Jump to content

panos_1

Members
  • Posts

    15
  • Joined

  • Last visited

About panos_1

  • Birthday 12/14/1989

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 4

Recent Profile Visitors

1,010 profile views

panos_1's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Ακριβως αυτο σκέφτομαι. Μηχανές έχω βρει διάφορες απο 500-800 ευρώ. Απο κει και περα τα εργατικά πιστεύω θα πανε γύρω στα 300... Οπότε με λίγα λόγια γύρω στο 1000αρι. Προς το παρόν θα το αφήσω ως έχει γτ δεν υπάρχει σάλιο (άλλωστε έχω πληρώσει και τα τέλη) και μέσα στον χρόνο θα αποφασίσω αν θα μπορέσω να του βάλω μηχανη η αν το δώσω για ανταλακτικα. Εσυ τι άποψη έχεις?? το αμάξι το πήρα 2000 ευρώ, και να δώσω αλλα 1000 για να φτιαχτει. Αξίζει?? Παντος για τον λίγο καιρο που το είχα έμεινα πολυ ευχαριστημένος απο τις αποδόσεις του.
  2. Stelli σε ευχαριστω πολυ, θα τα κάνω σοβαρά υπόψιν όταν θα ερθη η στιγμή της επιλογής για την μηχανη. Αλλα αυτο για τις πολλές παραλλαγές πρώτη φορα το ακούω. Δεν το γνώριζα.
  3. Εξαλου, ήμουν στον περιφεριακο θεσσαλονικης όταν έγινε αυτο. Δεν ήταν και το πιο εύκολο να σταματήσω επιτόπου...
  4. Άκου να δεις πως έγινε. Στα ξαφνικά άρχισε να αναβοσβηνει το λαμπακι λαδιού. Μέχρι να καταλάβουμε τι γίνεται ( γτ είχα ελενξει τα λάδια πριν φύγουμε), 2 φορές πάτησα το γκάζι ελαφρά και άκουγα την μηχανη να τρίζει, και τη έσβησα αμέσως. Και πρόλαβε να χτυπήσει. .....
  5. φίλε bassako, άμα το πρόβλημα ήταν για το πως το πηγαινω, τοτε δεν θα έπρεπε να είχε εμφανίσει το πρόβλημα πολυ πριν το πάρω????? ημουν μαζί με τον φίλο μου που ήταν ο προηγούμενος κάτοχος του, και έμεινε άναυδος όταν είδε οτι έμεινε από αντλία λαδιού. και ο μηχανικός είπε οτι απλά συνέβη. δεν είναι οτι το προκάλεσα εγώ κτλ. για την επισκευή της μηχανής δεν το σκέφτομαι καν. έχω δει κάποιες μηχανές στο *μη επιτρεπόμενο @ URL*, αλλα και πάλι το θέμα είναι το οικονομικό... ακόμα δεν έχω αποφασίσει αν καποια στιγμή του βάλω άλλη μηχανή η αν το δώσω για ανταλακτικά...
  6. Ναι είχα θόρυβο, έτριζε η μηχανή όταν πατούσα γκάζι, μέχρι που το έσβησα και το αφησα στην άκρη του δρομου. ε επεσε και η μπαταρία και μια χαρα. Ειναι πολυ καλό αμαξάκι και με εχει ευχαριστήσει αρκετά. αλλα θέλει πολυ σκεψη για την καινουργια μηχανή η καινούργιο αμάξι . :sorry: και η όλη ειρωνία είναι πως ήταν το πρώτο μου αμάξι και το είχα μόλις 4 μήνες...
  7. Και να ρωτησω εγω τωρα, τοσο εύκολο είναι να πάει το αμαξι από αντλία λαδιού?? ο μηχανικός είναι οτι έτσι απλά το έπαθε. δεν είναι οτι εκανα κατι εγώ και το προκάλεσα. το αμάξι είχε 200000 χλμ....
  8. Διάγνωση: Αντλία λαδιού, με αποτέλεσμα να χτυπήσει και η μηχανή. Όπου η την επισκευή της παει γύρω στο χιλιαρικο........
  9. Μια χαρα λειτουργούσαν και όταν λειτουργούσε αλλα και όταν είχε σβήσει. Ρεύμα είχε, αλλα δεν ξέρω πως κατάφερε και μυδενίστηκε. Κανένας εγκέφαλος θα μπορούσε να τα προκαλέσει όλα αυτα??
  10. Φίλε τι να σου πω. Το σκέφτηκα, αλλα γτ να ανάψει το λαμπακι για τα λάδια και μετα να κάνει τον θόρυβο όταν παταω το γκάζι? μια σκέψη που είχα ήταν για φλατζα, αλλα δεν συνδέεται με το νεκρωμα και τον μυδενισμο. Μήπως σελινιαστηκε το αμάξι????????
  11. Καλησπέρα, θέλω να σας πω την εμπηρεια που είχα πριν ώρες με το golf 4 μου, με τελικό αποτέλεσμα να γυρναω το κλειδι και να μην γυρνά ούτε η μίζα.... Πηγαινα απο ΣΕΡΡΕΣ για ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ σε νορμαλ ταχύτητες ( 140-160) όπως πάντα. Έξω απο ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ξαφνικά αρχίζει να αναβοσβηνει το λαμπακι για τα λάδια ( όχι να είναι μόνιμα αναμενο, να αναβοσβηνει), μετα απο λίγο όποτε πατούσα το γκάζι άρχισε να τρίζει η μηχανή..... Εκει τρελαθηκα, και απευθείας το έσβησα και το παρκαρα στην άκρη. Απο εκείνη την στιγμή και μετα, γυρνόντας το κλειδι ούτε καν η μίζα δεν ακουγόταν να γυρνάει....... Είχε βαλτώσει τελείως.. Πήγα έλενξα τα λάδια και ήταν μια χαρά. Λίγο πιο κάτω απο το μάξιμουμ. Το περίεργο της όλης υπόθεσης είναι πως πρόσεξα ότι το ρολόι καθώς και τα χιλιόμετρα είχαν μυδενιστει (???????????????). Και τώρα ειμαι χωρίς αμάξι..... Μπορει κανένας σας να καταλάβει το τι έχει συμβεί και γτ τα έκανε όλα αυτα???? Ευχαριστώ πολυ!! Το golf είναι 4αρι, 1400 cc 75 άλογα.
  12. Φίλε έχεις δίκιο. Δεν περιμένω κάτι περισσότερο απ ότι μπορεί να προσφέρει το συγκεκριμένο αμάξι. Αν ήθελα να ρίξω λεφτά πάνω του, θα έπαιρνα ένα πιο γρήγορο με περισσότερα κυβικά και άλογα και ουτο καθεξης. Καθαρά αισθητικό είναι το κομμάτι του φιλτρου και να κάνει καλό σε όλη την μηχανή. Και αυτός είναι ο λόγος που έκανα το τοπικ, για να ακούσω συμβουλές μιας και είμαι καινούργιος στον τομέα του αυτοκινήτου και των μηχανών.
  13. Ναι φίλε ξεχασα να αναφέρω την μηχανή. Είναι 1,4 στα 75 άλογα. ναι το μπουκωμα υπαρχει στις 3000 στροφες που αναφέρεις. άρα αναπνέει πολύ καλύτερα η μηχανή. Και για 50 ευρω, πιστεύω αξίζει αυτή η τοποθέτηση του φίλτου.
  14. Καλησπέρα, πριν από δύο βδομάδες αγόρασα μεταχειρισμένο ένα 4άρι golf το οποίο είναι πολύ καλά συντηριμένο. Όλα μέσα και έξω είναι απο την μαμά του. Είναι το πρώτο μου αμάξι (δεν ξέρω ακόμα πάρα πολλα με αυτά) ε και θέλω να ακούγεται το αμάξι. από γνωστούς άκουσα πως αν αλλάξω το φίλτρο αέρα, μαζί και με μια εξάτμηση, θα είναι πιο αισθητός ο ήχος συν ότι θα αναπνέει καλύτερα η μηχανή. Όμως άλλοι μου λένε πως βάζοντας άλλο φίλτρο θα αυξηθεί και η κατανάλωση που θα έχει. Εσείς έχετε περισσότερη γνώση σε αυτά (πειράγματα και βελτιώσεις κινητήρων).Τι έχετε να μου προτείτε? Σε τί τιμές κυμαίνεται ένα φίλτρο αέρα για την δουλειά που το θέλω και τί διαφορές θα έχει στην κατανάλωση?
  15. Καλησπέρα σε όλους, Ονομάζομαι Παναγιώτης, είμαι 23 χρονών, είμαι από τις πανέμορφες Σέρρες όπου σπουδάζω κιόλας και μόλις προσφάτος ( καμια βδομάδα ) απέκτησα το πρώτο μου αυτοκίνητο τύπου Golf MK4 ( το είχα άχτι από το NFS underground...... ). !!!!!!!! Όλα μέσα και έξω στο αμάξι είναι μαμα.....
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.