Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

dcoun

Members
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About dcoun

  • Rank
    VWClub Member

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Other VW car
  1. Σε 4 μήνες συμπληρώνονται τέσσερα χρόνια και σήμερα έχω 45000 χιλιόμετρα..... Έχω ανάμεικτες εντυπώσεις..... - Στο 9μηνο ένα λάστιχο από τους 4 τροχούς αρχισε να εμφανίζει σκασίματα. Το πήγα στην Καρέντα και μου είπε ότι πρέπει να το βγάλουν, να το στείλουν στην αντιπροσωπεία ελαστικών και εντός μηνός θα είχα καινούργιο λάστιχο εάν δεχόταν να μπει σε εγγύηση. Πήγα κατευθείαν στην αντιπροσωπεία που μου είπαν και το άλλαξαν άμεσα εντός εγγύησης. Δεν ήταν στο group καρέντα-VW μάλλον. Να πω ότι δεν με χάλασε η πρώτη αντιμετώπιση της Καρέντα; - Από το 2ο χρόνο άρχισε να μην λειτουργεί το start-stop χωρίς το επίσημο service της καρέντα να μπορέσει να βρει την αιτία. Τελικά ανακάλυψα ότι οφειλόταν σε αυξημένη κατανάλωση του κασσετοφώνου. το ξήλωσα και έβαλα το κασσετόφωνο της μαμαςVW.... Ένα tablet δείχνει πλέον την κάμερα οπισθοπορείας και κάνει ότι έκανε παλαιότερα το κασσετόφωνο.... Αυτό ήταν το εύκολο... - Στον 3ο χρόνο άρχισα να βλέπω λάδια στο πάνω μέρος της μηχανής.... Η Καρέντα δήλωσε ότι χρειάζεται ειδικό kit στεγανοποίησης, τελικά ήθελαν λίγο σφίξιμο τα μπουλόνια. Κανένα πρόβλημα έκτοτε..... - Το δύσκολο που δεν έχω βρει ακόμη λύση έχει να κάνει με την EGR βαλβίδα. Τον περασμένο Σεπτέμβρη μου έβγαλε σε κάποια φάση μια φορά μόνο το λαμπάκι με τα ελατήρια... Το τελευταίο τρίμηνο μου το βγάζει αρκετά συχνά. Πήρα ένα OBD adaptor και με το Torque βλέπω πως λειτουργεί. Έχω παρατηρήσει ότι όταν το ψυκτικό υγρό του κινητήρα έχει θερμοκρασίες κάτω από 95οC η EGR ανοίγει πάνω από 50% και εκεί πολύ συχνά κολλάει, επιστρέφει EGR ERR 99% που συχνά κάνει τον κινητήρα ψόφιο (δεν ανεβαίνει πάνω από 2200 στροφές) αλλά την έχω πετύχει και στο -99% όπου ο κινητήρας δουλεύει μια χαρά (μάλλον είναι μόνιμα κλειστή τότε).... Μόλις σβήσεις το αμάξι και το ξαναβάλεις μπροστά ξεκολλά και ξαναλειτουργεί..... Επίσης, σε θερμοκρασίες κάτω των 50οC πολύ σπάνια θα κολήσει ακόμη και με ανοικτή τη EGR.... Το θέμα μου κάθε μέρα, είναι βρεθώ σε κίνηση με έστω και μικρό load που θα κρατά κλειστή την EGR μέχρι να ζεσταθεί ο κινητήρας. Μετά δουλεύει άψογα. Από το διαδίκτυο βλέπω ότι το VAG είναι πρωταθλητής σε βλάβες EGR αλλά δεν έχω καταλάβει πως λύνουν τελικά το πρόβλημα..... Από την Καρέντα μου λένε ότι θέλει άλλαγμα, αλλά σε αμάξι που δεν έχει κλείσει 4 χρόνια με 45000 χιλιόμετρα, κανείς δεν απαντά εάν χρειάζεται άλλαγμα κάθε 50.000 χιλιόμετρα ή εάν είναι ελαττωματική. Εννοείται πως η VW με 2 χρόνια εγγύηση είναι πραγματικά απάτη σε τέτοιες βλάβες. Να δω που θα ξεκαθαρίσει.... Είμαι ανοικτός σε ιδέες... Όπως βλέπετε είναι ένα αμάξι που σε κρατά σε αγωνία... Καμιά σχέση με την μονοτονία ενός toyota yaris και ενός hyudai accent που επίσης έχω.... Και σαφέστατα περισσότερη αγωνία από ένα audi 80 που είχα παλαιότερα. Αυτές είναι οι εντυπωσεις μου μέχρι σήμερα....
  2. Άργησα να απαντήσω αλλά άξιζε τον κόπο.... Βασικά έχει καλό φίλτρο από ότι έμαθα και δεν υπάρχει λόγος για επιπλέον νεροπαγίδα. Θα δείξει. Βασικά είναι νομίζω το καλύτερο αμάξι για πολύτεκνους αλλά η αντιπροσωπία αμφιβάλλω εάν το έχει πάρει χαμπάρι. Η έκδοση που έχω πάρει είναι 5 μέτρα μήκος και έχει άνετο χώρο για αποσκευές.... Τα υπόλοιπα 7θέσια είναι απλά μαϊμούδες... Η αντιπροσωπία είναι ο ορισμός της ξεφτίλας καθώς φέρνει το 7θέσιο χωρίς εταζιέρα στο πορτ-παγκάζ και έτσι φαίνεται τι έχεις μέσα... Τους το έκανα παράπονο. Επίσης, οι φωτογραφίες από την έκδοση Life και το αντίστοιχο 7θέσιο στο γερμανικό site της VW δεν είναι το ίδιο με το ότι έρχεται Ελλάδα. Στην Ελλάδα, υπάρχει αρκετή γύμνια στο χώρο των επιβατών και του πορτ-παγκάζ.... Από τις πρώτες εντυπώσεις ο κινητήρας είναι μια χαρά όσο και να τον φορτώσεις.... Έβαλα 8 άτομα μέσα και αποσκευές. Δεν μασάει. Το air-condition τον ζορίζει λίγο αλλά αναμενόμενο. Βασικά, το κυριότερο πρόβλημα που βλέπω είναι ότι σε πολύ ζεστές μέρες το air-condition δεν θα επαρκεί αλλά θα πάει καλοκαίρι για να σας πω, και επιπλέον έχει ανοιγόμενα παράθυρα μόνο στις θέσεις οδηγού-συνοδηγού. Μέχρι στιγμής κάνω 700 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα γύρω στα 80ευρώ. Ένα πράγμα που με δυσκόλευε είναι ότι δεν μπορείς να παρκάρεις εύκολα γιατί δεν βλέπεις πίσω με ακρίβεια όπως συμβαίνει με τα χαμηλοτάβα αμάξια. Το έλυσα με μια καμερούλα που μπαίνει στο λαμπάκι της πινακίδας και άλλαξα και το κασσετόφωνο με ένα Erisin ES 868V και όλα καλά. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι το led για το φωτισμό της πινακίδας που έχει η κάμερα το caddy το περνά για καμένη λάμπα ενώ αυτό ανάβει κανονικά, σκέφτομαι ότι μια αντίσταση σε σειρά θα αρκεί για να το πείσει ότι δεν υπάρχει καμένη λάμπα (Τι αντίσταση να βάλω για να μην έχω και τσάμπα κατανάλωση. Πέρασα και μια γραμμή για να έχω ρεύμα για ψυγειάκι στο χώρο των αποσκευών. Αυτά με την βοήθεια ενός φίλου καθώς η Καρέντα στο Ηράκλειο Κρήτης δεν είναι για πολύ εμπιστοσύνη, χώρια που έχει τιμολόγιο καρδιοχειρουργού. Βασικά και για τα σερβις σκέφτομαι είτε Ρέθυμνο είτε Άγιο Νικόλαο (ποια η γνώμη σας Θα προσπαθήσω να βάλω και φωτογραφίες.
  3. Λοιπόν, το παρέλαβα και νομίζω ότι άξιζε με το παραπάνω την αναμονή του. Είναι εξαιρετικό στην οδήγηση και τραβάει μια χαρά. Μερικές απορίες που θα ήθελα την γνώμη σας: α) Κάποιος φίλος που είδε μπροστά την μηχανή μου είπε ότι δεν έχει νεροπαγίδα και να πάω να του βάλω μια. Είναι δυνατό να μην έχει από την μάνα του; β) Πήρα την 7θέσια έκδοση και παρατήρησα το εξής: Στην τρίτη σειρά καθίσματα οι ζώνες είναι τόσο πίσω σε σχέση με το κάθισμα που πρακτικά αυτοί που κάθονται στο τρίτο κάθισμα έτσι και γίνει τρακάρισμα μάλλον θα πνιγούν στο λαιμό από τις ζώνες παρά θα σωθούν. Βασικά είναι 35εκ πίσω από το κάθισμα και όχι στο πλάι του. Φυσικά, δεν υπάρχει και το καπάκι που κρύβει τι έχει μέσα το πορτ-μπαγκαζ. Είναι λογικά αυτά;
  4. Γεία σας.... Σκέφτομαι να αγοράσω ένα 7θέσιο Caddy Kombi Max με στόχο να μεταφέρει 6 άτομα και σκέφτομαι την επιλογή του κινητήρα. Υπάρχουν δύο επιλογές: Βεντζινοκινητήρας 1.200κε με 175Nm, 77kW, 105hp και πετρελαιοκινητήρα 1.600κε 250Nm, 75kW, 102hp. Αν σκεφτεί κανείς ότι το μεικτό βάρος αναμένεται να είναι κοντά 2.000-3.000 κιλά, θα τα καταφέρνει να τα φέρει βόλτα ο βεντζινοκινητήρας ή να μην το σκέφτομαι; Προσωπικά προτιμώ τον πετρελαιοκινητήρα αλλά πρέπει να περιμένω πάνω από 6μήνο για παράδοση. Ποια η γνώμη σας;
×
×
  • Create New...