Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

dnapas

Members
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About dnapas

  • Rank
    VWClub Member

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Κεντρικής Μακεδονίας - Θερμαϊκού
  • Νομός
    Θεσσαλονίκης

Other Info

  • Car Type
    Passat

Recent Profile Visitors

1,313 profile views
  1. Επανέρχομαι μιας και το πρόβλημα βαίνει προς τη λύση του και θα πρέπει ίσως να γνωρίζουν κάποιοι κάτοχοι τις ιδιομορφίες του αυτοκινήτου. Τελικά δεν πήγα ασφαλώς να καθαρίσουν έναντι 1000€ τον κινητήρα! Αν είναι δυνατόν.. ΕΤΕΑ Άλλαξα το βενζινάδικο που πήγαινα χρόνια και για πρώτη φορά το είδος των λαδιών. Έβαζα πάντα της εταιρείας αφού δεν έχω κάνει service αλλού. Έχουν περάσει τρεις μήνες το λαμπάκι δεν άναψε... Τα συμπεράσματα δικά σας.
  2. Τα χιλιόμετρα μου είναι 123000 km. Το εξέτασαν στην ΕΤΕΑ Θεσσαλονίκη. Έχω ήδη ρίξει την τρίτη δόση με δεύτερο ρεζερβουάρ racing αλλά ακόμη μου βγάζει λαμπάκι. Παρατηρώ ότι μετά από πολλά χιλιόμετρα σχετικά μετά αργεί να ανάψει. Δεν το γλυτώνω το bypass μου φαίνεται. Υπάρχει άλλο συνεργείο;
  3. Άναβε το λαμπάκι του κινητήρα δύο ημέρες, μετά έσβηνε καμμία εβδομάδα. Πήγα στην αντιπροσωπεία, όπου διέγνωσαν διακόπτη καύσης και κάπνα στη μηχανή. Μου έδωσαν δυο καθαριστικά. Το μισό το έριξα αμέσως και φούλαρα. Πήγα σε ανηφόρες, ισιάδα... Γκάζωσα στροφές για να το ξεκαπνίσω. Το λαμπάκι έσβησε, ωστόσο, μετά μία εβδομάδα το λαμπάκι άναψε ξανά... Τώρα είναι αναμμένο. Μου λένε ότι θέλουν 1000 € για να το καθαρίσουν, ωστόσο, το αυτοκίνητο πάει πολύ καλά και δεν παρουσιάζει κανένα απολύτως σύμπτωμα. Κάθε συμβουλή ευπρόσδεκτη, για μ' έχει στεναχωρήσει το ζήτημα.
  4. Δεν μου είπαν τίποτε για αισθητήρα λ, μίλησαν για καθαρισμό κινητήρα γιατί ο εγκέφαλος έλεγε για διακόπτη καύσης σποραδικά. Λίγο περίεργα βέβαια όλα αυτά. Μου έδωσα δύο μπουκαλάκια με πανάκριβο καθαριστικό και μου είπαν να βάλω 100άρα.
  5. Πήγα στην αντιπροσωπεία το έβαλαν στον εγκέφαλο και μου είπαν ότι είναι από καπνιά στη μηχανή που δίνει μερικές φορές κακό μείγμα βενζίνης. Καθαρισμός κυλίνδρου = 1000 Εναλλακτική δύο καθαριστικά στη βενζίνη και πολλές στροφές...
  6. Δεν έχω κάνει τίποτε ακόμη. Είχα κλείσει ραντεβού και μόλις έσβησε το ακύρωσα...
  7. Εδώ και τρεις μήνες ανάβει το λαμπάκι της μηχανής στο ταμπλώ για δύο περίπου ημέρες και μέχρι να το πάω στο συνεργείο σβήνει. Μένει σβηστό γύρω στην εβδομάδα και μετά πάλι τα ίδια. Αν είναι όμως σβηστό δεν μπορώ να πάω για έλεγχο...
  8. Άλλαξα πρόσφατα στην εταιρεία την πολλαπλή αέρα (640€...) ωστόσο, παρατηρώ κυρίως όταν το αυτοκίνητο κινείται με τη δεύτερη ταχύτητα σε χαμηλές στροφές το γκάζι μπουκώνει, δεν επιταχύνει και η μηχανή πάει να σβήσει. Για παράδειγμα σε μια στροφή που κατεβάζω δεύτερη και οι στροφές είναι χαμηλές μετά δεν επιταχύνει εύκολα και πάει να σβήσει. Αυτό το πρόβλημα παρουσιάστηκε αμέσως μετά την αντικατάσταση της πολλαπλής άερα.
  9. Που υπάρχουν αυτοί οι κωδικοί, στον εγκέφαλο της εταιρείας;
  10. Μου άναψε το λαμπάκι των καυσαερίων. Από τον έλεγχο στην εταιρεία μου είπανε ότι φταίει η πολλαπλή εισαγωγής και θέλει αντικατάσταση. Το κόστος 667€... είναι αρκετά χρήματα και δεν γνωρίζω και τι ακριβώς κάνει αυτό το ανταλλακτικό. Μετά τον έλεγχο το λαμπάκι έσβησε, ωστόσο, δεν γνωρίζω αν ανάψει ξανά. Κάθε πληροφορία ευπρόσδεκτη, μήπως υπάρχει κάτι σε χαμηλότερο κόστος έχω να αλλάξω και τα λάστιχα.
  11. Ο δρόμος για την εργασία μου έχει ένα ανηφορικό κομμάτι γύρω στα τέσσερα χιλιόμετρα, το οποία κάθε χειμώνα κάποιες ημέρες πιάνει χιόνι και μετά πάγο. Με το Passat δεν έχω περάσει ούτε μία φορά προς τα πάνω, γυρίζω πίσω ή πρέπει να βάλω αλυσίδες για να φτάσω στον προορισμό μου. Βέβαια, παρατηρώ ότι άλλα αυτοκίνητα μικρότερα έως και το Polo δεν καταλαβαίνουν τίποτα και ανεβαίνουν την ανηφόρα. Να σημειωθεί ότι η συμπεριφορά αυτή παρουσιάστηκε με DUNLOP ελαστικά της μάνας του αλλά και με τα WANLI 1063 που φοράει τώρα. Δεν ξέρω τι φταίει και θα ήθελα τη γνώμη όσων διαβάσουν το θέμα.
  12. Passat 1.8 tsi 2009 73000 KM ΧΑΛΑΣΜΕΝΗ ΑΝΤΛΙΑ ΝΕΡΟΥ... ΕΤΕΑ: 407€ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ;
  13. Επηρεασμένος συνολικά από τη συζήτηση, κατά την πορεία στο βρεγμένο δρόμο, έκανα δύο τρεις δοκιμές με απότομα φρεναρίσματα, αφού ο κόσμος εξαιτίας της βροχής δεν ήταν στους δρόμους, εγώ επέστρεφα από την εργασία μου. Δεν μπορώ να πω ότι η ταχύτητα ήταν 100 km ακριβώς, περίπου εκεί ήταν, ωστόσο δεν παρατήρησα ούτε διολίσθηση ή να γέρνει το αμάξι κλπ. Φρενάρισε όπως ακριβώς στο στεγνό δρόμο. Δεν ξέρω αν στα τεστ, φρενάρουν απότομα με 150-200 km την ώρα τότε, ναι, ίσως υπάρχει πρόβλημα, αλλά εγώ δεν θα το δοκιμάσω γιατί μετά θα είναι αργά! (πλάκα κάνω...). Η τιμή των λάστιχων 300 € προσφορά (215/55/16)
×
×
  • Create New...