Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

makisg4

Members
  • Content Count

    169
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

makisg4 last won the day on December 2

makisg4 had the most liked content!

Community Reputation

22 Excellent

About makisg4

  • Rank
    VWClub Member

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

User Information

  • Νομός
    Μη ορισμένος

Other Info

  • Car Type
    Passat CC

Recent Profile Visitors

5,208 profile views
  1. Αφου και εγω αντιμετωπισα το προβλημα, εβγαλα τον διακοπτη και τον καθαρισα με καθαριστικο επαφων. Για κανα 6μηνο ολα καλα αλλα τωρα τελευταια παλι αρχισε να μου κανει κολπα. Επικοινωνησα με την αντιπροσωπεια για να αγορασω καινουργιο διακοπτη και μου ειπαν 50-60 ευρω!!!!!!! ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ!!! Μπηκα σε γνωστο σαιτ με ανταλλακτικα αυτοκινητων και βρισκω διακοπτες 15-20 ευρω με τα μεταφορικα. Απλα θα ηθελα αν ξερει καποιος να μου πει ποια μαρκα να διαλεξω ως πιο αξιόπιστη ή αν ξερει απο την δικια του πειρα. Οι μαρκες που βρηκα ειναι: BUGIAD, ERA, TOPRAN, FEBI(BILSTEIN), VEMO, MAXGEAR, METZGER και SWAG. Έχει κάποιος άποψη;
  2. Δεν το εχω δοκιμασμενο ο ιδιος, ομως απο αυτα που εχω διαβασει αυτη η εντυπωση μου εχει μεινει, σε αυτο το συμπερασμα εχω καταληξει. Οσο για τα αξιοπιστα τι να σου πω... Ας μιλησουν αυτοι που εχουν φορεσει προγραμματα
  3. Αυτο που ξερω εγω ειναι οτι με προγραμμα σε συνθηκες ανοικτου δρομου θα εχεις καποια μικρη μειωση καταναλωσης περι το 1 λιτρο/100χλμ αλλα θα έχεις μια αντιστοιχη αυξηση της καταναλωσης σε συνθηκες εντος πολης... Επομενως κρινεις και αποφασιζεις...
  4. Τις τελευταίες μέρες μου παρουσίασε και μένα το πρόβλημα καθώς μου έβγαλε 3-4 φορές την ένδειξη στο ταμπλό και έπρεπε να σβήσω και να ξαναξεκινησω τον κινητήρα. Είπα πριν καταλήξω σε αντικατάσταση του διακόπτη να δοκιμάσω να τον καθαρίσω. Κατ' αρχήν να πω ότι για να τον βγάλεις τον διακόπτη δεν χρειάζεται να βγάλεις και τον διακόπτη των φώτων αφού πρόσβαση για να σπρώξεις τον διακόπτη του χειρόφρενου έχεις και από το ντουλαπάκι δίπλα από την πόρτα που είναι η ασφαλειοθήκη. Και κατέληξα εκεί καθώς τον διακόπτη των φώτων δεν μπόρεσα να τον βγάλω. Τέλος πάντων αφού κατάφερα να βγάλω τον διακόπτη τον άνοιξα προσεκτικά από πίσω και έριξα μέσα καθαριστικό σπρέι επαφών, γιατί wd40 δεν έπαιζε. Τον έκλεισα τον σύνδεσα και τον δοκίμασα εκείνη την ώρα και όλα ήταν μια χαρά. Σήμερα που το ξαναδοκίμασα παρατήρησα ότι δουλέυει πλέον μια χαρά ΑΛΛΑ όταν τον πιέζω δεν κάνει εκείνο το χαρακτηριστικό "κλακ". Δουλέυει κανονικά τον νοιώθω όπως πριν κατά την πίεση όμως είναι αθόρυβος χωρίς αυτή την αίσθηση της "σκάλας" που είχε όταν και έκανε τον χαρακτηριστικό ήχο. Λέτε να του έκανα καμιά ζημιά ή να ξεκούμπωσε τίποτα μέσα και να τον πάρω στο χέρι; Άλλαξε κανείς διακόπτη πρόσφατα να με προϊδεάσει για την τιμή του αν δω τα χειρότερα; Και κάτι ακόμα: ξέρουμε τι μάρκα είναι το μανισιο γιατί βρίσκω διάφορα; UPDATE: Μετά από 2-3 μέρες χρήσης τελικά φαίνεται να επανέρχεται στην αρχική του κατάσταση και μάλιστα να δουλεύει πολύ καλύτερα από ότι πριν την επέμβαση καθαρισμού.... Είδωμεν...
  5. Αποψη μου οτι αυτο το αμαξι το αλλαζεις μονο για το arteon ή για καποιο mercedes c class και πανω που σημαινει 40.000€ + ... Αρα αν δεν εχεις καποιο ιδιαιτερο προβλημα δεν το αλλαζεις.... Αποψη μου παντα. Φιλικα!
  6. Υπαρχει ενα κενο στην πλατη του ντουλαπιου και θα το περασω απο εκει και θα το σταθεροποιησω καπως. Μόνο η κωδικοποίηση με απασχολεί αλλά απ'όσο καταλαβαίνω μονο η δοκιμή θα μας πείσει... Αλλιώς θα πάνε χαμένα 4-5 ευρώ...
  7. Αυτό θα χρειαστεί να βρω τρόπο να περάσω τα καλώδια από το ταμπλό στην κονσόλα και βλέπω να γίνεται χαμός. Ενώ το άλλο το τραβάς δίπλα στο ντουλαπάκι και είναι μια χαρά. Απλά δεν ξέρω αν θα χρειαστεί και κωδικοποίηση μετά...
  8. Αυτό το καλώδιο είναι πιθανόν να παίζει στο rcd 510 του 2009 χωρίς να χρειάζεται κάποιο προγραμματισμό; https://www.ebay.com/itm/USB-Cable-for-VW-Skoda-Seat-RCD300-RCD510-RNS210-RNS510-RNS850/113128586864?_trkparms=aid%3D111001%26algo%3DREC.SEED%26ao%3D1%26asc%3D20160908105057%26meid%3D586ab0c6fa544fe9a68e6d8d56718971%26pid%3D100675%26rk%3D1%26rkt%3D15%26sd%3D113128586864%26itm%3D113128586864&_trksid=p2481888.c100675.m4236&_trkparms=pageci%3A79ff8bdd-f713-11e8-ad24-74dbd1802791|parentrq%3A74c597a41670a68811217d9cfff836e1|iid%3A1
  9. Το ιδιο προβλημα αντιμετωπιζα και εγω οταν το αγορασα το αμαξι. Ως δια μαγειας αποκατασταθηκε απο μονο του και δεν με ξαναπασχολησε.....
  10. geoioa εχεις εντοπισει ποια ειναι η διαφορα μεταξυ των δυο εκδοσεων του ανταλλακτικου? Υπαρχει καποια διαφορα στο σημειο που ενωνονται το κατω με το πανω μερος? Εσου ειναι ευκολο να ανεβασεις καποια φωτο του συγκεκριμενου σημειου?
  11. Ευχαρισω πολύ Φιλε μου. Η τιμη των ανταλλακτικών στην αντιπροσωπεια είναι 70 ευρω το κομματι
  12. τελικα δηλαδή οι κωδικοι που μαλλον δινουν λυση είναι οι: 3C8 854 545 L / 3C8 854 546 L για τις πισω πορτες και οι: 3C8 854 543 J / 3C8 854 544 J για τις μπροστα? Εχει κανει καποιος ερευνα αγορας για το κοστος τους? Και ξερει κανεις αν μπορουν να αντικατασταθουν ευκολα ή χρειαζεται μαστορας?
  13. Απροβληματιστο, καλοταξιδο και να το χαιρεσαι με υγεια. Και αν επιθυμισεις καμια βολτα με καποιο ομορφο αμαξι, εδώ ειμαστε ολοι εμεις....
  14. Σιμο θεωρητικα παντα, γιατι δεν μπορουσα να είμαι πανω από το αμαξι και να το εξασφαλισω, η κολλα μπηκε ετσι ώστε να αποτρεπει την εισροή νερου πισω από το λαστιχο. Το κερι δεν το σκεφτηκα καθολου, αν και μου φαινεται πολύ καλη λυση. Τελοσπαντων θα δειξει....
  15. Εμένα πάντως η τοπική αντιπροσωπεία μου το επιδιόρθωσε χωρίς χρέωση. Για να λέμε και τα καλά. Βέβαια νομίζω ότι το "χρεώθηκε" η ίδια και όχι η κεντρική αντιπροσωπεία, και αυτό γιατί παίζει και μια σχετική προσωπική γνωριμία. Ξηλώθηκαν όλα, τρίφτηκαν, ασταρώθηκαν, βάφτηκαν και ξαναμπήκαν τα λάστιχα με χρήση κόλλας έτσι ώστε να μην συγκρατεί νερό στα σημεία εκείνα. Τώρα τι αποτέλεσμα θα έχουμε δεν ξέρω.... Ελπίζω να πάει καλά.
×
×
  • Create New...