Jump to content

Sdvoudouris

Members
  • Posts

    22
  • Joined

  • Last visited

About Sdvoudouris

  • Birthday September 8

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Not a VW car

Recent Profile Visitors

2,691 profile views

Sdvoudouris's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. ΠΡΟΣ G.PET.VF34 Επειδή βλέπω ότι αποκαλύπτεις την πιθανή νομική άμυνα της Kosmocar, θα σου επισημάνω ότι από νομολογιακής απόψεως είσαι λίγο "πίσω"... Ψάξτο καλύτερα... Ξέρεις, για εμάς που ασχολούμαστε με αυτά, υπάρχει και η πρόσφατη άποψη της Ολομέλειας του Αρείου Πάγου που λέει "... έτσι ώστε να είναι δυνατό να προκύψει κίνδυνος σε ξένα πράγματα και κίνδυνος ζωής ή υγείας ανθρώπου". Αυτό, εμείς οι λιγότερο κατηρτισμένοι από εσένα, το λέμε "δυνητική διακινδύνευση" ή "συγκεκριμένα αφηρημένη" διακινδύνευση. Σε κάθε περίπτωση, η ποινική νομολογία συνεχίζει και μετά το 2004 και η θεωρία του 2009 δεν είναι ενήμερη σχετικά με πιο πρόσφατες νομολογιακές εξελίξεις... Κοίτα και την πρόσφατη Ολομέλεια του Αρείου Πάγου... Μαργαρίτης; Εξαιρετικός δικαστής και άρτια θεωρητική συγκρότηση, αλλά πόσα να χωρέσουν σε έναν τόμο που πραγματεύεται όλα τα άρθρα του Π.Κ.; Τώρα, επειδή πιθανολογώ ότι δεν θα ήθελες να εμπλακεί η Kosmocar και η VW σε τέτοια ποινική διαδικασία, νομίζω ότι καταλαβαίνω (μακάρι να κάνω λάθος...) γιατί προσπαθείς να υποβαθμίσεις την προοπτική τέτοιας κίνησης... Πιθανολογώ -επίσης- ότι περισσότερο ενόχλησε το τί έγραψα για τις επιπτώσεις τέτοιας μηνυτήριας αναφοράς σε επίπεδο δημοσιότητας... Απλώς, μαθηματάκια νομικής κάνε αλλού. Εκτός κι αν συναντηθούμε ως αντίδικοι στο πλαίσιο αυτής της υπόθεσης. Επαναλαμβάνω: μακάρι να κάνω λάθος για την εικόνα που σχημάτισα-
  2. Προς τον Εισαγγελέα της παρέας: Μπορεί ή όχι να θεμελιωθεί διατάραξη ασφάλειας συγκοινωνιών ακόμη και με ενδεχόμενο δόλο, όταν εν γνώσει σου επιτρέπεις σε αυτοκίνητα με προβληματικούς κινητήρες να κυκλοφορούν και μπορούν να "σκάσουν" (ξέρετε τί συνέπειες θα έχει η ολική αστοχία λειτουργίας του στροφαλοφόρου άξονα) ή να σπάσουν εν κινήσει (σε GTI...) λόγω κακής λίπανσης; Τουλάχιστον σε επίπεδο noticia criminis ΝΑΙ, πιστεύω! Κι ας υποβληθεί μηνυτήρια αναφορά in rem, ώστε να έρθουν οι διάφοροι εισαγωγείς και αντιπρόσωποι να μας πουν τί τους έχουν πει από την "μαμά" VW...
  3. Στης γυναίκας μου είναι ΔΙΑΠΙΣΤΩΜΕΝΑ πρόβλημα στον στρόφαλο και κατέληξαν σε αυτό αφού άνοιξαν τον κινητήρα, μετά από μία ημέρα έρευνας! Και όλα αυτά 40 ημέρες μετά από την αντικατάσταση των εμβόλων...
  4. Κοιτάξτε νέο topic "Αγωγή - Polo Gti Ελαττωματικοί Κινητήρες" στο "Προβλήματα"
  5. Πολλοί θα έχετε διαβάσει για τα προβλήματα σε GTI με υπερβολική κατανάλωση λαδιού και αντικατάσταση κινητήρα... Σχετικώς, άνοιξα το topic "Polo GTi - Σημαντικό πρόβλημα - SOS". Παρά την αντικατάσταση εμβόλων στα 4.198 χλμ. και την αποφυγή κατανάλωσης λαδιού για 2.800 περίπου χιλιόμετρα, προχθές διαπιστώθηκε από την Karenta σοβαρό πρόβλημα στον στροφαλοφόρο άξονα, εξ αιτίας του οποίου θα πραγματοποιηθεί αντικατάσταση κινητήρα. Αφορμή της επίσκεψης μας στην Karenta την Δευτέρα, 4-7-2011, το πρωί υπήρξε θόρυβος (κροτάλισμα ή "σαν τρακτέρ" που λέει η γυναίκα μου) που εμφανίστηκε αργά την Κυριακή το βράδυ και χωρίς να έχει υπάρξει οποιαδήποτε ένδειξη βλάβης μέχρι και την στογμή που παραδώσαμε το αυτοκίνητο στην Karenta. Μάλιστα, σε ερώτηση μου για το εάν το νεώτερο πρόβλημα σχετίζεται με την αντικατάσταση των εμβόλων που είχε γίνει, η απάντηση ήταν αρνητική (ο στρόφαλος, λέει, είναι χαμηλά και δεν πειράχτηκε κατά το άνοιγμα του κινητήρα για την αντικατάσταση των εμβόλων... Δεν έχω τις γνώσεις να ελέγξω την ορθότητα της "εξήγησης") και η αιτιολόγηση ήταν "αστοχία υλικού". Δηλαδή, "διορθώνεις την μία αστοχία και βγαίνει άλλη, που δεν σχετίζεται με την πρώτη..." και όλα αυτά στο αυτοκίνητο που πλήρωσα 20.000+ και πήρα στην σύζυγο μου και μπαίνουν τα δύο μου μικρά παιδιά... Είναι προφανές ότι το συγκεκριμένο πρόβλημα ξεπερνά κάθε κακόγουστη φαντασία και δεν συνέβαινε ούτε σε Lada επί υπαρκτού σοσιαλισμού... Βεβαίως, δεν είμαστε οι μόνοι που αντιμετωπίζουμε αυτό το πρόβλημα. Επειδή "η ισχύς εν τη ενώσει", αναμένω τις απόψεις όλων όσων αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα, καθώς ΣΚΟΠΕΥΩ ΝΑ ΚΙΝΗΘΩ ΝΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΩ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ. ΥΓ Περιττό να πω ότι δεν έχουν αυτοκίνητο αντικατάστασης και η γυναίκα μου θα αναγκαστεί να νοικιάσει αυτοκίνητο, την πληρωμή του οποίου θα αξιώσω από την εν Ελλάδι εισαγωγική και/ή την Karenta... ΥΓ 2 Φανταστείτε καμιά 30αριά διαμαρτυρόμενους με τα αυτοκίνητα τους έξω από τα κεντρικά της Kosmocar... Να καταλάβουν ότι είμαστε καταναλωτές, ότι αυτοί ζουν από τα λεφτά μας και ότι έχουμε δικαιώματα κι εκείνοι υποχρεώσεις στα αυτονόητα! ΥΓ 3 Πιθανώς θα πρέπει να ερευνήσει και ο Εισαγγελέας το γιατί δεν έχει γίνει κανονική ανάκληση με τόσα που έχουν γίνει και η Kosmocar κινείται κατά περίπτωση και αφού παρουσιαστεί πρόβλημα...
  6. Παιδιά, τελικά τα πράγματα δεν πήγαν καλά. Την Κυριακή το βράδυ το "άνοιξα" στην Μαραθώνος σε φανάρι (1η - 4η αλλαγή στον κόφτη) και μετά ακουγόταν ένας θόρυβος σαν χαλάρωμα ιμάντα ή ανεμιστήρα. Δευτέρα πρωί το πήγαμε στην Karenta και σήμερα μου είπαν ότι υπάρχει ελλάτωμα στον ΣΤΡΟΦΑΛΟ και ήδη ζήτησαν αντικατάσταση κινητήρα. Σε ερώτηση μου εάν αυτό συνδέεται με την αντικατάσταση των εμβόλων + ελατηρίων μου είπαν πως δεν συνδέονται, γιατί δεν πειράχθηκε ο στρόφαλος κατά τηνα ντικατάσταση που έγινε... Δεν ξέρω τί είναι αλήθεια και τί όχι, πλην όμως πάμε για αντικατάσταση κινητήρα... Βλέπω να κινούμαστε και νομικά, πλέον...
  7. Αυτό το "αγνωστης προελευσης ντουκ" στο Gti της γυναίκας μου ακούγεται αρκετά έντονα πίσω από την δεξιά πλαϊνή κολωνας κυριως σε σταματηματα η κατακορυφες αναπηδησεις (οχι παντα). Ψάχνω να βρω από πού είναι αλλά δεν μπορώ να καταλάβω. Σίγουρα δεν είναι από το σημείο κουμπώματος του πίσω καθίσματος στον "γάντζο" επειδή κάνει ακριβώς τον ίδιο θόρυβο και με το κάθισμα κατεβασμένο. Εοπίσης, δεν είναι από την εταζέρα, επειδή το κάνει και χωρίς αυτήν, όπως ασχέτως του εάν είναι γεμάτος ή άδειος ο χώρος αποσκευών. Καμία ιδέα;
  8. Παιδιά, και της γυναίκας μου που το πήρα εγώ και το "ζόρισα" όταν μάθαμε για το πρόβλημα, άναψε λαμπάκι χαμηλήςε στάθμης σε 450 χλμ αντί για 1.000! ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με το πρόβλημα ο τρόπος στρωσίματος! Όσο περισσότερο το πίεζες, τόσο περισσότερο λάδι έκαιγε! Κοινή διαπίστωση με τον george83, ότι τώρα είναι ομαλότερο χαμηλά και με λίγο καλύτερη κατανάλωση. Πάντως τα λάδια η Karenta σ' εμάς ΔΕΝ ΤΑ ΧΡΕΩΣΕ! Δεδομένης της επίσημης παραδοχής του προβλήματος, να ΑΠΑΙΤΗΣΕΤΕ να γίνει δωρεάν η συμπλήρωση μέχρι την αντικατάσταση των ελατηρίων. ΥΓ Tasb, πήγες για αλλαγή;
  9. Παιδιά, αντιμετώπισα το ίδιο πρόβλημα στο GTI της γυναίκας μου κι έχω κάνει post στο Polo>Προβλήματα με τίτλο "Polo GTI - Σημαντικό πρόβλημα SOS! στις 18.3.2011: " Τέλη Ιανουαρίου παραλάβαμε το GTI. Σήμερα, μετά από 2.598 ήρεμα χιλιόμετρα (μέση κατανάλωση από την παραλαβή 8.2 λίτρα/100 χλμ.) έχουμε ήδη συμπληρώσει τρεις φορές λάδι (στα 1.200 1 λίτρο, στα 2.000 700 ml. και σήμερα ξανά 1 λίτρο), κατόπιν σχετικής ενδείξεως στο MFD!!! Ούτε wankel του RX-8 να ήταν... Μας είπαν από την Karenta ότι εάν το αυτοκίνητο ξαναζητήσει λάδια εντός 1.000 χιλιομέτρων, θα γίνει αντικατάσταση εμβόλων, καθώς υπάρχει σχετική τεχνική οδηγία από το εργοστάσιο ως προς τον συγκεκριμένο κινητήρα (μόνον στην έκδοση του GTI, δηλ. όχι των 150, 160 ή 170 ίππων που φορούν άλλα μοντέλα του Group) για ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΜΒΟΛΩΝ σε περίπτωση που η -αρχικά ανεκτή- κατανάλωση λαδιού δεν σταματήσει μετά τα 3.000 χλμ.! Νομίζω ότι νομοτελειακά δεν θα την αποφύγουμε την αλλαγή... Έχει αντιμετωπίσει κανείς τέτοιο πρόβλημα ή έχει ακούσει τα περί αντικαταστάσεως εμβόλων;" Το τελευταίο post μου εκεί είναι το εξής: " Προσωπικά, θεώρησα ότι η αντικατάσταση κινητήρα είναι περισσότερο πολύπλοκη διαδικασία και άρα πιό επικίνδυνη, ειδικά για να γίνει από οποιονδήποτε τεχνίτη στην Ελλάδα, και προτίμησα την αντικατάσταση ελατηριών ΚΑΙ εμβόλων (επειδή το ελατήριο "κουμπώνει" στο έμβολο και δεν ήθελα να αποσυναρμολογούν και συναρμολογούν). Προτίμησα την λύση αυτή ως "plug and play" κι επειδή ενέχει την ελάχιστη δυνατή επέμβαση και "πασπάτεμα" στον κινητήρα. Σε δύο ημέρες είχαμε παραλάβει. Ωστόσο, συμφωνώ με την λογική της απομείωσης της αξίας του αυτοκινήτου, λόγω του είδους και της έκτασης της επέμβασης και δεν αποκλείω την κίνηση σε επίπεδο νομικό. " Τονίζω τρία πράγματα: 1. Το εργοστάσιο ζητούσε την αντικατάσταση των ελατηρίων. Προτίμησα την αντικατάσταση ΚΑΙ εμβολων για τους λόγους που αναφέρω παραπάνω. 2. Φαίνεται ότι το αυτοκίνητο λειτουργεί καλύτερα (πιό γεμάτο χαμηλά, καλύτερη κατανάλωση, δείτε τις εντυπώσεις μου στο άλλο post). 3. Πιστεύω ότι τίθεται θέμα απομείωσης της εμπορικής αξίας αυτοκινήτου, λόγω του είδους της επέμβασης που έγινε. ΥΓ Συμφωνώ απόλυτα με tasb
  10. Προσωπικά, θεώρησα ότι η αντικατάσταση κινητήρα είναι περισσότερο πολύπλοκη διαδικασία και άρα πιό επικίνδυνη, ειδικά για να γίνει από οποιονδήποτε τεχνίτη στην Ελλάδα, και προτίμησα την αντικατάσταση ελατηριών ΚΑΙ εμβόλων (επειδή το ελατήριο "κουμπώνει" στο έμβολο και δεν ήθελα να αποσυναρμολογούν και συναρμολογούν). Προτίμησα την λύση αυτή ως "plug and play" κι επειδή ενέχει την ελάχιστη δυνατή επέμβαση και "πασπάτεμα" στον κινητήρα. Σε δύο ημέρες είχαμε παραλάβει. Ωστόσο, συμφωνώ με την λογική της απομείωσης της αξίας του αυτοκινήτου, λόγω του είδους και της έκτασης της επέμβασης και δεν αποκλείω την κίνηση σε επίπεδο νομικό.
  11. Ναι και δεν υπάρχει πρόβλημα. ήδη έχει κάνει 1000 χλμ. και είναι εντάξει. Προ αντικαταστάσεως, θα είχε ήδη ανάψει η ένδειξη. Επίσης, η μέση κατανάλωση ανά γέμισμα έχει πέσει από το 8,5 στο 7,8 με 8,0.
  12. Ακολουθείστε το link για να δείτε τί συνέβη στο GTi της γυναίκας μου. Εν ολίγοις, η αυξημένη κατνάλωση οδήγησε σε αλλαγή ελατηρίων κι εμβόλων. Μετά όλα καλά. Το πρόβλημα είναι γνωστό στην VW και το εργοστάσιο έχει εκδώσει σχετική οδηγία. ΜΗΝ ΠΡΟΣΠΕΡΝΑΤΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΕ!! ΠΙΘΑΝΩΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΑΣ!!! http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=45134
  13. Συνήθως, στα διάφορα fora ο καθένας λέει τα προβλήματα του και όχι το πόσο καλό είναι το αυτοκίνητο. Γι' αυτό δημιουργείται η εντύπωση ότι "το χ αυτοκίνητο είναι προβληματικό αφού στο τάδε forum όλο για προβλήματα λένε". Παρά το πρόβλημα με τα ελατήρια, η γνώμη μου είναι ότι το Polo είναι μακράν το καλύτερο στην κατηγορία του και συγκεκριμένα το GTi είναι ό,τι καλύτερο και πληρέστερο μπορείς να πάρεις μέχρι τα 20.000 ευρώ. (μόνη επιφύλαξη ο χώρος αποσκευών, που προσωπικά δεν με ενδιαφέρει επειδή είναι δεύτερο αυτοκίνητο)
  14. Σήμερα το οδήγησα για 21 χιλιόμετρα και πραγματικά λειτουργεί καλύτερα, όχι μόνον χαμηλά αλλά και ψηλά. Επίσης υπάρχει διαφορά και στην ευστροφία του κινητήρα και την προθυμία στο ανέβασμα στροφών. Θα σκεφτόμουν να κινηθώ και νομικά, αλλά αφού η ίδια η κατασκευάστρια διαπίστωσε το πρόβλημα και έχει την λύση, νομίζω ότι θα ήταν υπερβολικό. Κατά την γνώμη μου είναι κάτι σαν "ανάκληση" και πιστεύω ότι όλα έχουν διορθωθεί χωρίς ζημιά στον κινητήρα.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.