Jump to content

dnapas

Members
  • Posts

    53
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

dnapas last won the day on November 29 2024

dnapas had the most liked content!

About dnapas

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Κεντρικής Μακεδονίας - Θερμαϊκού
  • Νομός
    Θεσσαλονίκης

Other Info

  • Car Type
    Passat

Recent Profile Visitors

2,781 profile views

dnapas's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

2

Reputation

  1. H κλειδαριά είναι ακριβώς αυτή νομίζω: https://www.autodoc.gr/ridex/13639882
  2. Μήπως γνωρίζεις κανένα κωδικό imitation γιατί στην αντιπροσωπεία μάλλον θα γίνει απόπειρα ληστείας μετά φόντου (Carenta) αν ανοίξουν πόρτα.
  3. Λογικά αν ήταν ασφάλεια δεν θα κλείδωνε επίσης. Αυτό το κάνει μόνο στο ξεκλείδωμα, πατάω δύο φορές και ξεκλειδώνουν οι τρεις πόρτες και όχι αυτή. Κλειδώνω κανονικά και τις τέσσερις.
  4. PASSAT TSI 1.8 160 2009 C2B6 Συμβαίνει το εξής: Κλειδώνω πόρτες κανονικά. Ξεκλειδώνω μόνο τις τρεις ή πίσω δεξιά μένει κλειδωμένη. Κατεβάζω παράθυρα βάζω το χέρι μου από μέσα, ανοίγει. Μετά ανοίγει κανονικά αν δεν παρέμβει το τηλεκοντρόλ. Πάω για αλλαγή κλειδαριάς ή συμβαίνει κάτι άλλο.
  5. Αν βάλεις Hi το ίδιο κάνει μισό κρύο μισό ζέστη. Ωστόσο, παρατήρησα ότι στις πολύ χαμηλές θερμοκρασίες <6 εξωτερικά βγάζει ζεστό αέρα, αλλά αν έχει 10 ή 11 βαθμούς βγάζει κρύο το μισό... τι κάνει δεν καταλαβαίνω.
  6. PASSAT B6 1,8. TSI 2009 160HP Ο κλιματισμός λειτουργεί παράξενα τις τελευταίες ημέρες χωρίς το πρόβλημα να διορθώνεται. Συγκεκριμένα από τους αεραγωγούς αριστερά και πίσω βγάζει κρύο αέρα αλλά από τους δεξιούς αεραγωγούς βγάζει ζεστό. Είναι διζωνικός κλιματισμός, οδηγού και συνοδηγού, πίσω. Το ζήτημα είναι μέσα στο αυτοκίνητο γίνεται χαμός στη θερμοκρασία. Εγώ ζεσταίνομαι ο μισός...
  7. To κλιπ κανονικά κούμπωσε όταν έφτασε αλλά μέχρι να φτάσει μου έβγαλε τη ψυχή στον μικρό. Έδειχνε ότι φράκαρε κάπου. Έχω την εντύπωση ότι οι βάσεις κουμπώματος του υαλοκαθαριστήρα ήταν λίγο πιο φαρδιές από της μάνας του.
  8. Τους αγόρασα από skroutz . ΚΩΔΙΚΟΣ Α 979 S Η τοποθέτηση λίγο πιεστική, σίδερα ειναι αυτά, αλλά ταίριαζαν, βασικά βλέπω ότι είναι όλα καλά.
  9. Αν μπορεί κάποιος ή έχει τοποθετήσει συμβατό BOSCH σε passat 2009 TSI 1.8 160 Έχω βρει τον κωδικό αλλά πάντα υπάρχει αμφιβολία αν ταιριάξουν: https://www.skroutz.gr/s/7763921/Bosch-Aerotwin-A979S-Set-Mprostinoi-Yalokatharistires-Aytokinitou-600mm-475mm-3397118979.html https://www.boschwiperblades.com/xc/el-gr/basic-page.html/-/el-gr/98121add608419df31830e05c80d76adbf3944d6/period_2623_2033_03_2005_11_2010/VW-VOLKSWAGEN-_Passat_2005-2010
  10. Το αγόρασα, βέβαια δεν είναι ακριβώς το ίδιο με της μάνας του, κουμπώνει με λίγη δυσκολία και δεν έχει την ίδια ευκινησία. Ελπίζω να έβαλα καλά τους ακροδέκτες θέρμανσης.
  11. PASSAT TSI 1,8 2009, 140000KM, ΞΕΚΟΛΛΗΣΕ ΤΟ ΚΡΥΣΤΑΛΛΟ ΤΟΥ ΔΕΞΙΟΥ ΚΑΘΡΕΦΤΗ, ΤΟ ΠΑΤΗΣΑ ΚΑΙ ΕΣΠΑΣΕ. ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΤΟ PARKING. ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΞΕΚΟΛΛΗΣΕ ΑΠΟ ΒΟΥΡΤΣΕΣ ΠΛΥΝΤΗΡΙΟΥ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΟ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ, ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΕΥΚΟΛΗ ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΛΛΑ ΠΩΣ ΝΑ ΒΡΩ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΤΟΥ, ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΒΡΩ ΤΟ ΓΝΗΣΙΟ. Edited πριν 1 λεπτό by dnapas
  12. PASSAT TSI 1,8 2009, 140000KM, ΞΕΚΟΛΛΗΣΕ ΤΟ ΚΡΥΣΤΑΛΛΟ ΤΟΥ ΔΕΞΙΟΥ ΚΑΘΡΕΦΤΗ, ΤΟ ΠΑΤΗΣΑ ΚΑΙ ΕΣΠΑΣΕ. ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΤΟ PARKING. ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΞΕΚΟΛΛΗΣΕ ΑΠΟ ΒΟΥΡΤΣΕΣ ΠΛΥΝΤΗΡΙΟΥ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΟ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ, ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΕΥΚΟΛΗ ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΛΛΑ ΠΩΣ ΝΑ ΒΡΩ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΤΟΥ, ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΒΡΩ ΤΟ ΓΝΗΣΙΟ.
  13. Έχω ακριβώς το συγκεκριμένο μοντέλο, είναι οδηγικά άριστο, ξεκούραστο αμάξι, ωστόσο, αν τα χιλιόμετρά του είναι μέσα στην πόλη, άναψε σβήσε και το κινείς ελάχιστα χιλιόμετρα κάθε ημέρα, μετά τις 100.000 χιλ. θα σου βγάλει βαλβίδες και κυλινδρους από άνθρακα. Θα πρέπει να ρίχνεις καθαριστικό και ότι άλλο αφορά τη συντήρηση του εσωτερικού κινητήρα. Δεν είναι αυτοκίνητο πόλης. Στις 100.000 χιλ. επίσης άλλαξα πολλαπλή. Το αγόρασα 31.500 με αρκετά extra, τώρα δεν ξέρω πόσο πάει στην αγορά ειλικρινά. Για τα χιλ. που έχει μάλλον καλά είναι γιατί η μηχανή είναι ακόμη ξεκούραστη. Τα service είναι λίγο ακριβά, αλλά θα πρέπει να τα κάνεις στην ώρα τους.
  14. Passat Tsi 1.8, 140000 χιλ. 2009. Ανάβει η προειδοποίηση εδώ και τρία χρόνια. Έχω αλλάξει: πολλαπλή, μπουζί, μπεκ, τσιμουχα στροφαλου, πεταλούδα, δίσκο πλατώ. Τώρα λέει να ανοίξει το κεφαλάρι...μήπως είναι οι βαλβίδες.Τρία συνεργεία έχω αλλάξει. Να το ανοίξω έχω ήδη μεγάλη οικονομική ζημία.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.