Jump to content

Dimitrisgt

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

About Dimitrisgt

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Κεντρικής Μακεδονίας - Πέλλας
  • Νομός
    Πέλλας

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

Dimitrisgt's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. ετσι είναι αλλα αφού μου το εξήγησε ενα μέλος αυτο με τα αγγλικά δεν χρειάζεται ο καθένας που βλέπει το ποστ να απαντάει με τον ίδιο τρόπο το θεωρό άσκοπο!!!
  2. λοιπόν για να μην παρεξηγηθουμε δεν με νοιαζει ι γνώμη τού καθενος και το τι θέλει να γράψει ο καθένας θέλω μια σοβαρη απάντηση στο ποστ που έκανα και όχι οτι του καπνιση του καθενος που του ήρθε να το παίξει ιστορίας για το αμα γράφουμε ελληνικα η αγγλικά
  3. θα έλεγα να χαλαρώσετε λιγο και να μην είστε τόσο αυταρχική στις απάντησης σας διότι δεν ήξερα ότι γράφεται εδώ μέσα μόνο ελληνικά ...φίλε νικ τι κάνει reset έτσι?
  4. καλησπέρα έχω το vw golf 5 gt εδώ και λίγες μέρες ενώ με το κλειδί του αυτοκινήτου πατώντας να ανοίξουν οι ασφάλειες και συνεχίζοντας λίγο ακόμη την πίεση του κουμπιού άνοιγαν τα παράθυρα οδηγού συνοδηγού. τώρα αν πατήσω το κουμπί ανοίγουν και τα δυο κανονικά αλλά στο κλείδωμα του αυτοκινήτου αν τα παράθυρα μου είναι ανοιχτά κλείνει μόνο του συνοδηγού. εάν βάλω το κλειδί στην κλειδαριά και κλειδώσω το αμάξι κλίνη κανονικά και του οδηγού το παράθυρο. επίσης όταν είμαι μέσα στο αμάξι και θέλω να κατεβούν και τα δυο τζάμια ταυτόχρονα άλλες φορές πιάνει άλλες όχι, άλλες φορές ανοίγουν και τα δυο μαζί άλλες μόνο το ένα και συνήθως του συνοδηγού. ξέρει κανείς να μου τι τι γίνετε σε αυτήν την περίπτωση ???
  5. αυτη ειναι που κανει την turbina να μην κραταει πιεση? και το κρεμαει το αμαξι?
  6. Kαλησπέρα σε όλους τους φίλους !!! Είμαι φανατικός VW GOLF και εδώ και 4.5 χρόνια έχω το vw golf 5 gt 175hp. Μετά από πολύ καιρό το αμάξι μου έβγαλε το πρώτο πρόβλημα όλα ξεκίνησαν με τον (ηλεκτρομαγνιτη του cobressora ) δεν έκανε συμπλεξη σύνολο αντικαταστασεις καινούργιο τις vw 300 ευρώ μαζί με εργατικά. Το πρόβλημα ώμος δεν σταμάτησε εκεί το αμάξι μετά από την αλαγη αυτη πάει σφαίρα στα χαμηλά όταν όμως αλαζα ταχύτητα και έφτανα στις 3500 στροφές το αμάξι έκανε ένα κόψιμο σαν lag. Παίρνοντας το αμάξι μου είπε ο μαστορας μου οτι δεν του άρεσε όπως το δοκίμασε και μου είπε και ο ίδιος το πρόβλημα , μετά απο 2-3 μέρες ξαναπηγα το αμάξι πίσω γιατι περιμέναμε να ανάψει κανένα check ώστε να μην ψάχνουμε όλο το αμαξι ενα ενα . Σήμερα χωρίς να εχει ανάψει καμιά λυχνεια ο υπολογιστής έβγαλε σφαλμα γενικό με τον υπερσιμπιεστη δεν έγραψε κατι για βαλβιδα αλλα μου ειπε οτι ειναι η βαλβίδα Ν75 . Τωρα θελω να πιστευω οτι θα τελειώσει εδώ το θέμα γιατι δεν ειναι εποχή να μοιράζουμε ευρω, αυτο που θελω να ρωτησω ειναι αν σε κάποιο φιλο του έτυχε αυτο και αν αλλάζοντας και την βαλβίδα αυτή συνεχίστηκε το πρόβλημα και που κατέληξε !!!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.