Jump to content

cgkevrek

Members
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

About cgkevrek

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

cgkevrek's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. οι ενδειξεις στα λαμπακια ακομα δειχνουν κανονικα οπως και πριν. ισως να ναι και τυχαιο αυτο. δε ξερω. να φωναξω οδικη βοηθεια να το παμε συνεργειο η μπορουν να κανουν κατι αυτοι?
  2. επερνε τσακμακι. βασικα τωρα που παω να βαλω μπρος κανει reset και το ρολοι. δεν ξερω αν λεει κατι αυτο. αλλα ο φωτισμος ειναι όπως και πριν.
  3. Καλησπέρα φίλοι μου, σημερα κινήθηκα το πρωι κανονικα με το αμάξι μου αλλα το απογευμα που πηγα να το ξαναπαρω απο το παρκινκ τιποτα. βαζω το κλειδι στη μιζα παιρνω κανονικα ενδειξεις αλλα μπροστα δεν παιρνει με τιποτα. μπορει να ειναι η μιζα η μηπως η μπαταρια τα χει φτυσει? εχω ηδη αλλαξει μια φορα μπαταρια. το αμαξι το πηρα το σεπτεμβριο του 2005 και ειναι ενα golf v 1.6 fsi sportline.δλδ την αλλαξα τη μαμισια στην τετραετια και τωρα παλι που κοντευει τετραετια λετε? το περιεργο ειναι οτι εκανα προσφατα service εχει δεν εχει ενα διμηνο και δε μου ειπε κανεις οτι η μπαταρια ειναι σε χαμηλα επιπεδα. μπορει να παιζει κατι αλλο?
  4. Ναι έχω εγώ παρόμοια εμπειρία και θα σου πω τι είναι κατά 99%. Εγώ έχω το 1.6 FSI και το συγκεκριμένο κροτάλισμα άρχισε να μου το κάνει μόλις ξεπέρασα τα 100.000 χλμ. Ο θόρυβος μέρα με τη μέρα γινόταν όλο και εντονότερος. Ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες όπου η μηχανή ζεσταίνεται πολύ πιο έυκολα και ταλαιπωρείται περισσότερο. Το πήγα τόσο σε συνεργείο της VW όσο και σε φίλους μηχανικούς που έχουν μεγάλη εμπειρία, οι οποίοι και αποφάνθηκαν πως ειναι τα ρουλεμάν του σασμάν. Με διαβεβαίωασν πως δεν υπάρχει περίπτωση να μ αφήσει ποτέ το αμάξι στο δρόμο από αυτό το θέμα αλλά κάποια στιγμή ο θόρυβος θα γίνει τόσο πολύ έντονος που θα μα αναγκάσει να πάω να το φτιάξω. Έτσι κι έγινε. Μια ωραία πρωϊα ξεκινώντας για τη δουλειά στο μέσο της διαδρομής ο θόρυβος ήταν λες και έσερνα κουτάκια από μπύρες. Επιτόπου τηλ στο συνεργείο, φόρτωμα σε οδική βοήθεια, και κατέβασμα σασμάν αλλαγή ρουλεμάν και μιας και το κόστος των εργατικών ήταν αρκετά μεγάλο έκανα και αλλαγή δίσκο/πλατό για να μην χρειαστεί να διπλοπηρώσω την ίδια εργασία σε 10.000 χλμ. Συνολικό κόστος 1000€ και έφυγα με ένα ολοκαίνουργιο κιβώτιο ταχυτήτων ελπίζοντας να μου δώσει ακόμα 100.000χλμ. Μέχρι στιγμής μου έχει δώσει 50.000χλμ χωρίς κανένα πρόβλημα. Ελπίζω να βοήθησα.
  5. Καλησπέρα σας, είναι το πρώτο post που κάνω στο συγκεκριμένο forum ως νέο μέλος. Θα ήθελα να αναφερθώ στη σημέιωση 3 που έχετε postarei. Έχω στην κατοχή μου ένα Golf 5 1.6 FSI Sportline με 105.000χλμ πλέον και ηλικίας 5.5 ετών. Από τις 85.000 χλμ και μετά στο ρελαντί ακούω έναν περίεργο θόρυβο στη μηχανή άλλοτε λιγότερο έντονο και άλλοτε περισσότερο. Αρκετές φορές μάλιστα ακούγεται ένα κρακ για ένα δύο δευτερόλεπτα με περιοδικό χαρακτήρα, άρα όχι πάντα. Φανταστείτε σαν κάτι να περιστρέδεται και κάπου να σκαλώνει. Πήρα αρκετές γνώμες από μηχανικούς έμπειρους τόσο στην αντιπροσωπεία όσο και αλλού και όλοι κατέληξαν πως πρόκειται για ρουλεμάν στο κιβώτιο. Ο θόρυβος με την παροδο του χρόνου γίνεται εντονότερος, πολύ περισσότερο δε σε ανηφόρες και κακοτράχυλους δρόμους όπου ο κινητήρας ζορίζεται αρκετά, άρα και ζεσταίνεται αρκετά. Σαν άμεση λύση μου προτάθηκε να αγοράσω αντιτριβικό υγρό και να το προσθέσω είτε με την αλλαγή των βαλβολίνων είτε διατηρώντας τις ίδιες και απλά προσθέτοντας ένα σωληνάριο αντιτριβικού υγρού για κάθε λίτρο βαλβολίνης. Η αντιπροσωπεία απεναντίας μου είπε ότι το πρόβλημα είναι οξύ και απαιτείται άμεσα αλλαγή των ρουλεμάν με ότι αυτό συνεπάγεται διοτί υπάρχει άμεσος κίνδυνος να με αφήσει στο δρόμο. Οι υπόλοιποι μου είπαν πως δεν υπάρχει περίπτωση να μείνεις στο δρόμο από κάτι τέτοιο. Το μόνο που μπορεί να συμβεί είναι να γίνει ο θόρυβος πιο οξύς και ενοχλητικός και άρα να αλλάξεις τότε τα ρουλεμάν. Ειλικρινά δεν ξέρω ποιον να πιστέψω. Ο θόρυβος ακούγεται μονάχα στο ρελαντί και σταματά μόλις κουμπώσω ταχύτητα. Όταν ξαναγυρίσω σε νεκρό και αφήσω συμπλέκτη ξαναξεκινά. Έχει κάποιος να μου προτείνει κάτι? Ισχύει ότι κάθε 100.000χλμ χρειάζεται αλλαγη στις βαλβολίνες ή όχι?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.