Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

STY

Members
  • Content Count

    84
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About STY

  • Rank
    VWClub Member
  • Birthday 04/28/1983

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5
  1. Απο φρενα εχουμε για μπροστα απο S3 700ευρω,αλλα υπαρχουν κ απο porche cayenne 6-πιστονα 900ευρω (μικρη διαφορα στα χρηματα) στα πισω φρενα ακομα δεν ξερω τι θα βαλω,δε εχω ψαξει καθολου. Για αναρτηση μαλλον παω σε PSS10,αλλα απο εξωτερικο περιπου 1500 ευρω Κ για εξατμιση;;Εδω εχω ενα μικρο προβλημα....ΔΕΝ υπαρχει περιπτωση να κανει θορυβο,με τιποτα!Λιγο πιο πανω απο τον μαμα ηχο ειναι το οριο μου! Δε θελω να ειναι ειναι μονομπουκη θελω να καθεται κανονικα στον προφυλακτηρα,κ δε με ενδιαφερουν τα καζανακια ποσα θα ειναι,αν θα ειναι! Οσο για το μοντελο του κινητηρα ακομα δεν ξερω τι θα ειναι... κ οι δυο μου ειπατε κατι διαφορετικο...ο ενας τεκμηριωσε το γιατι,γιατι φιλε Σαββα προτεινεις αυτον;; Τα πραγματα θα ερθουν απο Γερμανια κ καποια αλλα απο ελλαδα.
  2. 12/05 ειναι το αμαξι...για μοτερ απο golf θα παω σιγουρα(κ μετα ερχονται κ οι αλλαγες) για να ειμαι σιγουρος οτι θα κουμπωσουν ολα σωστα κωδικος κινητηρα (AXX BWA) Σε ποιο πακετο αναφερεσαι για τα brembo;Απο αναρτηση μαλλον παω για PSS10 απο το εξωτερικο γιατι εδω στην ελλαδα νομιζουν οτι πουλανε χρυσαφι!
  3. Καλα φανταστηκες... Σασμαν,πλεξουδα,εγκεφαλος,μοτερ,ημιαξονια... περιπου 3000 ευρω... Η τοποθετηση θα γινει απο εμας σε συνεργειο που φτιαχνει VW,αλλα ειναι φιλος!
  4. Αφου περασαν αρκετα χρονια,δεν παει αλλο,οι τιμες επεσαν κ σε λιγες μερες θα ξεκινησω τη μετατροπη. Οπως γραφω κ πιο πανω απο 1,6 που ειναι σημερα θα γινει 2,0 gti. Διαβασα αρκετα στο θεμα των φρενων κ επειδη δεν κατεληξα καπου θα ηθελα καποιες γνωμες σχετικα με το τι προτεινετε κ να ειναι δοκιμασμενο.το αυτοκινητο φοραει 18αρες ζαντες απο gti. Επισης στο θεμα της αναρτησης σκεφτομαι για KW variant 2,αλλα κ παλι οι γνωμες σας ειναι ευπροσδεκτες! Μη βιαστειτε να μου πειτε οτι δεν αξιζει... μετατροπη περιπου λιγο κατω απο 3000 ευρω,φρενα δεν εχω ακομα επιλεξει οπως κ αναρτηση ακομα το ψαχνω. Το αμαξι αυτο θα το κρατησω ακομα για αλλα 5-8 χρονια δεν εχει κατι παραπανω να μου δωσει το 1,6 μοτερ...εχει κ 260000χλμ. Να σημειωθει οτι ηδη φοραει αντιστρεπτικες απο gti (μπρος-πισω) Δεκτες ολες οι προτασεις κ οι συμβουλες σας ευχαριστω πολυ!
  5. Ναι,οκ,αναψε λαμπακι κιτρινο κ μετα κοκκινο...με 120 πηγαινα,σταθερα κ χαλαρα...''χαζευοντας που λενε'' δεν περιμενω οτι θα γινει κατι... οταν ενιωσα οτι δεν εχω γκαζι...σε καποιο σημειο νεκρωσε...ηταν τοτε που αναψε κ το λαμπακι κιτρινο κ μεχρι να κοψω εβγαζε καπνους κ ειχε γινει κοκκινο...
  6. κ σε αυτη την περιπτωση,εαν ειναι ετσι οπως τα λες,τι να κανω;τι να ισχυριστω;
  7. Κατι αλλο να σημειωθει οτι το gt δεν εχει θερμοκρασια...οποτε δεν μπορω να τη δω...(μονο ηλεκτρονικα απο τον κλιματισμο,αλλα εκεινη την ωρα...) 970....καινουργια λαδια,ενα μικρο ελεγχο κ κατι αλλα που χρειαζοντουσαν για το καινουργιο μοτερ,φυσικα η εργασια ειναι τα περισσοτερα(αν θυμαμαι καλα περι τα 670ευρω ηταν τα εργατικα)
  8. Λενε οτι το ζορισα....κ επρεπε να σταματησω αμεσως μολις μου αναψε το λαμπακι της μπαταριας....αμεσως σταματησα...με 120-130 πηγαινα κ εκτη σχεση στο κιβωτιο...εσυ στην εθνικη μπορεις να σταματησεις αμεσως;Σταματησα μετα απο 50-100μετρα...αλλα ειχαν αρχισει ηδη να βγαινουν καπνοι... Ειλικρινα δεν ειχα προλαβει να το ζορισω...μεσα στην πολη ηταν τα πρωτα μου χλμ,μετα το σερβις κ το πρωτο μου ταξιδι που δεν ολοκληρωσα αφου εσπασε...αλλα ακομα κ αν το ζορισα...ποσο πια;Περιμενω να ζεσταθει...δεν ανεβαζω στροφες...περιμενω να πεσπυν τα λαδια οταν σταματαω...σε υπογειο γκαραζ ειναι φυλασσομενο...σταθερη θερμοκρασια καθε μερα που το βαζω μπροστα στους 20 βαθμους...τι αλλο να κανω για να το προσεξω;;;
  9. Καδενα εχει,αλλα υπαρχει κ ο εξωτερικος ιμαντας...τον οποιο τον ειχα αλλαξει εφοσον το σερβις που εγινε στις 60000 το ελεγε!
  10. Υπαιτιοτητα πελατη.... Το οτι κοπηκε ο ιμαντας κ τα γ@...σε ολα φταιω εγω...που τον ειχαν αλλαξει πριν απο 1200χλμ.
  11. Δεν το εφτιαξα σε αλλο συνεργειο διοτι ηταν ηδη λυμενο...κ τα χρηματα που θα γλιτωνα θα τα πληρωνα σε μεταφορες,κλπ.σε χρονο(κ αυτη τη στογμη ειμαι πολυ περιορισμενος απο αποψη χρονου) κ ψαξιματος για καποιο καλο συνεργειο. Για το μοτερ...το ξερω...αλλα τι να κανω...;;;Καλο φαινοταν...θα δειξει...
  12. Καλημέρα παιδια... Τελικα το αμαξι το εφτιαξα...μεσα στον παζαροπουλο...με δικο μου μοτερ (που αγορασα 1000 ευρω...μονο μοτερ...1,4tsi αλλα με τον δικο μου εγκεφαλο για να βγαλει τα 170ps) με δικα μου ολα τα υπολοιπα...συνολικα μου πηγε 2500 ευρω...1000 μοτερ,970 περιπου οι εργασιες στο παζαροπουλο κ βαλε κ τα υπολοιπα σε μεταφορες απο κ προς τον παζαροπουλο,παπαγαλακι τηλεφωνα κλπ. Το μοτερ απο οσο μπορω να γνωριζω εχει 4000χλμ.κ ειναι απο τουμπαρισμενο... ΑΤΑΚΑ διευθυντη μεσα στον ...παζ.....λο.... ''Κυριε ταδε(κ ονομαζει εμενα) σαφως γνωριζεται οτι τωρα πια δεν καλυπτεστε απο εγγυηση εφοσον μας προσκομιζετε δικο σας ανταλλακτικο(κ αναφερεται στο μοτερ που τους πηγα) Απλα τον στραβοκοιταξα.... κ του ειπα ευθαρσως,δυνατα κ χυδαια ''συγγνωμη,αλλα ειπατε μ@λ@κια!!!'' Δεν μου ειπε κατι...καταλαβε οτι θα γινοταν εκει μεσα οοοο ΧΑΜΟΣ!!! Δηλαδη πριν που ηταν ολα αντιπροσωπειας ειχα εγγυηση....χαχαχα Κ η συνεχεια στα δικαστηρια.... Τουλάχιστον εχω αμαξι τωρα...μη με ρωτησετε πως παει;;;Δεν ξερω...ειχα ξεχασει τωρα κοντα 2,5 μηνες πως πηγαινε το δικο μου...κ εχω ξενερωσει κιολας...κ ειμαι κ χρεωμενος 2500 ευρω...κ το χρωσταω κ ακομα...κ...κ...κ... Εμεις να ειμαστε καλα.... Υ.Γ.:Σας ευχαριστω για τις συμβουλες σας!
  13. Γειά σας... έχω ένα Golf V Gt 170ps μοντέλο αύγουστος 06΄ με 61000 χλμ.κ πριν 2 μήνες έσπασε το μοτέρ. Συγκεκριμένα έσπασε με 120 χλμ στην Εθνικη προς Λαμία(ξεκινόντας για διακοπες) Πριν σπάσει είχε γινει γενικό σερβις στην αντιπρόσωπεια των 60000χλμ(όπως κ όλα του τα σερβις) Όταν το είχα παρει είχα κανει επέκτασης εγγυησης αλλα 2 χρόνια...αρα ειμαι στον τριτο χρονο τωρα...οποτε λογικα περιμενα να μου καλυψουν τη ζημια. Απο την εθνικη με πηρε η οδικη κ με μετεφερε στην αντιπροσωπεια(αν θελετε την αναφερω) Διαπιστωθηκε η εξης βλαβη:Σπασμένες βαλβιδες στον πρωτο κ τεταρτο κυλινδρο επισης ο τεταρτος εχει ''παρει'' κιολας,με συνεπεια στραβους εκκεντροφορους κ μπιελες. Αχρηστος ο κορμος κ θέλει ολος αντικατασταση...στελνουμε το αιτημα στην Cosmocar η οποια το απορριπτει...πιο συγκεκριμενα ''Δεν εγκρινεται,υπαιτιοτητα πελατη'' Η απαντηση τους ηρθε μετα απο 13 εργασιμες... Η συγκεκριμενη αντιπροσωπεια(να την αναφερω;; που ειχα αγορασει το αμαξι κ στην οποια το μετεφερα με εξυπηρετησε κ με εξυπηρετει ακομα με αμαξι αντικαταστασης (παρολο που μου ειπαν οτι δε γινεται οσο καιρο ειναι χαλασμενο το αμαξι σας να εχετε το αμαξι αντικαταστασης...η αντιπροσωπεια μου δηλωσε οτι το θεμα δεν ειναι πλεον στο χερι της κ δεν μπορουν να κανουν τιποτα παρολο αυτα το εχω ακομα) Μετα απο πολλες διαπραγματευσεις κ συζητησεις(κ κατοπιν συμβολη δικηγορου,ο οποιος μιλησε με cosmocar,allianz) μου ειπαν οτι τελικα δεν στο φτιαχνουμε ενω εχεις εγγυηση...οποτε η μονη μου λυση ειναι αγωγη κ προσφυγη στα δικαστηρια. Με λιγα λογια εχω εγγυηση κ δε μου καλυπτουν τη ζημια...το γιατι δεν το ξερω... Ολα αυτα εχουν ως αποτελεσμα το αυτοκινητο μου να παραμενει λυμενο-διαλυμενο μεσα στην αντιπροσωπεια(η οποια με παιρνει τηλ κ με ρωταει τι θα γινει με την υποθεση του αυτοκινητου μου) εδω κ 58 μερες. Να σημειωθει οτι το αυτοκινητο ειναι εντελλως απειραχτο...μονο ζαντες εχουν αλλαχθει με 19' κ ενας προφυλακτηρας Gti...στρωθηκε οσο καλυτερα γινοταν...ανοιχθηκε μετα τις 10000χλμ.περιοδικα κ τροφοδοτειτε με βενζινη απο δικο μου βενζιναδικο κ μονο κατοσταρα. Αν εχετε καποια συμβουλη η καποια αντιστοιχη περιπτωση θα ηθελα τη γνωμη σας...! Ευχαριστω εκ των προτερων!
  14. 'Ηθελα πολύ να έρθω,να θυμηθώ λιγάκι τα παλιά,αλλά δυστυχώς θα πρέπει να είμαι εκτός Αθηνών. Καλά να περάσετε!
  15. Πιθανότατα να έρθω κ εγώ μαζί με αλλά 2 άτομα θα το ξέρω σε 2-3 μέρες.....
×
×
  • Create New...