Jump to content

dj_michel

Members
  • Content Count

    208
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

dj_michel last won the day on June 7 2012

dj_michel had the most liked content!

Community Reputation

9 Neutral

About dj_michel

  • Rank
    VWClub Member
  • Birthday 04/23/1981

Contact Methods

  • MSN
    dj_michel@hotmail.com
  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Δυτικής Μακεδονίας - Σερβίων - Βελβεντού
  • Νομός
    Κοζάνης

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

Recent Profile Visitors

4,971 profile views
  1. με την αντλια βενζίνης, πρεσάρει? οταν ανοιγείς την πορτα?
  2. Σήμερα φορτησα την μπαταρία και όλα ΟΚ ! προφανος η μπαταρια έκανε πτωση τάσης στο ξεκίνημα και δεν έδεινε το απαρέτητο ρευμα στο ρελέ και αργούσε να πάρει, επίσης λύθηκανε και τα 3 σφάλματα στο ABS. Η τάση της μπαταρίας πρέι να ειναι 12.8 volt
  3. Καλησπέρα παιδιά εδώ και 2 μέρες παρατηρησα το εξεήσ το Vw UP High εκδοση με τα 75 άλογα. οταν πάω να το βάλω μπροστά η μίζα γυρίζει πολύ περισσότερο απο οτι γύριζε στην αρχή και όταν πέρνει μπροστά η μηχανή ακούγετε ένα κουδουνάκι στο κατράν και η ένδειξη τησ ώρασ γυρίζει σε ένδειξη θερμοκρασίασ. Βάζω καλώδιο VCDS τελευταία έκδωση και αυθεντικό και εντοπίζω τα εξής σφάλματα τα οποία τα σβήνω και όταν πάω πάλυ να μιζάρο ξαναεμφανίζονται. τι να συμβαίναι με το UP? λέτε η μπαταρία να ειναι αφόρτηστη? σήμερα την εβαλα στον φορτιστή σε 2 ώρε΄ς μου την φορτησε αυριο θα την τοποθετήσω πάλι. Ευχαριστώ Address 01: Engine (------CHYB) Labels: 04C-906-020-CHY.clb Part No SW: 04C 906 020 AL HW: 04C 907 309 N Component: 1.0l R3 MPI H23 5972 Revision: UOH23--- Coding: 00110012020400000000 Shop #: WSC 31414 790 00001 ASAM Dataset: EV_ECM10MPI01104C906020AL 001005 ROD: EV_ECM10MPI01104C906020AL.rod VCID: 65C19DF764837B697A-8030 1 Fault Found: 4629 - ECM Power Relay Load Circuit P068A 00 [109] - Opens Too Early Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 13 Engine speed: 4144.00 /min Normed load value: 79.2 % Vehicle speed: 0 km/h Coolant temperature: 80 °C Intake air temperature: 36 °C Ambient air pressure: 930 mbar Voltage terminal 30: 9.093 V Unlearning counter according OBD: 40 Mass flow through throttle valve: 3.9 kg/h Effective_injection_duration: 12.163 ms Engine operating condition: Idling Engine operating condition-Test_Program_Channel 87: 5 Readiness: 0000 0000 και Monday,12,February,2018,16:41:46:58045 VCDS Version: Release 17.1.3 Running on Windows 7 x86 www.Ross-Tech.com Address 03: ABS Brakes Labels: 1S0-614-517.clb Control Module Part Number: 1S0 614 517 E HW: 1S0 614 517 E Component and/or Version: EBC 460 ESP H08 0012 Software Coding: 12BF247189AE02F7480224F591AA4040590100 Work Shop Code: WSC 31414 790 00001 ASAM Dataset: EV_Brake1ESPMP1TRWVW120 016035 (VW12) ROD: EV_Brake1ESPMP1TRWVW120.rod VCID: 316939A760CBE7C956-8064 3 Faults Found: 0334 - Please Check Fault Codes in Engine Control Module U101F 00 [008] - - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 2 Reset counter: 67 DTC: 00 01 4E 0336 - Please Check Fault Codes in Engine Control Module U101F 00 [008] - - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 2 Reset counter: 67 DTC: 00 01 50 0338 - Please Check Fault Codes in Engine Control Module U101F 00 [008] - - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 2 Reset counter: 67 DTC: 00 01 52
  4. dj_michel

    Golf - Επιλογη Μπαταριας

    Καλησπέρα παιδια, βλέπω στην σελίδ της Ross Tech στο youtube σχετικό βίντεο που δείχνει οταν αλλάζουμε την μπαταρία στο αυτοκίνητο μας στην συνέχεια περνάμε στον εγκέφαλο άνεσης τον σειριακό αριθμό την μάρκα και Ah της καινούργιας μας μπαταρίας. Το έχει κάνει κανείς? εγώ έχω αλλάξει ώς τώρα 3 μπαταρίες στο Golf 5 που έχω και μάλιστα απο 45Ah που είχε η μάνα του έβαλα 63 Ah Silver της Varta και όλα ειναι μια χαρά. Γιάτι υπάρχει αυτή η δυνατότητα να δυλώνεις τα στοιχεία της μπαταρίας στο σύστημα του αυτοκινήτου? Γνωρίζει κανείς? το έχει κάνει κάποιος? Στις αντιπροσωπίες το κάνουνε? ευχαριστώ
  5. καλησπέρα παιδια θέλω να ρωτήσω το εξής γίνετε απο καποιον που έχει το cd με τουσ Ελληνικουσ χάρτεσ για το RNS 300 να το αντιγράψουμε και να παιξει σε άλλο RNS 300? διότι αν πας να το ζητήσεις απο αντιπροσωπεια ζητάνε πολλά. Ευχαριστώ
  6. Ετσι δουλευει το ρελαντι σου λεω μην πειραζετε τιποτα
  7. Φίλε μου το ρελαντί έτσι ακριβός ειναι διλαδι πευτει αποτομα στισ 700 στροφες, τώρα οσον αφορα τον ΝΟΧ ειναι αισθητήρας και οχι φιλτρο και βρίσκετε πισω στον καταλήτη, κανει περίπου 500 ευρω στην αντιπροσωπεια έξω θα τον βρεις και φτηνότερα ειναι ακριβός γιατι συνοδεύετε με εγκεφαλάκι. Εγω απο την πρώτη μέρα που το αγορασα καινουριο βάζω 100 βενζίνη απο το ίδιο πρατήριο τωρα στις 95.000 χιλιομετρα μου αναβαει καθε 1.000 χιλιομετρα και το καλώδιο που το συν΄δέω μου λει οτι ειναι μια ο ΝΟΧ μια ο Λαμδα. τη να πεις όλα τα Golfakia πονανε στους αισθητηρες .
  8. τελικά το βρήκα τι ήταν, επιδη ο κινητηρας ειναι 3 κλιλυνδος εχει καραδαζμούσ κατα το άναμα, οι 2 ντίζεσ των ταχυτήτων κουνιούνται έντονα κατά το άναμα οποτε κόψανε μπροστα δεξια ακριβος στο σημείο πουυ βιδώνει η αλουμινένια επενδυσή του πατόματος απο κάτω. Κρέμασε σε εκίνο το σημείο και χτυπούσε όταν ήταν κρύο. Έκοψα ενα τετράγωνο κομάτι αλουμινίου λεπτό έκανα τρίπα στην μέση και το ξαναβίδωσα οποτε τώρα έδεσε η επενδυση και έσφυξε οπώσ ήταν εξαρχής και φυσικά στάματησε να χτυπά.
  9. Καλησπέρα παιδια θελω να ρωτησω εαν στα UP σας οταν βαζετε μπροστα τον κινητηρα εκει που περνει στροφες και ξεκινα αν σας ακουγετε ενας υχος σαν να χτυπα κατι? αυτον τον υχο τον είχα ακουσει καινουριο οταν το ειχα παρει καθώς ειχα πεσει σε μια μικρη λακουβα κατσιμο της ασφαλτου ηταν, ακουγοτανε απο κρεμαριερα αν δεν κανω λαθος. τωρα βλεπω μου ακουγετε λιγο οταν το βαζω μπροστα εκει που περνει στροφες ο κινητηρας και οχι στο γυρημα της μιζας. οταν περνει μπροστα και στο οδηγημα αλλα και στο μαρσαρισμα δεν ακουγετε τιποτα. ευχαριστω
  10. ζητησε απο κάποιον να σου βγαλει φωτοτυπίες το δικο του στα Ελληνικα και να το εχεις !!
  11. dj_michel

    Vw Golf 5 Rear Speakers Installation

    http://www42.zippyshare.com/v/bvWG5N3w/file.html Οδιγοι τοποθετησης καλωδίων και ηχείων πίσω !!!
  12. dj_michel

    Λαμπακι μηχανής

    το αναβοζμημα φίλε μου να ξέρεις είναι προμήνημα για πολλαπλασιαστες, οταν αναβσβηνει η ένδειξη μηχανής 100% πολλαπλασιαστης καμένος. Παρακολουθησε το και αμα στο ξανακει δες το με VAG-COM.
  13. Καλησπέρα παιδιά όταν είχα αγοράσει καινούριο το Golf μου (1,6 FSI με BAG κινητήρα) στις 40.000 χιλιόμετρα με πρωτοάναψε το λαμπάκι μηχανής, το είχα πάει στην αντιπροσωπεία μου είχαν πει το καύσιμο φταίει ήταν ο NOX αισθητήρας. Από τότε μέχρι και σήμερα το φουλάριζα μόνο 100 βενζίνη. Τώρα έχω 100.000 χλμ, και ενώ με την κατοστάρα είχε ηρεμήσει αρκετά χρόνια, εδώ και 4 μήνες κάθε 1000 χλμ μου ανάβει το λαμπάκι μηχανής. Το βάζω με VA-COM και μου βγάζει τα εξής σφάλματα 2 Faults Found: 17443 - Sensor for NOx (G295) P1035 - 008 - Signal Implausible - Intermittent 18702 - Oxygen (Lambda) Sensor Signal B1 S2 P2270 - 001 - too Lean - MIL ON Readiness: 0000 0000 100 αρα το βάζω πάντα από το ίδιο πρατήριο AEGEAN, λέτε να θέλει άλλαγμα οι αισθητήρες ΝΟΧ και Λάμδα ? και σε τέτοιες εποχές ζήτω που την φάγαμε? Μήπως πρέπει να ρίξω κανένα ενισχυτικό καυσίμου? Δεν μου ανάβει συνέχεια κάθε 1000 χλμ περίπου μου πετά φετινή ένδειξη Ευχαριστώ.
  14. Χρονια πολλα φιλε μου και εγω αλλαξα κλειδαρια τις προαλεσ αλλα δεν εβγαλα το πλαστικο καλημα της πορτας απλος με προσοχη τραβηξα τα πλαστικα και την ξεβυδωσα
  15. dj_michel

    Λάδια..!

    Τα λάδια στο UP αλλαζονται κάθε 15.000 χιλ. Στην αρχή είχε μεσα 5-30 της Castrol μετα την αλλαγη μου βαλανε στην αντιπροσωπεια παντα λαδι 10-40 ημισυνθετικο και ολα ειναι μια χαρά.

VWClub.gr. Αυτός ο μη κερδοσκοπικός δικτυακός τόπος δεν ανήκει ούτε συσχετίζεται με τις εταιρείες VolksWagen (VW) ή Kosmocar Α.Ε.
Όλα τα σήματα, λογότυπα και κατατεθέντα σχέδια αποτελούν ιδιοκτησία των αντίστοιχων νόμιμων δημιουργών τους.


VWClub.gr. This non commercial web site is not affiliated or related in any way with the VolksWagen (VW) company or Kosmocar S.A.
All signs, logos and trademarks are property of their respective owner.
×