Jump to content

Thessaloniki Tuning Show 2019 - wanna join us?

 

2/6/2019 - 12η Γενική Συνέλευση VIP μελών - Ανάδειξη νέου ΔΣ

doggy

Admin
  • Content Count

    6,656
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About doggy

  • Rank
    Administrator
  • Birthday 10/21/1978

Contact Methods

  • AIM
    --
  • MSN
    -
  • Website URL
    http://www.vwclub.gr
  • Skype
    k.koutalis

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Αττικής - Ζωγράφου
  • Νομός
    Αττικής

User Profile

  • Interests
    Music, hanging around with friends, cars, dancing, cinema, swimming, internet/computers/networks... and lots of other things...!

Other Info

  • Car Type
    Polo 6N
  • Car's nickname
    Skylamakso

Recent Profile Visitors

38,733 profile views
  1. Για το κομμάτι του ΚΤΕΟ δεν έχεις θέμα αρκεί να δηλώσεις το μοτέρ. Στην περίπτωσή μου μιας και η αλλαγή ήταν πάνω από το 25% του προηγούμενου κινητήρα (από 1000 σε 1600cc), χρειάστηκα μια βεβαίωση από Kosmocar που έλεγε πως το 1.6 μοτέρ μπαίνει στο σασί μου αλλά θέλει άλλα φρένα, αναρτήσεις κλπ. Ε και μετά ένας μηχανολόγος κάνει την επιβεβαίωση πως όλα έχουν μπει και το δηλώνεις κανονικά. Για τα καυσαέρια, άν έχεις καταλύτη είσαι οκ. Καταλύτη έχω κανονικά και δεν σκοπεύω να τον ξηλώσω για να κερδίσω ίππους. Προτιμώ να είναι "πνιγμένο" και να μπορώ να βγάλω κάρτα κλπ, παρά να έχω τραβήγματα.
  2. doggy

    Thessaloniki Tuning Show

    κρίμας, καταλαβαίνω χαχα Παναγιωτάκη, να σε δω να το πηγαίνεις αυτό μέχρι εκεί...
  3. doggy

    Thessaloniki Tuning Show

    Αν ήμουν Ελλάδα εκείνη την περίοδο θα το έφερνα! Αλλά τι να κάνω που δεν θα είμαι εκεί...! Ψήσου να το βάλεις! [emoji41] Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
  4. ΧΑχα, και το G40 είναι δυνατή λύση αλλά μιας και έχω φάει τα δύσκολα, μπορώ να σε συμβουλέψω για το τι να κάνεις και πως να μην κάνεις τα λάθη που έκανα. Αν το σκεφτείς να πας μπροστά για το παρόμοιο εγχείρημα, στείλε μου μήνυμα να σου δώσω ακόμη περισσότερες πληροοφορίες. Και φυσικά όποια λύση και αν ακολουθήσεις, περιμένω να δω το δημοσίευμα σου σε αυτή την ενότητα που θα μας παρουσιάζεις το καμάρι σου!!
  5. Καλωσήρθατε!!
  6. Done! Και πολύ σωστή η συμβουλή για τον Ανδρέα (Dazzle). Τον ξέρω χρόνια. Κάποια στιγμή είχα σκεφτεί να ανέβω μέχρι Θεσσαλονίκη μόνο και μόνο για να μου κάνει μια σωστή περιποίηση.
  7. doggy

    Thessaloniki Tuning Show

    Συνεχίζει και γίνεται ακόμη όντως. Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος είμαστε προσκεκλημένοι για να συμμετάσχουμε ως club (σαν εκθέτης) βάζοντας μέχρι 6 οχήματά μας. Τι λέτε; Ψήνεστε;
  8. Η Lancia ήταν 1.6 turbo και με αυτό το σκεπτικό ο εγκέφαλος θα έδενε όπως έπρεπε. Ενώ τα VAG είναι 20V κινητήρες κλπ και είναι και νεότερης τεχνολογίας, ενώ η Lancia ήταν της ίδιας εποχής - άρα και πιο απλός από πλευράς ηλεκτρονικών. Αυτό πιστεύω δηλαδή, γιατί απλούστατα ο μηχανικός μου είχε κάνει τα ίδια ακριβώς (περίπου) και στο δικό του Polo πρώτα και απλά του είπα να πάρουμε την περπατημένη οδό, ειδικά μετά την χαζή προσπάθεια με το παράλληλο εγκεφαλάκι. Ο παράλληλος, απλά δίνει εξτρά παλμούς στα μπεκ για να ανοίγουν πιο συχνά/περισσότερο και δεδομένου ότι ο μαμά εγκέφαλος στα πόλο μας δεν καταλαβαίνει πίεση,αλλά μόνο υποπίεση, ε κάπου όλο αυτό χωλαίνει. Στην αρχή δούλευα το αμάξι με μαμά εντόσθια και μέχρι 0.8bar πίεση όπου και πάλι παρά τα μικρότερα μπεκ, πνιγόταν σε βενζίνες και συχνά είχα το θέμα ότι ενώ οδηγούσα έσβηνε (και εν κινήσει). Μου το έκανε και κανά δυο φορές στην Αττική οδό με καμιά 150άρα χιλιόμετρα και κάπου εκεί άρχισε να παραδίδει πνεύμα το εγκεφαλάκι (το αμαξι δεν άναβε αν δεν το ξεκούμπωνα και ξανακούμπωνα κλπ). Το παράλληλο εγκαφαλάκι το είχα βάλει σε μια απόπειρα να κρατήσω το κόστος λίγο χαμηλά (δεδομένου ότι η όλη επέμβαση τότε πήγε πολλά γιατί το Polo ήταν απλά ένα 1000αράκι και ήθελα 2 κινητήρες (1.4 16V για την κεφαλή, πλεξούδες κλπ και τον 1.6 8V για τον κορμό) + όλα τα περιφερειακά. Αυτό που θυμάμαι είναι πως τα προβλήματα έγιναν πολύ έντονα κατά τους ζεστούς μήνες όπου και μετά από αρκετές λογομαχίες με τον τύπο που το είχε βάλει (ο οποίος κατηγορούσε τον μηχανικό μου), ε αποφάσισα να το ξηλώσω και να πάρω τον εγκέφαλο που έπρεπε να είχα βάλει από την αρχή.
  9. ένα μεγάλο Kudos στην τρομερή δυάδα @KOSTAS MK5, @chris_87 που κατάφερε να τα κουμαντάρει όλα παρά την απουσία του @kouliss :-)
  10. Ευχαριστώ @Kostas Tranoulis, @soniccm . :-) Tην βελτίωση του κινητήρα την έκανα πριν χρόνια. Το 2004 ξεκίνησα και ολοκληρώσαμε κάπου στο 2006-2007, με τις τελευταίες αλλαγές σε πιστόνια-μπιέλες και όταν βάλαμε και τον εγκέφαλο κλπ της Lancia. Πιο πριν έτρεχε με παράλληλο εγκεφαλάκι και μας είχε αλλάξει τα φώτα στα προβλήματα. Τρομερό Kudos όμως στον Στέφανο Ρέλλα που μου έκανε το σαλόνι το 2017 ο οποίος πορώθηκε με την τρέλα μου με το αμάξι και έκανε και παραπάνω πράγματα από όσα είχαμε συμφωνήσει (χωρίς να μου ζητήσει χρήματα), στον ηλεκτρολόγο του τον Βασίλη που μου συμμάζεψε ότι καλώδιο υπήρχε στο αυτοκίνητο και το έκανε να δείχνει κούκλα, και στον Κώστα Παπαδογέωργο που το έκανε φύλλο και φτερό για να το βάψει και αλλάξαμε και ότι λάστιχο/τελάρο πόρτας κλπ υπήρχε με καινούρια. Όπως είπα και πιο πρίν, ήταν όνειρο ζωής και χάρηκα που έγινε όπως το ήθελα (και μη σας πω πως έγινε ακόμη καλύτερο). Όσο για τον αισθητήρα που ανέφερα, η Lancia έχουν έναν αισθητήρα - παλμοδότη (crankshaft-rpm sensor) που δεν υπάρχει στα πολάκια μας από όσο γνωρίζω. Κατά συνέπεια θέλει πατεντοδουλειά για να παίξει. Αν σταματήσει να δουλεύει ο αισθητήρας (το έκοψα 4-5 φορές στην αρχή μέχρι να πετύχουμε την βάση) η ECU θεωρεί πως έχει κοπεί ιμάντας και νεκρώνει το αυτοκίνητο. Τώρα για βιντεάκι, αν και δεν το κηνυγάω πλέον τόσο (το λυπάμαι μην πάθει τίποτε) αλλά θα κοιτάξω κατά τον Μάιο που θα είμαι Ελλάδα να βγάλω κανένα βιντεάκι. Μένω Ολλανδία από το 2012 και το αυτοκίνητο είναι σε hibernation περισσότερο από όσο θα ήθελα.
  11. doggy

    Cruise control set

    Παιδιά μην τρώγεστε! (σαν την μάνα μου ακούγομαι) :-) @Xaralampos Karaleytherhs , προς Θεού! Το νόημα του φόρουμ είναι ακριβώς να βοηθάμε ο ένας τον άλλον και να φτιάξουμε ένα Knowledge Base για να βρίσκει ο κόσμος απαντήσεις στα ερωτήματά του. Καταρχήν λοιπόν θέλω να θυμίσω σε όλους πως είναι σημαντικό να κρατάμε ένα φιλικό ύφος. Χαράλαμπε, από όσο βλέπω βέβαια ο @nikdev και ο @OMINUS σου έδωσαν κάποια links για να κοιτάξεις. Πιστεύω θα βοηθήσει στην κουβέντα (και φυσικά θα βοηθήσει στο μέλλον όποιον άλλο διαβάσει το θέμα) να μας δώσεις λίγα στοιχεία σχετικά με το τι βρήκες με βάση τις προτάσεις τους. π.χ. το διάβασες, δοκίμασες ότι γράφανε και δεν δούλεψε; Η δεν το δοκίμασες γιατί π.χ. δεν έχεις vag com; Φιλικά, Κώστας
  12. Καλησπέρα @soniccm ! Sorry for the delay αλλά έτρεχα. Καταρχήν σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, όντως και εμένα ήταν όνειρο ζωής το να γίνει όπως έγινε το αυτοκίνητο. Όσο για τις ερωτήσεις γύρω από το μοτέρ μου, η αλήθεια είναι πως οι παλιές καραβάνες εδώ ξέρουν το πόσο το παλέψαμε να το πετύχουμε. Αλλά για να σου δώσω και την έξτρα σάλτσα, ο κορμός είναι ο 1.6 AHS του Polo 6N. Κυκλοφορούσε κατά κύριο λόγο σε άλλες αγορές. Ο συγκεκριμένος κορμός ήταν πάνω σε ένα 6Ν με αυτόματο σασμάν που είχε εισαχθεί από Ασία για ανταλλακτικά. Η εισαγωγή από όσο θυμάμαι, χρειάστηκε ένα μικρό κόψιμο στο πλακάκι της για να μπει, η μπεκιέρα ήθελε αποστάτες και ο εγκέφαλος απλά θέλει μάγκα ηλεκτρολόγο για να τα ταιριάξει όλα. Ένα tip είναι πως με αυτόν τον εγκέφαλο το στροφόμετρο της VW δεν λειτουργεί, οπότε θες 3rd party στροφόμετρο για να μπορείς να βγάλεις άκρη. Και το μεγάλο tip είναι το πως θέλει τρομερή δουλειά και "μαεστρία" για να ταιριάξεις τον αισθητήρα στροφάλου, για τον οποίο κάναμε πατέντα και προσθέσαμε ακίδες στο γρανάζι του στροφάλου και φτιάχθηκε βάση για τον αισθητήρα πάνω στον κορμό ώστε να μπορεί να λειτουργήσει σωστά. Το θετικό της υπόθεσης είναι πως ο μηχανικός μου είχε κάνει ακριβώς την ίδια δουλειά στο δικό του αυτοκίνητο οπότε ήταν γνωστό το τι χρειαζόταν να γίνει.
  13. Καλησπέρα Άλεξ, καταρχήν με έκαψες με το "κασσετόφωνο"... έμεινα, λέω ποιος χρησιμοποιεί κασσέτες την σήμερον ημέρα; :-) Έχεις ενισχυτή για τα ηχεία ή παίζουν απευθείας από την πηγή; Ποιο φίλτρο έβαλες και που; Μπας και η γείωση της πηγής σου δεν είναι σωστή;
  14. ΧΑΧαχαχα! Άσε που απάντησε ήδη ο Νίκος.
  15. doggy

    Vw Polo 6N Καντραν A/c

    Μένω Άμστερνταμ και η Γερμανία είναι 2 ώρες δρόμος για εμένα. Θα ψαχτώ να δω αν υπάρχει τίποτε κοντά στα σύνορα. Είχα βρει κανά 2 μαγαζιά παλίοτερα. Από το ένα αγόρασα ότι πλαστικό κλιπ υπάρχει για τις ταπετσαρίες πόρτες και κανά 2 τελάρα (τα λάστιχα) για τις πόρτες. Αν δεν έχουν, θα πεταχτώ αγγλία για καφέ (να'ναι καλά η easy jet ).

VWClub.gr. Αυτός ο μη κερδοσκοπικός δικτυακός τόπος δεν ανήκει ούτε συσχετίζεται με τις εταιρείες VolksWagen (VW) ή Kosmocar Α.Ε.
Όλα τα σήματα, λογότυπα και κατατεθέντα σχέδια αποτελούν ιδιοκτησία των αντίστοιχων νόμιμων δημιουργών τους.


VWClub.gr. This non commercial web site is not affiliated or related in any way with the VolksWagen (VW) company or Kosmocar S.A.
All signs, logos and trademarks are property of their respective owner.
×