Jump to content

FRee-tezas

Members
  • Posts

    49
  • Joined

  • Last visited

About FRee-tezas

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Μη ορισμένος

Other Info

  • Car Type
    Jetta

FRee-tezas's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

5

Reputation

  1. Θα θελα μια βοήθεια, κάποιες διευκρινήσεις...λίγα . . . "φώτα" Πήγα σήμερα να αλλάξω βαλβολίνες σε Jetta τέλη του '08, 1.4 TSi (CAVD) με 6άρι manual σασμάν. Ενώ έχω αγοράσει 2 λττ, μου βγάζουν την κάτω τάπα, αδειάζουν ότι αδειάζουν κ γεμίζει μετά από την πάνω πλαϊνή τάπα κ βάζει μέσα, καλά-καλά ούτε 1 λτ...!!!! (Σε επίπεδο το αυτοκίνητο) Τι έγινε ; Δεν κατάφερε να το αδειάσει;;; Είναι δυνατόν; ή κυκλοφορώ με μισές βαλβολίνες μέσα; Υ.Γ.: Έκανα γύρω στα 10-12 χλμ σήμερα μετά την αλλαγή κάτι περίεργο δεν κατάλαβα... (καλύτερο σε αίσθηση θα το έλεγα πάντως) Υ.Γ.2: Η βαλβολίνη που έβαλα είναι Red Line MT90 (GL-4). Το γράφω κ αυτό γιατί από το πολύ ψάξιμο τώρα όχι άκρη δε βγάζω...το στομάχι μου ανακατεύεται...
  2. Το μόνο που δεν έχω κάνει από αυτό που λες, είναι να χρησιμοποιήσω ξεχωριστές θέσεις για το ρεύμα που ήθελα. Αυτή τη στιγμή, έχω πάρει ρεύμα από υπάρχουσες ασφάλειες, δένοντας την άκρη του καλωδίου πάνω στην υπάρχουσα ασφάλεια, αφήνοντας την να μεσολαβεί ώστε να προστατεύει ΚΑΙ το οργανάκι. Απλά θέλω κάποια στιγμή να πάρω ρεύμα από κενές θέσεις. Ευχαριστώ.
  3. Μπορείς να μου το εξηγήσεις λίγο; Δεν κατάλαβα για ποιο λόγο μου λες το παραπάνω; Ιδιαίτερα αυτό για τη 1η-2η σειρά. Χμμμ...φυσικά κ έχεις δίκιο....Δε ξέρω τι σκάλωμα έφαγα κ το έγραψα αυτό... Αυτό πάλι; Το επισημαίνεις απλά; Γιατί αν δεν το είχα καταλάβει, δεν θα είχα καταλάβει πως λειτουργεί κ το όργανο... Δε σε "πιανω" μάλλον...
  4. @xrigolfakias: Δεν γράφει τπτ πάνω στο καπάκι. @the_winner: Αλήθεια τι μάρκα είναι το μπαρόμετρό σου κ έχει <<επιπλέον>> αυτά τα καλώδια; (καλή φάση!!!) Το σύνδεσα σήμερα τελικά, απλά δοκιμάζοντας τις θέσεις. Προσωρινά πάνω σε υπάρχουσες ασφάλειες-θέσεις γιατί δεν έχω πολύμετρο για να ασχοληθώ περαιτέρω...ίσως στο μέλλο να γίνει μια πιο . . . "καθαρή" δουλειά. Υ.Γ.: Πάντως ρε παιδιά, όλες οι θέσεις πρέπει να είναι ΟΤΙ-ΝΑ'ΝΑΙ... Μα δοκίμασα μέχρι κ την ασφάλεια Νο 27 (που λέει ότι αντιστοιχεί στην αντλία καυσίμου) κ έχει ρεύμα με σβηστό τ'αμάξι... (χωρίς κλειδί στη μίζα) Είναι δυνατόν να'χει ρεύμα με σβηστό τ'αμάξι η αντλία;;;;; Λέω να στείλω κάνα mail στη VW (άμα βρω που να το στείλω) μπας κ μου στείλουν με τη σειρά τους κανένα διάγραμμα...
  5. Νομίζω ότι στο καπάκι δεν γράφει κάτι, αλλά θα ξανακοιτάξω... Μισή λύση θα δώσω μ'ένα δοκιμαστικό κατσαβιδάκι....θα ξεκινήσω δοκιμές, με μίζα κ μη....κ βλέπουμε... Η ασφαλειοθήκη να είναι κοινή σε όλα...απόλυτα λογικό... Με το βιβλιαράκι κ τις επεξηγήσεις όμως; Ναι το αμάξι είναι μεταχειρισμένο κ για ότι βλέπω είμαι πάρα πολύ επιφυλακτικός μη πω ή κάνω καμιά μακακία γιατί δεν το πολυκυκλοφορώ κ δεν το ξέρω όσο καλά θα έπρεπε.
  6. Χωρίς πολλά λόγια, προσπαθόντας να "τραβήξω" ρεύμα για μπαρόμετρο, βρέθηκα μπροστά σε....σπαζοκεφαλιά να το πω;;; Σας παραθέτω φωτό από το βιβλίο του αυτοκινητου, σελίδα όπου αναφέρεται στην εσωτερική ασφαλειοθήκη του αυτοκινήτου καθώς κ φώτο από την παρούσα κατάσταση της ασφαλειοθήκης μου (παρακαλώ αγνοείστε τα καλωδιάκια) Το πρόβλημα λοιπόν: Έχω θέμα αντιστοιχίας, π.χ. έχω ασφάλεια στη θέση 41 όπου αναφέρεται ως "Υαλοκαθαριστήρας πίσω παρμπρίζ". (Jetta έχω...δεν έχει πίσω υαλοκαθαριστήρα....) Έχω ασφάλεια στη θέση 42. Στο βιβλιαράκι ΔΕΝ την ονοματίζει καν.... Την θέση 13, μου την "δίνει" ως "Αισθητήρα Βροχής"....που απ'όσο ξέρω ρε παιδιά....δεν έχω........ΕΧΩ;;;;;; ?????? Αυτά.....
  7. Ναι σωστός φυσικά, πολύσφηνο. Ευτυχώς που δεν ψάχτηκα να το αγοράσω από το internet, γιατί μετά από αυτά που είδα στα τοπικά καταστήματα-συνεργεία, είμαι πεπεισμένος ότι θα κατέλειγα με λάθος Νο (μέγεθος).
  8. Ότι λέει το θέμα. Εγώ Jetta έχω, αλλά απ'όσο γνωρίζω είναι το ίδιο ακριβώς με το 5άρι το Golf (κ ενδεχωμένως κ με άλλα του ομίλου της ίδιας εποχής) Disclaimer: Θα πω τις κλασικές αερολογίες περί του: αν νομίζεται ότι δεν το έχετε, μην το κάνετε. Άμα πάνε όλα καλά, πρόκειται για σχετικά εύκολο DIY, αλλά εμένα ΔΕΝ πήγαν...οπότε υποθέτω ότι το ίδιο μπορεί να συμβεί κ σε άλλους. ΦΥΣΙΚΑ κ δεν ευθύνομαι για ότι σας πάει στραβά αν προσπαθήσετε.(!) Δυστυχώς δεν βρήκα video στο YouTube για μια ολοκληρωμένη καθοδήγηση για το συγκεκριμένο μοντέλο. Πρώτα απ’όλα πριν ξεκινήσετε, βεβαιωθείτε ότι μπορείτε να ξεβιδώσετε τις 2 βίδες της κλειδαριάς [φώτο 1, (Β)] Πρόκειται για πολύ ιδιόμορφο αστεράκι (με 12 μύτες αν θυμάμαι καλά), το οποίο δεν είχα ούτε κατάφερα να βρω. Πήγα σ’ένα μεγάλο κατάστημα στο Βόλο (που έχει της Παναγιάς τα μάτια από μικροεργαλεία) κ μέχρι κ ο ιδιοκτήτης έπαθε σοκ που δεν το είχε. Κ το καλύτερο; Πήγα σε δύο συνεργεία (το 1 πρώην εξουσιοδοτημένο VW) κ δεν το είχαν... Είναι ζόρικες οι βίδες να ξεβιδωθούν με κάτι άλλο (πχ ίσιο κατσαβίδι), καθώς είναι και κολλημένες. Βρήκα λοιπόν σ’ένα συνεργείο Skoda κ μου πήραν τα μπόσικα ώστε να μπορώ να τις ξεβιδώσω με άλλο εργαλείο (μ’ένα πενσάκι-μυτοτσίμπιδο με τετράγωνη μύτη τις έβγαλα-ξαναέβαλα!) κ αρχίζουμε... Για ν’αλλάξεις το μηχανισμό της κλειδαριάς πρέπει να βγει η μεταλλική «φέτα» εξωτερικά του αυτοκινήτου κ όχι ο καπλαμάς (ταπετσαρία) στο εσωτερικό του (όπως στα παλιότερα μοντέλα) Αυτή η «φέτα» λοιπόν «πιάνει» με βίδες τύπου αστεράκι (κλασικό με 6 μύτες), μέσα-έξω κ αποκάτω (φώτο 2.1 κ 2.2) (από μέσα, έχει κ μια βίδα πίσω από το ελαστικό σωλήνα των καλωδείωσεων). Από την εξωτερική πλευρά του ανοίγματος της πόρτας, πρέπει να αφαιρεθεί το πλαστικό [φώτο 1, (Α)], κουμπωτά (με τράβηγμα δλδ κάθετα προς τα έξω) για να δείτς τις βίδες. Κατόπιν πρέπει να βγει το χερούλι της πόρτας. Από τη πλευρά της πόρτας που είναι η κλειδαριά, έχει ένα στρογγυλό αυτοκολλητάκι, το ξεκολλάς κ πίσω του η τρύπα [φώτο 1, (Γ)] βλέπει σε μια βίδα (πάλι αστεράκι) η οποία πρέπει να ξεβιδωθεί ώστε να απασφαλίσει κ να αφαιρεθεί απλά με τράβηγμα, το μικρό κομμάτι (σταθερό) από το χερούλι. Προσοχή, η βίδα δεν πρέπει να ξεβιδωθεί τελείως, μέχρι να καταφέρεις να βγάλεις το προαναφερθέν απάρτιο. Αυτή η βίδα [φωτο 3, (Α)] περιστρέφει ένα κοχλία (μαύρο δαχτυλίδι με «αυτάκια» στο εσωτερικό του) (περιστροφή όπως δείχνει το κόκκινο βελάκι στην φωτο 3), το οποίο απασφαλίζει μεν το κομμάτι της λαβής, ασφαλίζει δε κομμάτι του ελατηρίου της χειρολαβής [φωτο 3, (Β)]. Επανερχόμαστε, μόλις βγει το μικρό κομμάτι από το χερούλι, τραβάμε λίγο προς το κενό της πόρτας το κυρίως μέρος από το χερούλι κ ξεβιδώνουμε το βιδάκι που θα φανεί (φωτο 4). Για να βγει η ντίζα από το χερούλι, απλά-συρταρωτά, βάζουμε ένα κατσαβιδάκι εκεί που δείχνει το βελάκι (φαίνεται μια μαύρη τρυπούλα, εκεί θα πατήσει η μύτη από το κατσαβίδι) κ την κάνουμε προς τα έξω (δεξιά-όπως φαίνεται) (φωτο 5). Τραβάμε το . . . καπάκι κ βλέπουμε αυτό: (φωτο 6) Η κλειδαριά βρίσκεται πίσω από το λευκό καπάκι (το οποίο βγαίνει κουμπωτά) (φωτο 6) Για να αφαιρεθεί ο μηχανισμός της λαβής, τον τραβάμε προς τα μπροστά (να βγει συρταρωτά από τα (Β) κ στη συνέχεια ξεκρεμάμε το λαστιχάκι (Γ). (φωτο 7) Ξεβιδώνουμε τις 2 βίδες της κλειδαριάς (εξωτερικά) [φωτο 1, (Β)] κ μετακινούμε απομέσα, λίγο προς τα πάνω την κλειδαριά να βγει συρταρωτά [φωτο 8, (Γ)]. Βγάζουμε την ντίζα που πάει στην εσωτερική λαβή (δεν το φωτογράφησα, ξέχασα, αλλά αν έχετε φτάσει ως εδώ σας υπόσχομαι ότι δεν είναι τπτ) με λίγη προσοχή, γιατί εμένα μου βγήκε από το εσωτερικό χερουλάκι [φωτο 8, (Β)] (ξεπιάστηκε) κ έπρεπε μετά να βγάλω κ τον καπλαμά από μέσα για να το ξαναβάλω. Ξεκουμπώνουμε κ το βίσμα από το καλώδιο (Α) κ . . . αυτά... Νέα κλειδαριά τοποθετημένη (φωτο 9) Ανάποδα όλα τα βήματα για το δέσιμο (προφανώς!). Υ.Γ.1: Για όποιον ψήνεται να προσπαθήσει, το δυσκολότερο κομμάτι είναι να βγάλεις (σωστά) το χερούλι. Υ.Γ.2: Στην αρχή λέω ότι εμένα δεν πήγαν κ τόσο καλά τα πράγματα, όχι στο λύσιμο, όπου όλα βγήκαν χωρίς πρόβλημα κ χωρίς να αποσυναρμολογηθούν, αλλά στο δέσιμο, όταν πήγα να βάλω το κομματάκι από το χερούλι της πόρτας, κ από την πίεση, έφυγε ο κοχλίας καθώς κ στη συνέχεια το ελατήριο από το μηχανισμό του χερουλιού... Άνοιξα πάλι την πόρτα, όλα αυτά (κ κάτι ψιλά) πέσαν κάτω...άντε να βγάλεις άκρη...(αναφέρομαι στον κοχλία-βίδα-ελατήριο από την φωτο 3) Υ.Γ.3: Ζητώ συγνώμη για τις κάθετες φωτογραφίες (μεγάλο μέγεθος-όγκο στη σελίδα), δεν υπολόγισα σωστά.
  9. Το πέρασα χθες! Ήταν απίστευτα εύκολο. Ενώ το βίσμα από το καλώδιο για το σήμα του μπαρομέτρου είναι τουλάχιστον (σε πλάτος) 4 φορές μεγαλύτερο από το σωληνάκι, το έδεσα με μονωτική, το έκανα κάπως κωνικό ώστε να μεταβάλλεται ομαλά το σχήμα (στην ένωση σωληνάκι-βίσμα καλωδίωσης) κ (εδώ έρχεται η "μαγεία") έβαλα λίγο λαδάκι μηχανής γύρω από τη μονωτική ταινία. Τραβάω το σωληνάκι κ.....μόλις φτάνει στην ένωση.....ΦΛΟΥΠ κ πέρασε, σχεδόν χωρίς αντίσταση!!! Η αντίσταση ήταν τόσο αμελητέα που νόμιζα ότι κόπηκε!!! Ασχολήθηκα κ με την ασφαλειοθήκη, έκανα τις συνδέσεις (δεν θα έχω λειτουργικό dimmer) αλλά το project πάλι διεκόπει καθώς δεν είχα παρατηρήσει ότι το "Τ" που είχε η συσκευασία του μπαρομέτρου για να πάρεις την πίεση από το σωληνάκι, είναι αρκετά μικρότερο από τα σωληνάκια του αυτοκινήτου. Συνεπώς, θέλω να βρω ένα μεγαλύτερης διατομής "Τ" πριν συνεχίσω... Θα ανεβάσω καμιά φωτό όταν βρω χρόνο, ίσως γίνει κ κάτι σαν DIY αυτό έδω!
  10. Σήμερα (μετά από 1 χρόνο +) έκανα το πρώτο βήμα για την τοποθέτηση του μπαρομέτρου. Μετά από μάχη σχεδόν μιας ώρας (!) (45-50') κατάφερα να περάσω ένα σωληνάκι από το χώρο της μηχανής στη καμπίνα. Η περιοχή απ'όπου διήλθε, είναι κάτω αριστερά από το τιμόνι, όπου έχει ένα "τούνελ" με διάφορες καλωδιώσεις (σε "επικοινωνία" με το χώρο της μηχανής, πίσω δεξιά από τη μπαταρία. Πρέπει να βγει η μπαταρία για να το δεις). Αρχικά πέρασα ένα παχύ σύρμα, πάνω στο οποίο είχα δέσει ένα σωληνάκι υποπίεσης που είχα περίσσευμα. Έτσι το 'χω αφήσει τώρα. Μισό σωληνάκι να φαίνεται εκεί κάπου πίσω από τη μπαταρία κ άλλο μισό, μαζεμένο κάπου κάτω απ'το τιμόνι. Τώρα μένει να δέσω πάνω στο σωληνάκι (που περιμένει υπομονετικά) το καλώδιο του μπαρόμετρου (sender στο όργανο), πράγμα που δεν είναι τόσο εύκολο, μιας το καλώδιο είναι fix με βίσματα κ από τις 2 πλευρές, αρκετά μεγαλύτερα σε πάχος από το καλώδιο (κ το σωληνάκι)... Ίδωμεν
  11. Μετά από 1,5 σχεδόν χρόνο, εδέησα να ασχοληθώ με την κλειδαριά της πόρτας. Ύστερα από δύο αποτυχημένες προσπάθειες στο παρελθόν (η 1η όταν ξεκίνησα βγάζοντας τον καπλαμά, έφαγα την μάπα μου, ξεκίνησα τα απ'έξω κ εγκατέλειψα όταν είδα ότι ΔΕΝ μπορώ να ξεβιδώσω τις βίδες της κλειδαριάς κ η 2η όταν δεν μπορούσα να βγάλω το εξωτερικό χερούλι της πόρτας), τα κατάφερα σήμερα με μια αρκετά παιδεψίδικη DIYκατάσταση. Η πίστη μου βγήκε, όχι στο λύσιμο, όπου όλα κύλησαν σχετικά εύκολα (μετά από μελέτη διαφόρων video στο you-tube καθώς κ μετά απο μια κουβεντούλα με φίλο μηχανικό), αλλά στο δέσιμο.........shit....happened... Έφυγε ένα μεταλλάκι από τη θέση του, που οδήγησε στο να φύγει ένα ελατήριο από τη θέση του, με τη σειρά του ένα λαστιχάκι από τη θέση του (το μοναδικό που ήξερα που κ πως μπαίνει, ΑΛΛΑ εκτοξεύτηκε κ το έψαχνα!) καθώς κ ένα ακόμα...απάρτιο... Party κάναμε!!! Σύνοψη: Τελικά τα κατάφερα, το έδεσα, έχω ξανά 2 πίσω πόρτες!! + έμαθα πως δουλεύει ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛΗ η πόρτα!
  12. Μη παρεξηγείς τα λεγόμενα. Εδώ υπάρχει κόσμος που έχει δοκιμάσει ένα σωρό φίλτρα για να βρει το κατάλληλο, μη φτάσουμε να λέμε ότι είναι κ ψιλοάχρηστο. Μ'ένα καλύτερο φίλτρο, θ'αναπνέει καλύτερα ο κινητήρας κ θα κάνει καλύτερη καύση - πιο αποδοτική. Γιαυτό τσιμπάει κάνα δυό αλογάκια με το φίλτρο.
  13. Όλες οι εκδόσεις TSi (1.4) φοράνε την ίδια εξάτμιση; 55άρα, αν είδα καλά; κ 60άρα το GTi (το 5άρι) Το 6άρι GTi φοράει κ αυτά 60άρα;
  14. Πριν ή μετά το φίλτρο, μικρή σημασία. (Το φίλτρο γενικά έχει μικρή σημασία μπροστά σ'όλα τ'άλλα, πόσο δε ένα πάνελ για το φιλτροκούτι) Το ιδανικό είναι να βάλεις πρώτα όλα τα περιφερειακά που θες να αλλάξεις κ μετά να πας για το πρόγραμμα (όπως λέει κ ο φίλος πιο πάνω) αλλά ένα πανελάκι δεν είναι δα κ τόσο διαφορά.
  15. Το ακούω το φύσημα, ευχαριστώ.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.