θα παραθεσω τη δικη μου εμπειρια. Ας τα παρουμε απο την αρχη.Εχω 1.4 FSI αγορασμενο 01-2007. Κατασκευασμενο 06-2005.Μετα απο ενα χρονο βαζω speed booster επειδη ηταν λιγο αργο.Και μεσα στο διμηνο αναβει check.Παω στο συνεργειο περιοδικες διακοπες τασης του NOX.Το σβηνω το σφαλμα.Μεχρι και πριν ενα χρονο το εχω σβησει καμια δεκαρια φορεςκαι παντα προβλημα με τον πισω αισθητηρα.{Εχω αλλαξει τον πρωτο πολλαπλασιαστη στις 30.000 χλμ, το δευτερο 45.000χλμ. τον τριτο στις 75.000χλμ και τον τετατρο στις 90.000χλμ}. Οταν το εσβηνα το check αναβε μετα απο περιπου 400 χιλιομετρα.Ξεβιδωνω απο τη βαση της την πεταλουδα του αερα που πιανει με τεσσερεις βιδες αν θυμαμαι καλα.Την καθαριζω επειδη εκει που εκλεινε ειχε πιασει μακα. Δεν ξερω γιατι ειχε πιασει μακα αλλα θυμαμαι οτι και κατω απο την βαση της πεταλουδας εκει που δημιουργει εσωτερικα μια κοιλοτητα ειχε και εκει μακα.Τελος παντων μετα τον καθαρισμο της πεταλουδας μου αναψε μετα απο 850χλμ.Εχω βγαλει τον αισθητηρα στον αερα τον καθαρισα με καθαριστικο το οποιο δεν αφηνει καταλοιπα αλλα ματαιο.Το 80% των γεμισματων ηταν με κατοσταρα βενζινη.Εδω και ενα χρονο περιπου το εχω με αναμενο λαμπακι.Δεν εχω ασχοληθει με την καταναλωση καυσιμου.Αν βοηθησα εστω και στο ελαχιστο εχει καλως.Αν εχει να σχολιασει καποιος κατι δεκτο. Με φιλικους χεραιτισμους.