Jump to content

basilece

Members
  • Posts

    1
  • Joined

  • Last visited

About basilece

User Information

  • Νομός
    Μη ορισμένος

Other Info

  • Car Type
    Polo 6R1 (2010)

basilece's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Καλησπέρα σε όλους, ακόμα ένας κάτοχος polo gti με σύμπτωμα υπερβολικής κατανάλωσης λαδιού. Περίπου στα 2500 Km, εμφανίστηκε η ένδειξη στάθμης χαμηλής στάθμης λαδιού και ακολούθησε η πρώτη επίσκεψη σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι πως με έναν απλό έλεγχο κατανάλωσης λαδιού ( σύμφωνα με τη εντολή εργασίας ) διαπιστώθηκε ένα σύμπτωμα και μία λύση! Η αντικατάσταση των ελατηρίων ! Η λύση της αντικατάστασης μου προτάθηκε πριν καν γίνει έλεγχος σε επιμέρους τμήματα του κινητήρα. Η KOSMOCAR, σε γραπτή επικοινωνία που είχα( και ενώ η αντιπροσωπία και η τηλεφωνική εξυπηρέτηση (total care ) με διαβεβαίωσαν για ελαττωματική παρτίδα ), αρνήθηκε πως υπάρχει ζήτημα ελαττωματικής παρτίδας λόγο στατιστικά μικρής συχνότητας εμφάνισης του προβλήματος ! Εν μέρει σωστό, μιας και δεν γνωρίζω τον ακριβή αριθμό αυτοκινήτων με το συγκεκριμένο προβλήμα (βέβαια έχω μία αίσθηση από τα διάφορα forum ! ). Γενικά πιστεύω πως : 1. η υπερβολική κατανάλωση λαδιού, είναι ένα σύμπτωμα και το αίτιο αυτής δεν μπορεί να αναγνωριστεί χωρίς πλήρη και ενδελεχή έλεγχο όλων των εξαρτημάτων του κινητήρα, σύμφωνα με τις προδιαγραφές σχεδίασης/κατασκευής της VW. 2. από τον έλεγχο αυτό πρέπει η αντιπροσωπία να με πείσει και να με διαβεβαιώσει γραπτώς για το που οφείλεται το πρόβλημα καθώς και να εγγυηθεί εκ νέου για τη λειτουργικότητα όλου του κινητήρα και όχι μέρους! 3. είναι μη αποδεκτή η ανανέωση της εγγύησης μόνο των ελατηρίων κατά 2 χρόνια από την επισκευή, μιας και η προτεινόμενη λύση επηρεάζει νευραλγικό σημείο του κινητήρια και της λειτουργίας του. 4. θα πρέπει να εγγυηθεί γραπτώς πως ο κινητήρας δεν έχει υποστεί μη αναστρέψιμη ζημιά από τη χρήση του αυτοκινήτου κατά την περίοδο ύπαρξης του προβλήματος. 5. να επαναλάβει τον έλεγχο των εξαρτημάτων του κινητήρας ( και δευτερευόντων ) πριν από το πέρας της διετούς εγγύησης ώστε να διασφαλιστεί πως, μετά την προτεινόμενη λύση, αυτά παραμένουν εντός εργοστασιακών προδιαγραφών 6. είναι ξεκάθαρο πως η μεταπωλητική αξία του αυτοκινήτου δεν είναι ίδια αν συγκριθεί κάποιο άλλο polo gti αγορασμένο την ίδια περίοδο αλλά χωρίς το πρόβλημα. 7. το επιχείρημα "για αυτό υπάρχει και η εγγύηση 2 έτη" δεν μπορεί οδηγεί και σε αυτόματη αποδοχή της όποιας προτεινόμενης επίλυσης του προβλήματος. Στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι υπέρ της πωλήτριας εταιρίας (χαμηλό κόστος αντικατάστασης )και κατά του αγοραστή ( πτώση αξίας αυτοκινήτου ). Προσωπικά δεν με έχει πείσει ούτε η αντιπροσωπία, ούτε η KOSMOCAR για το κατά πόσο ασφαλής, σίγουρη και απροβλημάτιστη θα είναι η λύση που μου προτείνουν ( και εννοώ γραπτώς, γιατί προφορικά (!) στην Ελλάδα δεν θα πάρω ). Σε αυτό το πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε υπάρχουν τρεις δρόμοι : 1. Να λυθεί φιλικά με τις προϋποθέσεις (ασφαλείας ) που θέτω. 2. Εξωδίκως μέσω δικηγόρων σε περίπτωση που δεν είναι συνεργάσιμοι 3. ή Δικαστικώς. Σιγουρα αυτό που θα μείνει στο τέλος είναι μία πίκρα και ένα ξενέρωμα. Αλλά είναι μέσα στη Ζωή και αυτά, έτσι δεν είναι ;! Φιλικά
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.