Jump to content

geopaokgr

Members
  • Posts

    12
  • Joined

  • Last visited

About geopaokgr

  • Birthday 07/01/1978

User Information

  • Νομός
    Πιερίας

Other Info

  • Car Type
    Passat

geopaokgr's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

2

Reputation

  1. Καλησπέρα σε όλους. Εδώ και λίγο καιρό έχω ένα θεματάκι με το passat μου. Άναψε στην οθόνη η κίτρινη λυχνία EPC και έχει απενεργοποιηθεί μόνιμα το CRUISE CONTROL (Ανάβει ένα θαυμαστικό μόνιμα δίπλα από την ένδειξη του) .Στο συνεργείο που το πήγα και το βάλαμε στον εγκέφαλο έδειξε ως αιτία τον αισθητήρα-διακόπτη του φρένου που στο μοντέλο αυτό βρίσκεται στο χώρο του κινητήρα (κάτω από το δοχείο των υγρών φρένων) και όχι στο πεντάλ του φρένου. Παραγγέλθηκε καινούργιο ανταλλακτικό (ΚΩΔ: 5G0 698 459), περάστηκε, μηδενίστηκε το σφάλμα με το διαγνωστικό και η λυχνία εσβησε και το cruise control δούλευε κανονικά.Μετά από λίγη ώρα οδήγησης δυστηχώς πάλι τα ίδια .Ξανά στο διαγνωστικό με το ίδιο πόρισμα (Bremslichtschalter, unplausibeles Signal), δηλαδή βγάζει προβληματικό το διακόπτη.Έχει μήπως τύχει σε κάποιον το ίδιο πρόβλημα; Προς το παρών ο μάστορας εκτύπωσε την όλη κατάσταση από το διαγνωστικό και θα κάνει μία ερώτηση στην VW στην Γερμανία.Αν κάποιος μπορεί να βοηθήσει........
  2. Για 1800cc, 160hp οι εκπομπές CO2 είναι 180 g/Km.Τα τέλη του 2016 με βάσει τις εκπομπές αερίων είναι 441 Ευρώ.Για το 2017 αναμένουνε τι αλλαγές θα υπάρξουν.
  3. Goodyear βλέπω δεν προτείνει κανένας, ενώ αντιθέτος πολλοί προτείνουν τα Dunlop.Από θέμα πρόσφυσης σε βρεγμένο και άνεση τι λένε;
  4. Καλημέρα σε όλους.Θα ήθελα την γνώμη σας για επιλογή ελαστικού στην παραπάνω διάσταση για passat b6 2.0 fsi.Αυτό που με ενδιαφέρει είναι η ασφάλεια-κράτημα και άνεση και όχι η ταχήτητα και οι επιδόσεις.Είμαι μεταξύ της επιλογής ενός εκ των παρακάτω με σειρά προτίμησης: 1.Dunlop Sport Maxx RT 2.Continental Conti Sport Contact 5 3.Michelin Primacy 3 4.Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 Δεκτή κάθε πρόταση - επισύμανση που θα μπορέσει να με βοηθήσει στην επιλογή του κατάλληλου ελαστικού.Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας.
  5. Καλησπέρα.Από αυτό το τελευταίο έχει αγοράσει κάποιος πληροφορίες για το αυτοκίνητο του;Αν ναι, τι είδους πληροφορίες σου δίνει για παράδειγμα;Θέλω να αγοράσω πληροφορίες οχι για το ιστορικό συντήρησης - επισκευής του αυτοκινήτου αλλά για τον εξοπλισμό και τα άλλα χαρακτηριστηκα του.Αξίζει τον κόπό;Οι πληροφορίες που δίνει για τον εξοπλισμό είναι αυτές που αναγράφει και στο βιβλίο σέρβις (το αυτοκόλλητο με τους τριψήφιους κωδικούς) ή πολλά περισότερα;Ευχαριστώ.
  6. Λοιπόν ρώτησα και έμαθα.Δυστηχώς δεν κερδίζεις τίποτα.Αν πχ είσαι κάτοχος ενός αυτοκινήτου 2000 κ.ε το οποίο έχει τεκμήριο 6.600 ευρώ (από 5 εώς 10 έτη) αναλογεί φόρος πολυτελείας 6.600 * 5%= 330 ευρώ.Αν γράψεις το 50% πχ στην σύζηγο τότε στο εκκαθαριστικό της εφορίας θα φαίνονται 1000 κ.ε και τεκμήριο 3.300 στον καθένα και 115 ευρώ φόρο πολυτελείας στον καθένα.Το αυτοκίνητο παραμένει δίλιτρο και αυτό δεν αλλάζει και η εφορία απλά μοιράζει τους φόρουςκαι τα τεκμήρια ανάλογα με τα ποσοστά συνιδιοκτησίας.Δυστηχώς τον ήπιαμε.
  7. Μετά από σχετικό ψάξιμο στην πιάτσα κατέληξα στο συμπέρασμα ότι δεν αξίζει η αλλαγή πρώτον λόγω κόστους και δεύτερον οτι μπλέκεις άσχημα σε τεχνικές μετατροπές με άγνωστες συνέπειες.Κοινώς δεν ξέρεις τι άλλο θα χρειαστεί αλλαγή ή μετετροπές.Χώρια που οι μάστορες δεν μου γέμισαν και το μάτι ότι είναι γατόνια για μια τέτοιας κλίμακα μετατροπή (και της αντιπροσωπείας συμπεριλαμβανομένης).Οπότε προς το παρών το κρατάμε και κοιτάω να μειώσω (όσο το δυνατόν) το κόστος χρήσης του και βλεπουμε.Και μία ερώτηση μήπως γνωρίζει κάποιος:Αν γράψω το μισό π.χ αυτοκίνητο στην σύζηγο και φαίνεται ότι έχω πάνω μου 1000cc αντί για 2000cc θα πληρώσω φόρο πολυτελείας;Ή θα μοιραστεί στο μισό;Τουλάχιστον να γλυτώσουμε αυτά.
  8. Αν η τιμή που θα βρω για την μετατροπή είναι σε λογικά πλαίσια θα το μετατρέψω.Γιατί και χωρίς καθόλου χλμ το χρόνο μου κοστίζει 1400 Ευρώ για τις βλακείες τους + τεκμήριο.Το θέμα μου είναι αν γίνεται και είναι σχετικά εύκολο τεχνικά αλλά δεν βλέπω να γνωρίζει κάποιος τι περίπου συμβαίνει.Είναι κάτι εύκολο να γίνει αυτή η αλλαγή κινητήρα ή θα μπλέξουμε ασχημα;Οσο για τον φίλο Cj Georgio παραπάνω συμφωνώ καλά να πάθουμε για ότι έρθει...
  9. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.Στην Γερμανία πόσο παραπάνω από 6.000 - 7.000 Ευρώ να πιάσει δηλαδή;Πάντως σε τέτοια τιμή για ένα αυτοκίνητο που αγοράσθηκε 35.000 Ευρώ και είναι καινούργιο (55.000Κm) δεν το δίνω.Καλύτερα να το κάνω κοτέτσι που λέει και ένας φίλος. Αν πάλι μπορέσω κάποια στιγμή να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο 1.6 fsi ή 1.4 tsi θα βάλω σε αυτό όλα τα extra του δίλιτρου (φώτα,καθίσματα κτλ) και μπορεί να το κρατήσω και για ανταλακτικά.Πάντως την λύση της αλλαγής κινητήρα δεν βλέπω να την προτείνει κανείς ή να έχει κάποια άποψη επ' αυτού;
  10. Καλημέρα σε όλους.Μετά από πολύ καιρό που διαβάζω με μεγάλο ενδιαφέρον τα όσα γράφονται στο forum αποφάσισα να γράψω και εγώ για να μοιραστώ τον πόνο μου.Είμαι δυστηχώς κάτοχος ενός PASSAT 2.0L FSI.Το ''δυστηχώς'' δεν αναφέρεται στην ποιότητα ή σε κάποιο προβλημα που αντιμετωπίζω με το αυτοκίνητο μου αλλά σε αυτά που καλούμε να πληρώνω στο κράτος επειδή κατέχω ένα τέτοιο αυτοκίνητο (τέλη κυκλοφορίας, ασφάλεια, τεκμήρια και από χθες το βραδυ άκουσα ότι επανέρχεται και ο φόρος πολυτελείας από το 2014 για ατοκινητα άνω των 1925κ.ε).Επειδή δεν μου πάει η καρδιά να το δώσω για ένα κομμάτι ψωμί, προσπαθώ να σκεφτώ τρόπους να μειώσω το κόστος χρήσης του.Ένας τρόπος που σκέφτηκα και εδώ θα ήθελα την βοήθεια όλων σας είναι αν μπορώ να αλλάξω τον κινητήρα που διαθέτω με έναν 1,6l FSI ή 1.8 TSI;Καταρχήν είναι τεχνικά δυνατόν; Και έπειτα πόσο υπολογίζεται χοντρικα να κοστίσει; Έχετε κάτι παρόμοιο υπόψη σας;Ευχαριστώ εκ τον προτέρων για κάθε απάντηση σας.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.