Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

emperor

Members
  • Content Count

    162
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

emperor last won the day on September 8 2015

emperor had the most liked content!

Community Reputation

1 Neutral

About emperor

  • Rank
    VWClub Member
  • Birthday 11/12/1974

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Other Info

  • Car Type
    Other VW car

Recent Profile Visitors

4,121 profile views
  1. Εγω που ειχα κανει επεκταση service μετά τα 2 χρονια, σε υποχρεωνει να κανεις τα service σε αυτους...
  2. Εγω εβαλα Premium Contact 2 απο Sport Contact 2, κανει λιγοτερο θορυβο αν και νομιζω το Sport Contact 2 ηταν λιγο καλυτερο
  3. emperor

    Vw Tiguan

    Οι πρωτες επισημες φωτογραφιες ηρθαν στην δημοσιοτητα... Πηγη
  4. Κανενα 2-DIN δεν εχει αποσπομενη οθονη (που να την βαλεις αλλωστε)...εμεινες ευχαριστημενος απο την δουλεια του soundproof?
  5. Καλο, για πες μας εντυπωσεις απο το AVX800. Καλα τα 2-DIN αλλα δε φοβασαι μη στο συκωσουν?
  6. Ποσο??? 9 μηνες? Ημαρτον, φιλε ακυρωσε την παραγγελια και παρε κατι αλλο
  7. Καμια φωτο?
  8. ε δεν γινεται αυτο, αφου ειναι βαμμενα, δεν υπαρχει καμια αλοιφη οπως με τις εξωτερικες γρατζουνιες?
  9. Το θερμοπιστολο τι ακριβως θα κανει?
  10. Μετα απο εκτεταμενο καθαρισμο του εσωτερικου, ειδα πως εχω μερικες γρατζουνιες στα πλαστικα, ιδεα δεν ξερω πως εγιναν, υπαρχει καποιο προιον για να καλυφθουν?
  11. emperor

    Audi Q3

    Σα photoshop μου φαινεται...
  12. Οι γρατζουνιες ξεκινουν απο μπροστα φτερο μεχρι πισω, δεν ειναι και τοσο εμφανεις λογω χρωματος, αν φυσικα πας πολυ κοντα φαινονται... Το βαψιμο δεν θα δημιουργησει διαφορες στο χρωμα με τις αλλες πλευρες? Οσο για το γυαλισμα ειναι το ιδιο με το κερωμα? Αυτο βασικα σκεφτικα, εχετε καμια προταση που να το παω?
  13. Μετα απο κακο υπολογισμο , "ακουμπισα" τις ακρες καποιων δεντρων με αποτελεσμα να εχω μερικες γρατζουνιες στην πλευρα του οδηγου. Λογω του χρωματος (Ασημι) δεν ειναι εμφανεις, τουλαχιστον οχι ευκολα. Δεν δοκιμασα ακομα με αλοιφες να δω αν γινεται κατι, προφανως εταιριες σαν την Chipaway θα κανουν δουλεια, εχετε καμια αλλη προταση?
  14. Το Bora ολοκληρώνει τη φετινή χρονιά τον κύκλο ζωής του και η VW πήρε την απόφαση να μην δώσει το ίδιο όνομα στον αντικαταστάτη του. Μία πιθανή αιτία, είναι ίσως ότι το Bora ποτέ δεν απέκτησε τη δυναμική που χαρακτηρίζει τα υπόλοιπα μοντέλα στη γκάμα της VW, γεγονός που αποτυπώθηκε και στους αριθμούς των πωλήσεων. Από την άλλη μεριά, η επάνοδος του ονόματος Jetta στην Ευρώπη, έρχεται να υπογραμμίσει ακριβώς αυτό, την πολύ καλή δηλαδή εμπορική πορεία του μοντέλου αυτού στις ΗΠΑ, όπου αποτελεί όχι απλώς το πιο εμπορικό μοντέλο της VW, αλλά των ευρωπαϊκών μοντέλων που πωλούνται εκεί. Το νέο Jetta, του οποίου το λανσάρισμα θα ξεκινήσει τον Ιούνιο (Γερμανία) και θα ολοκληρωθεί στις αρχές του 2006, διαθέτει όλα εκείνα τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν αισθητικά τα σύγχρονα VW. Η γρίλια από χρώμιο σε σχήμα V στη μάσκα συναντάται στο νέο Golf GTI και το Passat. Και μιας και γίνεται αναφορά στα μοντέλα αυτά, να πούμε πως το νέο Jetta δείχνει να προέκυψε από τη μίξη στοιχείων από αυτά τα δύο μοντέλα. Το μπροστινό του τμήμα παραπέμπει σε Golf, ενώ το πίσω έχει πολλές ομοιότητες με το νέο Passat και χαρακτηρίζεται από τα φώτα LED. Όπως αναμενόταν, το νέο Jetta είναι μεγαλύτερο σε διαστάσεις από το Bora. Συγκεκριμένα, με μήκος που φτάνει τα 4,56 μέτρα, 18,2 εκ. περισσότερα από το Bora, το Jetta είναι ένα μοντέλο που φλερτάρει με την αμέσως μεγαλύτερη κατηγορία. Το πλάτος του είναι 1,76 μέτρα (+2,5 εκ.) και το ύψος του 1,46 μέτρα (+1,5 εκ.). Όσο για το μεταξόνιο, είναι αυξημένο κατά 6,5 εκ. (πάντοτε σε σύγκριση με το Bora) φτάνοντας τα 2,58 μέτρα. Με τέτοιες διαστάσεις αμαξώματος, μοιραία ο χώρος για τις αποσκευές είναι από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία, φτάνοντας τα 527 λίτρα, 72 περισσότερα από του Bora! Kατά το λανσάρισμα, το Jetta θα διατίθεται σε τρεις βενζινοκίνητες και δύο ντίζελ εκδόσεις. Στην πρώτη περίπτωση, έχουμε τους κινητήρες 1.6 FSI (115 ίπποι), 2.0 FSI (150 ίπποι) και 2.0 TFSI (200 ίπποι). Οι εκδόσεις ντίζελ περιλαμβάνουν τον κινητήρα 1.9 TDI (105 ίπποι) και τον 2.0 TDI (140 ίπποι). Αμφότεροι οι κινητήρες ντίζελ θα συνδυάζονται με το προηγμένο κιβώτιο DSG, ενώ η ανάρτηση θα περιλαμβάνει γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω. Το σύστημα διεύθυνσης θα είναι ηλεκτρικά υποβοηθούμενο.
  15. Συμφωνα με το in.gr... Ένα ασημί Touran 1.9I TDI έτυχε να είναι το αυτοκίνητο που συμπλήρωσε, στις 24 Μαίου, τα 100 εκατομμύρια παραγωγής της εταιρίας VW. "Με την εμπειρία τους μπορούμε να αντιμετωπίζουμε τις διάφορες δυσκολίες και με τις δημιουργικές τους ιδέες να διαμορφώνουμε τα μελλοντικά καινοτόμα προϊόντα και τις διαδικασίες μας" σχολίασε ο Reinhard Jung, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της VW και υπεύθυνος παραγωγής της VW. Η πετυχημένη εμπορικά πορεία της Volkswagen ξεκίνησε με το θρυλικό Beetle όπου το 1945 παράχθηκε σε 1.800 αντίτυπά του. Η παραγωγή αυξήθηκε σταδιακά και πέντε χρόνια αργότερα από την γραμμή παραγωγής των Beetle και Transporter T1 πέρασε το υπ" αριθμόν "100.000ό" αυτοκίνητο. Η παραγωγή των μοντέλων συνεχώς αυξανόταν και στην γκάμα προστέθηκαν επτά νέα μοντέλα Beetle ενώ ορόσημο στην ιστορία της εταιρίας στάθηκαν οι πέντε γενιές Golf . Τα 21,5 εκατομμύρια Beetle, 23 εκατομμύρια Golf, 13 εκατομμύρια Passat και 9 εκατομμύρια Polo αντικατοπτρίζουν την επιτυχία της εταιρίας. Το 2002, η παραγωγή του Golf ξεπέρασε αυτή του Beetle και έκανε νέο ρεκόρ στην μάρκα της VW. Αξίζει να σημειωθεί πως η παραγωγή στο Wolfsburg ξεκίνησε ο 1945 με το Beetle ενώ αργότερα ιδρύθηκαν νέα εργοστάσια όπως αυτό στην Βραζιλία το 1953, η "VW Επαγγελματικά" στο Ανόβερο το 1955, στη Νότια Αφρική το 1956, στο Kassel το 1957 και στο Μεξικό, και Emden, το 1964. Έξι χρόνια αργότερα χτίστηκε το εργοστάσιο Salzgitter και μετά από μια δεκαετία ακολούθησε η μονάδα παραγωγής της VW στην Αργεντινή. Στα μέσα της δεκαετίας του ΄80 στην Κίνα προστέθηκε το πρώτο εργοστάσιο της VW στη Σαγκάη (1985) και ακολούθησε το δεύτερο στη Changchun το 1991. Στην Ευρώπη τη δεκαετία του ΄90, η VW κατασκεύασε μονάδες παραγωγής στην Πολωνία (στο Poznan το 1993, στο Polkowice το 1998), στη Σλοβακία (Bratislava 1991, Martin 2000) και στη Σαξονία (Mosel 1990, Dresden 1998 και Stollberg 2003). Σήμερα η Volkswagen κατασκευάζει αυτοκίνητα σε διάφορα σημεία του πλανήτη στα εργοστάσια των Wolfsburg, Emden, Hanover, Mosel, Brussels, Pamplona, Bratislava, Palmela, Poznan, Mexico, Argentina, Brazil, South Africa και China. Τα εξαρτήματα των μοντέλων και των μηχανών παραλαμβάνονται από τα εργοστάσια της VW στα Braunschweig, Salzgitter, Chemnitz, Polkowice και Martin. 270 διαφορετικοί τύποι μηχανών βενζίνης και πετρελαίου κατασκευάζονται στο εργοστάσιο του Salzgitter. Το 2004, η Volkswagen παρέδωσε 3.064 εκατομμύρια αυτοκίνητα σε πελάτες σε περισσότερες από 150 χώρες ανά τον κόσμο ενώ στο εργατικό δυναμικό της περιλαμβάνονται πάνω από 133.000 άτομα.
×
×
  • Create New...