Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

George 27

Members
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About George 27

  • Rank
    VWClub Member

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Polo 6C

Recent Profile Visitors

402 profile views
  1. Καλησπέρα φίλε μου, Σ ευχαριστώ για την αναφορά. Γνωρίζω τη μέθοδο όπως την αναφέρει και ο Yiannis_2 πιο κάτω με το φωσφορούχο υγρό το οποίο με ένα φακό δείχνει τη διαρροή. Δεν το κάναμε επειδή ο μηχανικός φάνηκε βέβαιος για το πρόβλημα, λόγω του ότι το έχει συναντήσει σε αρκετά ακόμη αυτοκίνητα με τον ίδιο τύπο ψυγείου, και επειδή μου είπε πως αν είναι αυτό το θέμα θα μου αντέξει το φρέον μέχρι του χρόνου τετοιο καιρό. Έτσι, είπα να πάρω το ρίσκο και να μη μπω σε περαιτέρω διαδικασία. Αν το ξανακάνει και μου χάσει το φρέον σαφώς και θα δοκιμάσω πρώτα τη μέθοδο με το υγρό αυτό για να μην πεταξω 200 ευρώ άδικα .
  2. Σωστός.. υπάρχει σίγουρα διότι και εμένα δεν κόμπλαρε ο συμπιεστής λόγω του ότι δεν είχα καθόλου φρεον.. Σε παλαιότερου τύπου κλιματιστικά λειτουργεί ο συμπιεστής ακόμη και χωρίς φρέον και έρχεται μόνο ο αέρας του ανεμιστήρα στην καμπίνα..
  3. Καλησπέρα φίλε μου, Δυστυχώς δεν μπορώ να σου πω για το φρέον μόνο πόσο έδωσα γιατί έκανα και άλλη δουλειά στο συνεργείο. Συνολικά πάντως για : 4.3lt Castrol Edge Titanium 5w-30, Φίλτρο Πετρελαίου Mann, Φίλτρο Λαδιού Hengst, Πλήρωση φρέον σχεδόν πλήρης 500 γρ. (είχε χαθει πλήρως) Εργατικά έδωσα 130 ευρώ. Υπολογίζω λοιπόν πως το φρέον έκανε 30-40 ευρώ
  4. Κατ' αρχάς σε ευχαριστώ για τον χρόνο σου φίλε μου. Δοκίμασα βήμα βήμα όσα μου είπες, εν τέλει το κομπρεσέρ δεν κόμπλαρε με τίποτα.. Το συνδύασα ωστόσο με το ετήσιο σερβις και το πήγα στον μηχανικό... εκεί βρήκαμε ότι είχε χάσει όλο το φρέον το σύστημα και γι αυτό και δεν έπαιρνε καθόλου μπροστά το κομπρεσέρ.. συμπλήρωσαμε το φρέον που έλειπε, σχεδον όλο δηλαδή και τώρα δουλεύει μια χαρά ... Μου είπε ωστόσο ο μηχανικός ότι θέλει αλλαγή το ψυγείο του air condition (απλο εκεί χάθηκε το φρέον)... Αλλά θα με βγάλει κάνα χρόνο ακόμα μέχρις ότου μου ξαναχασει το φρέον ,και οτι έχουν βγάλει το συγκεκριμένο θέμα πολλά αυτοκίνητα του μοντέλου μου
  5. Καλησπέρα σας φίλες και φίλοι, Kάτοχος vw polo 6c 1.4 tdi bluemotion 2015. Πάνω που έπιασαν οι καλές ζέστες και χρειαζόμαστε τον κλιματισμό, πάω να τον ανοίξω, και .. τιποτα. Το αυτοκίνητο έχει χειροκίνητο air condition και όχι ψηφιακό με την οθόνη. Το λαμπάκι ανάβει κανονικά στα χειριστήρια, αλλά το κομπρεσσερ δεν κομπλάρει/ξεκινάει , συνεπώς φυσάει αέρα κοπανιστό. Τσέκαρα γρήγορα τις ασφάλειες οπτικά κάτω από το τιμόνι και στον χώρο του κινητήρα αλλά δεν βρήκα κάτι. Μήπως γνωρίζει κάποιος ποια είναι η ασφάλεια για το κομπρεσσέρ του air condition ή άλλη πιθανή αιτία του προβλήματος? Ελπίζω να μην πάω για αλλαγή κομπρεσσέρ ... Επίσης αν κάποιος έχει αντιμετωπίσει κάτι αντίστοιχο θα ήταν πολύτιμη η αναφορά του. Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων
  6. Εννοείται παιδιά συμφωνω με ο,τι λέτε. Σέρβις δεν έχω κάνει βέβαια ο ίδιος διότι το αμάξι το πήρα μετά από γενικο σέρβις φίλτρα λαδιού πετρελαίου καμπίνας τα πάντα. Από κει και έπειτα το αμάξι έχει κάνει τα σέρβις του μια φορά τον χρόνο στην αντιπροσωπεία της vw κατά μέσο όρο κάθε 20.000 χλμ. Περισσότερα δεν μπορούμε να ξέρουμε στα μεταχειρισμένα γι αυτό και είναι Ρίσκο η αγορά τους ....και μια στιγμή αρκεί να είχε ανεβάσει θερμοκρασία για 5 λεπτά και να το δούλεψε ο άλλος προκειμένου να εμφανίζει προβλήματα. Εν πάση περιπτώσει εγώ πήρα εγγυηση 1 χρόνου για κινητήρα και κιβώτιο και βλέπουμε..
  7. Ναι δεν ενδιαφέρομαι για κάτι περισσότερο περα από τον προγραμματισμό του εγκεφάλου. Νομίζω είναι στάνταρ το πρόγραμμα για τον κινητήρα αυτόν στα 115 αλογα. Το μόνο που φοβάμαι είναι μεταγενέστερα προβλήματα κυρίως λόγω του ότι τα diesel δεν είναι φθηνά στις επισκευές.. γι αυτό ελπίζω να ακούσω γνώμες απο ατομα που εχουν βαλει προγραμμα για προγραμματιστές που είναι αξιόπιστοι για να αποφυγω εκπλήξεις στο μέλλον..
  8. Κατ'αρχάς σε ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου φίλε Βασίλη. Εννοείται πως εξαρτάται από τη δουλειά που θα σου κάνει ο προγραμματιστής αν θα σου βγάλει προβλήματα.. Εσύ έχεις κάνει κάτι αντίστοιχο με αυτό πού θέλω κι εγώ; Έχεις να μου προτείνεις αξιόπιστες εταιρίες που έχουν ασχοληθεί με τον κινητήρα αυτόν προκειμένου να γίνει σωστή δουλειά;
  9. Καλησπέρα σε όλους, Εδώ και έξι μήνες είμαι κάτοχος ενός vw polo 1.4 tdi bluemotion 75ps , και σκέφτομαι να το βελτιώσω λίγο στα άλογα και ροπή δια μέσω του εγκεφάλου, χωρίς περισσότερες αλλαγές όπως εξάτμισεις, αφαίρεση dpf κλπ. . Δεν έχω κάνει κάποια ιδιαίτερη έρευνα αλλά έχω διαβάσει ότι ανεβαίνει περίπου στα 115 άλογα και 285 κιλά ροπής στο πρώτο στάδιο της αναβάθμισης για το οποίο και ενδιαφέρομαι και όχι για κάτι περισσότερο. Θα μπορούσατε να μοιραστείτε μαζί μου τις εμπειρίες σας κυρίως άτομα με τον ίδιο κινητήρα. Πώς γίνεται η αναβάθμιση, τι κόστος έχει, πού μπορεί να γίνει, και πώς έχει εξελιχθεί το όχημα σας μακροπρόθεσμα μετά την αναβάθμιση, έχει βγάλει προβλήματα ; Γενικά ενδιαφέρομαι για μία αξιόπιστη και όσο το δυνατόν δοκιμασμένη αναβαθμιση για να μην εχω προβλήματα με το αυτοκίνητο. Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας και καλές βόλτες !!
×
×
  • Create New...