Jump to content

psou1983

Members
  • Posts

    95
  • Joined

  • Last visited

About psou1983

  • Birthday 07/11/1983

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5
  • Car's nickname
    GT170

psou1983's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

1

Reputation

  1. Μπορεί να είμαι ψυχωτικός και να ακούω διάφορα αλλά καμιά φορά σε κατέβασμα δευτέρας ακούω ένα "τακ" όπως κουμπώνει. Δεν έχω πατινάρισμα, σφάλματα ή τπτ τέτοιο. Είναι φυσιολογικό; Το έχει ακούσει κ κανείς άλλος; Golf MK5 GT DSG 6
  2. Καθαρισμός πεταλούδας; Ξεκίνα με συνεργείο...
  3. Ζεστό ζεστό 650. Μόλις έχει πάρει μπρος και πέσουν οι στροφές 800. Λίγο μετά 700-750. Μια χαρά είσαι, μην το πειράξεις. Αλήθεια τι το θες το turbo timer; Απλά οδήγα για μερικά χλμ χαλαρά εφόσον το έχεις τουρμπίσει για τα καλά. Αν δεν το έχεις σκίσει δεν έχει θέμα αν σβήσει απευθείας.
  4. Για να βρεις ποιος πολλαπλασιαστής είναι με θέμα -αν είναι- κάνε μια βόλτα με παρέα μέσα και έχε συνδεδεμένο διαγνωστικό να ελέγχει για missfires. Αναμένεις να ξεχωρίσει ένας κύλινδρος.
  5. Για να τα ελέγξει αυτά θέλει λύσιμο ο καθρέπτης. Δεν ξεκινάνε καλύτερα από τη βαλβίδα..;
  6. Δεν το βγάζουν. Το βάφουν ολόκληρο ή επιχειρούν να φέρουν στα ίσα τα βαθουλωματάκια..
  7. Μεταχειρισμένο από e-bay 20€. Τοποθέτηση, εγκατάσταση, κωδικοποίηση δωρεάν. Αξίζει στην Εθνική..! Δε μου αρέσει η συμπεριφορά του (dsg 6) διότι ενώ θα μπορούσε να κατεβάσει ταχύτητα προτιμάει να σηκώσει πίεση στην τουρμπίνα.
  8. Όποιος έχει γκαράζ καλύτερα να πάρει ένα tender παρά μεγαλύτερη μπαταρία.
  9. Όσο πληρώνεις εσύ αυτοί, εκτελούν. Πάντως, δε χρειάζεται το κιτ φύσας. Με λίγη προσοχή απλά ακουμπά κανείς τα pins με τα καλώδια που φέρουν την τάση.
  10. Είχα ασφαλίσει το μοτέρ για μηχανικές βλάβες.
  11. Έβγαλα και γω τη βαλβίδα σήμερα. Η ρημάδα δεν έλεγε να βγει με τίποτα, με τη σκύλα βγήκε. Δεν την έβαλα σε πετρέλαιο όμως πήρα, ένα ειδικό καθαριστικό-λιπαντικό για μηχανικά μέρη. Βασικά είχε μαυρίλα από τα λάδια. Δεν έβγαλε κάτι ιδιαίτερο πάντως. Πρώτο μπλουμ κάτι έγινε. Δεύτερο μπλουμ τίποτα. Τρίτο μπλουμ σε λάδι μηχανής για να "ξεπλυθεί" από όλα τα χημικά και βουρ μέσα. Τους παλμούς τους έδωσα με τη βοήθεια του τροφοδοτικού ενός λάπτοπ μου που έβγαζε 12v ..
  12. Από ό,τι έχω καταλάβει αυτό το αυτοκίνητο είναι λαχείο. Μπορεί ο ιδιοκτήτητης του να του έβαζε διαστημικά λάδια ανά 3000χλμ και να βγάλει πρόβλημα ενώ κάποιο άλλο "παραμελημένο" να μην κάνει κιχ. Το δικό μου πάντως είχε αλλάξει 2 πολλαπλασιαστές, τις κλασσικές βαλβίδες και στα χέρια μου αλλάξαμε μεταβλητό, καδένα, τεντοτήρες κτλ (πάλι καλά που το είχα ασφαλίσει).
  13. Αν και εγώ έκανα όλη την επισκευή λόγω διαλυμένου μεταβλητού, λέω να καθαρίσω και τη βαλβιδούλα αυτή...για να δούμε..!
  14. Μεγάλο μανίκι..! Η 3η φύσα έχει 3 λευκά καλώδια που φεύγουν προς τα πάνω. Είναι το πρώτο από αριστερά. Και οι άλλες 2 όμως έχουν επίσης λευκά καλώδια..! Έπρεπε να τα δοκιμάσω όλα ένα προς ένα....πφφφ....τουλάχιστον δεν έσπασε τίποτα.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.