Jump to content

doggy

Admin
  • Content count

    6,473
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About doggy

  • Rank
    Administrator
  • Birthday 10/21/1978

Contact Methods

  • AIM
    --
  • MSN
    -
  • Website URL
    http://www.vwclub.gr
  • Skype
    k.koutalis

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Αττικής - Ζωγράφου
  • Νομός
    Αττικής

User Profile

  • Interests
    Music, hanging around with friends, cars, dancing, cinema, swimming, internet/computers/networks... and lots of other things...!

Other Info

  • Car Type
    Polo 6N
  • Car's nickname
    Skylamakso

Recent Profile Visitors

36,912 profile views
  1. @xrigolfakias, @activious δεν χρειάζεστε απαραίτητα meeting mod! Μπορείτε να οργανώσετε κάτι και εσείς! Απλά πείτε μου για να το σηκώσουμε στο φόρουμ, να στείλουμε μαζική αλληλογραφία κλπ!
  2. Μίλησες με κανέναν από αυτούς;
  3. Επικοινώνησε με τον Δήμο (autopaint.gr) ή με τον κύριο Κώστα (zerral.com). Ο 1ος είναι στον Ταύρο και ο 2ος στο Κρυονέρι. Πες και στους δύο πως ξέρεις τον Κώστα με το κόκκινο polo
  4. @DubbeR_ChRoniS δώσε μια πρόταση μαν! Ειδάλλως ο @nikdev ίσως μπορεί να προτείνει κάτι. για τις τιμές δεν ξέρω αν μπορούν να σε βοηθήσουν αλλά πρέπει να ξέρουν να σου προτείνουν το που να πας.
  5. Αφού πάρει, πάει καλά; Ή σου έχει αρυθμίες; Φαίνεται να έχει άκαυτες εν κινήσει; Παρατήρησες αύξηση στην κατανάλωση; Κοίταξε τα εξής: Καθαρισμό πεταλούδας Αισθητήρα λ ρυθμιστή πίεση βενζίνης. Κώστας
  6. Περι 7Dsg Ο Λογος

    δεν έχει επιλογή για αλλαγή ψήφου. Επιπλέον από όσο είδα, δεν υπάρχει πεδίο για λόγο στο poll. Μπορείς να γράψεις τον λόγο εδώ Για την ιστορία εγώ θα το έπαιρνα με DSG για την άνεση και την σπιρτάδα του σασμάν.
  7. μπορεί απλά να έχει λασκάρει κάτι από την εξάτμιση (καμιά βίδα στίριξης ή ακόμη και το θερμομονωτικό που έχει από κάτω το πάτωμα) ή ντίζα σασμάν. Αυτό με το θερμομονωτικό το έπαθα εγώ στο Corsa που έχω στην Ολλανδία και τραβιόμουνα στην Opel για 3-4 μέρες μέχρι να το βρουν.
  8. Τα πίσω είναι για να "συνεισφέρουν" στο έργο των μπροστινών. Οπότε όντως βάλε μεγαλύτερα δισκόφρενα μπροστά και αργότερα βάζεις και πίσω (για να δείχνει και πιο μουράτο).
  9. χμ δεν έχω εμπειρία με αυτό αλλά ίσως ο @koulis έχει εμπειρία μας και έχει 6R. Κοσμά, έχεις δει τίποτε τέτοιο;
  10. Πίσω καθισματα σεPolo

    Εξαρτάται όπως είπε και ο @faniaros. Προσωπικά κυκλοφορούσα το καλοκαίρι με ένα νοικιάρικο 6R και μπορώ να πω πως ήμουν απόλυτα ευχαριστημένος ακόμη και με κόσμο πίσω (και με ένα πορτ παγκάζ με 2 βαλίτσες τεράστιες). Βέβαια αν το συγκρίνω σε σχέση με το Opel Corsa E που έχω εδώ στην Ολλανδία, όντως το Polo 6R είναι κατά ένα κλικ μικρότερο στους πίσω χώρους. Αλλά δεν το λες και τραγικό ή αρκετό για να σε φοβίσει.
  11. Μετατροπη polo 6n 1.4 101hp σε 20vt

    ξεχασμένο topic, το ξέρω, αλλά μιας και το είδα ας σου πω. Πολύ κόπο! Προσωπικά την φοβάμαι την δουλειά. Κατά τον μηχανικό μου ήθελε κόψιμο-ράψιμο στα ράμφη για να μπει το μοτέρ οπότε το φοβήθηκα. Μετά έμαθα πως γίνεται με άλλες βάσεις της μηχανής (αλλά πάλι απαιτούν κάτι σε κόψε ράψε I guess). Προσωπικά πήγα σε 1.6 και τουρμπάκι και το ευχαριστιέμαι χωρίς φόβο να κάνει κανά κράου το σασί.
  12. Σύντροφε!! Χαχα σε καταλαβαίνω απόλυτα γιατί έχω βλασφημίσει την ώρα και την στιγμή που βρέθηκα σε τέτοια ξενοδοχεία άπειρες φορές. Έκανα μπόλικη έρευνα σε αρκετά ξένα φόρουμ και για την Ευρωπαϊκή βρήκα την D2 ως μια τίμια αερανάρτηση για το Polo. Είδα κάμποσα Ολλανδικά φόρουμ και μίλησα με τον Ολλανδό εισαγωγέα-εγκαταστάτη. Αν είχα το πόλο εδώ, θα πήγαινα να την βάλω με μεγαλύτερη εμπιστοσύνη καθώς υπάρχει κοινό εδώ και μαγαζιά με εμπειρία. Αν και η αλήθεια είναι πως το κόστος είναι αρκετά υψηλό, βγαίνει κάπου στα 5500-6000 για να την έχεις με ένα custom air tank που θα μπει στο χώρο της ρεζέρβα για να γλιτώσεις λίγο χώρο στο πορτ παγκαζ κλπ. Στην Ελλάδα μίλησα με ένα μαγαζί που φέρνει D2 αναρτήσεις αλλά ο τύπος ακούστε λες και μου έκανε χάρη που μου μίλαγε. Επιπλέον μίλησα με άλλο ένα νέο παιδί που ξεκίνησε πρόσφατα μαγαζί με εισαγωγές κλπ και είχαμε μια εκτεταμένη κουβέντα όσον αφορά το αν υπάρχει κανένας που να ξέρει όντως πως μπαίνει και ρυθμίζεται μια αερανάρτηση.Η αλήθεια είναι πως δεν θέλω να χάσω χώρο από το πορτ παγκαζ, ήδη το διπλό subwoofer το έκανα μονό για να πέσω περίπου στο 1/3 της παλιάς κούτας. Οπότε I kiss the air suspension idea goodbye. Πάμε για KW αλλά μάλλον Variant1 για να πέσει το κόστος και HLS 4 για σήκωμα και των 4 αναρτήσεων. Το χαμήλωμα που θα κάνω είναι το λιγότερο που μπορώ και αυτό είναι στα 4 εκατοστά σύμφωνα με την KW που είναι περισσότερο από τα 3,5 που είναι τώρα τα Bilstein Sprint + Eibach. Και με την HLS σηκώνεται κατά 4 εκατοστά οπότε θα έρχομαι σε μαμά ύψος για εμπόδια κλπ. Απλά το κόστος πάλι θα είναι υψηλό αλλά δεν χάνω χώρο καθώς η τρόμπα λαδιού της HLS είναι μικρό και μπαίνει στο χώρο του μοτέρ. Θα σας πω εντυπώσεις στην παρουσίαση του πόλο μου, μόλις μπορεί και αυτό (σε κάνα 2-3 μήνες λογικά για να μαζέψω χρήματα). Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
  13. Polo tsi 1.2 DSG δεν τσουλαει

    Ouch!! Περαστικά! Τιμή σου είπαν;

VWClub.gr. Αυτός ο μη κερδοσκοπικός δικτυακός τόπος δεν ανήκει ούτε συσχετίζεται με τις εταιρείες VolksWagen (VW) ή Kosmocar Α.Ε.
Όλα τα σήματα, λογότυπα και κατατεθέντα σχέδια αποτελούν ιδιοκτησία των αντίστοιχων νόμιμων δημιουργών τους.


VWClub.gr. This non commercial web site is not affiliated or related in any way with the VolksWagen (VW) company or Kosmocar S.A.
All signs, logos and trademarks are property of their respective owner.
×