Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

dimitris91

Members
  • Content Count

    80
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About dimitris91

  • Rank
    VWClub Member

Other Info

  • Car Type
    Polo 9N

Recent Profile Visitors

1,787 profile views
  1. dimitris91

    Polo R

    Τελικά μάλλον αυτή η ιπποδύναμη σε αυτό το πλαίσιο χρειάζεται καλύτερη διαχείριση η οποία παρέχεται από την 4κίνηση! Για να δούμε... http://www.autoblog.gr/2012/12/31/volkswagen-polo-r-could-get-four-wheel-drive/
  2. dimitris91

    Vw Polo Gti 2010

    χαχαχα! γεια σου ρε ερωτιάρη συμπρωτευουσιάνε! Το ότι δεν καίγεσαι να το πουλήσεις το διάβασα μετά από την ανάρτηση του ποστ μου καθώς μάλλον το συντάσσαμε την ίδια στιγμή. Για 'μένα λάθος κίνηση αυτό το αμάξι για δεύτερο αμάξι, καθώς με το 1.2 TSi θα είχες ακόμα 2 λίτρα εξοικονόμηση στα ταξίδια, καλύτερη μεταπώληση και λιγότερα λεφτά στην αγορά...αλλά οκ εφόσον το πήρες! Τα προβλήματα δεν έχουν βγει ακόμα...και αν είσαι προκατειλημμένος συγχώρεσε με αλλά πρόκειται για στατιστικές. Τώρα για τον φίλο σου, που δίνει αυτό το ποσό μετρητά...τι να σου πω! δεν ξέρω και την οικονομική σου κατάσταση και δεν θέλω να παρεξηγηθώ.
  3. dimitris91

    Vw Polo Gti 2010

    Χρόνια πολλά φίλε μου! Η τιμή είναι "σωστή" όσο και αν δεν σου αρέσει! Είμαστε στην Ελλάδα του 2012, το αμάξι (γενικά) ανέκαθεν ήταν ένας "τρύπιος κουμπαράς" και από τη στιγμή που το παίρνεις από την αντιπροσωπία "χάνεις" 3000 ευρώ. (μου το έχουν πει όταν έπαιρνα με τον πατέρα μου το καινούργιο οικογενειακό μας). Επίσης μην ξεχνάς ότι είναι και ένα "προβληματικό" μοντέλο (στο θέμα με τα λάδια και το DSG) οπότε το κάνει δυσκολότερο στην μεταπώληση του. Συμπέρασμα δικό μου...θα το πουλήσεις πιο εύκολα από το να το βάλεις 16000 ευρώ (λόγω του ότι είναι ενός χρονών και σου φένεται καινούργιο), κάτι το οποίο κάνουν όλοι και έχουν την αγγελία τους 1 χρόνο στο *μη επιτρεπόμενο @ URL* ! Εγώ παρόλα αυτά πιστεύω πως αν βρεθεί κάποιος σήμερα να σου δώσει 10.000 ευρώ μετρητά, να είσαι ευχαριστημένος.
  4. dimitris91

    Polo R

    Φίλε μου δεν πιστεύω σε καμία περίπτωση οτι ένα Γερμανικό αμάξι θα χαρακτηριστεί "SaxoRallo"! Μην ξεχνάς οτι αυτοί οι κουβάδες δεν είχαν ιδέα από ηλεκτρονικά συστήματα εφστάθιας και δεν τολμούσαν να ακουμπήσουν τον τόνο... Η δικιά μου γνώμη είναι πως έπρεπε να χρησιμοποιηθεί τετρακίνηση! Ο δίλιτρος κινητήρας ήταν δεδομένος μόνο και μόνο από την κατηγορία R που εντάσσεται το αυτοκίνητο. Το ότι δεν μας συμφέρει εμάς εδώ στην Ελλάδα είναι άλλο θέμα το οποίο δεν πολυκαίει τους Γερμανούς... Παρόλα αυτά εγώ επιμένω στην άποψη μου, ότι κάποια στιγμή πρέπει να αναπτυχθεί ένας καινούργιος κινητήρας 1.6 TSi για τα γρήγορα μοντέλα του γκρουπ. Ο 1.8TSi του γκρουπ πλέον άλλαξε και αποδίδει 180 άλογα με πιο οικολογικό χαρακτήρα. Και για 'μένα θα ήταν πιο σώφρον να χρησιμοποιηθεί αυτός ο κινητήρας ο οποίος με ένα Remap παίζει safe στα 210 άλογα.
  5. dimitris91

    Polo 1.2 Tsi

    Φίλε δεν έχω το αμάξι σου αλλά 2 γενιές προηγούμενο. Ξέρω ότι τα λάδια είναι "η ζωή" του αυτοκινήτου...άρα τα σέρβις πρέπει να τα κάνεις κανονικά είτε λόγω χιλιομέτρων είτε λόγω χρονολογίας. Επίσης τα 2 χρόνια εγγύησης είναι της αντιπροσωπίας για τα μηχανικά μέρη. Τα επιπρόσθετα χρόνια ασφάλισης είναι από ασφαλιστικές εταιρίες που συνεργάζονται με την αντιπροσωπία αλλά δεν καλύπτουν κάποια αναλώσιμα...πρόσεξε καλά τα "ψηλά γράμματα"!
  6. dimitris91

    Vw Polo Gti 2010

    Η AUDI "φοράει" στο καινούργιο Α3 έναν καινούργιο κινητήρα 1.8TFSi 180hp με άριστη θερμική και καταναλωτική συμπεριφορά, και 180 άλογα από τα 1800cc. Αυτός είναι πιθανότατα ο "σωστός" κινητήρας και για το γρήγορο πολάκι...μακάρι να δει το post μου ο CEO του VAG!
  7. dimitris91

    Polo R

    Παραθέτω 2 επιπλέον φωτογραφίες που παρέλειψα στο άρθρο.
  8. dimitris91

    Polo R

    Καλησπέρα, σήμερα διάβασα μία επίσημη ανακοίνωση για την παραγωγή του Polo R (street edition) και θέλησα να την μοιραστώ μαζί σας. Μηχανικά φορά τον 2.0-λιτρο TSI κινητήρα απόδοσης 220 ίππων με 350 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 6,4 δευτερόλεπτα με τελική ταχύτητα 243 χλμ/ώρα. Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο που στέλνει την κίνηση στους μπροστά τροχούς. Στιλιστικά φορά νέο bodykit εμπνευσμένο από αυτό του αγωνιστικού WRC, αποτελούμενο από νέους προφυλακτήρες, αεροτομή, διαχύτη, σπορ αναρτήσεις και ζάντες 18″. Τα φρένα του αποτελούνται από δίσκους 16″ μπροστά με μπλε δαγκάνες και στον βασικό εξοπλισμό διαθέτει τα Bi-Xenon φωτιστικά σώματα. Το Polo WRC Street είναι βαμμένο σε λευκό χρώμα με μπλε και ασημί λεπτομέρειες, στα χρώματα του αγωνιστικού, και στο εσωτερικό διαθέτει σπορ bucket καθίσματα επενδυμένα με δέρμα και Alcantara με μπλε και ασημί ραφές, νέο πίνακα οργάνων και νέο τιμόνι επενδυμένο με μαύρη Alcantara ενώ πάνω του υπάρχει και το λογότυπο του WRC. Θα περάσει σε περιορισμένη παραγωγή 2.500 αυτοκίνητων με τις πωλήσεις του να ξεκινούν από τις 11 Δεκεμβρίου του 2012 με τα πρώτα αυτοκίνητα να παραδίδονται τον Σεπτέμβριο του 2013. Δυστυχώς ο κινητήρας δεν ανταποκρίνεται στα Ελληνικά δεδομένα πλέον (λόγω υψηλού κυβισμού) αλλά δεν ισχύει αυτό βέβαια για την πλειοψηφία! Προσωπική μου άποψη: Ένα πολύ ωραίο sport αυτοκίνητο μεσαίας κατηγορίας το οποίο αν ερχόταν με τον φημολογούμενο 1.6 TSi κινητήρα, θα έκανε ρεκόρ πωλήσεων στο sport καταναλωτικό κοινό του γκρουπ. Οποιοσδήποτε έχει να προσθέσει κάτι νεότερο(επίσημο), είναι ευπρόσδεκτο.
  9. Πολύ ενδιαφέρον και αναμενόμενο θα έλεγα...μπορεί να μην έχει τα "μπαμ" του 8-βάλβιδου αλλά θα έχει άλλη άνεση στην εθνική οδό! Άντε να έρθει Ελλάδα, να κυκλοφορήσει 3-4 μήνες να ακούσουμε εντυπώσεις...μπας και αλλάξουμε αμάξι
  10. Φίλε μου σε ευχαριστώ, και έχω να πω οτι είναι γνωστα τα Focal, όπως και τα Hertz για την ποιότητα τους. Μου έχουν πει και άλλοι οτι χωρίς ενισχυτή δεν αξίζουν τα καλά ηχεία και αν μπω στο τρυπάκι, σίγουρα θα μπει και ενισχυτής...το θέμα είναι η αρχή! Αν δεν έχεις πρόβλημα, inbox me να μιλήσουμε πιο συγκεκριμένα για καταστήματα-τιμές-μοντέλα. Περιμένω και άλλες προτάσεις από τα μέλη με συγκεκριμένα μοντέλα ηχείων και ενισχυτών...
  11. Καλησπέρα παιδιά, έχω το polo 9n 10/2002 5D και θέλω να αλλάξω ηχεία στις πόρτες χωρίς πρόσθετες περικοπές ή προσθήκες...απλά αντικατάσταση στις υπάρχουσες υποδοχές. Μπορώ να έχω κάποιες προτάσεις με συγκεκριμένα μοντέλα που έχουν μία "κλήση" στη House & Deep-House μουσική? (Η πηγή μου είναι η Pioneer DEH-2100UB, και δεν θα προστεθεί SUB. Ισως αργότερα ένας τετρακάναλος)
  12. Καλησπέρα παιδιά! Αν κάποιος πήγε σήμερα στην έκθεση και δει το θέμα συζήτησης, ας μου πει αν έχουν φέρει το Polo BlueGT. Ευχαριστώ!
  13. dimitris91

    Polo Gt

    Παιδιά όντως το αμαξάκι είναι κάτι σαν Value for money...είχα στείλει ένα μήνυμα στην VW Ελλάδος και μου είχαν πει ότι θα ξεκινήσει να πωλείται από τον Νοέμβρη. Μην κάνετε το λάθος όμως να μπείτε σε κάτι πιο γρήγορο γιατί τότε θα σας μπουν αμφιβολίες...
  14. dimitris91

    Vw Polo Gti 2010

    Hello! Εχουμε καποιο νεο σχετικα με τα καινουργια μοτερ που θα ερχοντουσαν τον ιουλιο 2012 και δεν "θα εκαιγαν" ?
  15. dimitris91

    Polo 1.2 Tsi

    Φιλε Arkiou ρωτας σαν να "εκλεισες" αμαξι στα τυφλα! καλοριζικο και πες μας την γνωμη σου τελικα!! Για το θεμα που τεθηκε με το αναμα-σβησημο, στην αρχη θελει να πεσουν οι στροφες απο 1000+ στις 800-850 και ξεκινας . Στο τελος, αν δεν το εχεις "ανοιξει" , το κλεινεις κανονικα και εχει συστημα που κυκλοφορουν τα υγρα του οσο χρειαζεται για να κρυωσει η τουρμπινα φυσιολογικα και να μην "κρυπαρει" . Γενικα ομως το 1.2 TSi δεν ανεβαζει τρελες ροπες αρα και θερμοκρασιες για να φοβασαι να το κλεινεις κατευθειαν. Οι Γερμανοι σκεφτονται πριν απο εμας, για εμας!
×
×
  • Create New...