Jump to content

doggy

Admin
  • Posts

    7,612
  • Joined

  • Last visited

About doggy

  • Birthday 10/21/1978

Contact Methods

  • AIM
    --
  • MSN
    -
  • Website URL
    http://www.vwclub.gr
  • Skype
    k.koutalis

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Αττικής - Ζωγράφου
  • Νομός
    Αττικής

User Profile

  • Interests
    Music, hanging around with friends, cars, dancing, cinema, swimming, internet/computers/networks... and lots of other things...!

Other Info

  • Car Type
    Polo 6N
  • Car's nickname
    Red Devil & Mantarinis

Recent Profile Visitors

50,180 profile views

doggy's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Αγαπητά μας μέλη, μετά την τελευταία μας αναβάθμιση στο λογισμικό του φόρουμ η εφαρμογή των αγγελιών είχε πάψει να λειτουργεί. Κατόπιν επικοινωνίας με τον developer της εφαρμογής, έγινε αναβάθμιση και αυτής σε νεότερη έκδοση η οποία και λειτουργεί κανονικά! Εκκρεμεί ακόμη να λυθεί το θέμα του Tapatalk το οποίο πιστεύω στις επόμενες 3-4 ημέρες θα μπορέσουμε να το λύσουμε (μετά από περίπου 2 έτη :-) ).
  2. Αγαπητά μας μέλη, εξακολουθούμε να αναζητούμε κόσμο να μας βοηθήσει με το VWClub! Αν ενδιαφέρεστε, γράψτε το εδώ ή στείλτε μου π.μ..
  3. Αγαπητά μας μέλη, εξακολουθούμε να αναζητούμε κόσμο να μας βοηθήσει με το VWClub! Αν ενδιαφέρεστε, γράψτε το εδώ ή στείλτε μου π.μ..
  4. Δεν έχω ξαναδεί σακούλα μέσα σε θόλο / φτερό σε VW. Θα συμφωνήσω με την άποψη του @PERIS 1964, ίσως να πρέπει να βγει ο θόλος και να δει κάποιος το τι βρίσκεται εκεί μέσα. επίσης, σε αντίστοιχη τρύπα στο άλλο φτερό, βλέπεις κάτι παρόμοιο;
  5. αυτό με τον κομπρέσσορα με ταλαιπωρεί και εμένα εδώ και χρόνια σε Polo 6N. Αλλά στην δική μου περίπτωση δεν το κάναμε ακόμη γιατί έχω custom εσωτερικό και είναι μανούρα η όλη δουλειά. Αλλά από τα όσα μου λες, μου ακούγεται σαν κομπρέσορας.
  6. Καλορίζικο το εργαλείο!!! Δε θα πω ψέματα όταν φόρτωνε η φωτογραφία λέω ώπα 8άρι Golf πήρε; :-) Πολύ όμορφο, έχει πουλήσει αρκετά το Ι30 στην Ολλανδία.
  7. ιδανικά κάνεις πρώτα τις όποιες αλλαγές στο hardware (π.χ. εξάτμιση / downpipe, εισαγωγή) και μετά πας για πρόγραμμα ώστε να το κάνουν finetune με βάση τις αλλαγές που έχεις κάνει. Για εξατμισάδικο στην Θεσσαλονίκη δυστυχώς δεν γνωρίζω. Αν πας για custom, ψάχνοντας / ρωτώντας, αν πας για επώνυμο τότε κοίτα σε milltek (αν έχει κάτι) ή οποία μπαίνει εύκολα με τα v-band της.
  8. Χμ, κάτσε να ταγκάρω κανά 2 βόρειους μπας και δώσουν καμιά ιδέα: @DubbeR_ChRoniS, @nikdev, @mourh, @serraios γιατί εγώ μένω άπό Αθήνα ξέρω που να σου πω να πας, αλλά στα βόρεια δεν γνωρίζω. :-) Δοκίμασε να πάρεις και τον smbros (.gr) στη Θεσσαλονίκη και ρώτα τον Σωκράτη αν έχει κάπου να σου προτείνει. Πες του Σωκράτη πως άκουσες από το VWClub για αυτούς (αν και έχω χρόνια να του μιλήσω).
  9. Δες και αυτό που λέει ο Νίκος παραπάνω αλλά για καλό και για κακό θα κοίταζα και τον λ
  10. Στείλε τους mail ξανά και αν δεν, στείλε στην OBD Eleven και ανέφερέ το.
  11. Δεν ξέρω ακριβώς πως είναι αλλά θέλω να πιστεύω πως η οθόνη μόνο αλλάζει. Και γενικά στα νεότερα οχήματα τα χιλιόμετρα προγραμματίζονται στο ταμπλό από τον εγκέφαλο. Οπότε θα πρέπει να είσαι οκ.
  12. 1. το hardware στο έστειλαν έτσι; Ήταν το γνήσιο; Δεν είχε ούτε το κουτί ή στην απόδειξη αγοράς έναν κωδικό για τους πόντους; Διεύθυνση αποστολέα δεν έχεις; 2. από όσο βλέπω στην σελίδα τους: - Η δ/νση τους όπως φαίνεται εδώ: https://obdeleven-diagnostiko.gr/schetika-emas/ είναι στην Ρουμανία (1ο καμπανάκι) - Το email επικοινωνίας είναι λάθος γραμμένο, θα έπρεπε να είναι λογικά contact@obdeleven-diagnostiko.gr Εκεί τους έστειλες;
  13. Πάει τόσος καιρός; Τελικά το καλοκαίρι του 2023 το αυτοκίνητο το έστειλα Ελλάδα καθώς υπήρξαν κάποιες μεγάλες αλλαγές στη ζωή μου. Καταρχήν χώρισα με την Ολλανδή μετά από 11 σχεδόν χρόνια σχέσης, αλλά δεν θα σας ζαλίσω με αυτά. Θα βρω κανά forum για ψυχολογικά και θα πάω να τα πω. ΑΛΛΑ.... ως γνωστόν τα αυτοκίνητα λειτουργούν και ως θεραπεία στα ψυχολογικά μας. Οπότε τι έκανα και εγώ σαν θεραπεία; Έγιναν "μερικές"... "λίγες".... οκ... ΚΑΜΠΟΣΕΣ αλλαγές στον Μανταρίνη. Τον φόρτωσα λοιπόν σε μια αυτοκινητάμαξα και τον έστειλα από Ολλανδία στην Ελλάδα όπου και έγιναν κάμποσες αλλαγές. Γιατί τον έφερα στην Ελλάδα; Ε γιατί εκεί έχω κόσμο που εμπιστεύομαι και γνωρίζω την δουλειά τους από τα όσα έχουν γίνει στο Polάκι όλα τα προηγούμενα χρόνια και μου εγγυηθήκαν πως θα προλάβαιναν να τα τελειώσουν όλα μέσα στο χρονοδιάγραμα που είχα (γιατί έπρεπε να φορτωθεί και να σταλλεί πίσω στην Ολλανδία). Χωρίς πολλά πολλά λοιπόν να σας πω παρακάτω το τι έγινε στον Μανταρίνη: 1. Εσωτερικό - ξηλώθηκαν τα πάντα πλην του ταμπλό. Έγινε καινούριο custom εσωτερικό με αλκαντάρα και δέρμα (διπλό δέρμα, μαύρο με laser-cut τρύπες και πορτοκαλί δέρμα από κάτω). Οι επεμβάσεις έγιναν στα καθίσματα, τιμόνι, λεβιές, πόρτες (αλκαντάρα με πορτοκαλί ραφή), ουρανός (όλος αλλαγή με αλκαντάρα). Οι εργασίες στο εσωτερικό έγιναν σε μόλις 3 ημέρες, τα παιδιά στην Rellas έκαναν καταπληκτική δουλειά, έβαλαν 20+ άτομα να εργαστούν στο αυτοκίνητο για να με διευκολύνουν χρονικά. 2. Μηχανή και περιφερειακά. Εκεί το πήγαμε λίγο τρέλα για να κάνουμε πραγματάκια, αν και δεν ανοίξαμε μοτέρ αλλά αγοράστηκαν και εγκαταστάθηκαν τα παρακάτω: TTE hybrid 485 turbocharger Wagner Tuning intercooler & Wagner tuning σωληνώνσεις Bartek πολλαπλασιαστές & NKG μπουζί (οι Bartek πολλαπλασιαστές θα αλλαχθούν με APR σύντομα) Racingline R600 εισαγωγή + το cotton filter (το οποίο το βρήκα από Αμερική και το είχα να μου σταλεί με express) Custom downpipe και αγωνιστικός καταλύτης + OPF/GPF delete (και ξαναμπήκε μεσαίο καζανάκι για να μην είναι εκωφαντικό). Μπροστά φρένα 380mm διάτρητοι δίσκοι και Brembo 6-πίστονες δαγκάνες (για Porsche Panamera), σε custom βαφή στο energetic orange (το χρώμα του αυτοκινήτου) Πίσω φρένα 357mm διάτρητοι και αεριζόμενοι δίσκοι με Brembo δαγκάνες από το Golf 7R (για να διατηρήσω και το servo του ηλεκτρικού χειρόφρενου), σε custom βαφή στο energetic orange (το χρώμα του αυτοκινήτου) Δύο χάρτες, 1 για το eco mode που το χρησιμοποίησα μόνο μία φορά, και 2ο χάρτη στο normal & sport mode, το οποίο το εκτιμούμε κάπου στα 360-380 άλογα. Θα πάω σύντομα στην Γερμανία στον προγραμματιστή για να κάνουμε finetune για τις Ολλανδικές θερμοκρασίες καθώς οι χάρτες φτιάχθηκαν από τον Έλληνα συνεργάτη τους, στην Αθήνα πέρισυ τον Ιούλιο με 45 βαθμούς κελσίου. Ακολουθούν μερικές φωτογραφίες από τις εργασίες και το όλο αποτέλεσμα. Και κανά δυό από σωστές φωτογραφίσεις που έγιναν. Φορτωμένος ο Μανταρίνης με τα πράγματα για να τα πάει Ελλάδα (αγοράστηκαν σχεδόν τα πάντα από Ολλανδία καθώς οι παραδόσεις ήταν 1-2 εργάσιμες και στην Ελλάδα λέγανε 2-3 εβδομάδες): Συλλογή πραγμάτων στο συνεργείο: Εξάτμιση: Φρένα τοποθετημένα (1η φώτο τα πίσω, 2η φώτο τα μπροστά μαζί με την παλιά δαγκάνα για σύγκριση): Και το ολοκληρωμένο (εσωτερικό) αποτέλεσμα: Bonus: Μου φτιάξανε τσαντούλες για τα 2 αυτοκίνητα. Να του T-Roc και μου έκαναν και την ίδια για το Polo με κόκκινες λεπτομέρειες. Και 2 φώτο από μερικές φωτογραφίσεις που έγιναν:
  14. Βάλε μια αγγελία αναζήτησης στο https://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?/classifieds/
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.