Jump to content

doggy

Admin
  • Posts

    7,603
  • Joined

  • Last visited

About doggy

  • Birthday 10/21/1978

Contact Methods

  • AIM
    --
  • MSN
    -
  • Website URL
    http://www.vwclub.gr
  • Skype
    k.koutalis

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Αττικής - Ζωγράφου
  • Νομός
    Αττικής

User Profile

  • Interests
    Music, hanging around with friends, cars, dancing, cinema, swimming, internet/computers/networks... and lots of other things...!

Other Info

  • Car Type
    Polo 6N
  • Car's nickname
    Red Devil & Mantarinis

Recent Profile Visitors

48,145 profile views

doggy's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Δες και αυτό που λέει ο Νίκος παραπάνω αλλά για καλό και για κακό θα κοίταζα και τον λ
  2. Στείλε τους mail ξανά και αν δεν, στείλε στην OBD Eleven και ανέφερέ το.
  3. Δεν ξέρω ακριβώς πως είναι αλλά θέλω να πιστεύω πως η οθόνη μόνο αλλάζει. Και γενικά στα νεότερα οχήματα τα χιλιόμετρα προγραμματίζονται στο ταμπλό από τον εγκέφαλο. Οπότε θα πρέπει να είσαι οκ.
  4. 1. το hardware στο έστειλαν έτσι; Ήταν το γνήσιο; Δεν είχε ούτε το κουτί ή στην απόδειξη αγοράς έναν κωδικό για τους πόντους; Διεύθυνση αποστολέα δεν έχεις; 2. από όσο βλέπω στην σελίδα τους: - Η δ/νση τους όπως φαίνεται εδώ: https://obdeleven-diagnostiko.gr/schetika-emas/ είναι στην Ρουμανία (1ο καμπανάκι) - Το email επικοινωνίας είναι λάθος γραμμένο, θα έπρεπε να είναι λογικά contact@obdeleven-diagnostiko.gr Εκεί τους έστειλες;
  5. Πάει τόσος καιρός; Τελικά το καλοκαίρι του 2023 το αυτοκίνητο το έστειλα Ελλάδα καθώς υπήρξαν κάποιες μεγάλες αλλαγές στη ζωή μου. Καταρχήν χώρισα με την Ολλανδή μετά από 11 σχεδόν χρόνια σχέσης, αλλά δεν θα σας ζαλίσω με αυτά. Θα βρω κανά forum για ψυχολογικά και θα πάω να τα πω. ΑΛΛΑ.... ως γνωστόν τα αυτοκίνητα λειτουργούν και ως θεραπεία στα ψυχολογικά μας. Οπότε τι έκανα και εγώ σαν θεραπεία; Έγιναν "μερικές"... "λίγες".... οκ... ΚΑΜΠΟΣΕΣ αλλαγές στον Μανταρίνη. Τον φόρτωσα λοιπόν σε μια αυτοκινητάμαξα και τον έστειλα από Ολλανδία στην Ελλάδα όπου και έγιναν κάμποσες αλλαγές. Γιατί τον έφερα στην Ελλάδα; Ε γιατί εκεί έχω κόσμο που εμπιστεύομαι και γνωρίζω την δουλειά τους από τα όσα έχουν γίνει στο Polάκι όλα τα προηγούμενα χρόνια και μου εγγυηθήκαν πως θα προλάβαιναν να τα τελειώσουν όλα μέσα στο χρονοδιάγραμα που είχα (γιατί έπρεπε να φορτωθεί και να σταλλεί πίσω στην Ολλανδία). Χωρίς πολλά πολλά λοιπόν να σας πω παρακάτω το τι έγινε στον Μανταρίνη: 1. Εσωτερικό - ξηλώθηκαν τα πάντα πλην του ταμπλό. Έγινε καινούριο custom εσωτερικό με αλκαντάρα και δέρμα (διπλό δέρμα, μαύρο με laser-cut τρύπες και πορτοκαλί δέρμα από κάτω). Οι επεμβάσεις έγιναν στα καθίσματα, τιμόνι, λεβιές, πόρτες (αλκαντάρα με πορτοκαλί ραφή), ουρανός (όλος αλλαγή με αλκαντάρα). Οι εργασίες στο εσωτερικό έγιναν σε μόλις 3 ημέρες, τα παιδιά στην Rellas έκαναν καταπληκτική δουλειά, έβαλαν 20+ άτομα να εργαστούν στο αυτοκίνητο για να με διευκολύνουν χρονικά. 2. Μηχανή και περιφερειακά. Εκεί το πήγαμε λίγο τρέλα για να κάνουμε πραγματάκια, αν και δεν ανοίξαμε μοτέρ αλλά αγοράστηκαν και εγκαταστάθηκαν τα παρακάτω: TTE hybrid 485 turbocharger Wagner Tuning intercooler & Wagner tuning σωληνώνσεις Bartek πολλαπλασιαστές & NKG μπουζί (οι Bartek πολλαπλασιαστές θα αλλαχθούν με APR σύντομα) Racingline R600 εισαγωγή + το cotton filter (το οποίο το βρήκα από Αμερική και το είχα να μου σταλεί με express) Custom downpipe και αγωνιστικός καταλύτης + OPF/GPF delete (και ξαναμπήκε μεσαίο καζανάκι για να μην είναι εκωφαντικό). Μπροστά φρένα 380mm διάτρητοι δίσκοι και Brembo 6-πίστονες δαγκάνες (για Porsche Panamera), σε custom βαφή στο energetic orange (το χρώμα του αυτοκινήτου) Πίσω φρένα 357mm διάτρητοι και αεριζόμενοι δίσκοι με Brembo δαγκάνες από το Golf 7R (για να διατηρήσω και το servo του ηλεκτρικού χειρόφρενου), σε custom βαφή στο energetic orange (το χρώμα του αυτοκινήτου) Δύο χάρτες, 1 για το eco mode που το χρησιμοποίησα μόνο μία φορά, και 2ο χάρτη στο normal & sport mode, το οποίο το εκτιμούμε κάπου στα 360-380 άλογα. Θα πάω σύντομα στην Γερμανία στον προγραμματιστή για να κάνουμε finetune για τις Ολλανδικές θερμοκρασίες καθώς οι χάρτες φτιάχθηκαν από τον Έλληνα συνεργάτη τους, στην Αθήνα πέρισυ τον Ιούλιο με 45 βαθμούς κελσίου. Ακολουθούν μερικές φωτογραφίες από τις εργασίες και το όλο αποτέλεσμα. Και κανά δυό από σωστές φωτογραφίσεις που έγιναν. Φορτωμένος ο Μανταρίνης με τα πράγματα για να τα πάει Ελλάδα (αγοράστηκαν σχεδόν τα πάντα από Ολλανδία καθώς οι παραδόσεις ήταν 1-2 εργάσιμες και στην Ελλάδα λέγανε 2-3 εβδομάδες): Συλλογή πραγμάτων στο συνεργείο: Εξάτμιση: Φρένα τοποθετημένα (1η φώτο τα πίσω, 2η φώτο τα μπροστά μαζί με την παλιά δαγκάνα για σύγκριση): Και το ολοκληρωμένο (εσωτερικό) αποτέλεσμα: Bonus: Μου φτιάξανε τσαντούλες για τα 2 αυτοκίνητα. Να του T-Roc και μου έκαναν και την ίδια για το Polo με κόκκινες λεπτομέρειες. Και 2 φώτο από μερικές φωτογραφίσεις που έγιναν:
  6. Βάλε μια αγγελία αναζήτησης στο https://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?/classifieds/
  7. Αισθητήρα λ & πεταλούδα κοίταξε θα έλεγα μήπως θέλουν λίγο καθάρισμα.
  8. Από 256 σε 288 ενδεχομένως να χρειαστείς αντάπτορες για τις δαγκάνες καθώς ανεβάζεις την διάμετρο κατά 3 εκατοστά. Κοίτα για δίσκους σε Brembo ή VMAXX αλλά τσέκαρε και με την epytec.de αν χρειάζεσαι αντάπτορες.
  9. Άουτς, την έφαγε καλά το καημένο! Ελπίζω να έχουν προχωρήσει τα πράγματα στο μεταξύ.
  10. Μάλλον αντικατάσταση θέλει. Γενικά αυτές με τα χρόνια σιγά σιγά αρχίζουν και χαλάνε τα lcd τους.
  11. Καλωσήρθες και να το χαίρεσαι το Golfάκι!
  12. Μίλησες μαζί τους καταρχήν για να δεις αν τυχόν έπρεπε να σου στείλουν κάτι; Από όσο θυμάμαι από την στιγμή που συνδέεις το OBD-11 σου τα κάνει apply τα credits. Εγώ βέβαια το πήρα απ'ευθείας από την obdeleven.com και δεν είχε χρειαστεί να έχω ενδιάμεσο μεταπωλητή.
  13. Καλησπέρα σε όλους, δυστυχώς έγινε expire to https certificate μας τις ημέρες που ταξίδευα με την δουλειά και μπόρεσα να το ενημερώσω με μερικές μέρες καθυστέρηση. Δυστυχώς το administration του server το τρέχω μόνος μου και λόγω αρκετών personal matters, δεν προλαβαίνω να είμαι on top of it.
  14. Θα έλεγα να κοιτάξεις και τα τελάρα στις πίσω πόρτες (αν είναι 5-πορτο), μήπως κάπου έχουν κοπεί αλλά και πάλι αν δεν κάτσεις μέσα και να ρίξεις νερό κάργα (ή σε κάποια φάση που βρέχει), δεν θα μπορέσεις να βγάλεις άκρη.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.