Jump to content

dnapas

Members
  • Posts

    43
  • Joined

  • Last visited

About dnapas

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Κεντρικής Μακεδονίας - Θερμαϊκού
  • Νομός
    Θεσσαλονίκης

Other Info

  • Car Type
    Passat

Recent Profile Visitors

2,017 profile views

dnapas's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Το αγόρασα, βέβαια δεν είναι ακριβώς το ίδιο με της μάνας του, κουμπώνει με λίγη δυσκολία και δεν έχει την ίδια ευκινησία. Ελπίζω να έβαλα καλά τους ακροδέκτες θέρμανσης.
  2. PASSAT TSI 1,8 2009, 140000KM, ΞΕΚΟΛΛΗΣΕ ΤΟ ΚΡΥΣΤΑΛΛΟ ΤΟΥ ΔΕΞΙΟΥ ΚΑΘΡΕΦΤΗ, ΤΟ ΠΑΤΗΣΑ ΚΑΙ ΕΣΠΑΣΕ. ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΤΟ PARKING. ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΞΕΚΟΛΛΗΣΕ ΑΠΟ ΒΟΥΡΤΣΕΣ ΠΛΥΝΤΗΡΙΟΥ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΟ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ, ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΕΥΚΟΛΗ ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΛΛΑ ΠΩΣ ΝΑ ΒΡΩ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΤΟΥ, ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΒΡΩ ΤΟ ΓΝΗΣΙΟ. Edited πριν 1 λεπτό by dnapas
  3. PASSAT TSI 1,8 2009, 140000KM, ΞΕΚΟΛΛΗΣΕ ΤΟ ΚΡΥΣΤΑΛΛΟ ΤΟΥ ΔΕΞΙΟΥ ΚΑΘΡΕΦΤΗ, ΤΟ ΠΑΤΗΣΑ ΚΑΙ ΕΣΠΑΣΕ. ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΤΟ PARKING. ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΞΕΚΟΛΛΗΣΕ ΑΠΟ ΒΟΥΡΤΣΕΣ ΠΛΥΝΤΗΡΙΟΥ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΟ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ, ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΕΥΚΟΛΗ ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΛΛΑ ΠΩΣ ΝΑ ΒΡΩ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΤΟΥ, ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΒΡΩ ΤΟ ΓΝΗΣΙΟ.
  4. Έχω ακριβώς το συγκεκριμένο μοντέλο, είναι οδηγικά άριστο, ξεκούραστο αμάξι, ωστόσο, αν τα χιλιόμετρά του είναι μέσα στην πόλη, άναψε σβήσε και το κινείς ελάχιστα χιλιόμετρα κάθε ημέρα, μετά τις 100.000 χιλ. θα σου βγάλει βαλβίδες και κυλινδρους από άνθρακα. Θα πρέπει να ρίχνεις καθαριστικό και ότι άλλο αφορά τη συντήρηση του εσωτερικού κινητήρα. Δεν είναι αυτοκίνητο πόλης. Στις 100.000 χιλ. επίσης άλλαξα πολλαπλή. Το αγόρασα 31.500 με αρκετά extra, τώρα δεν ξέρω πόσο πάει στην αγορά ειλικρινά. Για τα χιλ. που έχει μάλλον καλά είναι γιατί η μηχανή είναι ακόμη ξεκούραστη. Τα service είναι λίγο ακριβά, αλλά θα πρέπει να τα κάνεις στην ώρα τους.
  5. Passat Tsi 1.8, 140000 χιλ. 2009. Ανάβει η προειδοποίηση εδώ και τρία χρόνια. Έχω αλλάξει: πολλαπλή, μπουζί, μπεκ, τσιμουχα στροφαλου, πεταλούδα, δίσκο πλατώ. Τώρα λέει να ανοίξει το κεφαλάρι...μήπως είναι οι βαλβίδες.Τρία συνεργεία έχω αλλάξει. Να το ανοίξω έχω ήδη μεγάλη οικονομική ζημία.
  6. ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ ΓΚΑΖΙΟΥ ΠΟ221 450€ μαζί με λάδια, φίλτρο. Αν ήταν η πεταλούδα, τότε οι προηγούμενοι τι επισκεύασαν;
  7. PASSAT TSI 1.8 2009 140.000 km. Ανάβουν ταυτόχρονα EPC, CHECK ENGINE και λαμπτήρας. Ανεβοκατεβαίνουν οι στροφές στο ρελαντί. Τρελλάθηκε χριστουγεννιάτικα. Μπορώ να το πάω ως την αντιπροσωπεία ή να φωνάξω οδική βοήθεια; Πριν ακριβώς ένα χρόνο είχα δώσει γύρω στα 1800€ για επισκευές. Οι μικρές διαδρομές το κούρασαν;
  8. Εκτός από ένα δισταγμό στη δευτέρα δεν έχω παρατηρήσει πιράκια. Δεν παίζει ρόλο η θερμοκρασία. Δύο συνεργεία δεν μπόρεσαν να καταλάβουν από που προέρχεται και με φόρτωσαν με 1700 κόστος. Το αμάξι έχει 130.00 χιλ. και δεν είναι για πέταμα.
  9. Passat TSI 1.8 B6Z SEDAN BENZINH ΜΟΝΤΕΛΟ 2009 Πριν από τρία χρόνια άναψε CHECK ENGINE, το επαναλάμβανε κάθε λίγο. Στην αντιπροσωπεία μίλησαν για κάπνα στη μηχανή αφού διανύω μικρές αποστάσεις, για άνοιγμα μηχανής κλπ. με υψηλό κόστος. Αντί αυτού μου έδωσαν δύο καθαριστικά, τα έρριξα μέσα, γκάζωνα και έκανα κάποια χιλιόμετρα παραπάνω. Πλήρωσα λίγο πιο κάτω από 100€. Άλλαξα και βενζινάδικο, το λαμπάκι έσβησε για κάποιους μήνες. Το καλοκαίρι του 2022 και μετά από EPC πήγα σε συνεργείο αφού είχε κλείσει η αντιπροσωπεία και εκεί μου είπανε ότι είναι από μπεκ. Άλλαξα όλα τα μπεκ με τα γνήσια και πλήρωσα 600€. Μετά από δύο μήνες το EPC άναψε ξανά και το συνεργείο δεν μπορούσε να προσδιορίσει την αιτία, το παράξενο είναι ότι μιλούσε και για τα καινούρια μπεκ! Στη συνέχεια πήγα στην Carenta. Εκεί μου άλλαξαν τσιμούχα λαδιού και σετ συμπλέκτη με κόστος 1100 €. Πρέπει να πω ότι το πρόβλημα δεν λύθηκε και το CHECK ENGINE είναι σταθερό. Το πήγα ξανά και μου είπανε για Missfire στον κύλινδρο και ότι είναι από τα μπεκ ή από κάπνα στις βαλβίδες. Τα μπεκ είναι καινούρια και για να ανοίξει το κεφαλάρι είναι άλλο ένα 1000€. Έχω έρθει σε δύσκολη θέση και αν κάποιος έχει γνώσεις ή πέρασε τα ίδια ας μου γράψει.
  10. Τελικά, έβγαλε check engine. Βρήκαν μερικούς κωδικούς ξεκάρφωτους. Τελική διάγνωση τσιμούχα στροφάλου. Χάνει λάδι, βάζει αέρα και δίνει ψεύτικους κωδικούς. 600€. Αρκετά προβλήματα έβγαλε αυτό το αυτοκίνητο.
  11. Άναψε σήμερα...Θα το ξαναπάω όπως μου είπανε. Update , είπανε δεν χρειάζεται.
  12. Μετά την επίσκεψή μου στο συνεργείο της KARENTA διαπιστώθηκε missfire στον 4ο κύλινδρο. Αλλάξανε τον πολλαπλασιαστή και το μπουζί σε άλλο κύλινδρο για να δούνε αν κάνει και εκεί τα ίδια. Κάνανε διαδρομή, σβήσανε. Μου είπαν ότι αν το ξανακάνει στον άλλο κύλινδρο θα αλλάξουνε πολλαπλασιαστές και μπουζί. Έφυγα κανονικά.
  13. Γνωρίζω ηλεκτρολόγο, είναι πολύ καλός. Αλλά είναι κουφό δηλαδή να είναι από ηλεκτρικά.
  14. Οι κωδικοί δεν παραπέμπουν σε μπαταρία. Βέβαια όλα συμβαίνουν. Η μπαταρία είναι 80άρα και την άλλαξα πριν από 2, 5 χρόνια περίπου. Πήγα ταξίδι στα Τρίκαλα μύλο των ξωτικών. Στον γυρισμό άναψε πάλι. Έσβησα άναψα, εξαφανίστηκε και ολοκλήρωσα το ταξίδι μου. Το αυτοκίνητο πάει σφαίρα, επιταχύνσεις όλα, δεν ακούγεται ο παραμικρος θόρυβος. Τι να πω...Έτσι μας τρώνε πολλά χρήματα τα συνεργεία.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.