
GolfCrete1.8T
Members-
Posts
25 -
Joined
-
Last visited
About GolfCrete1.8T

- Birthday 07/10/1983
User Information
-
Gender
Male
User Profile
-
Interests
Live to Ride,Ride to Live!!!
Other Info
-
Car Type
Golf MK 4
-
Car's nickname
BubbleBee
GolfCrete1.8T's Achievements

VWClub Member (1/1)
0
Reputation
-
Καλησπερα και παλι στην παρεα!!! Βρηκα λαδια MOTOREX 5-40 με 12 εθρω το λιτρο και φιλτρο ΜΑΝ γνησιο με 7 ευρω μιας και το δικο μου παιρνει χαρτινο και ειναι φτηνοτερο. Επειδη εχω και μηχανη ΚΤΜ και ειμαι πολυ ικανοποιημενος απο την ΜΟΤΟΡΕΧ λεω να κανω μια αλλαγη και να δω..Ελπιζω να μην πιω πορτοκαλαδα μιας και δεν εχω ξαναδιαβασει στο φορουμ αλλο αντιστοιχο περιστατικο να εχει βαλει καποιος MOTOREX!!!
-
Εχει να κανει παντα με το τι θελεις να κανεισ,με ποσα λεφτα και σε ποσο χρονο. Εγω για παραδειγμα επειδη το πειρα το αμαξι πριν απο 10 μερες και οι ζαντες ηταν καπως χαλια ηθελα οπως και δηποτε νατις βαψω.Δεν ειχα ομως τα 200 ευρω να τις βαψω σωστα οποτε βρηκα μια ποιο πρωσορινη λυση και οσο κρατηση.Το αποτελεσμα για μενα ειναι κατι παραπανω απο ικανοποιιτικο. Επισης αν το σκευτεις αλλιως μπορεις καθε χρονο (αν κρατας το ιδιο αμαξι για πολλα πολλα χρονια βεβαια) να αλλαζεις το χρωμα των ζαντων σου.Δηλαδη φετος ειναι μαυρες ματ και μετα απο ενα χρονο δεν σαρεσουν ποια και τις βαφεις ασπρο ματ και ειναι σαν να εχεις νεο look στο αμαξι σου.
-
http://s1284.photobucket.com/albums/a570/George_Manouras/Vw/?action=view¤t=IMG_1904.jpg Πριν ειναι αυτη η φωτο... http://s1284.photobucket.com/albums/a570/George_Manouras/Vw/?action=view¤t=IMG_1912.jpg Και μετα... Πειτε μου σας παρακαλω αν μπορεσατε να τις δειτε να ξερω αν δουλευει αυτος ο τροπος να ανεβασω κι αλλες. Ευχαριστω.
-
Αναλογος τι θελεις φιλες μου. Μπορεις να τις βαψεις με plasti dip σε κοκκινο,μαυρο,ασπρο,πρασινο,κιτρινο και αλλα χρωματα και μετα να τις περασεις με ενα glasifier αν δεν σου αρεσει το ματ.Γιατι ολα τα χρωματα αυτα ειναι ματ. Το μαυρο παντως ειναι πολυ ωραιο.Αλλα ειναι γουστα αυτα.Μπορεις να τις βαψεις μαυρες τις ζαντες και οταν στεγνωσουν κολλας ενα κοκκινο αυτοκολλητο περιφερειακα στην ζαντα σαν αυτα που βαζουν στις μηχανες. Και οσον αφορα τις τιμες ειναι πραγματικα κλεψια στην ευρωπη.Το σπρει 4 δολαρια στην αμερικη και εδω 26-27 ευρω.
-
Σημερα το πρωι(μιας και ειμαι απο κρητη)πηγα στην μεταλλοβιομηχανικη και πειρα 2 σπρει γιατι για να πω την αληθεια δεν κρατουσα λεφτα για παραπανω. Γυρισα λοιπον σπιτι,εβαλα το αμαξι πανω σε χαρτοκουτες(τα ζαντολαστοιχα πανω στο αμαξι) και αρχισα μια πολυ επιμελεις καθαριοτητα με AZAX... Μετα απο περιπου μιση ωρα μιας και ηταν πολυ καλη η εξωτερικη θερμοκρασια αρχισα το μονωμα των φρενων και τιποτα αλλο. Ξεκινησα λοιπον να βαφω στην αρχη δυστακτικα και περασα το πρωτο χερι.Περιμενα 8-10 λεπτα και περασα το δευτερο.Οταν περασα και το τριτο χερι παρατηρησα οτι δεν ειχε τελειωση το πρωτο κουτακι ακομα.Οποτε μονωσα στο διαλειμα μεχρι να στεγνωση το τριτο χερι το μπροστα και το πισω σημα της VW... Για να μην τα πολυλογο περασα 5 χερια(τα δυο τελευταια αρκετα "βαρια" και τα σηματα 4 χερια και μου εμεινε και λιγο λιγοτερο απο το μισο του δευτερου κουτιου και περαστικαν ολα τελεια,χωρις τρεξιματα,χωρις γυαλαδες η θαμπαδες... Συνολο δηλαδη 54 ευρω και εχω ακομα να περασω και τους καθρεπτες.Κατα την γνωμη μου το αποτελεσμα ειναι κατι παραπανω απο καλο και με μικρο κοστος.Επισης ειναι πραγματικα ωραιο οτι μπορεις να παιξεις με τα χρωματα ανα πασα στιγμη και να δημιουργησεις οτι θελεις..Να μονωσεις παραξενα,να κανεις γραμμες,να περασεις 2 διαφορετικα χρωματα...Και οτι ωρα δεν σου αρεσει ποια απλα το βγαζεις. Ελπιζω τελος πως η ανθεκτικοτητα του θα ειναι ισιδυναμη με το πως το παρουσιαζουν στα βιντεο.Αλλιως απλα πεταξα 54 ευρω.Σαν να πηγα δηλαδη μια γρηγορη βολτα ενα σαββατοκυριακο!!! Αν μπορει καποιος ασ μου πει πως ανεβαζουν φωτογραφιες να σας δειξω τι και πως το εκανα...
-
Καλησπερα. Σερφαροντας στο ιντερνετ επεσε στην αντιληψη μου αυτο το προιον.Ειναι σε μορφη υγρου(σπρει η τενεκεδακι με χρωμα)το οποιο ειτε με το σπρει ειτε με πιστολι βαφης περνας οποιοδηποτε μερος του αυτοκινητου (4-5 χερια) και οποτε το βαρεθεις η για οποιοδηποτε λογο θελεις απλα ανασηκωνεις μια ακρη του και το ξεκολας σαν αυτοκολλητο χωρις να αφηνει κολλες η υπολειματα απο κατω.Καθαρη δουλεια. Η ερωτηση μου ειναι αν το εχει χρησιμοποιηση κανεις εως τωρα απο σας και κατα ποσο ειναι ευχαριστημενος. Η παρουσιαση παντος που γινεται γενικα και σε αλλα φορουμ αλλα και γενικα στο ιντερνετ ειναι εκπληκτικη γιατι δεν χρειαζετε ουτε πραιμερ ουτε τριψιμο πριν ουτε τιποτα.Ενα καλο καθαρισμα με καποιο αλκοολουχο υγρο και ειναι ετοιμο για βαφη.Και εχουν γινει και πολλα τεστ με πιεστικα μηχανηματα και βουρτσες και ολα καλα. Απλα επειδη ειναι αλλιως οταν παρουσιαζεις κατι για να το πουλησεις και διαφορετικα οταν το χρησιμοποιησης παρακαλω τα φωτα σας και τις γνωμες σας. Αν πατησετε στο youtube απλα plasti dip βγαζει παρα πολλα αποτελεσματα.Απο βαψιμο εμβληματων μεχρι ζαντων και ολοκληρων αμαξωματων. Αναμενω γνωμες γιατι μαλλον την πεμπτη που ξανα ανοιγουν τα μαγαζια θα παρω 3 σπρει να περασω τις ζαντες μου μαυτο ματ μιας και ειναι σε "μαυρο" χαλι!!!
-
Vw Golf Mk4 1.8Tπροταση Βελτιωσης Help!
GolfCrete1.8T replied to GolfCrete1.8T's topic in Engine - Petrol
Καλησπερα ξανα και απο μενα και καταρχην θελω να σε ευχαριστησω πολυ φιλε κωστα για την κατατοπιστικοτατη παρουσιαση με σειρα για βελτιωση. Σιγα σιγα πιστευω πως θα ακολουθησω την σειρα με την οποια τα παρουσιασες γιατι και γω πιστευω(και απο οτι εμαθα απο συζητησεις)πως ετσι πρεπει να αρχισει και να τελειωσει καποιος αν θελει να εχει καλα και αξιοπιστα αποτελεσματα. Το αμαξι το εκανα ανταλλαγη με ενα αλλο που ειχα και επιασε γυρω στα 5.500-6.000 χιλιαδες ευρω.Απο οτι εψαξα και ειδα ειναι μια σχετικα καλη τιμη αν εξαιρεσεις τα ψιλο μαζεματα τα οποια θελει. Θα ηθελα να σε ρωτησω ομως κατι...Τι ενοουσες οταν ειπες "αν ξερεις να το δουλευεις"? Ενοεις καλο ζεσταμα πριν τα ανοιγματα και 2 λεπτα ηρεμια αν δεν εχεις turbo timer πριν το σβισεις? Αν ειναι και τιποτα αλλα μυστικα πολυ ευχαριστως να τα μαθω αν εχεις την καλωσυνη να τα μοιραστεις. Ευχαριστω ξανα ολους για τον χρονο που δινεται για το ξεστραβωμα των νεων!!!! -
Με ενα καλο 5-30 δηλαδη εισαι καλυμενος 100 τα 100 μεχρι τα 10.000 χιλιομετρα... Και εγω απο οτι ξερω δεν συμφερει να παρεις μονο για μια αλλαγη γιατι με τα μεταφορικα ειναι σαν να τα πειρες απο ελλαδα.Αμα τωρα παρεις για 3 αλλαγες συμφερει και με το παραπανω.
-
Σας ευχαριστω ολους. Παντως απο οτι καταλαβα και απο οτι ρωτησα και απο εδω και απο γνωστους,μια σωστη επιλογη ειναι 5-30 για αυτο το αμαξι μιας και ειναι και τουρμπο. Και το τιμονι φιλε πανο ειναι ολα τα λεφτα...Γενικα το αμαξι σου.Μπραβο. Και κατι τελευταιο,αν γενικα αλλαζεις λαδια ανα 10.000κμ εισαι καλυμενος σωστα?
-
Γυναικες οντως...Καλα εκανες και επεμεινες...Και γω το τριακτινο φοραω απλος ειναι παρα μα παρα πολυ φθαρμενο.Να φανταστεις εχει μεχρι και τρυπα το δερμα.και επειδη βρηκα ενα ωραιο GTI V τιμονι λεγα μηπως και μπει.Αλλα απο οτι βλεπω καλυτερα ενα τριακτινο το ιδιο απλα σε πολυ καλυτερη κατασταση...Σε ευχαριστω πααααρα πολυ παντως!!!
-
Με ενδιαφερει πολυ αυτο το σετακι...Που μπορω να το βρω?
-
Ρωτοντας πας στην πολη λεει η γιαγια μου...Σε ευχαριστω και παλι...Θα κανω αλλαγη με 5-30.Μια off topic ερωτηση μιας και εισαι ψαγμενος...Τιμονι απο επομενα golf μπαινει στο δικο μας?(γιατι το δικο μου ειναι για πεταμα).
-
Σε ευχαριστω και παλι φιλε rouleman... Ο προηγουμενος εβαζε motul 15-40...Δεν ξερω γιατι.Παντος γενικα δεν του εχω και πολυ εμπιστοσυνη το προηγουμενου ιδιοκτητη και γιαυτο ψαχνομαι...Και κατι ακομα..Ποσο ειναι φυσιολογικο να καψει(λαδι)σε 4 με 5 χιλιαδες χιλιομετρα?
-
Καλησπερα σε ολους και παλι.. Επιτελους μετα απο καποιες χρονοβορες διαδικασιες ειμαι πλεον ενας περιφανος ιδιοκτητης ενος Vw Golf Mk4 1.8t.. Η ερωτηση μου ειναι πως θεωρω σωστο παροτι εχει κανει μεγαλο service το αμαξι στις 100.000κμ(τωρα εχει 105.000)να αλλαξω λαδια.Τι λαδια προτεινετε?Κανω καλα που θελω να τα αλλαξω νωριτερα η ειναι υπερβολη?Περιπου κοστος?Γιατι οσο να νε οι καιροι ειναι δυσκολοι. Ευχαριστω εκ των προτερων!!!