ 1350 χιλιόμετρα με ένα ντεπόζιτο μέχρι να ανάψει ρεζέρβα. - Ροπάτος αργόστροφος κινητήρας, Ξεκινάς σε ανηφόρες ΜΟΝΟ με συμπλέκτη εύκολα και ανεβαίνει. - Όσο υπάρχει το φίλτρο μικροσοματιδίων δεν υπάρχει ίχνος καρβούνας . Αναζωογόνηση σπάνια ζητούσε απο μόνο του. Αρκεί μια ήρεμη βόλτα με 4η ταχύτητα για λίγο. - Ομαλή λειτουργία κινητήρα χωρίς κραδασμούς κλπ. - Στα 5 χρόνια και 120.000+ χιλιόμετρα δε ζήτησε αμορτισέρ ακόμη. Και στο ΚΤΕΟ κανένα παράπονο, παρόλο την λακούβα που έτρωγε καμιά φορά. - Σχετικά οικονομκό σε σέρβις Λάδια φίλτρο λαδιού και αναλόγως φίλτρο καμπίνας κάθε 30.000 χιλιόμετρα ή 2 χρόνια. Εγώ το έκανα κάθε 15.000 χιλιόμετρα λόγω εκπαιδευτικής χρήσης. - Συμπλέκτης χωρίς κιχ όλον αυτόν τον καιρό. . . . Αρνητικά: - Ο θόρυβος του κινητήρα (κροτάλισμα) αυξανόταν όσο μάζευε χιλιόμετρα. Δηλαδή μέχρι τα πρώτα 30.000-40.000 νομίζω ήταν πιο ήσυχο. - ''Αμολάει'' στις χαμηλές στροφές και θέλει λίγο συνήθεια στην αρχή. Πρέπει απλά να βάζεις πρώτη ταχύτητα πιο εύκολα. Εκεί που μπαίνεις με βενζινοκίνητο 2α κρεμασμένη αυτό θέλει πρώτη. - Όλον αυτόν τον καιρό είχε δύο προβλήματα: Μία καμένη λάμπα φλάς και χάλασε το μοτεράκι που κλειδώνει την τάπα για το καύσιμο. Μόνο αυτά σαν αστοχίες. . . . Γενικά είναι πολύ καλή επιλογή για μεταχειρισμένο και αξίζει τα λεφτά του. Απόλυτα ικανοποιημένος. Το εν λόγω όχημα αντικαταστάθηκε με το νέο polo tgi (aw) 2018. 1.000cc 90Hp tgi. Φυσικό αέριο και βενζίνη.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.