Jump to content

taklog

Members
  • Posts

    14
  • Joined

  • Last visited

About taklog

  • Birthday 06/04/1980

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Polo 6N

Recent Profile Visitors

2,337 profile views

taklog's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Λοιπον πηγη PANASONIC 7303N SRS-WOW, CarPuter hand made 2.8 Ghz Semprom 512 MB VGA on board sound blaster live 5.1 TV card 20 GB HDD ,TFT LCD touch screen 7" lilliput ,GPS, 2 ενισχυτες (1 400W rms 4καναλος,1 190 rms SUB 2 καναλος) , 2 explod 2 δρομων μπροστα, 2 explod oval 3 δρομων, 1 SUB 8" explod αυτα....
  2. φιλε giannispolo συγνωμη για την καθηστερηση στην απαντηση αλλα λογω εξεταστικης δεν μπαινω και πολυ συχνα!Οποτε σου απαντω στην ερωτηση σου:αναλογα με το ποσο φορτωμενο ειναι το polaki σου σε βαρος ο πισω αξονας αλλαζει η κλιση του.Ο πισω αξονας ειναι συνδεδεμενος μεσω ελατηριου με τον κατανεμητη της πιεσης και αναλογα με αυτη την κλιση επεμβαινει στη ροη του υγρου των φρενων και την μεταβαλει μεσω βαλβιδας για να μη βρεπεις μεταβολες μεγαλες στην πεδηση σου οταν εισαι φορτωμενος και φρεναρεις ή το αντιθετο(ελαφρυς και φρεναρεις)
  3. Στη Θεσσαλονικη υπαρχει polo 6n φτιαγμενο 1.8T ασπρο οχι πλεον nothelle(smbros) με 250hp αλλα 380hp!σε αυτον μη βρεθει μπροστα κανας ελληναρας!
  4. Ναι αυτο δεν παιζει το Φ.π.α της εκαστοτε ευρωπαικης χωρας κρατους μελους πληρωνεις μονο!
  5. Φιλε vw16v δε θα διαφωνησω μαζι σου και οντως οι μπροστινοι δεχονται μεγαλυτερη δυναμη λογω μεταφορας βαρους κατα το φρεναρισμα.ωστοσο θελω να σου επισημανω αυτα που παρατηρησα εγω.επειδη σπουδαζω στη Πατρα και κανω συχνα το δρομολογιο θεσσαλονικη-πατρα περναω καθε φορα απο το λεγομενο Μπραλο.εκει αν θελεις να κινηθεις λιγο γρηγορα γιατι ειναι 170 χλμ στροφες για να φτασεις λιγο γρηγορα πρεπει να εισαι φρενο γκαζι συνεχεια!αμα εχεις κανει το δρομο θα με καταλαβεις!αυτο το δρομο τον εχω κανει εχοντας δισκοφρενα πισω και χωρις απειρες φορες!αυτο που παρατηρησα ηταν οτι τα φτενα μου πλεον δεν κουραζονταν τοσο πολυ,σχεδον καθολου,ειχα καλυτερη αποκρυση των φρενων το πατημα του πενταλ(χωρις να εχω αλλαξει σωληνακια) και μεγαλυτερη δυναμη πεδησης για μεγαλυτερο χρονικο διαστημα απο πριν.Επειδη σπουδαζω μηχανολογος στο πολυτεχνειο γνωριζω οτι τα ταμπουρα εχουν μεγαλυτερη δυναμη πεδησης αλλα το μειονεκτημα τους ειναι οτι μπορουν τη μια φορα να πιασουν δυνατα και την επομενη οχι και αυτο μεταφραζεται σαν μειωση της αποδοτικοτητας τους.Αντιθετα τα δισκοφρενα εχουν αυτο το χαρακτηριστικο κρατανε την αποδοση σε επιθυμητα επιπεδα οπου και να βρισκονται ειτε μπρος ειτε πισω!Βεβαια παρατηρησα και καποια μειονεκτηματα!Εγω επειδη εχω 1300cc polo και δεν εχω τα μπροστινα φρενα του 16βαλβιδου polo μερικες φορες αναλογα με την ασφαλτο πιανουν περισσοτερο τα πισω!Μετα απο ερευνα εμαθα οτι τα 16βαλβιδα δεν εχουν αυτο το προβλημα.και οσο αφορα τον κατανεμητη πισω αυτος ρυθμιζεται αυτοματα αναλογα με την κληση του πισω αξονα.Αυτα ειχα να πω και ευχαριστω που με ακουσατε! Ουσιαστικα με τα πισω δισκοφρενα αποφευγεις την τοσο μεγαλη μεταφορα βαρους προς το μπροστα μερος.Αυτα για συμπληρωμα!
  6. Φιλε qpolo επειδη εχεις 1.4 16ν δεν ειναι αναγκη να αλλαξεις αξονα γιατι εχεις αντιστρεπτικη πισω και αυτη ειναι η κυρια διαφορα απο τα αλλα polo(δεν εχουν ολα!)και απο εναν ενδεχομενο αξονα που κυριως απο ibiza cupra 2.0 16v μπορεις να βρεις(απο πολο 6n2 δεν μπαινει ο αξονας εχει αλλαγες στη στηρηξη του στο αμαξωμα!)τα ακρα του αξονα βγαινουν σε ολα τα vw δηλαδη η δαγκανα ο δισκος και ενα κυλινδρικο αξονακι ειναι ξεχωριστα απο τον αξονα!θα σου βγουν γυρω στα 200 ευρω πανω κατω αν βρεις καποιον να στα δωσει(εμενα μου εδωσαν αλλα ειμαι απο θεσσαλονικη)και πρεπει να παραγγηλεις και ντιζες χειροφρενου απο polo 6n2 1.4 16v γυρω στα 25 ευρω.θα σου προτεινα να παρεις ακρα απο golf 3 gti!
  7. Λοιπον επειδη εγινε πολυ προσωπικο το θεμα με τα παιδια παραπανω φιλε qpolo θα σου πω τι εκανα εγω επειδη εχω βαλει στο δικο μου!το μονο που θελω να μου πεις ειναι αν εχεις 1.0, 1.3, 1.4,1.4 16v ή 1.6 polo!λοιπον αν θες να βαλεις μπορεις να παρεις ακρα απο οποιδηποτε εμπορικο μοντελο της vw(εκτος απο τα μοτελα οπως το 6n2 και μετα.απο αυτα μονο τα ακρα μπορεις να παρεις) και να αλλαξεις τα δικα σου ή να αλλαξεις αξονα!για περισσοτερες πληροφοριες πες μου το μοντελο και θα σου πω!για να μη ζοριζεσαι και στο ψαξιμο!
  8. Φιλε Jovi υπαρχει ενα καλυμα πισω απο το τιμονι και μπροστα απο το καντραν το μαυρο περιβλημα γυρω απο το καντραν.αυτο εχει δυο βιδες στο πανω μερος του αν τις ξεβιδωσεις βγαινει κατεβασε το τιμονι για ευκολια.Θα εμφανιστει το περιβλημα του καντραν αριστερα και δεξια υπαρχουν 2 και 2 βιδες ξεβιδωσε τις και τραβα εξω το καντραν με προσοχη απο την αρχη μη το γρατζουνισεις!απο πισω εχει μια η' δυο φυσες δεν θυμαμε ακριβως βγαλτες και το πηρες το καντραν στα χερια!χα χα αστιευομαι!να ξερεις οτι δε θα χρειαστεις μονο λαμπες αλλα μαλλον και μια μπλε μεμβρανη η οποια ειναι δυσκολο να τη βρεις επεισης θα δυσκολευτεις να αλλαξεις χρωμα και στις οθονουλες τις LCD με τη βοηθεια ενος ηλεκτρονικου ισως τα καταφερεις καλυτερα!καλη επιτυχια!
  9. παιδια ειναι λιγο υπερβολη να πουμε οτι χρειαζεται να βγει το τιμονι!αν οντως φιλε supersayan εχεις 6n και οχι 6n2 αν και δεν εχει σημασια 6 βιδες και μια φυσσα ειναι στην τελικη μπορεις να το βγαλεις και να το στειλεις στην αθηνα στη Tarantula motorsports αφου τους εχεις παρει ενα τηλ πρωτα το οποιο μου διαφευγει τωρα να συνεννοηθεις. Ειχα ρωτησει καποτε σε μια εκθεση στη θεσσαλονικη και μου ειπαν οτι μπορεις να τους το στειλεις να ζητησεις οτι background θες οτι φωτισμο και να τελειωνεις! Φιλε JoVi ηθελα να πω sorry οχι supersayian!
  10. Γεια σου φιλε!εχω και εγω 6n μπορεις να βαλεις απο την αντιπροσωπεια vw η να πας σε μια αντιπροσωπεια της hella η στα μεταχειρισμενα!στη Hella αυτο που σου δινουνε ειναι kit και σου δινουν και καλωδιωση ενω στα αλλα πρεπει να το ζητησεις πιστευω να σε καλυψα!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.